Ei maailmanloppu

rändäja

Raamattuhan sanoo, että ei maa häviä vaan ne ihmiset jotka ei tottele Jumalaa, ja jotka saastuttavavat maata. Väärintekijät tuhotaan, jotka eivät tottele opetuksia.
En mene muista edelle, enkä odota pelastusta, sillä olen täynnä syntiä.
Eihän maailma viisastu, mutta lopulta on sitten myöhäistä.
Jos haluaa tehdä viisaasti, katsokaa eteenpäin, ja luopukaa itsekkyydestä.
Teitä huononpi!

4

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liimanäppi

      ~~Raamattuhan sanoo, että ei maa häviä vaan ne ihmiset jotka ei tottele Jumalaa, ja jotka saastuttavavat maata.

      Ja Koraanihan taas puolestaan uhoaa tuhoa muille kuin muslimeille, siitä voi sitten valita kumpaa uskoo, vai uskooko kumpaakaan.

    • alfa123om222

      Jes. 66

      Niin kuin uusi taivas ja uusi maa, jotka minä luon, pysyvät minun edessäni, sanoo Herra, niin pysyvät minun edessäni teidän sukunne ja teidän nimenne. 23. Ja aina uudenkuun päivänä ja jokaisena sapattina tulee koko ihmissuku, ja kaikki kumartuvat minun eteeni, sanoo Herra. 24. Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden ruumiit, jotka ovat minusta luopuneet. Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole, liekki, joka niitä nuolee, ei sammu. Ne ovat kauhistava varoitus koko ihmissuvulle.

      Tästä ei käy ilmi koskeeko asia tätä vanhaa maata vai uutta maata.
      Täälläkö pitäisi muslimien tavoin rukoilla ja kumartaa; vaiko vasta uudessa maassa.

      Sen me kuitenkin tiedämme varmasti, että ainakaan uudessa maassa ei enää erehdyksiä sallita Jumalan palvonnan suhteen.

      Voipi hyvin olla että tämä vanha maa muuttuu tulikivijärveksi, ennen sitä toki tapahtuu ylöstempaus ja temmataan uuteen maahan. Voipi olla, että tapahtuu jo niin joskus vaikkapa vuonna 2028 tms. Eli kyllä saapi olla aina valpas tämän asian suhteen.

      18. Minä saavun kokoamaan kaikki kansat ja kielet, ja kaikki tulevat ja näkevät kirkkauteni. 19. Ja heidän keskellään minä teen ihmeen ja heidän joukostaan lähetän eloon jääneitä vieraiden kansojen luo Tarsisiin, Putiin, Ludiin, Mesekiin, Tubaliin ja Javaniin, kaukaisille saarille ja rannikoille, jotka eivät ole kuulleet minusta puhuttavan eivätkä nähneet minun kirkkauttani. Nuo, jotka lähtevät, kertovat vieraiden kansojen keskuudessa minun kirkkaudestani.

      Tämä voisi toteutua uudessa maassa lähinnä, koska täällä vanhassa maassa ei ole saaria tai rannikoita, jossa häntä ei tunnettaisi jo.

      • Liimanäppi

        ~~Tästä ei käy ilmi koskeeko asia tätä vanhaa maata vai uutta maata.

        Eikä siitä käy ilmi miksi se olisi yleensäkin otettava vakavasti.

        ~~Sen me kuitenkin tiedämme varmasti, että ainakaan uudessa maassa ei enää erehdyksiä sallita Jumalan palvonnan suhteen.

        Mihin tuo tieto perustuu ja miten tuosta väitteestäsi voi varmistua?

        ~~Voipi hyvin olla...

        Tasan yhtä hyvin voipi ei olla, jossittelulla ei tässä ole minkäänlaista todistusvoimaa.

        ~~Tämä voisi toteutua uudessa maassa lähinnä, koska täällä vanhassa maassa ei ole saaria tai rannikoita, jossa häntä ei tunnettaisi jo.

        Tossa on vaan se ongelma, etteivät hemmot tunteneet maata pallona, vaan hyvin rajattuna kiekkomaisena alueena. On perusteetonta laajentaa asiaa vaikka Australiaan, jossa abot elelivät kymmeniätuhansia vuosia ennen kuin Raamatun ajanlaskun mukaan jumala ryhtyi luomaan maata.


    • ViimeinenVipunen

      Raamattu sanoo myös: "Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa." tai noin minä sen ymmärsin. Ilmestyskirjassa sanotaan myös': "Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen maa ja ensimmäinen taivas olivat kadonneet, eikä merta ollut enää." Ilm.21:1

      2.Piet. 3:13
      Mutta meillä on hänen lupauksensa, ja siihen luottaen me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, jossa vanhurskaus vallitsee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe