lohdutusta muille

joku vain....

Haluan kertoa oman kokemukseni eteenpäin jospa tästä olisi apua ihmisille jotka tuskailee kun vauvaa ei vain kuulu..

Minulla todettiin viime syksynä PCO ja kärsinkin sen vuoksi erittäin kamalista ja poikkeuksillisista oireista, naama on kuin räjäytyksen jäljiltä ja kaunis pitkä tukka irronut kokonaan, menkat hmm...no ne kyllä tulee, melko säännöllisesti mutta kestää sen pari viikkoa ja tästä pääsemmekin siihen, että minun ei pitäisi saada lapsia, ainakaan omin avuin. Näin kertoi kolme eri lääkäriä minulle, etten ovuloi ollenkaan ja lasten saanti olisi lähes mahdotonta paitsi jos nyt joskus ja jouluna sattuisi tulemaan ovulaatio niin silloinkin olisi vain 15-20% mahdollisuus tulla raskaaksi. Tämä asia ei siinä kohtaan minua niinkään haitannut koska emme lapsia halunneet lisää juuri nyt. Olimme jo pitkään miehen kanssa touhailleet ns varmoilla päivillä ja tämän asian vahvistuttua taisimme luottaa liikaa siihen etten tosiaan tule raskaaksi. Koska minulla on melko pitkät kierrot niin taas ajattelin että vaikka pitäisi olla menkat niin kierto on mitä on ja menkat tulee joskus...kaapissa oli raskaustesti jäänyt joltain ajoilta ja päätin piruuttani pissiä tikkuun, ja kappas, positiivinen??!!! minä, jonka ei pitänyt saada lapsia, olinkin nyt raskaana joka myös vahvistettiin verikokeilla, ja melko pitkällä olinkin, jo 8 viikolla!!!eli kaikki siis on näköjään mahdollista ja meillä ei ollut apuna mitään lääkkeitä tms enkä todellakaan yritänyt mitään ruokavalio hoitoa (olen normaalipainoinen) .mutta tahdon vain kertoa teille muille että vaikka joskus asiat näyttäisi todella pahalta niin kyllä se vauva sieltä vain voi tulla kun sitä vähiten odottaa ja yrittää. valitettavasti raskauteni päättyi keskenmenoon mutta tämä asia ei meitä lannistanut vaan opetti vahvoiksi tämän inhottavan pco:n kanssa.

1

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peukutpystyyn

      Kiitos kannustavasta viestistä! Tsemppiä PCO:n kanssa ja kivaa perheoloa teille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe