Kokemuksiaa Lancia Giuliettasta?

Uskaltaisiko?

Mielestäni todella kaunis auto tuo nykyinen Giulietta! Himottaisi sellainen 2-3 vuotta vanha käytetty hankkia itselleni.

Mutta miten on, uskaltaako ostaa? Kyllähän tuollaisella työsuhdeautona ajelee, kun itse ei tarvitse korjaamokäyntejä kustantaa. Epäilyttää varsinkin vanhemmista Lancioista tutut sähköviat, onko niitä esiintynyt? Ruostumisherkkäkin taitaa tämäkin olla.

Olisin kiitollinen kokemuksista. Kerro jos tiedät!

6

873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ARG

      Tarkoitatko Alfa Romeo Giuliettaa?

      • Sellasta ennen!

        Itselläni kokemusta vain Lancia Kapasta,ei ollu sähkövikoja,kori on sinkitty ei mtn ruostetta ollut.Auto oli vuosi mallia 1996 ja moottori 2,4le 5sylinterinen 20venttiilinen! ostin auton vuonna 2000 ja ajoin sillä 7 vuotta,ainoastaan kuluvia osia jokunen vaihettiin,mm iskarit,pakoputki,jarrupalat,pari rengas-sarjaa,En tiedä nykyisista,Deltan koeajoin uutena.Harmi tuolle kunniakkaalle merkille kun maahantuoja ei oikein välittänyt panostaa markkinointiin ja sama meno jatkuu nytkin.Ihmetyttää miten Fiiattikin päästettin aivan unholaan?Heh ennen oli maahantuojalla sellanen kuin Delta-klupi..muistaako kukaan?oli pari kertaa vuodessa ilmasia laivaristeilyitä ja muita kekkereitä.


      • Aloittaja.
        Sellasta ennen! kirjoitti:

        Itselläni kokemusta vain Lancia Kapasta,ei ollu sähkövikoja,kori on sinkitty ei mtn ruostetta ollut.Auto oli vuosi mallia 1996 ja moottori 2,4le 5sylinterinen 20venttiilinen! ostin auton vuonna 2000 ja ajoin sillä 7 vuotta,ainoastaan kuluvia osia jokunen vaihettiin,mm iskarit,pakoputki,jarrupalat,pari rengas-sarjaa,En tiedä nykyisista,Deltan koeajoin uutena.Harmi tuolle kunniakkaalle merkille kun maahantuoja ei oikein välittänyt panostaa markkinointiin ja sama meno jatkuu nytkin.Ihmetyttää miten Fiiattikin päästettin aivan unholaan?Heh ennen oli maahantuojalla sellanen kuin Delta-klupi..muistaako kukaan?oli pari kertaa vuodessa ilmasia laivaristeilyitä ja muita kekkereitä.

        Kiitos vastanneille!
        Todellakin jotenkin onnistuin sijoittamaan tämän Alfa-kysymyksen tänne Lancia-osioon, mutta niitä sähkövikoja on vissiin omassa nupissakin...


    • ei kait lancia giuliaa oo olemassa.. alfa giulietta kylläkin

    • Anonyymi

      TROLLITEHTAAN PROVO ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! !

    • Anonyymi

      Sen verran voisi tätä kuitenkin kommentoida, että ehkä s24 voisi tähän automerkkiluetteloon lisätä kohdan "muut automerkit" ja listata sinne kaiken maailman talbotit, saabit ja lanciat
      Ei tänne Lancia sivuille joudu kuin eksymällä kyselemään Giulioista yms.
      Lancia on merkkinä toki vielä olemassa, mutta Suomessa sen tarina kuuluu jo historiaan ja kategoriaan "muut automerkit" ja siellä alakategoriaan "suomesta kadonneet"
      Itsellä Lancialla ja italialaisilla autoilla yleesäkin on erityinen paikka sydämmessä, mutta silti näiden kotteroiden keskustelualue voisi olla vähän syrjemmällä...kuten ovat jo itse autotkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe