Mistä löydän uuden naiskumppanin?

TAHDON tahdon apuva

Haluan oman rakkaan, mutten tiedä miten hänet löytäisin ja mistä.
Auttakaa, neuvolaa, please!!!!!!!
Tahdin.

58

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistut!

      kyllä löytyy, kun noin kauniisti pyydät ja et heti ala kertoa seksijuttuja ym.

    • Minne se vanha jäi kun nyt uutta haet?

      Yksi varteenotettava neuvo:

      Ei hän, nainen tietokoneen päätteeltä syliisi putoa.

      • €--

        Nykyään on tuo firtuaallinen rakkaus muotia


      • Korppis*
        €-- kirjoitti:

        Nykyään on tuo firtuaallinen rakkaus muotia

        Meinaatko sen riittävän?


      • kiirettä pitää
        Korppis* kirjoitti:

        Meinaatko sen riittävän?

        Japanissa harrastavat virtuaalisia rakkaussuhteita paljonkin, kun kiireisillä ei ole aikaa henkilökohtaisiin suhteisiin. Ja jos ei kuvaansakaan näytä netin kautta ei tarvitse edes tukkaa kammata.


      • .Siilimuori
        kiirettä pitää kirjoitti:

        Japanissa harrastavat virtuaalisia rakkaussuhteita paljonkin, kun kiireisillä ei ole aikaa henkilökohtaisiin suhteisiin. Ja jos ei kuvaansakaan näytä netin kautta ei tarvitse edes tukkaa kammata.

        Virtuaalihahmo jonka saa itse luoda mieleisekseen.


      • €ero
        .Siilimuori kirjoitti:

        Virtuaalihahmo jonka saa itse luoda mieleisekseen.

        Sinä et ole ennee virtuaali, olen luonut kuvan sinusta jos tulisit vastaan tuntisin jo kaukaa kävelysi olisi keijumainen vartalosi sorja, äänesi vieno vähän kainomainen suu supukka, silmäsi kostean kimaltavat ripsien räpytellessä kutsuvasti ooh olisin myyty mies.


      • .Siilimuori
        €ero kirjoitti:

        Sinä et ole ennee virtuaali, olen luonut kuvan sinusta jos tulisit vastaan tuntisin jo kaukaa kävelysi olisi keijumainen vartalosi sorja, äänesi vieno vähän kainomainen suu supukka, silmäsi kostean kimaltavat ripsien räpytellessä kutsuvasti ooh olisin myyty mies.

        :DDDDDD
        Just, voin vannoa että luomasi kuva ei todellakaan vastaa todellisuutta. Mutta pidähän toki viel paremman puutteessa :D.Häytypihän se jokin vaaraton olla nin kauan kuin se tojellisen rintsessan itsellesi löydät.


      • uteelias..
        .Siilimuori kirjoitti:

        Virtuaalihahmo jonka saa itse luoda mieleisekseen.

        miksi virtuaali?


    • staka*

      Jos olet mukava fiksu mies - niin kuin tietysti ainakin omasta mielestäsi olet - niin HÄN kyllä ennen pitkää löytää sinut.

      Mutta älä heti ala hölöttää rakkauvesta ;-))

      Ja tosiaan, voisit ensin vähän miettiä mihin se vanha rakkaus katosi. Ja miksi...

    • Tietokoneen päätteeltä minutkin löydettiin ;)
      Potunviljelystä puhuttiin ja kaikesta muusta riittävän maanläheisestä (ei lirkkuja bläh) kolmen viikon ajan ja sitten tavattiin. Siitä on kohta kolme vuotta ...

      • "Paloma.se.co"

        Minäkin olen tyytyväinen tähän suhteeseemme.
        Tieto-kone pelastaa rakkaudenkin maailman.
        Tai niin ainakin jotkut sanovat.
        Kanssasi on turvallista.
        Kumppanini...
        Koskaan ei tarvitse kanssasi uusiutua.
        En tuntenut edes tarvetta laittaa vuoksesi hymiöitä.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Minäkin olen tyytyväinen tähän suhteeseemme.
        Tieto-kone pelastaa rakkaudenkin maailman.
        Tai niin ainakin jotkut sanovat.
        Kanssasi on turvallista.
        Kumppanini...
        Koskaan ei tarvitse kanssasi uusiutua.
        En tuntenut edes tarvetta laittaa vuoksesi hymiöitä.

        H.

        Tää taisi sulla lipsahtaa väärään aloitukseen. Huumoriosasto on tossa vähän alempana.


    • narsistista

      ei kannata ainakaan laittaa ilmoitukseen, et hakee mukavaa, rikasta ja hyvän-näköistä, joka tulee kaikkien kanssa toimeen, ja lopuks toteaa, et samanlaista kuin itsekkin..

    • O - O

      Osallistu ihan mihin tahansa tapahtumaan, liity mihin tahansa harrastus- tai vapaaehtoistyöryhmään, niin huomaat kaikissa paikoissa olevan suuri naisenemmistö. Heti alusta lähtien ympärilläsi on joukko naisia, jotka toivovat pääsevänsä Sinun lähellesi. - Kysy neuvoja ja osoita kiinnostusta asiaan ja tekemiseen. Pian huomaat olevasi "tärkeä ja tavoiteltu henkilö".

      Ota rauhallisesti, älä aloita heti innokasta naisten makuuhuoneiden intiimiä tutustumiskierrosta. Kunnioita naisia, ole rehellinen ja arvosta ihmisiä, myös itseäsi.

    • silmät ja suu auki

      Kaupan kassajonosta tai apteekista. :)

    • suuntautuminen

      Oletko aloittaja mies vai nainen?

      • Simo Hovari

        Tottakai nainen.


    • En auta

      Neuvolasta niitä löytää vain pedofiili.

    • ihan iso mies jo

      Hassu painoviehe, tuo ohjelma vääntää aina välillä ihan väkisin. Saa korjata sitkeästi useampaan kertaan ja silti lipsahtaa välillä.

      Ei neuvolaa vaan neuvokaa, please.

      • sama MIES

        Pahuksen painovirheet !!!


    • bessie4*

      Tuolla ylhäällä lukee "TREFFIT". Sieltä vain hakemaan, varmasti löytyy.

    • KipAkka_

      Jos en viärin muista, niin toi joku euromies oli saanut vain tällä palstalla kirjoittamalla naisen tyrkyttämään itseään kotiinsa. Vuan ei olt kelvannu euromiehelle. Pelästy kait, notta naisella euron kuvat silmissä, kun noin hanakasti tekkee itteään tykö. Tykkää vaarattomien varattujen kans huastella vuan.
      Et kyl tällä palstalla naisia on halukkaita sulle rakkaaksi. Ei nää kyllä mitään uusia ole. Vanahoja akkoja tääl vain on tuvan täyelt.
      Tee ittes tykö palstalle, nii jos mukava miäs oot, jo joku akka on änkeemäs kottiis.
      Luve vanahojaki ketjuja, niin saat seleville, millaisia riivinrautoja täällä rymyää,

      • ensitreffit ulkona

        Enhän minä ketään vierasta ihan ensitreffeille omaan kotiini kutsu.


      • KipAkka_
        ensitreffit ulkona kirjoitti:

        Enhän minä ketään vierasta ihan ensitreffeille omaan kotiini kutsu.

        Kenet luulet saavas tonne pakkaseen.
        Ja vai ei sais vieras olla sulle? Entinen poikakin vikisi ja valitteli isälleen "Mikäs sun oli, kun sait äitin ottaa, mutta kun mun pitää ihan ventovieras."


      • KipAkka_
        KipAkka_ kirjoitti:

        Kenet luulet saavas tonne pakkaseen.
        Ja vai ei sais vieras olla sulle? Entinen poikakin vikisi ja valitteli isälleen "Mikäs sun oli, kun sait äitin ottaa, mutta kun mun pitää ihan ventovieras."

        Tunnetko samoin?
        https://www.youtube.com/watch?v=1rgbaYoeLi0


      • €uro
        KipAkka_ kirjoitti:

        Kenet luulet saavas tonne pakkaseen.
        Ja vai ei sais vieras olla sulle? Entinen poikakin vikisi ja valitteli isälleen "Mikäs sun oli, kun sait äitin ottaa, mutta kun mun pitää ihan ventovieras."

        Tossa ylempänä kirjoitit euromiehestä, tosi tapaus tiedä mikä oli tapaus olevinaan kun täysin tuntematon ehdotti tuloa minun luokse yllättäen.


      • .Siilimuori
        €uro kirjoitti:

        Tossa ylempänä kirjoitit euromiehestä, tosi tapaus tiedä mikä oli tapaus olevinaan kun täysin tuntematon ehdotti tuloa minun luokse yllättäen.

        Nii, ei kannata tuntematonta heti ommaan kottiisa päästää, julukiselle paikalle ensi rehvit. Muisthan se kun alat uutta emäntää ihtelle kahtoa.


      • KipAkka_
        €uro kirjoitti:

        Tossa ylempänä kirjoitit euromiehestä, tosi tapaus tiedä mikä oli tapaus olevinaan kun täysin tuntematon ehdotti tuloa minun luokse yllättäen.

        Siinäs näät aloittaja, että naisia tunkee ovista ja akkunoista, kun kirjoittelet tänne yhtä mukavasti kuin euromies.

        Sulla €uro jäi ny sitte näkemättä, millainen naisotus sieltä ois tullut.


      • .Siilimuori
        KipAkka_ kirjoitti:

        Siinäs näät aloittaja, että naisia tunkee ovista ja akkunoista, kun kirjoittelet tänne yhtä mukavasti kuin euromies.

        Sulla €uro jäi ny sitte näkemättä, millainen naisotus sieltä ois tullut.

        Ei mittää otusta kannata ommaan kottiisa päästää jos ei ole ennen nähny. Koti on sentäs sen verran yksityinen ja pyhä paikka.


      • €ero
        .Siilimuori kirjoitti:

        Nii, ei kannata tuntematonta heti ommaan kottiisa päästää, julukiselle paikalle ensi rehvit. Muisthan se kun alat uutta emäntää ihtelle kahtoa.

        Jaa mitehän tuossa käy, jos ens antas luvan saatolle uloko ovelle pusun kans, siitä sitten pikku hiljaa vaikka kahveelle, kävisikö näin.
        Myöhäsemmässä vaiheessa pientä lähentelyä sitä kautta makkoomaan, sopisiko


      • KipAkka_
        .Siilimuori kirjoitti:

        Ei mittää otusta kannata ommaan kottiisa päästää jos ei ole ennen nähny. Koti on sentäs sen verran yksityinen ja pyhä paikka.

        Mie olen käynyt muutaman miehen kotona ensitreffeillä, huih! Kummankohan siinä olisi pitänyt enemmän pelätä :D
        Tosin ne miehet hakivat minut junalta tai bussilta, että näimme toisemme ennen heidän kotinsa oven avausta.
        Jutellut olin toki heidän kanssaan ja kirjoitellut.
        Kilttejä miehiä olivat. Toivat autolla bussille ja junalle takaisinkin. Eikä seksiä harrastettu. Eivät edes yrittäneet. Juteltiin.
        Yhdelle miehelle tarjosin kotonani kahvit, voileipäkakkua ja mustikkapiirakkaa ensitreffeillä. Sitten lähdettiin yhdessä kiertelemään kaupunkia. (silloin kyllä karatea osaava tyttöni nukkui omassa huoneessaan :)
        Hyviä miehiä jokainen heistä. Mutteivat kelvanneet minulle, kun olivat liian tylsiä.


      • .siilimuori
        €ero kirjoitti:

        Jaa mitehän tuossa käy, jos ens antas luvan saatolle uloko ovelle pusun kans, siitä sitten pikku hiljaa vaikka kahveelle, kävisikö näin.
        Myöhäsemmässä vaiheessa pientä lähentelyä sitä kautta makkoomaan, sopisiko

        No kuulostaa ihan korrektilta. EI muuta kuin sitten tositoimiin. Varmaan piäset valihtemmaan parraat kokelaat päältä.


      • .siilimuori
        .siilimuori kirjoitti:

        No kuulostaa ihan korrektilta. EI muuta kuin sitten tositoimiin. Varmaan piäset valihtemmaan parraat kokelaat päältä.

        Voisi siis jopa sanoa että matoa koukkuun :)


    • henrjii

      Marketista, siellä on hinnatkin laskeneet

    • Odota muutama kuukausi, ja iske sitten matonpesupaikkaan. Jos ei sulla itelläs ole mattoja pestävänä, niin uskon että me palstalaiset voimme jopa auttaa siinä :))

      Siellä on vino pino mammoja, eri ikäisiä ja -kokoisia, mutta kaikki kunnollisia.

      • äijä.

        -joo, ja jos ei jaxa odottaa niitä pesuaikojen tuloja, niin kirpputorille voi myös suunnistaa, ja siellähän riittää hyvää materiaalia joka lähtöön....;)


      • äijä. kirjoitti:

        -joo, ja jos ei jaxa odottaa niitä pesuaikojen tuloja, niin kirpputorille voi myös suunnistaa, ja siellähän riittää hyvää materiaalia joka lähtöön....;)

        No niinpä, kaikenlaista kierrätettävää löytyy, ei muuta kuin kotiin, pesuun ja käyttöön :))


    • ent. siivoojaparka

      Vinkki vinkki. Uimahallin porealtaasta. Niin ne monet muutkin paapparat näkyy tekevän.

      Siihen tälläydyt naisen lähelle, ei nyt ihan liki, mutta silleen, että yletyt sopivasti kuplien alla hipaista jalallasi toisen jalkaa ja sitten viattoman näköisenä katselet kattoon. Teet saman uudestaan ja uudestaan kunnes sinut huomataan kunnolla. Voit kyllä varautua pahimpaan, mutta kokeile toiseen ja toiseen kunnes lykästää.

      • bessie*

        "Niin ne monet muutkin paapparat näkyy tekevän."? Missä olet nähnyt?! Pari kertaa olen ollut näkemässä kun henkilökunta hienovaraisesti 'heittää ulos' miehen, ja myöhemmin löyly- tai pukuhuoneessa kuullut syynkin, eli juuri tuon tapaista käyttäytymistä.

        Asiayhteydestä päättelen, että "paapparat" ovat miehiä? Huonompaa vinkkiä et olisi voinut antaa.
        Lähentely iskutaktiikkana on niin arveluttava ja huonosti toimiva, ettei sitä kukaan täyspäinen mies ikinä yrittäisi juuri missään ympäristössä, ja uimahallissa nyt ei ainakaan.

        "Viattomana kattoon katselemisen" sijasta suosittelen suoran katsekontaktin ottamista ja koskettelemalla lähentelyn sijasta normaalia sanallista lähestymistä.


      • ent. siivoojaparka
        bessie* kirjoitti:

        "Niin ne monet muutkin paapparat näkyy tekevän."? Missä olet nähnyt?! Pari kertaa olen ollut näkemässä kun henkilökunta hienovaraisesti 'heittää ulos' miehen, ja myöhemmin löyly- tai pukuhuoneessa kuullut syynkin, eli juuri tuon tapaista käyttäytymistä.

        Asiayhteydestä päättelen, että "paapparat" ovat miehiä? Huonompaa vinkkiä et olisi voinut antaa.
        Lähentely iskutaktiikkana on niin arveluttava ja huonosti toimiva, ettei sitä kukaan täyspäinen mies ikinä yrittäisi juuri missään ympäristössä, ja uimahallissa nyt ei ainakaan.

        "Viattomana kattoon katselemisen" sijasta suosittelen suoran katsekontaktin ottamista ja koskettelemalla lähentelyn sijasta normaalia sanallista lähestymistä.

        Katohan, kun bessie alkoi kiinnostumaan missä... Enpä taida kertoa kiusallanikaan. En minä mitään ole nähnyt. Ei sinne kuplien alle niin vain nähdä. Todistusaineisto on hyvin piilotettuna.

        Hyvin päätelty, että paapparat ovat miehiä, vanhempia sellaisia tarkemmin.

        Vastaukseni nyt olikin tarkoitettu tuon aloittajan tasoiselle naisen etsijälle. Minkä verran täyspäistä on yli kuuskymppisen huudella apua naisen löytämiseen...


      • veden alla kuhisee
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Katohan, kun bessie alkoi kiinnostumaan missä... Enpä taida kertoa kiusallanikaan. En minä mitään ole nähnyt. Ei sinne kuplien alle niin vain nähdä. Todistusaineisto on hyvin piilotettuna.

        Hyvin päätelty, että paapparat ovat miehiä, vanhempia sellaisia tarkemmin.

        Vastaukseni nyt olikin tarkoitettu tuon aloittajan tasoiselle naisen etsijälle. Minkä verran täyspäistä on yli kuuskymppisen huudella apua naisen löytämiseen...

        Kerro nyt bessielle missä tuollaista tapahtuu, varmana on jo etsinyt uimapukunsa valmiiksi.


      • bessie*
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Katohan, kun bessie alkoi kiinnostumaan missä... Enpä taida kertoa kiusallanikaan. En minä mitään ole nähnyt. Ei sinne kuplien alle niin vain nähdä. Todistusaineisto on hyvin piilotettuna.

        Hyvin päätelty, että paapparat ovat miehiä, vanhempia sellaisia tarkemmin.

        Vastaukseni nyt olikin tarkoitettu tuon aloittajan tasoiselle naisen etsijälle. Minkä verran täyspäistä on yli kuuskymppisen huudella apua naisen löytämiseen...

        Tuota...tuo kysymysmerkin perään läväyttämäni huutomerkki tarkoitti, että kyseenalaistan koko väitteen, myös sen että näkeminen olisi edes mahdollista.

        Kukaan kai usko aloittajan olevan tosissaan, mutta voihan sitä olla uskovinaan.

        Voin hyvin ymmärtää, että joku 60 vuotias mies saattaa olla hieman neuvoton tämän päivän markkinoilla, mutta en sitä ettei muka tietäisi missä naisia on, ja vielä varsinaisia markkinapaikkojakin..


      • ent. siivoojaparka
        bessie* kirjoitti:

        Tuota...tuo kysymysmerkin perään läväyttämäni huutomerkki tarkoitti, että kyseenalaistan koko väitteen, myös sen että näkeminen olisi edes mahdollista.

        Kukaan kai usko aloittajan olevan tosissaan, mutta voihan sitä olla uskovinaan.

        Voin hyvin ymmärtää, että joku 60 vuotias mies saattaa olla hieman neuvoton tämän päivän markkinoilla, mutta en sitä ettei muka tietäisi missä naisia on, ja vielä varsinaisia markkinapaikkojakin..

        Korjataan sitten näin, että tuntuu tekevän, eikä näkyy tekevän.


      • bessie*
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Korjataan sitten näin, että tuntuu tekevän, eikä näkyy tekevän.

        Vai tuolta tuntuu, noh kuka mitenkin kanssaihmisiään katselee ja mielikuviaan heistä muodostelee ja kuka mitäkin omalle kohdalleen toivoo kun uimahalliin ja porealtaaseen menee...
        Mitä näitä korjaamaan.


      • ent. siivoojaparka
        bessie* kirjoitti:

        Vai tuolta tuntuu, noh kuka mitenkin kanssaihmisiään katselee ja mielikuviaan heistä muodostelee ja kuka mitäkin omalle kohdalleen toivoo kun uimahalliin ja porealtaaseen menee...
        Mitä näitä korjaamaan.

        Tai oikein kyselee, missä missä...


      • bessie*
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Tai oikein kyselee, missä missä...

        Kysymällähän asiat selviävät. Todellakin tyrmistyneenä kyselin että missä olet nähnyt?!, mutta nythän tuon jo korjasit että et olekaan nähnyt, sinusta vain tuntuu.


    • att2

      Netissä heti alkuun mainos on yläpuolella. Ole rehellinen kaikessa.

    • helppo nakki

      Silloin nuorena (45), kun taas aloittelin, tein sinkkupalstoille ilmoituksen. Tuli 52 vastausta. 10 kattelin, 5 pyöritin jonkun kuukauden. Lopulta kyllästyin virtuaalimaailmaan. Kun menee "tyrkylle", naiset ei päästä helpolla.

      Silloin se oli hauskaa. Enää ei jaksa. Tosin en etsi enää kierrätysnaistakaan.

      • att2

        Näin voi olla, tansseissa löysin monia ja viimeinen on siitä on 4 vuotta yhdessä Aina muutama päivä viikossa.

        PS olen 68.


    • ei vanhaa ukkoa

      Aina puhutaan vanhoista akoista, mutta onko kysytty vanhoilta akoilta, haluaako he vanhaa ukkoa?
      Samanikäinen on sopiva.

      • vanha lompsa

        Etelänmailla vanhat vanhoine lomsaineen ovat viimeistä huutoa, köyhät ei siellä pärjää.


    • Hei kun keikuskelen

      Miksei sitä yksinkertaisesti voi mennä semmoseen paikkaan, johon änkee juuri kumppania etsivät tyypit. Tanssipaikat, ravintolat ja sen semmoset paikat.

      Tuntuisi hassulta mennä johonkin ruokakauppaan siinä mielessä, että "nyhämmmmää meen ettimään kumppania ittelleni" :)
      Jos joku mies rupeis Prisman käytävällä yrittämään sillä tavalla mua, niin johan olisi epäkohteliasta touhua. En koskaan, enkä kuunaan katselisi hyvällä silmällä semmosta touhua. Kauppa ei ole iskemistä varten.

      Jos jossakin ravintolassa joku tanssittaja ehdottaa, josko toisenkin tanssin tanssahdeltais, niin siinä voi helposti joko sanoa joo joo joo tai sitten osoittaa, että hei hoi en ole kiinnostunut. Iskemisyritys tavallaan Sopii ravintoloihin, mutta kauppaan tai johonkin muuhun vastaavaan ei.

      Elikkä aloittajalle: Mee semmoseen paikkaan, missä oletettavasti on vapaita tyyppeä näkösällä.

    • KipAkka_

      Kurkatkaapa 70 palstalle!
      Siellä ovat onnellisia. Ovat palstalaiset muuttaneet yhteen.
      Kade olen.
      Miksei meillä 60 ikinä mitään ihanaa romantiikkaa ja sellaista suloista.

    • kawe

      KipAkka
      Olet niin oikeassa.
      Eikö täällä voisi olla yksi ketju niin ettei siihen saisi kirjoittaa kuin ne, jotka oikeasti kirjoittavat oikealla nikillä totta eivätkä vain ilkeilläkseen, kun haluavat nätisti flirttailla.

    • Sul on kaks vaihtoehtoo,ellei tinderistä niin sitte tiimarista.

    • näinsemenee

      Kysyt vaan rohkeasti niinkuin solttupoika,. Tulen lomalle, jos saan. Tule vaan kyllä saat, vastasi nainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe