Netrauta on täyttä huijausta!!!

pettynyt9

Netrauta on täytta HUIJAUSTA Toimituksia ei todellakaan toimiteta ilmoitettuun aikaan ja kun sain tilaamani lampun, se oli rikki. Mitä nyt odottelin 1kk lamppua, vaikka piti tulla 5-10 päivässä. Palautin postiin, saas nähä koska saan uuden. Asiakaspalvelu ei vastaa sähköposteihin eikä puhelimeen. Eli ÄLKAA MISSÄÄN NIMESSÄ OSTAKO NETRAUDASTA YHTÄÄN MITÄÄN!! Olen ostanut eri verkkokaupoista vaikka ja mitä, mutta KOSKAAN TOIMINTA EI OLE OLLUT NÄIN SURKEATA!! VAROKAA MENEE RAHAT HUKKAAN!!

15

2534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jusa2

      surffailin netraudan sivuilla,sain jonkun viruksen sieltä koneeseen oli fasebookkikin täynnä netraudan mainoksia sen jälkeen. Töissä seuraavana päivänä yritin uudelleen Kiitos netrauta.... sama juttu. Ärsyttävää. Tiedän nyt että olisi pitänyt olla jokin esto. MIKSI ?

    • kusetettu1

      Kiertäkää Netrauta kaukaa!!! Täyttä kusestusta koko touhu.
      Toimitusajat on jotain ihan muuta mitä luvataan!!

    • Autotalliton

      Siellä on myynnissä piharakennuksia. Uskaltaako sekaantua vai kannattaako olla suoraan yhteydessä valmistajaan?

    • Kuppinurin

      Samanmoiset kokemukset. Aika P*askaa palvelua. Toimittavat useamman tonnin hintaisen tilauksen väärän värisenä. Kun avasin pakkauksen ja huomasin virheen niin kaupanpurkuaika oli mennyt umpeen ja firma ei suostunut toimittamaan oikean väristä tuotetta, puhumattakaan kaupan purkamisesta. Sais mennä minun puolesta koko pulju nurin!

    • Tyytyväinenasiakas

      Ostin Netraudasta rasvakeittimen ja sain heiltä tiedon heti tilausta seuraavana päivänä, että kyseinen tavara oli loppu heiltä ja myös maahantuojalta, Kysyivät haluanko purkaa kaupan vai odotanko keittimen saapumista maahantuojan mukaan 2 viikkoa. Rasvakeitin tuli kuitenkin jo viikon kuluttua ja sain mielestäni oikein hyvää asiakaspalvelua.

    • Eitoimiteta

      Olen odotellut 5-10 toimituspäivän tuotetta nyt 13 arkipäivän verran, vielä ei ole toimitusta näkynyt vaikka asiakaspalvelu välillä selvittelikin toimitusta. Miksi ko. yritys antaa toimitusaikoja, jotka eivät pidä paikkaansa?

    • ValoH

      Tilattiin ulkovaloja, hinta kun oli poskettoman halpa. Valosarjan jatkojohtojen piti tulla muutaman viikon viiveellä. Tovin odoteltuamme valosarjat tulivat, paitsi että niitä tuli liian vähän. Tästä ilmoitin, vastasivat että varmaan kämmätty Ruotsissa, josta tavara tulee. Pian tuli ilmoitus, että jatkojohtoja ei ollutkaan saatavilla, joutuisimme odottelemaan useamman kuukauden.

      Loppujen lopuksi saimme viimeisen valosarjan n. 2kk viiveellä, ja jatkojohdotkin tulivat perille n. 5kk myöhässä.

      En suosittele kyseistä kauppaa, muualta saa varmasti parempaa palvelua.

    • Petetyksitullutko

      Netrautaan pettynyt myös! Alehinnat kallistuivat yllättäen netissä, vaikka alunperin ilmoitettuun voimassaoloon oli vielä aikaa! Tilaus tuli tehtyä hyvässä uskossa tarjouksen voimassaoloajan puitteissa, mutta kallimmalla kun mitä alunperin oli sivuilla tarjouttu, ja kas kummaa vielä alkuperäisen tarjouksen voimassaoloajalla hinta sitten tippui takaisin ja tarjouksen voimassaolokin piteni! Onko nettikaupassa jokin ohjelma, joka tunnistamalla IP:n nostaa hintoja seuraavaksi käynniksi sivuilla? Ostoa harkitessa, uudestaan sivuille mennessä onkin hinta noussut? Lisä-ärsytystä aiheuttaa, että lisäksi Bonuswayn kautta tilatessa Netraudasta luvattuja bonuksia ei tulekaan - ei vaikka yli puoli vuotta vierähtänyt! Todellakin pettynyt Netrautaan! Ja Bonuswayhin ainakin Netraudan osalta.

    • paavo-apache

      Ei tullut millään tilattua tuotetta, lopulta sain kaupan perutuksi. Selityksiä kyllä riitti.

    • Kilpikonnat

      Kannattaa varmistaa ostotilanteessa myös alihankkijoiden taloudelliset taustat. Pieni varoituksen sana, ongelma ei ole aina edustajassa tai myyntiliikkeessä. Tekevät vain työtään, eli nettikauppaa jollekkin toiselle yritykselle.

    • Anonyymi

      31 päivää odotin maksettua konetta. Nyt se tuli,viimeinkin. Sain kyllä 40 e alennuskoodin ja asiakaspalvelijat ovat hyviä. Mutta KIVIJALKAKAUPPA on tästä eteenpäin minun ostospaikkani. Jotka rakennatte ,ostakaa tarvikkeenne paikallisista rautakaupoista ja liikkeistä.

      • Anonyymi

        Minä olen tilannut paljon nettirautakaupoista, eikä mitään ongelmia ole ollut. Kaukokiito kun toimittaa tavarat, jättävät ne sovittuun paikkaan vaikka en itse ole kotona.


    • Anonyymi

      Todella huono kokemus kyseisestä puljusta. Tuotteessa selkeä valmistusvirhe, mutta reklamaatiota ei käsitellä koska tuote asennettu. Eli muistakaa, mikäli jostain kumman syystä erehdytte tilaamaan kyseisestä puljusta jotain, syynätkää tuote heti saapuessa suurennuslasin kanssa ja reklamoikaa ihan jokaisesta pienimmästäkin virheestä tuotteessa HETI! Todennäköisesti siltikin keksivät syyn, miksei heidän tarvitse hyvittää virheellistä tuotetta.
      Lisäksi asiakaspalvelu TODELLA ylimielistä ja asiakasta vähättelevää.
      Ihmettelen, miten tällainen pulju voi olla enää pystyssä??? Vastaavia kokemuksia löytyy PALJON

    • Anonyymi

      K-rauta on paras

    • Anonyymi

      Täysin samaa mieltä. Toimitetaan virheellistä tavaraa. Uuden tilalle saaminen vaikeaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3744
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1843
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1394
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1275
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      933
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      880
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      860
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      50
      844
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      839
    Aihe