Muutos elämään !!??

nössöt???

Miksi ette ole valmiita ottamaan riskiä esim ja hakemaan tv vitosen ohjelmaan casting jossa laitetaan elämäntapa remonttiin ja samalla pääsee treffeille naisten kanssa? Haku on nyt käynnissä. Sen sijaan sama ruikutus ja valitus vaan jatkuu näillä sivuilla jos mitään ei ole valmis tekemään elämänsä eteen niin mitään ei myöskään saa!!!

9

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naurunnappulat

      Mene sinä eläkä uikuta.

    • kalmankalpea

      " Sen sijaan sama ruikutus ja valitus vaan jatkuu näillä sivuilla jos mitään ei ole valmis tekemään elämänsä eteen niin mitään ei myöskään saa!!!"

      Puhut viisauden sanoja ! Pelkkä ruikutus ei ratkaise ongelmia. Täytyy myös TEHDÄ jotain.

      Milloin näimme viimeksi tällä palstalla tämänkaltaisen viestin:

      "Hei kaikki seurankipeät ! Olen menossa kahvittelemaan Café Jugendiin ( Helsingissä ) ylihuomenna lauantaina 24/1 kl 15.00. Tykkään tavata uusia ihmisiä. Olisi kivaa jos olisit kiinnostunut littymään seuraani. Ulkonäölläsi tai iälläsi ei ole merkitystä. Jos kiinnostuneita löytyy teen niin että seison Jugendin oven suussa jo kello 14.45 ja odottelen. Minulla on musta pipo,mustat housut ja sininen toppatakki. Olen hoikka 180 senttiä pitkä harvinaisen komea nuorimies. Olisi hienoa jos kiinnostuneita olisi useita.

      Jugend on hieno kahvila:
      https://greatacre.wordpress.com/2011/11/01/aschan-caf-jugen/

      Jos kukaan ei ole kiinnostunut juon kahvini yksin mutta olisi kiva porista."

      Tuo ylläoleva fiktiivinen kutsu kahvitteluun on yksi esimerkki siitä mitä yksinäisyydestä kärsivä ihminen voisi tehdä. Ja tuollainen kutsu kannattaisi tietysti laittaa moneen eri paikkaan eikä vain tälle palstalle.

    • kalmankalpea

      Minne mennä tänään jos olet Helsingissä ja olet tulossa mökkihöperöksi ?

      No esimerkiksi Arkadia International Bookshopissa on ohjelmaa tänään, huomenna ja ylihuomenna:
      http://www.arkadiabookshop.fi/

    • kalmankalpea

      Torstaina 19/2 ilmainen opastettu arkkitehtuurikävelykierros Helsingissä:
      https://www.facebook.com/events/1542544309363620/
      ( Näet sivun vaikka et olisi Facebookissa ! )

      Kierroksen päätyttyä voit antaa pienen rahalahjoituken oppaalle, siis jos haluat.

      Kaikki ovat tervetulleita ! Siis muutkin kuin IESAF-jäsenet.

      Mene mukaan niin pääset pois neljän seinän sisältä ihmisten ilmoille !

    • ei pakottamalla

      Ei ihmissuhteita voi ketään pakottamalla luoda. Jos ei kukaan välitä, niin ei.

    • kalmankalpea

      "Ei ihmissuhteita voi ketään pakottamalla luoda. Jos ei kukaan välitä, niin ei "

      Tuo pitää tietysti paikkansa. On niitä jotka valitsevat yksinäisyyden ja se on tietysti heidän oma asiansa. Tällä palstalla on hyvin paljon ihmisiä jotka eivät haluaisi olla yksin. Jostain syystä heiltä puuttuu joko mielikuvitusta, aloitekykyä tai rohkeutta ja näin he jäävät yksin.

      • Naurunnappulat

        "Jostain syystä heiltä puuttuu joko mielikuvitusta, aloitekykyä tai rohkeutta ja näin he jäävät yksin."

        Mikä näistä pätee sinuun?


    • kalmankalpea

      "Mikä näistä pätee sinuun? "

      Mikään noista ei päde minuun ! Minä en kärsi yksinäisyydestä. Jos minä kärsisin yksinäisyydestä minä tekisin asialle jotain. Hakeutuisin esimerkiksi vapaaehtoistyöhön. Voisin tehdä paljon muutakin. Minulta ei puutu mielikuvitusta !

      • :'-(

        Hei kk,
        halusin vain kertoa, että olen haalinut itselleni melkein joka päiväksi jonkun vapaaehtoishomman. Juttu vain on niin, että niistä ei ole poikinut yhtään ystävää, ja esim. tämän viikonlopun olen viettänyt ihan keskenäni. Lauantaina olin kaupoilla, ja jotenkin onnistuin näkemään vain pariskuntia yhdessä ostoksilla. Saattaa olla, että flunssan jäljiltä sielukin oli normaalia heikommassa hapessa, kun vaivuin jonkinlaiseen apatiaan. Muutaman kerran olen käynyt tänään kävelemässä tuolla räntäsateessa. Yksin tietysti. En ole puhunut kenenkään kanssa sitten perjantain. Arveluttaa, miten jaksan noita vapaaehtoisjuttuja, kun osa 'autettavistani' odottaa minun juttelevan mukavia ja tuovan iloa heidän elämäänsä. Mistä sitä revin itselleni, tyhjästä on paha...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1254
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1082
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      867
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      751
    Aihe