Stringeistä

Stringiseiska

Moi! Mun on pakko tulla kysyy, että mitä mieltä ootte onko 7lk tytön ok käyttöä stringejä? Mä ite oon seikkailla oleva tyttö joka käyttää niitä. Ja sitäkin että kehtaako laittaa niitä pikkareita sinne pyykkikoriin vai pitäiskö mun pestä ne niin ettei kukaan nää? Vastatkaa kituus

25

2262

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyi! I don't like

      Ite oon 7lk ja tyttö mut en tod käytä mitään stringei hyi! Käytä mielummin vasta 8-9luokal

      • strimgitkäyttööhopihopi

        mitäs vikaa stringeissä on? itse oon käyttänyt jo kutosesta lähtien:) niit ei huomaakkaa ja mikä parasta: ei pikkarinrajoja:* ::D


      • olethuora
        strimgitkäyttööhopihopi kirjoitti:

        mitäs vikaa stringeissä on? itse oon käyttänyt jo kutosesta lähtien:) niit ei huomaakkaa ja mikä parasta: ei pikkarinrajoja:* ::D

        Päässäsi on vikaa


    • Stringiseiska

      Samaa mieltä :)

    • kikkatyty

      Mä käytän stringei aina ! Ainoo paha,et ne on syväl pyllyvaos...mut siihen tottuu !!

    • plääääääh

      Ei stringeissä oo mitää outoo jos 7lk käyttää. Jos ne on susta itestä mukavammat ja onhan niis etuja esim se ettei rajoja. Se ois ehkä vähä tyhmää et käyttäisit niitä jo jonkun muun takia (siis esim jonku pojan;D) ja ite oon ainaki aina vaa heittäny ne pyykkikoppaa mut se et viittiikö riippuu iha itestä omista porukoista et vetääkö ne kauheet raget siitä kuinka olet liian nuori tähän hommaan. Mut kyl kannattaa vaa heittää ne siihe pyykkikorii koska ei se ny ees oo kauhee paha ja siitä ite pesemisestä on vaa kauhee vaiva.

    • stringit2

      Ite ainakin heitän vaan pyykkikoppaan ku oln kertonu äitille et käytän stringejä ja ei se sitä sillee kiinnostanu et minkälaisia pikkareita käytän

    • 9luokantyttö

      Jos mietit tollasta asiaa että uskallatko heittää stringejä pyykkikoppaan oot sillon liian nuori. Stringit myös muovaa ajan kanssa pyllyä. Itse aloin käyttää vasta 8 luokalla mutta 8 luokalla on jo sit noloo jos ei käytä. Mutta toki riippuu millanen ihminen oot ja millasissa porukoissa liikut.

      • kcok

        No onpas nyt nii "noloo" jossei käytä stringei kasilla.. Herranjumala yleensä stringejä käyttävät ihmiset ovat lissuja (sori ny vaa) ja stringit on enemmänkin aikuisten juttu, mitä käytettiin yleensä seksuaalisen viehätyksen takia.. Tottakai jos tykkää nii siitä vaa mutta silti.. O_O


      • fykvkm
        kcok kirjoitti:

        No onpas nyt nii "noloo" jossei käytä stringei kasilla.. Herranjumala yleensä stringejä käyttävät ihmiset ovat lissuja (sori ny vaa) ja stringit on enemmänkin aikuisten juttu, mitä käytettiin yleensä seksuaalisen viehätyksen takia.. Tottakai jos tykkää nii siitä vaa mutta silti.. O_O

        Miksi stringejä edes käytetään? Kertokaa ees yks hyvä syy!


      • yjgstrhgsgrhbdshn
        fykvkm kirjoitti:

        Miksi stringejä edes käytetään? Kertokaa ees yks hyvä syy!

        Siksi koska japanilaiset keksi ne aikoinaan. Ja kuten sukkahousut myöskin stringit oli alunperin miehille tehty.


      • äpärät

        Sinulla on äpärä päässä vikaa


      • Ai stringit muovaa pyllyä:DDDDDD millasia stringejä sä käytät ku oikein muovaa


    • 16vtyty

      Hyi vittu jotkus stringit ja ei sua pidetä nolona jos et käyttäisi ollenkaan niitä ei niitä vittu ole pakko käyttää jos ei halua! :o musta ne on ihan kamalat

    • gbhff

      Se on vaate.

      Joku pitää nolona toinen ei.

    • ärsyyntynyträhä

      "ei näy rajoja" jumalauta jos näkyy pikkarin raja läpi laita ihmeessä OIKEETA vaatetta päälle ja jos et älä valita kun haukutaan huoraksi ja äläkä siitä etä kaikki tuijottaa tai siitä että 50v setä pyytää autoonsa....

      • Stringien pääideahan on ettei rajat näy, niillä ei ole mitään tekemistä huoraamisen kanssa. Alunperin oikeastaan miehille tarkoitettu vaatekappale on japanilaisten 2000 vuotta vanha alkuasukkaiden keksintö (muoti-ilmiöksi Etelä-Amerikassa). Että siistippä suusi. XOXO #strongwomen


    • Aloittajasama

      Ekaks kaikki ei käytä stringejä vaan sen takii et se on jotenki seksikästä! Ne on vaa käytännölliset :D ja mun porukat tietää et käytän niitä... Kiitos mielipiteistä!

    • käytäpois

      Jos ette pyykkikoriin voi laittaa niin voi hallelujah tervetuloa HIIVASIENITULEHDUS!!! Itse oon 18 ja käytän koska normi alushousut menevät pyllyvakoon koska omistan pyöreän pyllyn. Mutta herran jesta ei sillä ole väliä käyttääkö vai ei mutta ne alushousut ovat lähellä teidän emätintä ja peräaukkoa...ne olisi syytä pestä kunnolla.

    • tyttönen13w

      Stringit on mukavat! Ja Kyl 7lk voi käyttää, itekki käytän ja oon luokalt ainoo tyttö joka käyttää, Nii välil ärsyttää ku pitää vaihtaa liikka tunnil housut ja sit kaikki tuijottaa persettäXD mut siihekki toottuu

    • Eveliina101

      Kyllä sinä voit jo stringejä käyttää. Aloitin itse jo kutosella stringien käytön, ne on mielestäni paljon mukavemmat kun niihin tottuu. Ja mun vanhemmat ymmärsi että käytän niitä, joten en piilottele niitä..

      • petezo

        sun stringit on upeet Pete


    • hömppönen

      Siis se on ihan sama käytätkö sä stringei vai et. Siin ei oo mitään noloo jos käyttää tai ei käytä. Stringeis ei oo mitään ikä rajaa mut onhan se vähän naurettavaa jos jotkut al-aastellaiset käyttää stringei... Ite ainaki käytän ettei tuu rajajo.

    • Stringiseiska

      Niimpä mä oon samaa mieltä :D

    • Anonyymi

      Mun äitii ei kiinosta mitä pikku housuja kÄytän mut rinsikoissa joo jos ne on punaset niin roskiin

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe