Evankelista Tia Nuutila

Jeesus♥

On ihana ihminen. Todella Pyhä Henki liikkuu ua koskettaa hänen kokouksissaan.
Suosittelen.

24

2467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus♥

      Siis Nuutinen.

    • Eenokki 12

      Liikkuuko se henki hoippuen kosketellen varsinkin naisia?
      Ihana taitaa olla se henki.
      Hmmmmm. kosketteleeko se henki myös miehiä?

    • eksytysta

      älä nosta henkilöä jumalan yli. älä pidä muita jumalia. helluntaiseurakuntalaiset ovat aina tehneet saarnaajasta palvonnan kohteen

    • Jeesus♥

      Ei kukaan ihmistä palvokkaan, mutta niin paljon kun haukutaan ihmisiä, jotka eivät opeta oikein ym....niin onneksi on myös näitä, joita kannattaa käydä kuulemassa :)
      Jeesusta koroitetaan myös tämän ihmisen kokouksissa.
      Ja Jeesusta palvon omassa kotona.

    • Poistoon!

      TV7 ja asianomaiset ohjelmissa esiintyvät saavat mainostaa täällä ohjelmiaan, saarnamiehiä jne., eikä ylläpito puutu asiaan.

      Tämä Nuutinen ei ole Helluntaiherätyksen asialla.

      • JeesusOnTotinenJumala

        Entäs jos hän onkin JEESUKSEN asialla?


    • Jeesus♥

      Ompas vihamielisiä ihmisiä täällä. En ite oo nyt paljoa katsellut televisioo....enkä kuulu tv7 porukkaan.
      Mutta ainoa mitä te tykkäätte tehä, on haukkua saarnaajia ja pastoreita ja kaikkia ketkä toimii Jumalan työssä.
      Kuulostatte kateellisilta ja katkerilta.
      Ei millään pahalla.

    • sanan tuoja

      Nimimerkki "Jeesus

    • Jeesus♥

      Ei ollut mielestäni väärin sanoa että siinä tilaisuudessa Pyhä Henki oli läsnä.
      Jos olisin tullut haukkumaan kyseistä ihmistä olisi moni jo peukuttanut.
      Ja eikä tuokaan väärin ole jos pitää jostain ihmisestä. Kun näkee että Jumala toimii ihmisen kautta.
      Mutta suomalaiset hakevat virheitä jokaisesta saarnaajasta ja pelkäävät niin hirmusesti koko ajan. (Jos se kuitenki on se eksyttäjä)
      Heh. No itse osaan arvioida toimiiko ihminen Pyhässä Hengessä. Ja en tule enää mielipiteitäni jakamaan.
      Siunausta.

      • j.t.p.

        Tämä kertoo tietysti SINUSTA enemmänkin, kuin tuosta evankelistasta.

        Hän kertoi eräässä ohjelmassa, että Jeesus sovitti syntiemme lisäksi - SAIRAUTEMMEKIN.

        Raamatuissa harjaantunut ja raitishenkinen uskova ei sanoisi koskaan tuolla tavalla - ei edes vahingossa.

        Tällainen yksikin lause ja sen sanoma voi siis vesittää koko saarnan.

        Menestys- ja valtateologia on täynnä tämänkaltaista hapatusta, jota tulee uskovan ehdottomasti välttää. Täysin huolimatta siitä, kuinka "mukava ja ihana" kyseinen henkilö sitten persoonaltaan onkin.


      • JeesusOnTotinenJumala

        Vaikuttaa, ettei olekaan JEESUKSEN asialla? Ylläolevan mukaan ei. Jeesus tuli antamaan SYNNIT anteeksi...jotts ihminen ei joutuisi HELVETTIIN!


    • Toffis_

      Kyllä ihan raitishenkinen julistaja oli kyseessä, kävin kuuntelemassa. Ristiinnaulittua Kristusta kyllä julistaa.

    • Tarkennusta

      Evankelistoja tarvitaan lopunajassa, mutta evankelista ei opeta, varsinkaan nainen. Julistaa toki tulee.

      • ettäsilleen

        Jokainen joka tulkitsee Raamattua toisille opettaa samalla. Myös evankelistat kertoessaan Jumalan pelastussuunnitelmasta. Jumalalle on tärkeämpää, että Hänen sanaansa julistetaan. "Teologian insinööreille" ovat tärkeimpiä ovat viivottimella vedetyt raja-aidat. Pyhä Henki ei toimi näin.


    • ylistänJeesustani

      Hahhah mä en voi olla nyt sanomatta mut toi alotus on just mun tekemä :D

      En oo vaan jaksanu tähän ketjuun mitään kommentoida. Enkä Nuutistakaan palvo enkä ylistä.
      Seki on vaan ihminen muitten joukossa.
      Mutta olihan sillä ihan tervettä opetusta :)
      Joku aina jaksaa nostaa tänki alotuksen tänne.
      Mut olkaa ilosia ettei meitä samanlaisia kuin alotuksen tekijöitä ja mua oo montaa..kuin vain me tai siis mä :)
      Hyvää yötä

      • Minulle tulit sinä heti mieleen kun luin aloituksen, juurikin lapsellisen tyylisi ansiosta.
        Sinä olet vähän sellainen lapsenmielinen heitukka, juuri sellainen mistä Raamattu puhuu että kaikkien tulisi olla.
        Minä taas vähän tälläinen järki-ihminen joka ajattelee kuten aikuiset ajattelee ja huolehtii.


      • voitätämaatajaasukkaita
        auroraboreallis kirjoitti:

        Minulle tulit sinä heti mieleen kun luin aloituksen, juurikin lapsellisen tyylisi ansiosta.
        Sinä olet vähän sellainen lapsenmielinen heitukka, juuri sellainen mistä Raamattu puhuu että kaikkien tulisi olla.
        Minä taas vähän tälläinen järki-ihminen joka ajattelee kuten aikuiset ajattelee ja huolehtii.

        ai että olet sellainen järki-ihminen...ja elät sii s homppelin kanssa hohoijaa...siinä meni sinun järkiaikuisuutesi saman tien.

        eli siis pitää olla todella sekaisin että tuollaiseen elämään antautuu, kukaan JÄRKi-ihminen ei sellaista tee piste


      • voitätämaatajaasukkaita kirjoitti:

        ai että olet sellainen järki-ihminen...ja elät sii s homppelin kanssa hohoijaa...siinä meni sinun järkiaikuisuutesi saman tien.

        eli siis pitää olla todella sekaisin että tuollaiseen elämään antautuu, kukaan JÄRKi-ihminen ei sellaista tee piste

        Minä rakastan homppeliani. Ja hän rakastaa minua. Olemme onnellisia ja siksi emme eroa, olemme sen hänen aloitteestaan sopineet. Häneen voi luottaa aina.
        Seksiä ei ole... hehheh...
        No, järjellä tässä eteenpäin mennään, en ole mikään huora siis.

        Hyvään avioliittoon sitoutunut nainen, ja kärsivällinen.


    • Ihminen voi kokea tunnetiloja eri tilanteissa kuten urheilussa, konsertissa tai kuunnellessaan tunteisiin vetoavaa saarnaajaa. Kun kyseessä on hengellinen tilaisuus ja kuulijoiden tunnetila nousee niin se on luonnollinen reaktio.

    • ylistänJeesustani

      On kokouksia joissa Jeesus kyllä Henkensä kautta koskettaa. Nuutinen puhui vakavasti ei ollut mitään "hihhulointia". Ja tykkään siis vakavista puheista, saarnaa Jeesuksesta, veren voimasta, rististä.
      Puheissa pitää olla todellista sanomaa eikä mitään jonninjoutavaa. Siunausta aurora ja muut.

    • TiaJAJohanna

      Tia voisi ruveta esiintymään yhdessä Johanna Tukiaisen kanssa.

      Johanna voisi välillä esittää tanko tanssia. >Ei porukka pitkästyisi.

    • eioisuskonu

      kävi rhbn nauratettavana taannoin

      • anonyymi_qGV

        Kuuluu nykyään River seurakuntaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe