MUKAVAA ON KÄYDÄ NYKYÄÄN KAUPASSA KUN

KELAN RAHALLA

EI TARTTE KUIN OSTAA SAARIOISTEN TUOTTEITA JA KAIKKI ON VALMISTA RUOKAA
SITTEN MICROON JA HERKUTTELEMAAN
KOSKA EN OLE KOSKAAN OSANNUT TEHÄ RUOKAA

11

77

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atria

      Atria

    • KELAN RAHALLA

      ATRIALTA SYÖN VAIN KEVYT NAKKEJA
      MUU EI KELPAA
      SAARIOISTEN KEITOT JA MUUT HYVÄÄON JUST SÖIN JAUHELIHAKEITON
      JA HYVÄÄ OLI

      • Ehkä sitten joskus

        Eiköhän se ole äitees kun käy kaupassa ostamassa sinulle tuttelia, sinulla on tuo ikä niin alhainen kun et osaa vielä kirjioittaa kuin tikkukirjaimilla.
        Olet vielä lapsilisien armoilla.


    • nakkia

      eli s-marketissa myydään 1,05 e kotimaista kevyt nakkia
      se on atrin tekemää ja hyvää

    • nukkuu kun nukuttaa

      Minä olen syönyt lanttuva , se on namiva .

    • Kotiruokaa

      Ei eineksillä voi "herkutella". Sinä et sitten koskaan syö hyvän makuista ruokaa.

    • Tosi on

      Mukavaa käydä kaupassa, kun lähihoitaja tai henkilökohtainen avustaja mukana. Hän kertoo sinulle mitä ostat ja sinä olet tyytyväinen.
      Kaikki ruokahan on hyvää, jos mitään muuta ei ole!

      • ex-hoitaja

        Olen nähnyt hyvin usein erään nuoren naisen työntävän ostoskärryjä. Mukanaan hänellä on aina toinen nuorehko nainen, joka valvoo häntä. En ole seurannut heidän ostoksiaan, mutta uskon että valinnat kohdistuu valmisruokiin.
        Miksi? Siksi, että hoitajalla tai avustajalla ei ole aikaa valmistaa/opettaa valmistamaan oikeaa kotiruokaa kunnon raaka-aineista.


    • Sepi-fan

      Juuresliha on terveellistä syötävää.

      https://www.youtube.com/watch?v=Wfn3uSFXmCs

      Pyydäpä äitiäsi tekemään tuollaista!

      Ei se mitään, että et osaa tehdä ruokaa – ethän ole vielä oppinut edes kirjoittamaankaan!

      Olen sattumoisin juuri tänään turvautunut Saarioisten maksalaatikkoon saadakseni näläntorjuntaoperaation nopeasti suoritetuksi, mutta tällaiseen oikaisuun on syytä perin harvoin ja herkuttelun kanssa teollisilla eineksillä ei tietenkään ole mitään tekemistä.

    • kokeileppa

      No jopas olet mainoksenuhri.Kelan rahoille olisi parempaakin käyttöä, kun aikaa kelarahalaisilla olisi itse ruokansa valmistaa.
      Tulisi liikuntaakin, kun esim lihan, kasvikset ostaisi eripaikoista.

      • mikroherkku

        Kelarahalaisethan käyvät myös tallinnassa hakemassa halpaa einestä, joten liikuntaakin he saavat eli reilut 100 kilsaa suuntaansa.

        Miten mä haluaisin, että ihmiset tekisivät ruokansa alusta alkaen itse - saisivat huomattavasti maukkaampaa ja laadukkaampaa vaikkakin vaatisi vähän enemmän duunia veitsen äärellä.

        Einekset hyödyttävät vain valmistajia - itse tehden pääsee halvemmalla ja se on tosiasiassa paljon maukkampaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe