Alko muuttaa pois Väikadulta

Mitä tilalle ??

Aamulehdessä oli torstaina 22.1.2015 artikkeli kuvien kera Alkoon liittyen. Artikkelista kävi ilmi että yritys hakee lukuisille liikkeilleen uutta myymätilaa ympäri suomen. Myös Nokian keskustassa sijaitseva alkon liike on muuttamassa pois kun uusi liiketila ensin löytyy.

Minä itse olen 100 % absolutisti. En juo edes kahvia/teetä. En myöskään tupakoi. Näin ollen minulle on yks hailee vaikka tämän maan päällä ei olisi ainuttakaan alkoa tai muuta synnin/haureudenpesää. Kirjoitan siksi että minua kiinnostaa mitä alkolta tyhjilleen jääviin tiloihin voisi tulla.

Nokian keskusta kaipaa kipeästi eloa,virkeyttä ja toimintaa. Enemmän sellaista kaupunkimaisuutta. Minusta on todella väärin että kaikki palvelut/kaupat ovat kohta tuolla CM alueella. Kyllä tänne keskustankin puolelle täytyy saada ihmisiä ja kauppoja. Prisman tulo on erittäin mahtava ja positiivinen asia ja uskon sen vaikuttavan koko keskustan alueeseen piristävästi. Prisman lisäksi toivoisin että keskustan puolella olisi Tokmannin/löytötavaratalon/halpa-hallin tyylinen "romukauppa" Myös Lidl saisi avata toisen myymälän keskustaan.

Prisman tulo Yrittäjäkadulle vaikuttaa oletettavasti siten että Väikadun S-market suljetaan tai myymälän kokoa pienennetään merkittävästi. Tälläisiä huhuja olen kuullut..Ja vielä kun alkokin siirtää liikkeensä muualle niin siinä olisi todella hyvät tilat esim Lidlille : )

Myös tuo Pirkkalaistorin K-kauppa ei tuo keskustaan juurikaan vilskettä ja vipinää. Ainakin minusta tuntuu että ei se siinä kovin kauan pystyssä pysy ja hyvä niin. Näin ollen siis Pirkkalaistorin liiketilaan sekä Välikadulle voisi tulla liikkeet jotka ihan oikesti toisi ihmisiä Nokian keskustaan.

Mitäs sanotte ??

11

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EI OLE

      NOKIALTA PUUTTUU MIESTEN KAUPPOJA

    • viinaa viinaa

      Hyvä homma, jos Alko muuttaa kauppakeskukseen. Sen jälkeen Emäkosken sillan voi vaikka räjäyttää pois. Ei oo enää mitään asiaa keskustaan.

    • hyvä alko

      Alko siirtyy noutopalveluun ja pullot voi hakea lähimmästä Prisma, S-market ja Sale myymälästä. Nokia on senverran pieni yksikkö, että se kannattaa sulkea jo henkilökunnan eläkötymisenkiin perusteella.

    • Bökholmin patu

      Ylöjärvellä kuulin samanlaista keskustelua. Mutta siellä oli ratkaisukin. Kauppakeskus Elossa on terveyskioski josta saa monenlaista terveyspalvelua. Sairaanhoitajat pistää tarpeellisia pistoksi ym koko laajaa terveyspalvelua. Ei tarvitse käydä terveyskeskuksessa isossa sairastelevassa joukossa hakemassa itseensä lisää tauteja. Alkon kannattaisi antaa kioskinpitäjille myyntioikeudet eniten myytyjen tuotteiden valikoimalle. Jo 10 suosituinta olisi hyvä lisä kioskien myynnille. Oikeastaan sivistyneissä maissa näin toimitaankin.

    • hanttapulikepuli

      Pirkkalaistorin K-kauppa on aivan surkea. Ei sieltä löydy mitään K-kauppojen tarjoustuotteita, vaan aina hyllyt ammottaa tyhjänä. Täytyis vaihtaa kauppiasta joka olis vähän reippaampi.

    • Jätti-torvi

      Pirkkalaistorin K-kaupan tilalle sopisi ns. kauppa-halli , aulassa palloilevat eläkeläiset varmasti jotain ostaisivatkin, tyyliin : lihakauppa , makkarakauppa , hedelmä ja vihanneskauppa , leipurikonditoria , kahvila , baari , luontaistuotekauppa , onhan näitä esimerkkejä , myös pienemmistä kaupungeista , miettikää edes tätä!!!!

      • 9+16

        Niin, mikäpä estäisi viemästä toria sisätiloihin ja kehittää asiaa kauppahallin tyyppiseksi. Kannatan.


    • .....

      Onko kahvi syntiä ?

    • asskallio

      Keskusta ei siinä vilkastu kun prisma tulee, ainoastaan liikenne prisman kulmilla vilkastuu, yrittäjäkadulla ja valtatiellä voidaan nähdä jopa jonoja mutta niinhän siinä käy että ihmiset ajavat autolla keskustan läpi prismaan ja siitä suoraan kotiinsa. Mitä asiaa niillä olisi enään välikadulle? eihän siellä ole edes mitään jos ei alkoakaan.

    • Raitis mies

      Kahvi voi koukuttaa samalla tavalla kuin alkoholi ja tupakka.

    • pullokustaa

      Alkon voisi muuttaa Rautian yhteyteen Rounionkadulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe