18v joka ei juo

joona2

mitä mieltä ootte 18v jätkästä joka ei juo ollenkaan, oonko täys luuseri?

92

1296

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aperita

      OLET!

      • Miksiiiiiiii772

        Itse en kyllä jaksa ihmisiä jotka koko ajan hakee huomiota tällä "en juo olenko luuseri"


    • 18+10

      Et ole. Itse olen 19v joka juo harvoin. Taidan olla ollut vain kerran sellaisessa tilassa jossa ajaminen olisi rikos. Minulla on 18v kaveri joka on täys absolutisti.

    • joona2

      Sun ja sun kaveris juomatavat ei kiinnosta ketään!

    • tyttöö-99

      Et todellakaa oo luuseri. Ei sun tarvi juoda vaikka kaikki muut juo. Ite ainaki arvostan ihmisiä jokka ei juo, vaikka mulla ei mitään sitä juomista vastaan ookkaa (:

      • Puhut vähän mutta asiaa!!


      • 456345643
        moguba kirjoitti:

        Puhut vähän mutta asiaa!!

        Tule sisälle juomaan pohjia, minä soitan taksin!


    • Et ole.

      • kylläon

        Onpas!


    • MMZGames

      Ite olen 18v ja täytän maaliskuussa , asiaan olen ite juonu kerran , ja seki oli yks tölkki karhua.

      • wittujamal

        Jos juot vähemmän kuin kymmenen tölkkiä sitä ei voi sanoa muuksi kuin maistelemiseksi itse join jo 13v ysivitosta puol litraa yhessä illassa ja kerkesin selvetä ennenku menin kottii


      • tgflhgf
        wittujamal kirjoitti:

        Jos juot vähemmän kuin kymmenen tölkkiä sitä ei voi sanoa muuksi kuin maistelemiseksi itse join jo 13v ysivitosta puol litraa yhessä illassa ja kerkesin selvetä ennenku menin kottii

        Ja nyt olet aivokuollut idiootti.


    • Valte 81 v.

      Et ole !!!!

    • lollllllll

      luuseri

      • lolllll

        Nii sä


    • htvyde4dtygy6

      et todellakaan ole. nykyajan nuoret hakee juomisella vaan känniä

      • wanhatajat

        Kyllä näin on... Ennenvanhaan kun ei oltu koskaan kännissä, vaan peltotöissä ja koulussa aamusta iltaan.


    • heyyy

      Et oo. Sehän on oma päätös juoko vai ei eikä siitä pidä tuomita :)

    • Anna.-.-

      Et todellakaan.

    • fgfdgfdgfgfd

      ootko homo

      • Ofcccc

        Olen kiitos kysymästä :)


    • Tyttöystävä

      Olet fiksu tyyppi, haluan sellaisen poikaystävän joka ei juo ja polta. Juopot ne on luusereita!

    • Ihanvaan

      kokemuksesta sulle Jos pystyt olemaan juomatta koko elämäsi niin voin sanoa kokemuksestani juomisesta ja huumehörhöilystä elämästäni joka päättyi 31 vuotiaana niin et ole raittiina vietetyn elämäsi aikana menettänyt mitään sellaista mitä sinun kannattaisi katua juomisen osalta. Olen nyt ollut 31 vuotta raittiina ja kadun nuoruudessani tehtyjä vääriä valintoja ja ainutkertaisen elämäni hukkaan heitettyjä vuosiani dogu remmeissä.

    • tjkhdjmfjhmf

      Et ole. Juomisessa ei ole yhtään mitään järkeä. Tajuat sen viimeistään vanhemmassa iässä.

    • veio

      Täysi luuseri. Siis niiden mieletä jotka pitävät luuloja yllä itsestään mitä ihmeellisimmällä konsteilla, yrittämällä olla jotain matkimalla cuuleja tyyppejä jotka itse rypevät ansoissaan, eivät uskalla löytää sitä minkä ovat kerran kadottaneet.

    • 18vtyttö

      No et todellakaan, musta on vaan kivempi olla jätkän kanssa joka ei juo.

      • veio

        Middä sidun laisia on.? Liian usein naiset haksahtavat huvittaviin, siis heidän mielestään huvittaviin alkon kuluttajiin jotka saa naiset nauramaan.


      • Niceguysfinishlast

        Niin koska sinä olet parempi kuin muut ihmiset!!! Miksi naiset eivät nää sitä että tuollainen mukava tavallinen poika joka istuu yksin kotonaan on se jota he oikeasti haluavat. Sinäkin sen tiedät paremmin!!! Inhottavaa kun herrasmiähiä ei huomioida.


    • alkoholisti

      Käsittääkseni luuseri on toivoton tapaus, ainainen epäonnistuja ja aina muiden jalkoihin jäävä, suorastaan säälittävä ja mitätön yksilö joka ei edes yritä pärjätä elämässä.
      Henkilökohtainen päätös olla juomatta alkoholia ei täytä luuserin tuntomerkkejä millään todellisilla tai edes kuviteltavissa olevilla osa-alueilla.
      Ole siis huoleti ja elä iloisesti elämääsi ilman alkoholia jos itse niin haluat.

    • nauruukko

      juuuu oot =&/&&=&=&&=&= XASD XDDD::DDd:D

    • Pineeh

      Hatun nosto sulle, monet ei pysty olemaan juomatta paineiden takii. Et oo luuseri.

    • Enjuomyöskään

      Sunlaisia jätkiä tarvittais enemmänkin! Itse 18v tyttö, olen juonut tasan kaksi kertaa enkä ole nauttinut siitä yhtään!!

    • Vesijäbä

      Ihmisen on suositeltava juoda 2l vettä päivässä.

    • tyttökuustoista

      Itse en arvosta juomista, paitsi joissain mummon synttäreillä jotain shampanjaa tai viiniä on ok ottaa. Ihan mahtavaa !!

    • ylpeä

      Oon ylpee! Ei kaikkein tarvi oĺla kännisiä sikoja!

    • tumputtaa

      onneton tumputtaja.

    • Reetta14

      Et tod! Luusereita ovat tai luusereiksi päätyvät paljon useammin ja todennäköisemmin ne, jotka juovat. Mun neljä luokkakaveria (8lk) on usein viikonloppuna kännissä ja kyllä ne on jo ehtineet hommata nimensä poliisinkin kirjoihin. Koulu ei niillä mene mitenkään hyvin, vaikka ovat ihan hyväpäisiä jätkiä. Niinpä heidän ammattinsa ei tule olemaan mikään akateeminen. Tuskin selviäisivät lukiosta, jos ei tavat muutu. Joutuvat varmaan menemään amistoon sille linjalle, mihin sattuvat pääsemään. Tulevaisuutta ajatellen se ei ole hauskaa.

      • 17vÄijä

        Aika lahjakkaasti jäbät ryssiny jos ton ikäsenä viinasta poliisilla ..tossa iässä menin ite laitokselle pahoinpitelyn takia (huom oli itsepuolustusta silti pahempi hommabkun toisella)
        On sitä alkoholin alaisuudessakin istuttu maijassa mutta ei ollu edes känniä kun polle tuli keskeyttää menon


    • Itse 20v ja raittiina kans koko elämäni ollut, teretulemast kunnon miesten clubiin ja pysy kans! (Kato aina joku juhlissa tarttee ((pimeetä)) taksia, raittiina ollessa siinä voi tehdä hyvät rahat) :D

    • abamanaa

      Päihteettömyys on vain hyvä asia. Ei kukaan (fiksu, täysijärkinen ihminen) leimaa luuseriksi sen perusteella, ettei käytä alkoholia. Itse en ehkä tulisi toimeen täysin absolutistin kanssa, en siedä ihmisiä, jotka valittavat siitä, että itse juon, tai yrittävät "ohjeistaa parempaan elämään". Alkoholittomuudesta ei tule ongelmaa niin kauan kuin pidät sen elämäntyylin itselläsi. (:

      Tupakanpoltosta, kannabiksen/muiden huumeiden käytöstä tai nuuskaamisesta en silti pidä. Sillä taholla vaadin kyllä raittiutta myös poikaystävältäni.

    • mimi1395

      Tyhmät kännää. Arvostan päihteettömiä ihmisiä :)

    • 17vÄijä

      Et oo toi on vitusti järkevämpää monessa suhteessa ...
      Ite oon vähäsen alkoholisoitunu ja nyt ekaa kertaa muutamaan viikkoon tulee 2pv selvänä täyteen ja tää homma on menny ihan päin helvettiä.
      Ite arvostan sun tapasia vaikka olihan se kiva saada tollanen juomaan (kaveripiirissä oli yks absolutisti eipähä oo enää :D )

    • 35vuotiasmies

      "mitä mieltä ootte 18v jätkästä joka ei juo ollenkaan, oonko täys luuseri?"

      et.
      pikkuhuorrien ja kakaroiden leikki-aikuisuutta ei kannata matkia.
      ei niistä ole mihinkään, tiedät sen aikuisena.
      muijat antaa aukkoa kun haet väkisin, viinalla saat vain roskasakin pojan maineen.

    • zeizeizeizeiei

      "(Kato aina joku juhlissa tarttee ((pimeetä)) taksia, raittiina ollessa siinä voi tehdä hyvät rahat) :D"

      kuka pikkupojan autoon suostuisi tulemaan?
      tehän ette osaa edes ajaa.
      vaikka sain kortin 32 vuotiaana, olin sentään aikuinen, en napero.
      aika pälli olet

    • Hei! Et todellakaan ole mikään luuseri. On hienoa, että olet oma itsesi etkä mene valtavirran mukana. Sinun ei ole mikään pakko juoda vain siksi, että muutkin juovat - ja säästätpähän nekin rahat johonkin järkevämpään. :)

      - Marja & Heidi Ylä-Savon NettiSaappaasta

      • uewdfåweuf

        netti saapas painu ny helvettiin täältä


    • 17vJätkä

      Et ole luuseri.. Jäät vain muiden ryyppyreissujen legendaaristen tapahtumien ulkopuolelle.

    • leidi14

      Et ole niin vain on että jotku ei halua juoda se on hyvä juttu että jotku ihmiset eivät haluu juoda ja toiset juo se on huono juttu jos juo

    • avutonpoika

      oot iha vitun nolo!

    • Oldie

      Et ole. Arvostan sinunlaisiasi ihmisiä, vaikka itse joskus eksynkin törpöttelemään.

    • ÄläJuokaan

      Loisto juttu!

    • dkyll

      oma on valintasi

    • omavalinta

      Oma valintahan se on juoko vaiko ei, mutta kyllä minun mielestä elämästä kannattaa nauttia, mutta jos nautit muista asioista enemmän niin ei ole järkevää juoda vain sen takia kun kaveritkin juo.

      • veio

        MUTTA syitä ei saa kertoa miksi juodaan, syyt täytyy kätkeä, muuten hymy hyytyisi.


    • otakunnonmiestä

      "No et todellakaan, musta on vaan kivempi olla jätkän kanssa joka ei juo."

      minä olen 50v äijä ja panen jätkääsi turpaan ja nussin sut paksuksi.

    • lapsonen

      Oot kovempi ku kaikki yhteensä jotka juo koska sä et tarvi viinaa ollakses kova :)

    • 37vmieskouvola

      täällä taitaa lörpöttää roskasakin perheiden kakarat joille ainoa viihde on viina vaikka munakaan ei ole kasvanut. sitten ollaan kännissä niin miestä kunnes aikuinen juo pojun viinat tai kaataa ne katuun.
      surullista.

      todellakin kova jätkä ei juo viinaa.
      viinalla ei lihaksia ja läskiä saa = kokoa.

    • 18v

      Mä en itse ymmärrä mikä siinä juomises on niin hienoa, että sitä pitää aina harrastaa. Kaverit ajattelee vaan joka välis kaljanjuontia. Humalas olemisessa ei oo mitää hauskaa.

      • Samaamieltä

        Ne jotka juo luulee olevansa kovia jätkiä ku ne viikonlopun jälkeen kertoo mitä kaikkea on tullut kännissä tehtyä.


    • veio

      Aivan, luuseri eli aivan luuseri. Eiköhän perusteta luuserien kerho ja ollaan niin luusereita et muita pelottaa, siis niitä jotka ei kestä ilman alkoa.
      Sit lähdetään kaupungille käveleen luuseripaidat päällä.

    • graugirlllll

      oot, en tajuu ihmisii jotka on oikeesti niin epäkypsii et ne luulee alkoholin olevan vaan "aikuisten juttu" XDDD

      • veio

        Mikä alkosta tekee vain aikuisten jutun.? No, et saa ostaa alkosta alaikäisenä. Muuten alko kuuluu aikuisille ja tarkemmin sanottuna niille aikuisille jotka eivät voi elää ilman alkoa tai sitten niille jotka ottavat yhdet terveydeksi.


    • dänkki

      Itse en käytä alkoholia usein mutta käytetään muita aineita savu 4:20

    • Tulevarekkakuski

      Vaikka oon vast 16,mut arvostan suuresti ihmisii, jotka ei juo (tai vain vähän) :) Et oo mikää idiootti, vaikka kaikilla tuntuu olevan vain joku perskännit mieles jne. Nykysi aina vaa nuoremmatki leuhkii kavereillee kuinka nuorena juo tai polttaa.. (Useille nuorille vanhemmat hommaa kaljat ja tupakat jos ei kaveripiiris ole täysikäsii. Paitsi sillo ku myydää ala-ikäsillekki kaljaa kaupast suoraa...) Vaikka nuorten ja täysikäsien keskuudes arvostetaa juomista ja rohkeutta, mutta ei ne yhtää sen fiksumpia ole. Kai sillä haetaa huomioo muilta ku sitä kotona ei saada tarpeeks tms. Jokaisella on oikeus olla oma mielipide, mutta toivosin et jokainen osais ja uskaltais tehä omat päätökset elämäs eikä elää kavereiden kans saman taval et ei menettäs niit... Säälittävää elää muiden mieliks. Lisäks pilaavat mahollisuudet pärjätä tulevaisuudessa. Kaljanjuomisen mukana (ja kiinnijäämisen seurauksena...) menevät mahdollisuudet valmistua ja päästä tiettyihin ammatteihin... Ihe toivon saavani joskus poikakaverin joka ei juo ja mielellää ei polttas tupakkaa... Ja uskon saavani sen.
      Toivon et sinun kaltasia ihmisiä olisi enemmänkin :)
      Olet todella fiksu ihminen ja arvostan sitä suuresti! :D Kaikkea hyvää sinulle ja hyvät kesät! :) ja piä sä lippu korkeel ;)

    • Hyvvvä

      Olen sitä mieltä että olet hieno ihminen.

    • ertew3

      No vittu olet mikä vitun huomionkipeä pilluperse sä oot

    • facepalm_x1000

      Mikä vitun kysymys toi on?? Oonko luuseri? Juojat on luusereit, jotka väittää että on cool ku putkettaa kaljaa joka viikonloppu. Kysyppä luusereilta et miks ne juo?
      Ku multa kysytään miks en juo mä vastaan aina että olen komea ja itsevarma enkä kärsi huinosta itsetunnosta.

      • veio

        Vaati se se myös hieman rohkeutta, jos ympärillä on niitä jotka yrittävät olla koviksia alkon avulla.


    • Dfjf

      Oot fiksumpi kuin suurin osa suomalaisista.

    • dexer

      Etkö omista minkäänlaista itsetuntoa, kun tällaista kyselet? Miksei ihmiset uskalla olla sitä mitä on...? Ketään ei todellisuudessa kiinnosta, oletko maistanut vai et. Toki ensimmäiset reaktiot ovat aina "mitä ihmettä?!" tai muuta vastaavaa, face it. Mutta sehän ei pahaa tee kenellekään. Siinä tilanteessa pitää vaan olla sujut itsensä kanssa, pitää olla tyytyväinen siihen, että on ns. "kokematon" - se näkyy ulospäin itsevarmuutena. Moni on varmasti positiivisesti yllättynyt, sillä nykymaailmassahan se on harvinaisempaa kuin ennen. Jatka samaan malliin !

      • veio

        Eiköhän se ole aika normaalia itsetuntoa kysellä. Teennäistä itsetuntoa kehittävät eivät voi kysyä, koska se saattaisi murentaa, heidän täytyy vaan seurata niitä esimerkkejä mitä Vahvan itsetunnon perusteet-kirjassa lukee.


    • Et ole luuseri. Itsekään en juo ja olen 21.

    • ILOVEYOURAITISJÄTKÄ

      Sellaset jätkät jotka ei juo, ovat just ihanimpii mun mielestä!!

    • nomorelacohol

      et oo luuseri tai sitte ollaa kumpikii luusereita. Sen jälkee ku alotin kannabiksen polttelun silloin tällöin tajusin että alkoholi on kamalaa myrkkyä ja ettei oo mitää järkeä juomises. En edes tykkää enää kännis olemisest ku tulee semmone sumune fiilis, hyvä et muutkin alkaa tajuamaan :)

      • veio1

        Alkoholisti saattaa korvata alkon käytön muillakin korvikkeilla eikä se poista alkoholismia tai syitä käyttää alkoa, vaan antaa pelolleen vaan toisen muodon.


    • jonnezzzzzzzzzzz

      hommaa muija

    • veio1

      Hei kaikki LUUSERIT. Tulossa on mielenosoitus Hesassa Espalla. Se on liikenneturvallisuuden puolesta ja ajoneuvoveron vastainen.
      Päättäjiä vaaditaan ulos ja vastuuseen liikenteemme sekavuudesta.

      • veio1

        Mielenosoitus lähenee. Tarkoitus olisi ennen pysyviä pakkasia, siis en tarkoita jääkautta vaan ennen tulevan talven pakkasia.


    • Hell_yeah

      Elämä on paras päihde, dokaajat on lauma henkisiä luusereita.
      Rock on!

    • Hyiviinionpahaa

      Rakastan sua. Ite oon kerran elämässäni viiniä maistanu (ehtoollinen) ja niin hirveetä tavaraa oli et ennemmin vedän vaikka niitä öylättejä tai havunneulasia :'D

    • Wertuers

      Et ole. On aika normaalia että 18v ei old vielä kertaakaan juonut. Alkoholi tappaa hermosuluja ja aiheuttaa riippuvuutta ja mahdollisesti jopa kuoleman. Jos et ole juonut, olet tervejärkinen!

    • kasan3n

      taas näitä järjen jättiläisiä liikkeellä

    • leidi14

      jes kerranki joku joka ei juo aikuisena pidä tuo elät pidempää ku alkoholistit

    • feruygfgkuaweygyjtfgk

      no vittu oot saatanan retu nyt sitä helvetin jallua

    • öööööf

      Alkoholista tulee hyvä mieli ja hauska olo.Muuten absolutistit ovat yleensä ylimielisiä luusereita jotka eivät osaa nauttia alkoholista ja lisäksi nostavat itsensä jollekkin jalustalle juomattomuuden perusteella.

      • veio1

        Katsotaampa, alko on puudutusaine. Jos sen käytöstä tulee hyvä mieli ja hauska olo, niin tilanne on sama kuin sairaalla ihmisellä joka puuduttaa oloaan lääkkeillä. Sairaus peitätään lääkkeellä jotta voisi näytellä normaalia.


    • en itekkään juo miks pitäs

    • ketääneikiinnostapng

      todellisuudessa ketään ei kiinnosta

    • kgcnmmm

      ihan ok

    • Poikone

      Totuus;








































      Olet
































      vitsi
























      :]

    • Tosi karismaattista! :)

    • Thug.G

      Vähän ku vegaanius tai csrosfit, ketään ei kiinnosta. Tee päätös itse ja pidä se omana tietonas kunnes kysytään. Jos se päätös kelpaa sulle se saa kelvata muillekki jos ei kelpaa vedä pataan ja jatka samaan tahtiin. Jos tilanne on se et joudut suomi24 palstalla kyselemään onko ok olla juomatta niin kehotan alottamaan ryyppäämisen heti kun luet tän viestin, sen verran munattomalta kuulostaa sun tilanne. Onnea ja menestystä valitsemallanne tiellä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe