Mill0 lumet ja jäät alkaa sulaa?

SulaminenPOJUT

Mill0 lumet ja jäät alkaa sulaa? niin pääse kunnolla ajaa

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OLETKOS VÄHÄN?

      Kesällä

    • UUttaVaara

      varmaan tossa maaliskuun alussa jo aika sulaa.

    • Komakoma

      Pääseehän siellä nytkin vallan mainiosti ajamaan.

      • SulaminenPOJUT

        kaksipyöräisella ei oikeen ajeta liukkailla keleillä.
        tai voi mutta ihan pirun hullua ajaa tommosella pääkallo kelillä liikenteen seassa eikä ne nastarenkaatkaan oikeesti paljoo auta edes.
        on sen verran kumminkin järkee päässä että en riskeeraa omaa turvallisuuttani/henkeäni lähtemällä tömmösella kelillä kaksipyöräisellä ajamaan.

        olen ajanut tömmöisillä keleillä, jos olet sinäkin niin tiedät miten hullua se on painaa tuolla liikenteen/autojen keskellä kaksipyöräisellä ja renkaitten alla viellä jäätä.
        joten esimerkiksi riittää että joku autoilija kiilaa kolmian takaan eteen ja kun et saa pysäytettyä jään takia niin joka menet autoa päin tai kaadut ja voit liusua vastaantulijan kaistalle ja sitten kun sattuu auto tai rekka tulemaan sieltä 60km/h vauhdilla niin ei hyvää seuraa.

        niin tossa talvella ja liukkaalla kelillä kaksipyöräisella ajamisella on paljon enemmän riskejä loukata tai tapattaa itsensä niin ei kiitos.

        vaikka olisit kuinka ammattilainen ja kokenut kuski riittä että joku muu tekee pikku virheen ja se voi koitua sinun kohtaloksi.


      • pyhpyhh
        SulaminenPOJUT kirjoitti:

        kaksipyöräisella ei oikeen ajeta liukkailla keleillä.
        tai voi mutta ihan pirun hullua ajaa tommosella pääkallo kelillä liikenteen seassa eikä ne nastarenkaatkaan oikeesti paljoo auta edes.
        on sen verran kumminkin järkee päässä että en riskeeraa omaa turvallisuuttani/henkeäni lähtemällä tömmösella kelillä kaksipyöräisellä ajamaan.

        olen ajanut tömmöisillä keleillä, jos olet sinäkin niin tiedät miten hullua se on painaa tuolla liikenteen/autojen keskellä kaksipyöräisellä ja renkaitten alla viellä jäätä.
        joten esimerkiksi riittää että joku autoilija kiilaa kolmian takaan eteen ja kun et saa pysäytettyä jään takia niin joka menet autoa päin tai kaadut ja voit liusua vastaantulijan kaistalle ja sitten kun sattuu auto tai rekka tulemaan sieltä 60km/h vauhdilla niin ei hyvää seuraa.

        niin tossa talvella ja liukkaalla kelillä kaksipyöräisella ajamisella on paljon enemmän riskejä loukata tai tapattaa itsensä niin ei kiitos.

        vaikka olisit kuinka ammattilainen ja kokenut kuski riittä että joku muu tekee pikku virheen ja se voi koitua sinun kohtaloksi.

        Itse olen ajanut koko talven kesärenkailla ja kertaakaan en ole kaatunut/joutunut vaaratilanteeseen pitää vaan osata olla valppaampi ja seurata joka auton liikettä


      • Komakoma
        pyhpyhh kirjoitti:

        Itse olen ajanut koko talven kesärenkailla ja kertaakaan en ole kaatunut/joutunut vaaratilanteeseen pitää vaan osata olla valppaampi ja seurata joka auton liikettä

        Itse olen ajanut kesät talvet niin kauan kun kortit on ollu taskussa, eli viime talven vetelin mopolla ja nyt syksyllä kun ikää tuli 16 niin tämä talvi menny kevarilla. Se on ajajasta kiinni että onko se hullua vai ei. Jos hallitset laittees ja osaat ajaa niin ei siinä mitään kummempaa ole. Sama kun kesällä. Se nyt on sitten eri asia jos sattuu muut liikenteen käyttäjät törttöilemään siellä mutta sitä varten vaatii juuri sitä taitoa ajajalta.

        Aina voi tulla virheitä "jotka voi koitua kohtaloksi", mutta tiesitkös että perunan syöminen ja maidon juominen voi tappaa ? Ainiin, myös istuminen tappaa. Joten se on se ja sama mitä täällä maailmassa tekee, kaikkeen voi kuolla. Ei elämää eletä pehmusteiden kanssa, vaan nyt kerran kun eletään niin kaikki pitää ottaa irti siitä.


      • Savoillaeikaadu
        SulaminenPOJUT kirjoitti:

        kaksipyöräisella ei oikeen ajeta liukkailla keleillä.
        tai voi mutta ihan pirun hullua ajaa tommosella pääkallo kelillä liikenteen seassa eikä ne nastarenkaatkaan oikeesti paljoo auta edes.
        on sen verran kumminkin järkee päässä että en riskeeraa omaa turvallisuuttani/henkeäni lähtemällä tömmösella kelillä kaksipyöräisellä ajamaan.

        olen ajanut tömmöisillä keleillä, jos olet sinäkin niin tiedät miten hullua se on painaa tuolla liikenteen/autojen keskellä kaksipyöräisellä ja renkaitten alla viellä jäätä.
        joten esimerkiksi riittää että joku autoilija kiilaa kolmian takaan eteen ja kun et saa pysäytettyä jään takia niin joka menet autoa päin tai kaadut ja voit liusua vastaantulijan kaistalle ja sitten kun sattuu auto tai rekka tulemaan sieltä 60km/h vauhdilla niin ei hyvää seuraa.

        niin tossa talvella ja liukkaalla kelillä kaksipyöräisella ajamisella on paljon enemmän riskejä loukata tai tapattaa itsensä niin ei kiitos.

        vaikka olisit kuinka ammattilainen ja kokenut kuski riittä että joku muu tekee pikku virheen ja se voi koitua sinun kohtaloksi.

        Vitun idiootti, kyllä ne nastat auttaa jos on varaa kunnollisiin. Itel savan nappula mc23 ja ei meinaan luista ! Ps. Moponi on viritetty ja kulkee 70.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe