Mitä mahtoi tapahtua?

Oletko miettinyt?

Nainen, joka rakasti miestään täydestä sydämestään, oli lojaali ja uskollinen - meni ja rakastui toiseen mieheen ja kaipaa tätä ja suunnittelee eroa. Mitä siinä välissä tapahtui, pettikö se mies vai eikö se rakastanut? Olen miettinyt että mitä oikein tapahtui?

60

978

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä kiinnostaa

      Miksi tämä asia sinua kiinnostaa?

      • mikä kelläkin

        Vastauksia löytyy niin monta kuin ihmistäkin. Tertun mies hakkasi häntä, Maaritin mies ei koskaa, ikinä muistanut vaimonsa syntymäpäivää, Pirkko ei saanut orgasmia miehensä kanssa. jne.


      • Totuuden torvi 9
        mikä kelläkin kirjoitti:

        Vastauksia löytyy niin monta kuin ihmistäkin. Tertun mies hakkasi häntä, Maaritin mies ei koskaa, ikinä muistanut vaimonsa syntymäpäivää, Pirkko ei saanut orgasmia miehensä kanssa. jne.

        Jaa että miehessä aina se vika sattui mitä hyvänsä. Naisystävä kävi vieraissa se oli minun vika sain kuulla sit kun itse hairahduin vieraaseen kun tilanne kävi sietämättömäksi hain helpotusta elämääni sekin oli minun vika . Nykyinen naisystävä ei käy vieraissa eikä minunkaan tarvitse. Se on joidenkin ihmisten ceeneissä täytyy saada vierasta ja sit kun käy käry sit syytellään toista osapuolta . Jaa jos ei muista synttäreitä niin kostoksi täytyy saada vierasta kovin on matala kynnys vieraisiin menolla.


    • ei kummempaa tarvia

      Uusi mies sai paremmin naisen pimpin kihelmöimään. Äkkiä "rakastaakin" sitten toista ja entisessä on saman tien sitten vaikka mitä vikoja. Arkipäiväähän tuo on.

      • sulttaani

        Niin, tai nainen makaa kolmen eri miehen kanssa viikon sisällä. Ehkä mies ymmärtää vähemmästäkin lähteä. Nuo termit uskollinen, lojaali ja rakastaa täydestä sydämestään ovat vain termejä, jota kaikki eivät edes ymmärrä, mitä ne tarkoittavat, saati sitoudu noudattamaan niitä.
        Hyvää asiassa on se, että alunperin käytöksen perusteella epäilin tällaista ja sehän piti paikkansa.
        Toiset ovat ammattihuijareita ja kaatavat kaiken eteentulevan ja naivat tietenkin hänet, jotta hän hullaantuisi. Samaa asianomainen yritti, mutta ymmärrän tosiasiat ja käsitän todellisuuden.
        ELi silloin , kun nainen haluaa heti sänkyyn = epätoivoinen tai tarvitsee elättäjän

        Miksi hankkiutuisin vaikeuksiin kyseisen henkilön vuoksi, hänhän jakaa koko ajan ja kaikille. Toki tällaiselle on nimi, mutta jätettäköön kohteliaisuussyistä mainitsematta.


      • nainen minäkin
        sulttaani kirjoitti:

        Niin, tai nainen makaa kolmen eri miehen kanssa viikon sisällä. Ehkä mies ymmärtää vähemmästäkin lähteä. Nuo termit uskollinen, lojaali ja rakastaa täydestä sydämestään ovat vain termejä, jota kaikki eivät edes ymmärrä, mitä ne tarkoittavat, saati sitoudu noudattamaan niitä.
        Hyvää asiassa on se, että alunperin käytöksen perusteella epäilin tällaista ja sehän piti paikkansa.
        Toiset ovat ammattihuijareita ja kaatavat kaiken eteentulevan ja naivat tietenkin hänet, jotta hän hullaantuisi. Samaa asianomainen yritti, mutta ymmärrän tosiasiat ja käsitän todellisuuden.
        ELi silloin , kun nainen haluaa heti sänkyyn = epätoivoinen tai tarvitsee elättäjän

        Miksi hankkiutuisin vaikeuksiin kyseisen henkilön vuoksi, hänhän jakaa koko ajan ja kaikille. Toki tällaiselle on nimi, mutta jätettäköön kohteliaisuussyistä mainitsematta.

        valitettavasti tuollaisiakin naisia on olemass, tunnen hlökohtaisesti ainakin 2


    • mietintää

      Voihan se olla se sama vanha kasvettiin erille. Tai eri tahtia. Pahin on ehkä se, että jos toinen lakkaa olemasta kokonaan läsnä -niin fyysisesti kuin henkisesti. Sittenhän sitä on yksin. Mikä siihen sitten on johtanut, luonne-erot ties mitkä asiat varmaan. Kunhan tässä pohdin.

    • tuttu tilanne

      Melkein huvitti kun luin aloituksen, mutta on se vaan sellainen aihe, ettei sille pysty ehkä ikinä nauramaan. En tiedä tarvitseekokaan. Minulla erään naisen kanssa kävi hieman noin. Tunsin ettei kaikki ole kohdallaan, naisen käytös muuttui kuin salamaniskusta. Nainen johon luotin eniten koko maailmassa väitti kiven kovaan, ettei kuvioissa ole muita. Päätin luottaa vaistoihini ja luin salaa hänen puhelimestaan viestit. On myös todettava, että ensimmäistä kertaa kenenkään puhelimeen kajosin. Melko yksiselitteisesti kävi asiat selviksi silloin minulle. Suhde aloitettu toisen kanssa. Yhtäkkiä kertoikin sitten että se ja tuo ja tämä jne. Ennen kuin tapasi tuon toisen, ei ollut mitään noita ongelmia mitä sitten muka olikin. On tuollaiset tilanteet mahdollisia - sukupuoleen katsomatta.

      Kukaan ei varmasti olisi voinut ikinä kuvitella kyseisen naisen kykenevän moiseen.

    • Monia mahdollisuuksi

      Tai sitten mies, joka oli kuin yksi lapsista aikansa. Alkoi liian myöhään arvostaa vaimoaan. Se voi olla myöhäistä, kun toinen on tarpeeksi pettynyt. Ei se vaadi enää edes riitoja. Niinkin voi käydä.

      Surullistahan se.

    • tiedustelu

      Nainenko ei voinut pettää miestään? Mieskin voi olla syytön.

    • Janeiro

      Aika yleinen tarina sekin, että suhteessa rakastutaan toiseen. Itse en eroa sen vuoksi. Uusi suhde on aina kahden kauppa.

      • aiheellista miettiä

        Niin samaa mieltä.

        Ihmisten kannattaisi perehtyä juuri tuollaiseen "parisuhde pitkässä juoksussa" -aiheeseen jo etukäteen, vaikka ennen mitään suhteita, tai ennen kuin mitään tuollaitsa jo olemassa olevan suhteen aikana edes tapahtuu. Kun ymmärtää, että sitä oikeasti tapahtuu, osaa suhtautua siihen niin, ettei se ole ollenkaan ainutlaatuista eikä edes epänormaalia. Silloin ei ehkä ole ihan niin päättömästi tunteiden vietävissä, kun tietää sen "teorian" sieltä taustalta. Osaa pysyä siellä omansa rinnalla (jos siis edelleen on hänen kanssaan kaikki hyvin).


      • aika tavallista

        Aika yleistä myös, että rakastuminen on yksipuolista.

        Useimmiten sitä rakastutaan siihen mielikuvaan, kuvitellaan ihmisen olevan tietynlainen ja pitävän tietyistä asioista. Todellisuudessa ihminen ei välttämättä vastaa tätä mielikuvaa laisinkaan. Varattu, joka rakastuu suhteen ulkopuoliseen, voi rakastua siihen rakastumisen tunteeseen, kun kaipaa jotain jännittävää ja seikkailua, eikä suinkaan siihen ihmiseen. Rakastuneen luoma mielikuva toisesta ihmisestä ei välttämättä ole yhtään sellainen kuin haluaisi. Jotkut ihmiset pakenevat muita ongelmia rakastumalla aina yhä uudestaan ja uudestaan peräjälkeen. Heillä ei ole muuta elämää kuin se rakastuminen. Ei osata elää arjessa eikä osata huolehtia itsestä, kodista jne.


      • Janeiro
        aika tavallista kirjoitti:

        Aika yleistä myös, että rakastuminen on yksipuolista.

        Useimmiten sitä rakastutaan siihen mielikuvaan, kuvitellaan ihmisen olevan tietynlainen ja pitävän tietyistä asioista. Todellisuudessa ihminen ei välttämättä vastaa tätä mielikuvaa laisinkaan. Varattu, joka rakastuu suhteen ulkopuoliseen, voi rakastua siihen rakastumisen tunteeseen, kun kaipaa jotain jännittävää ja seikkailua, eikä suinkaan siihen ihmiseen. Rakastuneen luoma mielikuva toisesta ihmisestä ei välttämättä ole yhtään sellainen kuin haluaisi. Jotkut ihmiset pakenevat muita ongelmia rakastumalla aina yhä uudestaan ja uudestaan peräjälkeen. Heillä ei ole muuta elämää kuin se rakastuminen. Ei osata elää arjessa eikä osata huolehtia itsestä, kodista jne.

        Kyllä näinkin voi olla. Se joka kuvittelee rakastuneensa toiseen ei välttämättä itse tajua sitä. Toisaalta olen eri mieltä siitä, että kyseessä olisi ongelmista pako, kyllä ihmiset ihastuu ja rakastuu, joskus se on molemminpuolista silloin päätyvät suhteeseen, joskus yksipuolista ja silloin tehdään muita ratkaisuja, jos tehdään tai tyydytään siihen mitä on.


    • parisuhteen suola

      No ihmisyyteen kuuluu vuorovaikutuksen tason heittelehtiminen. Kun toisella on vaikeaa tai se paljastuu pitää laittaa kunnon rajat touhulle. Parisuhteessa rajat pitää vetää muulla tavoin ku eroomalla tai nyrkkeilemällä. Pitää kehittää mielikuvitustaan.

    • Janeiro

      Aina syy ei ole kumppanissa, kuitenkin suhteessa voi pettyä kun tajuaa, että aina on taipunut toisen mieliksi. Itse haluaisin matkustella ja joskus rentoutua, ilman jatkuvaa suorittamisen tarvetta, mutta toinen ei liikauta eväänsä.

      • aiheellista miettiä

        Joskus syy ei ole "missään". Tapaa vain kerta kaikkiaan kiehtovan ihmisen... ei se mekanismi, millä ihminen ihastuu ja miten tunteet ehkä kehittyvät, poistu ihmisestä vakiintuneen parisuhteenkaan myötä.

        Mutta se, että on hyvä olla toisen kanssa, arvostaa ja kunnioittaa, moraali siihen päälle vielä, stoppaa sekoilut.

        Aloittaja kertoo varmaan todellisesta tilanteesta, no, onhan noitakin. Nykypäivänä aika paljonkin.


      • Janeiro
        aiheellista miettiä kirjoitti:

        Joskus syy ei ole "missään". Tapaa vain kerta kaikkiaan kiehtovan ihmisen... ei se mekanismi, millä ihminen ihastuu ja miten tunteet ehkä kehittyvät, poistu ihmisestä vakiintuneen parisuhteenkaan myötä.

        Mutta se, että on hyvä olla toisen kanssa, arvostaa ja kunnioittaa, moraali siihen päälle vielä, stoppaa sekoilut.

        Aloittaja kertoo varmaan todellisesta tilanteesta, no, onhan noitakin. Nykypäivänä aika paljonkin.

        Edelliseen voin yhtyä. Näin ajattelen, asiat voi olla päällisin puolin hyvin, mitään seikkailuja ei kaipaa, eikä etsi, silti voi ihastua ja jopa vastoin omaa tahtoaan.


    • eri syitä kaiketi

      Toisen voi pettää niin monella tapaa.

    • Janeiro

      Jos tarkoitat täällä kirjoittelua, niin olen eri mieltä. Kumppanin ei tarvitse tietää minkä asian kanssa itse kamppailee, eikä myöskään sen toisen. Jokainen pyörittää omassa päässään asiat selviksi, jos niistä puhuminen on kielletty, se ei ole pettämistä.

      • aiheellista miettiä

        Itseäni ainakin on tämä helpottanut, että voi johonkin purkaa ja toisaalta näkee, että muita on ihan samassa tilanteessa. Vertaistukea tavllaan.

        En ole halunnut avautua kellekään ystävällekään. Ei siksi, ettenkö luottaisi heidän pitävän suunsa kiinni, vaan siksi, että tiedän, että he sitten tietyllä tapaa suhtautuisivat eri tavalla meidän seurassa ollessaan, tavallaan "tarkkailisivat" tilannetta, ja sitä myöten se heidän outo käyttäytymisensä saattaisi kummeksuttaa puolisoani.

        Tiedän myös, että jos avautuisin tästä puolisolleni, se loukkaisi häntä suunnattomasti, eikä mikään olisi sitten enää entisellään.


      • Janeiro
        aiheellista miettiä kirjoitti:

        Itseäni ainakin on tämä helpottanut, että voi johonkin purkaa ja toisaalta näkee, että muita on ihan samassa tilanteessa. Vertaistukea tavllaan.

        En ole halunnut avautua kellekään ystävällekään. Ei siksi, ettenkö luottaisi heidän pitävän suunsa kiinni, vaan siksi, että tiedän, että he sitten tietyllä tapaa suhtautuisivat eri tavalla meidän seurassa ollessaan, tavallaan "tarkkailisivat" tilannetta, ja sitä myöten se heidän outo käyttäytymisensä saattaisi kummeksuttaa puolisoani.

        Tiedän myös, että jos avautuisin tästä puolisolleni, se loukkaisi häntä suunnattomasti, eikä mikään olisi sitten enää entisellään.

        Sama täällä, on ollut hyvä kirjoittaa omat ajatukset edes jonnekin. Se että on tajunnut, että on muitakin samassa veneessä, eikä yksin outo omine ajatuksineen, on ollut helpotus. Ajan kanssa oppii myös ottamaan etäisyyttä omista ajatuksista.

        Oli mielenkiintoinen aihe, nyt on kuitenkin mentävä.


      • aiheellista miettiä
        Janeiro kirjoitti:

        Sama täällä, on ollut hyvä kirjoittaa omat ajatukset edes jonnekin. Se että on tajunnut, että on muitakin samassa veneessä, eikä yksin outo omine ajatuksineen, on ollut helpotus. Ajan kanssa oppii myös ottamaan etäisyyttä omista ajatuksista.

        Oli mielenkiintoinen aihe, nyt on kuitenkin mentävä.

        Hyvää päivänjatkoa sulle, nää on palstan parasta antia, kun osuu jonkun samoin mietiskelevän kanssa yhtä aikaa saiteille :). Nää ketjut kääntyy välillä ihan ihme laduille.


      • Janeiro
        aiheellista miettiä kirjoitti:

        Hyvää päivänjatkoa sulle, nää on palstan parasta antia, kun osuu jonkun samoin mietiskelevän kanssa yhtä aikaa saiteille :). Nää ketjut kääntyy välillä ihan ihme laduille.

        Kiitos samoin :)


    • aurinko nousee idäst

      Mielenkiintoinen avaus aamuun, kieltämättä.
      Jokaisen kohtalokkaan ihmisen tarinahan kiinnostaa kaikkia. Ihmiset pitää tarinoista, vaikkeivät sitä myönnäkään.
      Tämän yhden kiltin naisen elämä on niin taianomainen ja käsitttämätön, ettei sitä anonyyminä ikävä-palstalla voi paljastaa. Tarina on sellainen, että jokaisella sivulla tulee uusi käänne. Ennalta-arvaamatonta. Jos on syntymästään, no kolme vuotiaasta asti tiennyt olevansa muuta kuin muut tavalliset, niin ... pidän tätä kultaakin kalliimpana aarteena, itseäni.

      • aiheellista miettiä

        Sä et ole aloittaja kuitenkaan ilmeisesti.

        Kuule, jokaisen ihmisen elämä on ennalta arvaamatonta.


      • mieli on vääristää
        aiheellista miettiä kirjoitti:

        Sä et ole aloittaja kuitenkaan ilmeisesti.

        Kuule, jokaisen ihmisen elämä on ennalta arvaamatonta.

        En ole aloittaja. Tietenkin jokaisen ihmisen elämä on ennalta arvaamatonta, mutta hyvin monen ihmisen se on hyvinkin ennalta-arvattua.
        Mikä sai sinut näpäyttämään ja näsäilemään?? Itsetuntoni.


      • aiheellista miettiä
        mieli on vääristää kirjoitti:

        En ole aloittaja. Tietenkin jokaisen ihmisen elämä on ennalta arvaamatonta, mutta hyvin monen ihmisen se on hyvinkin ennalta-arvattua.
        Mikä sai sinut näpäyttämään ja näsäilemään?? Itsetuntoni.

        Ei sun itsetuntosi, vaan se miten se ilmenee ;): "Jos on syntymästään, no kolme vuotiaasta asti tiennyt olevansa muuta kuin muut tavalliset, niin "

        Sulla on hiukan opettelemista vielä, noin niin kuin mun mielestä ;)

        Mutta ihmiset on erilaisia, ja mikäs sen mielenkiintoisempaa. Mut nyt maha mouruaa ja evästä, ei sua kukaan onnistu polkemaan eikä ole tarkoituskaan, ainakaan minulla.


      • aurinko nousee idäst
        aiheellista miettiä kirjoitti:

        Ei sun itsetuntosi, vaan se miten se ilmenee ;): "Jos on syntymästään, no kolme vuotiaasta asti tiennyt olevansa muuta kuin muut tavalliset, niin "

        Sulla on hiukan opettelemista vielä, noin niin kuin mun mielestä ;)

        Mutta ihmiset on erilaisia, ja mikäs sen mielenkiintoisempaa. Mut nyt maha mouruaa ja evästä, ei sua kukaan onnistu polkemaan eikä ole tarkoituskaan, ainakaan minulla.

        Niinkö?
        Jo kolmevuotiaana minussa oli kykyjä ja taitoja joita ei muilla ollut, tein asioita, mitä muut sen ikäiset eivät tehneet, eikä osa edes aikuisena.
        Isäni on yhden kerran minulle sanonut, että "sinä .... tulit muualta kuin mistä muut lapset tulee"minulla on tavallisia sisaruksia.
        Alitajuntaisesti vanhempani varjelivat minua asialta, mutta nyt kun olen omillani, tiedän kuka ja mikä olen. He eivät tiedä kuka tai mikä olen, he aavistivat kyllä jotain, niinkuin jokainen vanhempi toimii, vaistomaisesti.
        Muuta en tänne voi kirjoittaa.


      • seko mboltsi
        aurinko nousee idäst kirjoitti:

        Niinkö?
        Jo kolmevuotiaana minussa oli kykyjä ja taitoja joita ei muilla ollut, tein asioita, mitä muut sen ikäiset eivät tehneet, eikä osa edes aikuisena.
        Isäni on yhden kerran minulle sanonut, että "sinä .... tulit muualta kuin mistä muut lapset tulee"minulla on tavallisia sisaruksia.
        Alitajuntaisesti vanhempani varjelivat minua asialta, mutta nyt kun olen omillani, tiedän kuka ja mikä olen. He eivät tiedä kuka tai mikä olen, he aavistivat kyllä jotain, niinkuin jokainen vanhempi toimii, vaistomaisesti.
        Muuta en tänne voi kirjoittaa.

        Johan af granin tytär


      • suurempaa
        seko mboltsi kirjoitti:

        Johan af granin tytär

        Ei.
        Johan on ihan ufohullu.


      • Hum Anoidi
        aurinko nousee idäst kirjoitti:

        Niinkö?
        Jo kolmevuotiaana minussa oli kykyjä ja taitoja joita ei muilla ollut, tein asioita, mitä muut sen ikäiset eivät tehneet, eikä osa edes aikuisena.
        Isäni on yhden kerran minulle sanonut, että "sinä .... tulit muualta kuin mistä muut lapset tulee"minulla on tavallisia sisaruksia.
        Alitajuntaisesti vanhempani varjelivat minua asialta, mutta nyt kun olen omillani, tiedän kuka ja mikä olen. He eivät tiedä kuka tai mikä olen, he aavistivat kyllä jotain, niinkuin jokainen vanhempi toimii, vaistomaisesti.
        Muuta en tänne voi kirjoittaa.

        Spektaakkeli, skitsouparanousis tai oraakkeli.


      • error..
        Hum Anoidi kirjoitti:

        Spektaakkeli, skitsouparanousis tai oraakkeli.

        Päällepäin todella kaunis olen, ... mitä vielä veikkaisit?


    • eri syitä kaiketi

      En minä nyt mitään palstapuheita tuntemattomien kanssa tarkoita, voi hyvää päivää.
      Vastasin aloitukseen.
      bye bye

    • Kuka tietää.

      Ehkä se tie oli kuljettu loppuun.

    • muistaa kokemansa

      Rakkaus. Nainen ymmärsi, että rakkaus oli muuta mitä parisuhteessa oli. Niin kuin se onkin. Se ei vaadi vastapalveluksia, eikä pakota, eikä katkeroidu, eikä kehu, eikä kerskaa..

    • rakkautta rinnoissa

      Arvailuja, arvailuja, en ala arvaileen, kaikki on mahdollista, kun kyse on vain ihmisistä.

    • Niin.

      Varmaankin se toinen mies vain oli parempi ja löi laudalta sen ensimmäisen. Näin voi käydä, kun naiset pääsevät kulkemaan vapaasti eivätkä ole neljän seinän sisään suljettuina! Silloin pystyy vertaamaan miehiä toisiinsa.

      • ei noin

        Miten tuollaisten naisten kanssa uskaltaa rueta mitään perhettä rakentamaan tai yhteisiä asuntoja sun muita kun ainahan tulee vastaan joku kiinnostava jossain.


    • Rakkauden lopussa.

      Vuosien saatossa rakkaus sammui...Kaikkiin epäilyihin ja jatkuviin herjauksiin. Havahduin ja huomasin ettei meillä ole mitään yhteistä, ei edes velat. Olen itsestäänselvyys, arvoton esine. Henkistä väkivaltaa, ripaus fyysistäkin. Pelkoa. Ei luottamusta, kummankaan puolelta. Irtikään ei voi päästää, ettei toinen putoa. Kiitollisuutta toisesta ei tunneta. Syy on aina toisessa. Minä olen syyllinen, en pystynytkään rakastamaan myötä ja vastoinkäymisissä, vaikka lupasin. Yritin, liian heikkoa tekoa. Olen väsynyt, jos yritän puhua saan vain kuulla "koita jaksaa, kyllä se siitä, tee jotakin, oletko yrittänyt?"

      • vielä kerran

        Yksi hyvä teko päivässä 30 pv ajan. Ei se kuulostaisi olevan keneltäkään poissa tilanteessasi. Yritä vielä, jospa se toinenkin huomaa sinun arvostavan itseään ja tajuaa mitä teillä yhdessä voi parhaimmillaan olla. Ei kaikkien tarvitse erota, kokeile vielä.


      • Tyyny kainalossa.
        vielä kerran kirjoitti:

        Yksi hyvä teko päivässä 30 pv ajan. Ei se kuulostaisi olevan keneltäkään poissa tilanteessasi. Yritä vielä, jospa se toinenkin huomaa sinun arvostavan itseään ja tajuaa mitä teillä yhdessä voi parhaimmillaan olla. Ei kaikkien tarvitse erota, kokeile vielä.

        Eiköhän niitä hyviä tekoja tule päivässä tehtyä useampia. Se ei aina riitä jos kumpikaan ei osaa arvostaa.


      • puhdas totuus
        Tyyny kainalossa. kirjoitti:

        Eiköhän niitä hyviä tekoja tule päivässä tehtyä useampia. Se ei aina riitä jos kumpikaan ei osaa arvostaa.

        Jos on halua yrittää, on toivoa. Jos kumpikaan ei halua yrittää edes, on parempi lopettaa aivan välittömästi.


      • kipinä.
        puhdas totuus kirjoitti:

        Jos on halua yrittää, on toivoa. Jos kumpikaan ei halua yrittää edes, on parempi lopettaa aivan välittömästi.

        Jep. Onhan tässä aikaa, kunnes kuolema meidät erottaa. Ainahan voi toivoa että tulee se päivä kun rakastumme uudelleen.


    • ......

      Voi miten dramaattista ja..tyhmää :-D
      Puhut itsestäsi ja syyllistät suoraan miehesi. Nostat itsesi niiden valintojesi vastuun yläpuolelle ja esität, että syy oli mies ja seuraus oli sinun teko. Eikö niin.
      Miksi esität näin, niin haluat vastuuvapauden teostasi, miehen mustasukkaiseksi, syyllisyyden tuntoiseksi, katuvaksi, itseäsi huomioivammaksi, pettämättömäksi ja itsellesi paremmaksi maskotiksi.
      Jokainen itseään kunnioittava mies vastaa sinulle, sinä tiedät mitä tapahtui ja minua se ei enää mietitytä.

      ps. väärä taktiikka tipuseni

    • ok ok.

      Minä tiedän mitä tapahtui rakkaus loppui. En jaksa taistella. Ei kiinnosta enää. Nyt vain olen ja odotan.

    • Kuiva totuus

      En osaa vastata, en tunne tapausta.

    • Absoluuttinen Totuus

      Mielenkiintoinen yhtälö. Totus paljastuu ainoastaan realimaailmassa yhtälön toteuttamalla. Ei taida löytyä ns, luonnetta ja munaa kyseistä asiaa toteuttaa. Turha sitten kuolinvuoteella valittaa. Niinpä niin.

      • kenen totuus

        Sitäpä ei sivusta voi kenestäkään sanoa.


      • Pistää ryömimään

        Tuo ei ollut välttämättä totta. Tuo oli yleistetty oletus. Joskus totuus on taruakin ihmeellisempi :)


    • pettäjä pettää aina

      Oishän pettänyt tätä toistakin miestä tuskin sen parempi tapaus

    • Tää ketju on hyvä.

      Jos vika oli siinä, ettei tapahtunut enää mitään. Molemmat jähmettyivät ajatuksineen ja tunteineen ja harrastuksineen ja nettimaailmaan jauhamaan joutavia ihan liian paljon.
      Toista ihmistä ei voi avata ja sulkea kuin palstaa ja jatkaa taas siitä, mihin viime selauksella jäi.
      Elämää pitäisi jaksaa elää, eikä ummistaa silmiään ja korviaan toiselta ihmiseltä.

    • ihmettelemistä

      mies petti monta vuotta toisen naisen kanssa.ei siinä sen kummempaa.ja kärähti.

    • jaapassaapas

      Niin voi käydä, ei kaikki silti suunnittele eroa. Tunteille ei voi mitään, niille ei aina voi mitään tehdä.

    • Miettiähän voi

      Tuohon on monta vaihtoehtoa. Mies saattoi olla tunnekylmä itsekäs itseensä käpertyjä. Tai nainen saattoi olla tunnekylmä itsekäs itseensä käpertyjä. Molemmat löysi jotain kovin makeaa ja maukasta ja lähti sille tielle ja toinen pettyi.
      Tai tunteet loppui ja löytyi muualta parempia tunteita.
      Tai mitä ikinä. Ei noista voi tietää ilman parempaa tietoa.

      Ylempänä puhutaan että puretaan ajatuksiaan ja tunteitaan anonyyminä netissä eikä kerro puolisolle siitä. Siihenkin asiaan on monta vaihtoehtoa ajatella, puoliso kyllästyi siihen että toinen puhuu mielummin muille kuin hänelle (erittäin loukkaavaa!!!), toinen virittelee samalla netissä suhteita ja "kaverisuhteita" ja toinen ei kestänyt sitä ajatusta (oliko toisella oikeitaki suhteita ja lepertelyjä siellä netissä?), molemmat lähti purkamaan ajatuksiaan ja tunteitaan toisaalle ja sitten syttyikin tunteet toisaalla......

      Vaihtoehtoja on niin monta kuin on ihmistä...

      • tänne osui!

        Tuo netissä virittely mistä mainitset kolahti tänne. Nainen usein myöhäänkin illalla viestitteli joidenkin miesten kanssa selvästi hyväntuulisena. Sitten jos siitä kysyi niin vastaus oli että ystäviä vain. Tällä hetkellä hän on aviossa yhden noista ystävistä kanssa.


      • aiheellista miettiä

        Minä ainakin puhun puolisolleni ihan kaikesta muusta ja todella mielelläni. Hänen ei ole ikinä tarvinnut ajatella, että puhuisin mieluummin jollekin muulle. En vain juuri näillä asioilla halua loukata häntä. Arvaatko miksi? Olen itse tullut loukatuksi sillä, että toisen mielessä olikin joku muu, ja pitkään. Samaa en halua kenellekään muulle. Pärjään kyllä ilman tällaista avautumista juuri puolisolle tai ystäville. Eri asia olisi, jos se vaivaisi mieltäni niin kovasti, että kokisin olevan pakko kertoa.


    • niin kyllä

      Vaihtoehtoja on lukuisia. Nämä ovat asioita, joista vaietaan, jotkut jopa vaikenevat kuoliaaksi.
      Itse puhuin luottaen toiseen, mutta ilkeästi minut petettiin.

    • joskus onnistaa

      Hienoa, että joku netistäkin löysi elämänkumppanin. Rakkaus on aivan ihana asia. Minullakin on ystävä, joka nettideiiteiltä löysi elämänkumppanin.

      • ei ollunna

        Niin minäkin luulin hetken löytäneeni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe