Miten saada pienistä rinnoista isommat kotikonstein???

Teini16pienillä

multa löytyy massaa ja rinnat on silti ku pienet tötteröt... oon 16v ja rinnat ei haluu kasvaa ollenkaa... täl viikol lukenu ainaki 30 eri palstaa tästä aiheesta ja en vieläkään tiedä mitä tehä... kellään ideoita???

Ps. en halua ottaa pillereitä enkä leikkauksia!

98

26086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 46463

      Niin mitäpä luulet, että onko sellaisia kotikonsteja olemassakaan? Sitä ei katsos voi löytää tietoa asiasta, jota ei ole fyysisesti mahdollista tehdä. Kyllä pienemmilläkin tisseillä (mahdolliset) lapset ruokkii.

      • Teini16pienillä

        No sori jos tarvin varmennuksen et toimiiko nää perhanan keinot...

        - ''Hiero voita rintoihis pari päivää''
        - ''Hiero vessapaperii rintoihis''
        - ''Pyöritä rintojas et veri kiertää''

        Eli en tiiä toimiiko ja tarvin varmistuksen ennenku kokeilen....
        Katos en ajatellu näyttää ihmiseltä jolla on pienet rinnat ja massaa vatsassa... rinnat on ainaki 2x pienemmät ku mun maha ja maha ei pienene vaik liikun!


      • 9+46
        Teini16pienillä kirjoitti:

        No sori jos tarvin varmennuksen et toimiiko nää perhanan keinot...

        - ''Hiero voita rintoihis pari päivää''
        - ''Hiero vessapaperii rintoihis''
        - ''Pyöritä rintojas et veri kiertää''

        Eli en tiiä toimiiko ja tarvin varmistuksen ennenku kokeilen....
        Katos en ajatellu näyttää ihmiseltä jolla on pienet rinnat ja massaa vatsassa... rinnat on ainaki 2x pienemmät ku mun maha ja maha ei pienene vaik liikun!

        No ei tietenkään toimi :D Mikään noista ei lisää rasvakudosta rintoihisi. Porukka heittää heikkoa läppää kaltaistesi itsetunto-ongelmaisten teinien kustannuksella.

        Sitä paitsi rintasi ovat vielä kehittymässä. Jos nyt vaan antaisit luonnon tehdä sen, mitä sen on tarkoitus tehdä.


      • Teini16pienillä
        9+46 kirjoitti:

        No ei tietenkään toimi :D Mikään noista ei lisää rasvakudosta rintoihisi. Porukka heittää heikkoa läppää kaltaistesi itsetunto-ongelmaisten teinien kustannuksella.

        Sitä paitsi rintasi ovat vielä kehittymässä. Jos nyt vaan antaisit luonnon tehdä sen, mitä sen on tarkoitus tehdä.

        Salee joo vois mut must tuntuu ettei ne muutu miksikää tästä ja en oo koskaa osannu aatellu itteeni et rinnat n. 2x pienemmät ku mun maha ni teen mitä vaa paitsi mitää pillereitä tai leikkauksia et saan kasvatettuu ittelleni kunnon rinnat.


      • Embo.vai.Bimbo
        Teini16pienillä kirjoitti:

        No sori jos tarvin varmennuksen et toimiiko nää perhanan keinot...

        - ''Hiero voita rintoihis pari päivää''
        - ''Hiero vessapaperii rintoihis''
        - ''Pyöritä rintojas et veri kiertää''

        Eli en tiiä toimiiko ja tarvin varmistuksen ennenku kokeilen....
        Katos en ajatellu näyttää ihmiseltä jolla on pienet rinnat ja massaa vatsassa... rinnat on ainaki 2x pienemmät ku mun maha ja maha ei pienene vaik liikun!

        Tuo vessapaperivinkki on muuten tosi hyvä!

        Moni nainen on käyttänyt sitä vuoskymmeniä perseensä kanssa ja johan on perse kasvanut mahtaviin mittoihin.

        Mikä vessapaperi sitten sopii parhaiten tähän jää jokaisen kokeiltavaksi. Embo tai Bimbo merkkiset lienee ihan ok, vaikka vähän kalliita ovatkin, mutta maksavat kyllä itsensä nopeesti takaisin.

        Ite kyllä tykkään enemmän pystyistä pikku tisuista...


      • Teini16pienillä kirjoitti:

        No sori jos tarvin varmennuksen et toimiiko nää perhanan keinot...

        - ''Hiero voita rintoihis pari päivää''
        - ''Hiero vessapaperii rintoihis''
        - ''Pyöritä rintojas et veri kiertää''

        Eli en tiiä toimiiko ja tarvin varmistuksen ennenku kokeilen....
        Katos en ajatellu näyttää ihmiseltä jolla on pienet rinnat ja massaa vatsassa... rinnat on ainaki 2x pienemmät ku mun maha ja maha ei pienene vaik liikun!

        Rintojen suurennus pillerit - http://su.procurvesplus.com/?utm_source=aff_518d1582054df&utm_medium=link&utm_campaign=shop&utm_nooverride=1&a_aid=518d1582054df&a_bid=b9e723f9 Olen hyvin tyytyväinen rintoihini, jotka ovat tulleet kiinteämmiksi, paremman muotoisiksi ja suuremmiksi.


      • Anonyymi
        Embo.vai.Bimbo kirjoitti:

        Tuo vessapaperivinkki on muuten tosi hyvä!

        Moni nainen on käyttänyt sitä vuoskymmeniä perseensä kanssa ja johan on perse kasvanut mahtaviin mittoihin.

        Mikä vessapaperi sitten sopii parhaiten tähän jää jokaisen kokeiltavaksi. Embo tai Bimbo merkkiset lienee ihan ok, vaikka vähän kalliita ovatkin, mutta maksavat kyllä itsensä nopeesti takaisin.

        Ite kyllä tykkään enemmän pystyistä pikku tisuista...

        Mut miten saa rinnoista isommat vessapaperilla


      • Anonyymi
        9+46 kirjoitti:

        No ei tietenkään toimi :D Mikään noista ei lisää rasvakudosta rintoihisi. Porukka heittää heikkoa läppää kaltaistesi itsetunto-ongelmaisten teinien kustannuksella.

        Sitä paitsi rintasi ovat vielä kehittymässä. Jos nyt vaan antaisit luonnon tehdä sen, mitä sen on tarkoitus tehdä.

        Moikka. Olen itse 14vuotias ja on alkanut minulla kasvamaan samalla tavalla. Eka alko maha kasvaa mut rinnat ei, Mut pikkuhiljaa murros iässä sä huomaat että ne alkaakin kasvaa ja maha pienenee ja sulla on isot rinnat.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Teini16pienillä kirjoitti:

        Salee joo vois mut must tuntuu ettei ne muutu miksikää tästä ja en oo koskaa osannu aatellu itteeni et rinnat n. 2x pienemmät ku mun maha ni teen mitä vaa paitsi mitää pillereitä tai leikkauksia et saan kasvatettuu ittelleni kunnon rinnat.

        46463
        17.01.2015 14:05

        Niin mitäpä luulet, että onko sellaisia kotikonsteja olemassakaan? Sitä ei katsos voi löytää tietoa asiasta, jota ei ole fyysisesti mahdollista tehdä. Kyllä pienemmilläkin tisseillä (mahdolliset) lapset ruokkii.


        Äänestä

        Kommentoi

        TAI


        9 46
        17.01.2015 17:29

        Teini16pienillä kirjoitti:
        No sori jos tarvin varmennuksen et toimiiko nää perhanan keinot...

        - ''Hiero voita rintoihis pari päivää''
        - ''Hiero vessapaperii rintoihis''
        - ''Pyöritä rintojas et veri kiertää''

        Eli en tiiä toimiiko ja tarvin varmistuksen ennenku kokeilen....
        Katos en ajatellu näyttää ihmiseltä jolla on pienet rinnat ja massaa vatsassa... rinnat on ainaki 2x pienemmät ku mun maha ja maha ei pienene vaik liikun!

        Lue lisää
        No ei tietenkään toimi :D Mikään noista ei lisää rasvakudosta rintoihisi. Porukka heittää heikkoa läppää kaltaistesi itsetunto-ongelmaisten teinien kustannuksella.

        Sitä paitsi rintasi ovat vielä kehittymässä. Jos nyt vaan antaisit luonnon tehdä sen, mitä sen on tarkoitus tehdä.


        Äänestä

        Kommentoi




        Tuo on pikkasen tylysti kommentoitu 16-vuotiaalle tytölle.....!!!!!!!

        Kannattaa kokeilla rintajumppaa, eli rinnathan on siis ainoastaan lihaksia mitä kannattaa treenata jos isommiksi haluaa, itselläni kokemusta ja olen 27-vuotias ja tuolla tavalla itse saanut rintani kasvamaan kun itsellänikin oli huono epätunto mutta nyt olen tyytyväinen itseeni ihan rintajumpan takia :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut miten saa rinnoista isommat vessapaperilla

        En tiiä itekki vähä mietin sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiiä itekki vähä mietin sitä

        sma yritin mut en tiedä miten se tehää???????:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        46463
        17.01.2015 14:05

        Niin mitäpä luulet, että onko sellaisia kotikonsteja olemassakaan? Sitä ei katsos voi löytää tietoa asiasta, jota ei ole fyysisesti mahdollista tehdä. Kyllä pienemmilläkin tisseillä (mahdolliset) lapset ruokkii.


        Äänestä

        Kommentoi

        TAI


        9 46
        17.01.2015 17:29

        Teini16pienillä kirjoitti:
        No sori jos tarvin varmennuksen et toimiiko nää perhanan keinot...

        - ''Hiero voita rintoihis pari päivää''
        - ''Hiero vessapaperii rintoihis''
        - ''Pyöritä rintojas et veri kiertää''

        Eli en tiiä toimiiko ja tarvin varmistuksen ennenku kokeilen....
        Katos en ajatellu näyttää ihmiseltä jolla on pienet rinnat ja massaa vatsassa... rinnat on ainaki 2x pienemmät ku mun maha ja maha ei pienene vaik liikun!

        Lue lisää
        No ei tietenkään toimi :D Mikään noista ei lisää rasvakudosta rintoihisi. Porukka heittää heikkoa läppää kaltaistesi itsetunto-ongelmaisten teinien kustannuksella.

        Sitä paitsi rintasi ovat vielä kehittymässä. Jos nyt vaan antaisit luonnon tehdä sen, mitä sen on tarkoitus tehdä.


        Äänestä

        Kommentoi




        Tuo on pikkasen tylysti kommentoitu 16-vuotiaalle tytölle.....!!!!!!!

        Kannattaa kokeilla rintajumppaa, eli rinnathan on siis ainoastaan lihaksia mitä kannattaa treenata jos isommiksi haluaa, itselläni kokemusta ja olen 27-vuotias ja tuolla tavalla itse saanut rintani kasvamaan kun itsellänikin oli huono epätunto mutta nyt olen tyytyväinen itseeni ihan rintajumpan takia :)

        Korjausta edelliseen kommenttiin rinnat koostuvat etupäässä maitorauhasista jos rauhaskudosta on runsaasti niin sinulla on silloin luonnostaan isohkot ja kiinteät rinnat tämän maitorauhasten määrän saat geeniperimänä kuin myös sen kerääkö kehosi rintoihin rasvavarastoja,paljon rasvakudosta keräävät rinnat eivät ole kiinteät vaikkakin niitä tukemassa olisi isokin rintalihas.


      • Anonyymi

    • E-kuppi

      Mitä massaa sussa on?

      Läskiä vai?

      Rinnat kasvaa sen mitä kasvaa ja siihen kasvuun ei voi vaikuttaa.

      Oon aina ollut hoikka ja mulla on E-kuppi.

      Takaan ja vannon, että olen kärsinyt koko ikäni suurista rinnoista.

      Mitään nättiä ei saa edullisesti.

      Pikineitä todella vaikea löytää kun kaikki on enintään B-kuppeja.

      Harrastan uintia.

      Joillakin lihavuus kasvattaa rintoja eli rintoihin tulee lisää rasvaa.

      Mutta muuten lihavuus ei kyllä kannata, kun siinä menee terveys.

    • Teini16Pienillä

      Kullä mun mahassa vähä läskiä on mut muuten oon iha laiha ja mulle on vaikee löytää bikineit ku näyttää rumalt... aina pakko ottaa bikinit jos on toppausta ja siinäki näkyy et on vähä tyhjää... sama rintsikois ja näyttää rumalt
      mikä vaa oikeest toimiva vinkki kelpais kosk kärsin pienist rinnoist! :/

    • Teini16pienillä

      En haluis mun perheen tietävän et tilaan mitää.... ja mun vanhemmat ei suostu hankkii mulle omaa korttii ni ei oo mitää tapaa maksaa ja tilaa. :/

      • Anonyymi

        on! jos ostat r kioskilta paysafen ja maksat sillä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on! jos ostat r kioskilta paysafen ja maksat sillä!

        Pelästyin vähän ku vanhaan ketjuun oli noin uusi kommentti :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelästyin vähän ku vanhaan ketjuun oli noin uusi kommentti :D

        No onkos rinnat nyt kasvanut?


      • Anonyymi

        Kortilla ei muutenkaa kannattais koska vanhemmat näkee


    • vinkkiiiiuui

      Lue www.isommatrinnat.com
      Siel on paljon erilaista faktaa ja sit toinen juttu ni toi msm ja maca jauhe auttaa!!! Myös ruokia missä paljon luonnonestrogeeneja kannattaa lisätä ruokavalioon.
      Jos pystyt juo päivässä lasi soijamaitoa tai annos soijajukurttia tai iso lasillinen maito papaijamehu yhdistelmää.

      Hyvä toimiva keino on

      - hiero rintoja päivittäin (siitä lisää tossa netti osotteessa)
      - msm ja/tai maca (saa ihan normikaupoista varsinki msm jauhetta ja lue lisää netistä)
      - joku noista "juomista" päivittäin

      Mä vannon että näin kasvaa!

      • Anonyymi

        Tehokkaanpaa on kun hankit kunnon öljyhierojan. Tuntikin päivässä hellänmiehisessä käsittelyssä kasvattaa, jos ei rintoja, niin ainakin kiinnostusta niiden hoitoon!


    • Kesähellurei

      Aika helppoa..osta push up rintaliivit..niissä on myös topattuja tarjolla ja on kyllä yleisessä käytössä.elä ota ressiä.meitä naisia on kaikenkokosia ja näkösiä .huomaat kyllä että se miten itsensä kantaa on tärkeämpää kuin rintojen koko.sittenpä ei tarvitse enään pähkäillä rinta asioita sen kummemmin.tuo sun ikä on kyölä paha kun taitaa olla että tuos iässä ittensä vertaaminen muihin on kaikkein rankinta..tsemppiä aikuisuuden tielle ja hyvää kesää:)

      • Anonyymi

        Viis vuotta myöhäs, mutta voin kokemuksesta kertoa, että jos käyttää push uppeja, se alkaa sattumaan rintoihin jos on pitkään päällä. Ja help oon 14v lauta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viis vuotta myöhäs, mutta voin kokemuksesta kertoa, että jos käyttää push uppeja, se alkaa sattumaan rintoihin jos on pitkään päällä. Ja help oon 14v lauta

        Mä oon oikeest täysin lauta ja siis 14v. Tissit on nii pienet ettei oo kuppikokoo. Ne ei oo kehittyny ollenkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viis vuotta myöhäs, mutta voin kokemuksesta kertoa, että jos käyttää push uppeja, se alkaa sattumaan rintoihin jos on pitkään päällä. Ja help oon 14v lauta

        ite oon 13 v ja ei rintoi ollekaa ha sut muut meijjö luokkalaiset sellasia kuumiksii isoil rinnoil ja kaikki ihanat vaatteet tms ja sit mä hupparilla koska unpaineet...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon oikeest täysin lauta ja siis 14v. Tissit on nii pienet ettei oo kuppikokoo. Ne ei oo kehittyny ollenkaa.

        Mulla sama! Oon 14 ja mulla ei ees ole kuppikokoa:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama! Oon 14 ja mulla ei ees ole kuppikokoa:(

        No kyl ne rinnat kasvaa sitte ku kasvaa


    • Anonyymi

      Hiero aloe veraa ja mee saunaan

      • Anonyymi

        Toimiiko varmasti?


    • Anonyymi

      ite kokeilin laittaa voita ja saunoo. kyllä näyttää jo vähän toimivan jo yhden päivän jälkeen!

      • Anonyymi

        kokeilen tätä tänään!


      • Anonyymi

        kuinka paljon pitää laittaa voita ja kauan siel saunas pitää olla? ja miten saat ne kasvamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kokeilen tätä tänään!

        Joo kiitti ku sanoit kokoeilen ite smaa!


      • Anonyymi

        Ok taidan ottaa opiks ja kokeilla!


    • Anonyymi

      Aloituksesta jo neljä vuotta,olisi kiva tietää, millaisiksi ne ’pienet tötteröt’ (sellaisethan on ihanat😛) muotoutuivat? Käytitkö poppaskonsteja,vai annoitko rauhassa kasvaa....?

      • Anonyymi

        Yks frendi löysi täältä S24:sta linkin tonne Titfitness :lle, se sai 3kk hoidolla 1,5 kuppikokoa lisää ja nyt itsekin olen asiakkaana.. suosittelen. Ennen tän löytämistä kyllä kokeilin kaikki vippaskonstit voista ja saunasta leivän kantapaloihin .. :D Silarit ei oo koskaan ollut mulle vaihtoehto, haluan imettää sitten kun sen aika joskus toivottavasti on <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks frendi löysi täältä S24:sta linkin tonne Titfitness :lle, se sai 3kk hoidolla 1,5 kuppikokoa lisää ja nyt itsekin olen asiakkaana.. suosittelen. Ennen tän löytämistä kyllä kokeilin kaikki vippaskonstit voista ja saunasta leivän kantapaloihin .. :D Silarit ei oo koskaan ollut mulle vaihtoehto, haluan imettää sitten kun sen aika joskus toivottavasti on <3

        Imetyksen aloitus kasvattaa kuppikokoa usean kirjaimen verran. Se kai lasketaan kotikonstiksi, vaikka raskauden aikana pitää käydä muutaman kerran neuvolassa ja lopuksi vielä synnytyssairaalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks frendi löysi täältä S24:sta linkin tonne Titfitness :lle, se sai 3kk hoidolla 1,5 kuppikokoa lisää ja nyt itsekin olen asiakkaana.. suosittelen. Ennen tän löytämistä kyllä kokeilin kaikki vippaskonstit voista ja saunasta leivän kantapaloihin .. :D Silarit ei oo koskaan ollut mulle vaihtoehto, haluan imettää sitten kun sen aika joskus toivottavasti on <3

        Ei silarit yleensä estä imettämistä, vaikka näin usein luullaan. Melko kalliilta vaikuttaa tuon Titfitness:in palvelut, alkaen 2500€! Tuolla summalla saa jo Virosta silikonit, ja silloin rintojen suureneminen on aivan varmaa. Vaikee kuvitella, että jollain hieronnalla, ruokavalio- ja liikuntaohjeilla saisi kovinkaan suuria ja pysyviä muutoksia. Ehkä korkeintaan vain jotain väliaikaista täyteläisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei silarit yleensä estä imettämistä, vaikka näin usein luullaan. Melko kalliilta vaikuttaa tuon Titfitness:in palvelut, alkaen 2500€! Tuolla summalla saa jo Virosta silikonit, ja silloin rintojen suureneminen on aivan varmaa. Vaikee kuvitella, että jollain hieronnalla, ruokavalio- ja liikuntaohjeilla saisi kovinkaan suuria ja pysyviä muutoksia. Ehkä korkeintaan vain jotain väliaikaista täyteläisyyttä.

        Pääsin vihdoin aloittamaan itse tuolla hoidot, nyt 5 viikon jälkeen rinta on kasvanut noin kuppikoolla, rahat-takaisin takuu on 2 kuppikoon kohdalla. En valita, katsotaan mihin päästään 3 kuukaudessa.. nyt ainakin näyttää hyvältä!


      • Anonyymi

        Minulle laitettiin silikonit 1 dl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle laitettiin silikonit 1 dl.

        Minkä ikäsille laitetaan? ite oon 14v ja juu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsin vihdoin aloittamaan itse tuolla hoidot, nyt 5 viikon jälkeen rinta on kasvanut noin kuppikoolla, rahat-takaisin takuu on 2 kuppikoon kohdalla. En valita, katsotaan mihin päästään 3 kuukaudessa.. nyt ainakin näyttää hyvältä!

        Haluaisin kokeilla ite mut oon liian nuori:/ (kai?)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imetyksen aloitus kasvattaa kuppikokoa usean kirjaimen verran. Se kai lasketaan kotikonstiksi, vaikka raskauden aikana pitää käydä muutaman kerran neuvolassa ja lopuksi vielä synnytyssairaalassa.

        Onko se normaalia et toinen kasvaa mut toinen ei ?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se normaalia et toinen kasvaa mut toinen ei ?????

        On


    • Anonyymi

      eiks oo sanottu et nukkumine kasvattaa, ite oon kuullu nii ja nyt kähi aikoina tässä parin kuulauden sisällä oon ruvennu nukkumaa enemmä ja in ne kasvanu vähä nopeemmi?

    • Anonyymi

      Mummo vainaa kehui rintojen kasvan kun niihin hieroo kanan paskaa .

    • Anonyymi

      Oon 8 v ja mun rinnat on vaa 2 settii paksut

      • Anonyymi

        en ihmettele


      • Anonyymi

        Hei sul ei oo valittamista ku oikeesti mul ei oo mitään ei sit oikeesti mitään mun rinnoissa ja mä oon 11v ja oikeesti kaikil mun luokan tytöillä on jo rinnat alkanu kasvaa ni pliis auttakaa muo mä en haluu näyttää miltää pojalta!!!!


      • Anonyymi

        Ok oon ite 9 ja rinnat keskikokoiset mut haluun olla niinku muut mun luokkalaiset ku kaikilla on niin ISOT rinnat ja mulla iha pienet:(


      • Anonyymi

        Kyllä ne siitä vielä kasvaa usko pois!:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei sul ei oo valittamista ku oikeesti mul ei oo mitään ei sit oikeesti mitään mun rinnoissa ja mä oon 11v ja oikeesti kaikil mun luokan tytöillä on jo rinnat alkanu kasvaa ni pliis auttakaa muo mä en haluu näyttää miltää pojalta!!!!

        Mul on ihan sama kaikil muil on jo alkanu paits mulla oon 11 ja ei oo alkanu vielkää kasvaa toine vähä siin o semmone ihan niinku patti :( en tiiä onks se normaalii tell me!!!!! Jopa mun 2 vuotta nuoremmalla serkulla on alkanu kasvaa niinku tä?? Ja en haluu ottaa pillereit tai mennä leikkauksee :( ja jos koitän käyttää rintsikoit nii huomaa heti et mul on ne ku oon lauta kertokaa vinkkei!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ihmettele

        En mäkää


    • Anonyymi

      Mullakin on äärettömän pienet mutta siis no itse lihotan itseäni ja laihdutan takaisin jossain vaiheessa ja olen kokeillut sitä voita tisseihin ja saunaan se toimii kunhan se imeytyy eli sun tissit ei saa olla märät muustakun voista

    • Anonyymi

      Käykö iho öojy mulla on ihan kun lapsen tissit

    • Anonyymi

      Mä kokeilin sitä, että hieroin rintojani ja toimi. Mutta ne tosin olivat vain hiukan suuremmat. Ja vain pari päivää.

      • Anonyymi

        Ja olen itse 11 vuotta ja painan 34 kiloa ja olen tosi laiha. Mä oon meidän luokan laihin ja mulla ei oo kuppikokoakaan. Meidän luokan kaikilla tytöillä on jättimäiset rinnat ja massaakin löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olen itse 11 vuotta ja painan 34 kiloa ja olen tosi laiha. Mä oon meidän luokan laihin ja mulla ei oo kuppikokoakaan. Meidän luokan kaikilla tytöillä on jättimäiset rinnat ja massaakin löytyy.

        Sma oon 11 ja ei löydy kuppikokoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sma oon 11 ja ei löydy kuppikokoa

        Ei minullakaan ja painan 23,3 kiloa onko se normaalia ? Olen 5 luokalla ja olen 135-136 cm pitkä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja olen itse 11 vuotta ja painan 34 kiloa ja olen tosi laiha. Mä oon meidän luokan laihin ja mulla ei oo kuppikokoakaan. Meidän luokan kaikilla tytöillä on jättimäiset rinnat ja massaakin löytyy.

        Painan kans saman verran, mut oon 13. Mulle on sanottu et oon alipainoinen. Mut haluun silti laihduttaa. Voiks siitä johtuu et mul on niin pienet rinnat. Oon kans kai aika laiha. Haluisin isommat rinnat, mut en tiiä toimiiko se voita rintoihin ja saunaan? Voiko joku kertoo???


    • Anonyymi

      Ja kaikki pojat aina tuijottaa mun kavereiden tissejä. Ja mua nolottaa, kun mun tissejä ei kukaan poika tuijota. Eikä ne muusta välitäkkään, kuin semmosista jättitisseistä.

      • Anonyymi

        Ei ne tissit oo pääasia, kyllä susta joku poika vielä kiinnostuu sit ku kasvat isommaks :)


    • Anonyymi

      Oon 14v. Ja mun rinnat on jonku 9v. Kokoset nii kun eli kun 9vllä on aika pienet niin mulla on semmoset😒

      • Toisaalta muista että isot roikkuvat ja pienet sojottavat.


    • Anonyymi

      Mun kaveri ei löydä poikkista eikä tiietä miten saada poika tykkäämään siitä.VASTATKAA!!!!

      • Anonyymi

        Noh…riippuu vähän siitä et onks sillä isot rinnat vai ei?


    • Anonyymi

      Pienentääkö kireet urheiluliivit rintoi? ta jos sellasii käyttää ni kasvaako ne?

    • Anonyymi

      Suomi24 ei oo oikee paikka, koska tää on tosi epäluotettava. Tänne ei kannata ainakaan jakaa mitään henkilökohtaista. Ihan vaan kerroin että ymmärrät😊

    • Anonyymi

      🤣🤣

    • Anonyymi

      Kysäseppä äitiltäs milloin hänen rintarauhasensa alkoivat kehittymään.

    • Anonyymi

      Laina ilman vakuuksia 1000000 eur asti
      Rahat tilille jopa 15 minuutissa
      Yli 300 000 asiakasta Suomessa
      Lainapäätös jopa 2 minuutissa
      Lainamäärä
      1000 - 1000 000 €
      Laina-aika: 12 - 240 kuukautta
      Vuosikorko:2 %
      Ota yhteyttä suoraan minuun sähköpostitse:
      Sähköpostiosoitteeni: [email protected]
      Sähköpostiosoitteeni: [email protected]

    • Anonyymi

      Mä oon 13v ja tahtoisin että rintani kasvaisivat enemmän ne ovat pienet kuin tötteröt onko kellään ideoita

    • Anonyymi

      kerro vielä lisää ongelmistasi

    • Anonyymi

      Auttakaa pls 😓😓KERTOKAA MULLE MITÄ PITÄÄ TEHÄ! MÄ TEEN KAIKKENI ET KERROTTE?! 😿

      • Anonyymi

        Mulla on ihan kauheen pienet ja kaikki mun kamut nauraa mulle ku on niin pienet rinnat ja se ei oo kivaa kertokaa mulle jotai koti konsteja joilla voi suurentaa rintoi


    • Anonyymi

      Ja käykö aloe vera gel?

    • Anonyymi

      Ja kuinka kauan hieron?

    • Anonyymi

      ??

    • Anonyymi

      Ja mitä voita pitää käyttää? Voita vilmariiniä flooraa?

    • Anonyymi

      Ja mitä voita käytän???

    • Anonyymi

      Jotkut sanoo että etunojapunnerrukset toimisi olen itse kokeillut nyt pari päivää mutta voelä ei ole mitään tapahtunut
      Luotan siihen että murrosiän kohdalla sitten se maha rupeaisi pienentymään ja einnat kasvammaan olen itse vasta 12 joten mull aon vielä aikaa😅
      Kaveri kuitenkin teki tinkiä siitä että mulla olis pikku tissit ja sil isot vaikka hän on mua vaan 6 kk vanhempi

      • Punnerruksista voisi sanoa että ehkä kuukausi olisi minimi aika että jotain tapahtuisi?


    • Kuuleman mukaan rinnat (myös penis) kasvaa kun niitä päivittäin venyttelee ja lypsää...

    • Anonyymi

      Moii

    • Anonyymi

      painonnousu voi olla yksi kikka saada isommat rinnat, youtubesta löytyy myös videoita miten saa isommat rinnat.

    • Anonyymi

      Tää vinkki tulee aika myöhään! Mutta tässä oikeasti asia millä saat isommat rinnat niinku viikossa.tai riippuu tietty sun hormoni toiminnasta mut jos sulla menkat tulee kuukausittain niin eron huomaat viimeistään kierron alussa! Hormonit on siihen että sinulle kehittyy rinnat murrosiässä! Ja kuinka isot rinnat jollakin on. Kerron takuuvarman keinon millä boostaat oikeita hormoneista kehossasi! Juo maitoa. Ei en tarkoita kaupan kuollutta litkua tai rasvattomia versioita. Tarkoitan nyt aitoa tilamaitoa käsittelemätöntä. Jos nyt lähet maito tilalle ja haet omiin astioihin maitoa sieltä niin paljon kun jaksat juoda 0.5-1.5L päivä niin ite huomasin eron alle viikossa!! Tissit on valtavat normaalisti ne turpoaa mulla ainoastaan ennen menkkoja ja niiden aikana mutta heti kun menkat ohi tissit ihan lätyt 3vko nyt ne on uskomattoman kiinteät ja valtavat pallot! Suosittelen jokaista naista kokeilemaan!! Ja jos oot alipainen niin yleensä maidon lisäks joku 5-7kg lisää painoa niin alkaa tissit kasvaa!

    • Anonyymi

      Kertokaa pliis jotai konstei miten saa jäätävän isot rinnat ku mulla pienet ku tötteröt ne mun rinnat!!😭😔

    • Anonyymi

      PLIIS VASTATKAA!!??

    • Anonyymi

      Mä oon 15 v ja huomenna lähetään Tukholmaan niin haluaisin isommat rinnat onko ideoita

    • Anonyymi

      15 Vee sen ikäisellä luulis jo olevan viisautta jo sen verran ettei typeryyksiä kysele.

    • Anonyymi

      Syö terveellisesti kun vihanneksia vihreää ja jotain pähkinöitä. Jos oma sukupuolesi hieroo rintojani se todennäköisesti ei auta. Vastakkainen sukupuoli kuntien joku mies kannattaisi hoitaa tämä operaatio. Minä olen 13v ja poikaystävän hieroo rinjani vessassa välitunnilla joten kannattaa kokeilla koska rintani ovat kasvanut jo viisi senttiä

    • Anonyymi

      Entä jos on 4 luokalla ja muilla on isot rinnat, ja minulla ei? minusta se ei ole normaalia!

    • Anonyymi

      minun käteni ovat parhaat

      he saavat naisten rintoja kasvamaan

      • Anonyymi

        käsissäni on taikaa ja rinnat paisuvat meloneiksi
        sinuna pitää antautua minulle täysin tyttö
        jos tahdot rintasi koskettelevat maata


    • Anonyymi

      Mul on ihan sama ongelma, Mul on ihan ok mun ikäselle mut ne ei enää kasva ja se hävettää en enää kasva ees pituudelta ja oon 160cm. Mut jos et löydä mitään keinoja nii beevitality on se ja se ei oo huume Kait.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      0
      1055
    Aihe