Onko mies pieni 65-kikoisena 172-senttisenä?

172-senttinen herra

Puhun nyt siis itsestäni. Olenko pienikokoinen 65-kiloisena ja 172-senttisenä?

59

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kitaristiÅ

      Mihin pitää verrata sua 65kg/172cm mr, siis 200cm-100cm ja 65kiloseen

    • totta kun vesi

      Sillä ei ole mitään merkitystä jos on hyvä sängyssä.

      • ei merkitystä.

        ja lisäisin tärkeimpänä että luonne on oikeanlainen ja on muutenkin katseen kestävä ;)


      • niinuska.

        kunhan pääkoppa on kunnossa. yleensä ovat parempia rakastelijoita.


    • nainen 168cm

      Sulla se on vuodesta toiseen sama pohdinta.
      Joko pääset elämässä eteenpäin ja joko hyväksyt itsesi 65 kiloisena ja 172 cm pituisena.

    • Heh.

      Anteeksi nyt mutta kun kukaan ei suoraan sitä näköjään sano, aika kusimato olet kyllä.

    • ;;;

      Just täydellinen oisit ainakin mulle :)

    • kaikki hyviä 0-500cm

      Kysyt tätä aika usein. Miks se mietityttää?

    • naisen mitat

      riippuu mihin vertaa.. Itse olen suunnilleen saman kokoinen nainen. Pituutta vaan on alta 170 :)

    • sovittaisiinko yhtee

      Olenko pitkä naiseksi 195 cm ja painoa on 70kg?

    • mies 2m

      äijän käppänä ja pygmirn sukuhaaraan kuulut.

    • puff huff

      Ruipleo.

    • Siirto: Suhteet -> Ihannemies.

    • MiäsVaan

      Mää oon 171cm ja 80kg enkä oo piän ainakaan siitä yhdest kohdast.

    • Kyllä. THL:n mukaan terveen, normaalipainoisen suomalaismiehen keskipituus on 180 senttiä ja naisen noin 169 senttiä.
      Kandee lähteä Andeille jos se vaivaa: Lyhyimmät ihmiset löytyvät Boliviasta, jossa miehet ovat keskimäärin 160-senttisiä ja naiset 142-senttisiä. Piirun verran pidemmäksi kasvaa Indonesiassa, Filippiineillä, Vietnamissa, Intiassa ja Sri Lankassa. (ylen uutisesta)

      • Kantapää

        "Kyllä. THL:n mukaan terveen, normaalipainoisen suomalaismiehen keskipituus on 180 senttiä ja naisen noin 169 senttiä."

        Ei vastaa kyllä tosiaankaan sitä todellisuutta joka itseäni kävelee päivisin kadulla vastaan.. Toki nuoremmat aikuiset ovat keskimäärin vanhempia pitempiä, mutta kyllä yli puolet vastaan kävelevistä miehistä on selvästi alta 180 ja naisista alta 169-senttisiä..


    • naaaaa111

      Ihan hyvän pituinen ja painoinen olisit ainakin minulle. Olen alle 160 cm nainen.

    • sdfsdf

      Pygmi olet, painu ny ttuun siitä.
      Itse olen Fuhrerin mitoissa ja muutenkkin kuranttia matskua.

      • IsoPiänMiäs

        Minkäs pituinen ja painoinen Führer oli?


      • Passeli_170cm

        Jos tuo nyt siihen lähihistorian tunnetuimpaan Führeriin viittaa, niin 174-senttinen, ainakin mikäli internetin julkkistietokantoihin on uskominen. Painosta en itse ole löytänyt mitään, mutta jokainen voi tykönänsä miettiä onko parin sentin pituuserolla leijuminen perusteltua.


    • pienioot

      Olet pienikokoinen mies, mutta mitä sitten? Ei kaikki voi olla keskikokoisia, saati isoja. Kyllä sinullekin ottajia löytyy, kun et vaivu itsesääliin etkä mene sen fyysisen pienuutesi taakse. Älä syytä pienuuttasi siitä, jos sinulla ei ole naista, se syy on ihan jossain muualla.

      • 164cmM

        Kyllä pienikokoisuuden takia joutuu nielemään melkoisesti paskaa elämän aikana mutta epäilemättä merkittävin tekijä on vuorovaikutustaitojen ja itsetunnon puute.
        Vähän kuitenkin häiritsee parisuhdemaailmassa se että lyhyiden miesten kehoitetaan katselemaan lyhyitä naisia mutta kun ne lyhyet naiset ovat niiden pitkien miesten perään, eivätkä ole lainkaan kiinnostuneita lyhyistä miehistä.
        Lyhyistä miehistä kiinnostuneet naiset ovat niitä muutamia vähän pitempiä naisia joilla sattuu olemaan fetissi pienempiin miehiin.


      • äläyleistä

        Nyt, et tiedä mistä puhut, itse 170, mutta siinä on kuule isommatki laatu urokset imeneet heinää kentässä, eikä muuten kukaan tuu silmille hyppimään puheissakaan.


      • Pieni_mies_on_NAINEN
        äläyleistä kirjoitti:

        Nyt, et tiedä mistä puhut, itse 170, mutta siinä on kuule isommatki laatu urokset imeneet heinää kentässä, eikä muuten kukaan tuu silmille hyppimään puheissakaan.

        mitä sä vaahtosammutin höpötät?

        Laittaisin sut imemään mun käyrää kullia, ämmä..


    • kylläkelpaaa

      noi one direction-jätkät on aika samankokoisia

    • Jackal_5on

      Riippuu miltä kannalta asiaa katsot. Vaikken olisi ketjua itse lukenutkaan, niin olisin voinut suunnilleen arvatakkin, että sieltä löytyy muutama, joiden vastaus kysymykseesi on myöntävä, enemmän tai vähemmän asiallisesti.
      Itse sanoisin että eipä oikeastaan, eikä se johdu vain siitä että olen itse n. 170-senttinen ja painan viiden kilon-marginaalilla saman verran kuin sinä. Totta kyllä että me olemme keskipituutta joitakin senttejä lyhyempiä, mutta jos minulta kysytään niin on aika turha vaivata päätään sillä jos on jonkun internet-neropatin kirjoissa "pygmi", tai "kusimato", kun ei kuitenkaan lyhytkasvuista ihmistä ole vielä oikeasti nähnytkään, siis niitä meistä jotka ovat oikeasti "alimittaisia" ja joilla se haittaa jokapäiväistä elämää "normaalipituisten" standardeilla pyörivässä yhteiskunnassa.

      • Jackal_5on

        Ja tarkennan sanomisiani siis vielä, että siis oman valtiomme miespuolisten kansalaisten standardeilla joitakin senttejä keskipituutta lyhyempiä. Kansainvälisestihän miesten keskipituus on 166cm.


    • Tytteli_tyy

      Ihan ok mitat! Mulle passais. :)

    • asgogkhgh

      Oma mieheni on 172 / 72 ja on juuri sopivan mittainen ja kokoinen minulle; olen 165 pitkä

      • PANOKARJU

        haluan nussia kääpiötäsi, joka on muuten tosiasiassa nainen..


    • 171cm86kgBodari

      Mutta ajatelkaas kaikki noin 170 sentin mitoissa olevat miehet näin että muut on vain niin helvetin pitkiä ja me ollaan normi rajoissa olevia normaalimittaisia.

      • En voi uskoa että sinun mittaiset miehet kärsivät pituudestaan. Tuntuu niin absurdilta.


    • Eräkettu

      Mikset käy poimimassa 150senttistä muijaa itelles?

      • Ai kuka? Mitä lyhyempi nainen niin sitä pahempi pituusfiksaatio sillä on. Oletko ikinä kuullut lyhytkasvuisten naisten(130-140cm) pituusvaatimuksista miesten suhteen?


      • Eräkettu
        164cmM kirjoitti:

        Ai kuka? Mitä lyhyempi nainen niin sitä pahempi pituusfiksaatio sillä on. Oletko ikinä kuullut lyhytkasvuisten naisten(130-140cm) pituusvaatimuksista miesten suhteen?

        En.


      • Eräkettu kirjoitti:

        En.

        Kannattaa perehtyä asiaan ennen kuin olettaa lyhyiden naisten kiinnostuvan lyhyistä miehistä.
        Suosittelen jokaiselle miehelle jos vaan pääsette seuraamaan 150cm naisten baarireissuja, niin näette millaisten miesten perässä ne roikkuu.


      • Eräkettu
        164cmM kirjoitti:

        Kannattaa perehtyä asiaan ennen kuin olettaa lyhyiden naisten kiinnostuvan lyhyistä miehistä.
        Suosittelen jokaiselle miehelle jos vaan pääsette seuraamaan 150cm naisten baarireissuja, niin näette millaisten miesten perässä ne roikkuu.

        Ite oon aika pitkä..

        Tuntuu olevan kaiken pituset naiset kiinnostunu..

        Oon kyllä nähny että sun pituisilla kavereilla on melkein kaikilla eukot.

        Sentit siellä housuissa merkkaa kanssa.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ite oon aika pitkä..

        Tuntuu olevan kaiken pituset naiset kiinnostunu..

        Oon kyllä nähny että sun pituisilla kavereilla on melkein kaikilla eukot.

        Sentit siellä housuissa merkkaa kanssa.

        En usko että ymmärrät kuinka lyhyeltä 164cm mies näyttää oikeasti. Käytännössä olen lyhyin mies joka paikassa minne menenkin. Myönnetään että olen joskus nähnyt itseni mittaisilla miehillä naisia mutta ovat olleet HIUKAN vanhempaa ikäluokkaa.
        Ongelma tässä onkin lyhyet miehet ja lyhyet naiset. Aivan järjettömiä miesvalintoja jos katselee minun niiden todella lyhyiden naisten miehiä.
        Keskimittaisia naisia about 170cm luokassa tuntuu olevan enemmän ja sieltä löytyy niitä naisia joille luonne merkitsee enemmän. Tosin ei niitäkään joka paikassa ole.


    • riukuruikelo

      Kun kerran kysyt,,,mun mieleen noista mitoista miehellä tulee sellanen hankisääski amiviiksineen ja lippalakkeineen.

    • metriheikki

      Olen tanssipaikoilla seurannut pituuden vaikutusta siihen, että saako tanssiseuraa naistentansseissa. Mitään eroa en ole huomannut sen suhteen, että pituus jotenkin vaikuttaisi. Lienee asianlaita näin myös muun elämän suhteen. Lyhyilläkin miehillä on sormuksia vasemmassa nimettömässä. Joku muu tekijä on miehessä oltava pielessä, jos ei naista itselle löydä.

      • Sen ainoan kerran kun kävin tansseissa niin eipä tullut kukaan hakemaan tanssimaan. Sen sijaan keski-ikäinen herrasmies sanoi minulle että jaa näköjään tänne on lapsiakin päästetty.
        Toisaalta en tiedä pitäisikö tuota pitää loukkauksena kun minulla on samanlainen ruumiinrakenne ja luusto kuin 7 vuotiaalla. Mistä ne voi tietää mun oikean iän.
        Ehkä kuitenkin heittäisin mieluiten muutaman käsikranaatin noille tanssipaikoille.


      • Eräkettu
        164cmM kirjoitti:

        Sen ainoan kerran kun kävin tansseissa niin eipä tullut kukaan hakemaan tanssimaan. Sen sijaan keski-ikäinen herrasmies sanoi minulle että jaa näköjään tänne on lapsiakin päästetty.
        Toisaalta en tiedä pitäisikö tuota pitää loukkauksena kun minulla on samanlainen ruumiinrakenne ja luusto kuin 7 vuotiaalla. Mistä ne voi tietää mun oikean iän.
        Ehkä kuitenkin heittäisin mieluiten muutaman käsikranaatin noille tanssipaikoille.

        Niin sällit ne yleensä käy hakemassa sen leidin tanssiin..


      • Eräkettu
        164cmM kirjoitti:

        Sen ainoan kerran kun kävin tansseissa niin eipä tullut kukaan hakemaan tanssimaan. Sen sijaan keski-ikäinen herrasmies sanoi minulle että jaa näköjään tänne on lapsiakin päästetty.
        Toisaalta en tiedä pitäisikö tuota pitää loukkauksena kun minulla on samanlainen ruumiinrakenne ja luusto kuin 7 vuotiaalla. Mistä ne voi tietää mun oikean iän.
        Ehkä kuitenkin heittäisin mieluiten muutaman käsikranaatin noille tanssipaikoille.

        Yleensä ne sällit käy hakeen sen leidin tanssiin.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Yleensä ne sällit käy hakeen sen leidin tanssiin.

        Se olikin joku naistenhaku tai sekahaku. Naiset kävi hakemassa mieleisiään miehiä jatkuvasti tanssimaan.


    • Fthyhggh122

      Mun mielest miehen oltava vähintään 180cm vaikka itse olen 160cm

      • pattayanmiäs

        Mun mielest naisen oltava enintään 47.5 kg vaikka itse olen 81 kg.


    • Elämäedennyt

      Jos olen Kimmo, niin sanottakoon että kyllä olet pieni... Joskus yhdessä eleltiin vuoden verran, ja edelleen mietin miten paljon se häiritsi, kun olit niin pieni. Sen jälkeen tuumasin, etten niin pienen miehen kanssa ala koskaan enää suhteeseen.

      Mutta toisaalta kyse on naisen ja miehen välisestä suhteesta. Olen itse liki 170cm pitkä nainen ja painoa lähes 60kg. Jos olisin vaikkapa 160cm ja 50kg, niin kenties sinä et olisi silmissäni liian pieni... Nainen haluaa kuitenkin kokea, että mies on reilusti itseään isompi. Pienikokoisen miehen kannattaa siis katsella hyvin pienikokoisia naisia.

    • kreislauf

      Miksi miehen pitäisi olla reilusti pitempi kuin nainen.Jos olisi tarve niin eikös se riitä jos mies on hyväkäytöksinen ja arvostaa naistaan,huumoriakin täytyy olla tietty.Sanonpa ei se muu touhu ole 172cm kiinni.Itse olen 159cm ja mies on 185cm,enpä tiedä valitsisinko enää noin pitkän miehen,

    • Eräkettu

      Ite olen kyllä seurustellu ihan sellasen alle 160senttisen typykän kanssa.

    • M171cm

      Sinä 164cmM vaikutat ihan fiksulta kaverilta kirjoituksinesi. Muistathan että jos pituuden antaa vaikuttaa liikaa elämään negatiivisesti se voi heijastua ulospäin vaikka sitä ei välttämättä tiedostaisi. Ihmiset ei ole tyhmiä, kyllä ne aistii ihmisestä jos sillä ei ole kaikki kunnossa.

      Eli positiivisuutta ja itsensä hyväksyntää olis syytä harjoitella jos pituus kuuluu omiin ongelmiin. Ihan näin vain ohimennen muistutuksena ja niitä tanssejakin silmälläpitäen... ehkä.

      • silläkin-

        Niin, myös mulkun koolla on (joskus ratkaisevaakin, suoraan tiedostomatonta) merkitystä.

        Jos 164cm:llä on ohut ja lyhyt tikku, sitten kannattanee unohtaa koko juttu ja keskittyä muihin asioihin... tosin ikää ei kertonut.


    • bshfjla

      Olen 179 cm /65 kg nainen ja tapailen 172 cm miestä, joka on ruumiinrakenteltaan tosi siro, ehkä saman painoinen kuin sinä. Meidät johti yhteen fyysinen vetovoima, hyvät jutut, samanlainen huumorintaju. Kun päädyimme sänkyyn niin se oli viimeinen niitti: seksi oli aivan mahtavaa yhdessä. Vasta viikkojen jälkeen tuli ohimennen puheeksi että minä olen aika kookas nainen. Ei siitä sen enempää. Ap, kun kemiat alkaa kuplia, kaikki pikkuseikat kuten kokoerot ja muut, häipyy jonkkin kaukaisuuteen.

    • mieseikämikään

      Riippuu siitä riiputko koroista.

    • Eräkettu

      30senttiä enemmän pituutta ja paino kaksinkertainen.

    • Hyvinon

      Ei ole. Ihan sopiva pituus/paino. Pituudelleen ei ihminen voi mitään.

    • tosipitkänainen

      Bruno Mars on 165cm. Sekä monet muut komeat miesjulkkikset on oikeestaan aika lyhyitä. googlettakaa vaikka julkkismiesten pituudet. Justin bieber 175cm :D

      Pituudel ei oo väliä, itsevarmuudella on :)

    • tosipitkänainen

      Kevin Hart: 157 cm
      Prince: 157 cm
      Seth Green: 163 cm
      Bruno Mars: 165 cm
      Woody Allen: 165 cm
      Dustin Hoffman: 165 cm
      Daniel Radcliffe: 165 cm
      Lil Wayne: 168 cm
      Sylvester Stallone: 170 cm
      Tom Cruise: 170 cm
      Usher: 173 cm
      Mark Wahlberg: 173 cm
      Simon Cowell: 173 cm
      Kanye West: 173 cm
      Ryan Seacrest: 173 cm
      Robert Downey, Jr.: 175 cm

      • Minkä takia Tom Cruise on tuosta porukasta ainoa jonka lyhyyttä haukutaan ympäri maailmaa? Google ja imdb muuten näytti Kevin Hartille pituudeksi 163cm.


      • ReallyO_o

        Täh? Siis Stallonen Sylttykö 170-senttinen? On kait se kuitenkin lähempänä sataakahdeksaakymppiä; itse muistelen useimpien näkemieni lähteiden listaavan 178-senttiseksi. Ei sillä että asialla olisi mitään väliä, mutta vaikea vaan uskoa, jos vertaa miestä vaikka Jason Stathamiin, Jet Lihin, tai Dolph Lundgreniin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe