Samsung galaxy beam 2

Aarontti

Hei! Olen ostamassa itselleni samsung galaxy beam 2 puhelimen, mutta en löydä sitä myynnissä miltään suomalaiselta sivustolta. Jos löydätte/tiedätte missä sellainen olisi myynnissä, niin ilmoittakaa kiitos. :D

27

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyseessä on jo vanha malli eikä sitä kannata enää ostaa.

      • Aarontti

        Hädin tuskin vuoden vanha


    • miks juuri tuo

      Miksi haluat juuri tuon puhelimen?
      Onkohan tuota ollutkaan Suomessa myynnissä kun Kiinan markkinoille esittelivät keväällä sen.

    • MotoG .

      surkea puhelin

      • summppa

        Samaa mieltä tuosta Moto Gstä


      • Aarontti

        Samsung galaxy beam on ihan paska, mutta samsung galaxy beam 2 on loistava! Ettekö oo edes lukenu näiden puhelimien tietoja? Sekotatte tän samsung galaxy beamiin. Mä haluan samsung galaxy beam KAKKOSEN. Ja syy siihen on se, että se on luotettavan merkin puhelin jossa on projektori.


    • vanilladroid

      Heikko näyttö, huono suoritin, huono kamera, vanha blotware järjestekmä. Mieti kaksi kertaa ennen kuin hankit...

    • mitä hyvää tuossa

      Kannattaa ostaa projektori erikseen ja puhelin erikseen.

    • Juurikin näin. Vielä ei ole tullut sellaista tekniikkaa jolla saisi painosanalla hyvän ja valovoimaisen projektorin sisäänrakennettuna kännykkään. Nämä nykyiset viritykset ovat käytännössä ns "leluja".

      • Vihainen Aarontti

        KATSOTTE EDELLEEN VÄÄRÄÄ PUHELINTA!!! Ja projektorit maksaa vähintään tonnin. Tässä saa kaupan päälle puhelimen ku vanha meni paskaks. En tarvii kameraa tai hyvää näyttöä. Tarvitsen vain projektorin ja jotakin millä soittaa


    • Puhelimen projektorilla ei tee mitään. Voin suoraan sanoa.

      • maamyyrä

        Mitä sä siellä oikein möykätä ootko kännissä?
        Ei kait kukaan puhelimen projektorilta mitään mahtavia kotiteatteri tai elokuvateatteri elämyksiä odattaakaan.
        Kaikilla meillä on omat tarpeet ja halut, eikä niihin sinun suoraan sanomisilla ole mitään vaikutusta.
        Sinulla tuskin on mitään kokemuksia Samsung Galaxy BEAM 2
        puhelimen projektorista.

        Ihan tuo mielenkiintoiselta värkiltä vaikuttaa:

        www.youtube.com/watch?v=LQqU3UibxTE


      • videot kattoon
        maamyyrä kirjoitti:

        Mitä sä siellä oikein möykätä ootko kännissä?
        Ei kait kukaan puhelimen projektorilta mitään mahtavia kotiteatteri tai elokuvateatteri elämyksiä odattaakaan.
        Kaikilla meillä on omat tarpeet ja halut, eikä niihin sinun suoraan sanomisilla ole mitään vaikutusta.
        Sinulla tuskin on mitään kokemuksia Samsung Galaxy BEAM 2
        puhelimen projektorista.

        Ihan tuo mielenkiintoiselta värkiltä vaikuttaa:

        www.youtube.com/watch?v=LQqU3UibxTE

        Nyt kyllä kiinostaa tuo uuden sukupolven projektoripuhelin
        Beam 2.
        Milloinkahan tulee paikalliseen Giganttiin?

        www.youtube.com/watch?v=O_mk9DP762g


      • maamyyrä kirjoitti:

        Mitä sä siellä oikein möykätä ootko kännissä?
        Ei kait kukaan puhelimen projektorilta mitään mahtavia kotiteatteri tai elokuvateatteri elämyksiä odattaakaan.
        Kaikilla meillä on omat tarpeet ja halut, eikä niihin sinun suoraan sanomisilla ole mitään vaikutusta.
        Sinulla tuskin on mitään kokemuksia Samsung Galaxy BEAM 2
        puhelimen projektorista.

        Ihan tuo mielenkiintoiselta värkiltä vaikuttaa:

        www.youtube.com/watch?v=LQqU3UibxTE

        Lelu mikä lelu..


      • Raivostunut Aarontti
        kannyman kirjoitti:

        Lelu mikä lelu..

        Kannyman ole hiljaa >:(


    • beam 2 omistaja

      Kannyman on pelle joka ei tiedä mitään mistään. Varsinkaan puhelimista!

      • mitä hyvää tuossa

        Ainakaan puhelimena tuo ei ole hyvä.


    • Minä sentään tiedän jotakin. Moni ei näytä tietävän.

      • ErittäinRaivoisaAarontti

        KANNYMAN MIKS VITUSSA SUN PITÄÄ KOKOAJAN VALITTAA?!?! ETKÖ EDES LUE MUITA VIESTEJÄ?!?!?! Ei sillä ole väliä kuinka hyvä se puhelin on. Tarvitsen vain projektorin ja jotakin millä soittaa. En tarvitse nettiä tai hyvää käyttöjärjestelmää tai mitään muuta turhaa. Joten voisitko painua vittuun etkä enää kommentoi tänne.


    • Kerroin vain että tuolla projektorilla ei tee mitään. Kannattaa suoraan hankkia vaikkapa käytetty oikeankokoinen.

      • Haista vittu kannyman

        Ja mistäs mä yhtäkkiä saan tonnin? Ja sehän on selvästikin helpompaa raahata kymmenen kilon kalikkaprojektoria, puhelinta, tietokonetta ja kilometrin jatkojohtoa mukanaKuin pientä puhelinta.


    • Beanowner

      Moikka ihmiset. Itsellä ollut Samsung Galaxy beam 1 iSuomen ilmestymisestä asti ja on todella hyvä puhelin elokuva karaoke käyttöön akullisen bluetooth kaiuttimen kanssa. Aivan huippua kun pystyy kuvan saamaan n. 65 tuumaiseksi sähköttömissäkin paikoissa.

      • nörttienlelu

        Lelu mikä lelu. Ei se siitä muutu..


      • Beam1ja2

        Te ootte ivan pellejä! Beam 1 oli jo hyvä ja 2 vielä parempi siis projektori käytössä! Turha tänne kännimäänin ja muitten hinujen tull mitään sanoon kun ei oo livenä kyseistä puhelinta edes nähnyt!


      • Huonopuhelinjk
        Beam1ja2 kirjoitti:

        Te ootte ivan pellejä! Beam 1 oli jo hyvä ja 2 vielä parempi siis projektori käytössä! Turha tänne kännimäänin ja muitten hinujen tull mitään sanoon kun ei oo livenä kyseistä puhelinta edes nähnyt!

        Sinähän se pelle olet kun tällaisia lasten leluja ostelet. Me muut tiedämme jo kaukaa ettei hyvä projektori mahdu puhelimen kokoiseen laitteeseen..


    • Roopeli

      Hei. Voisin myös ostaatuon beam kakkosen. Mistäpä sitten löydetään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe