Näky - Jumalan Sana on Elämä sen löytäjälle.

sinettisormus1

23.1. aamulla sain kaksi näkyä, ensimmäisessä näin uponneen auton tai jonkin kulkuneuvon renkaan, se lojui savisessa vedessä, puoliksi uponeena ja toinen puoli oli siitä vielä näkyvissä. Toisessa kuvassa näin ihmisen kämmenen sisäpuolen ja keskellä kämmentä oli reikä ja tarkemmin katsottuna se oli haava kämmenen juonteessa, kun sitä aikana katselin, huomasin kuinka se hävisi ja parantui …
Jeesuksen Kristuksen haavojen kautta olemme pelastetut ja parannetut ja ei tuo rengaskaan ollut täysin kadotettu, silläkin oli vielä pelastusvarmuus, näkyessään vielä puolikkaana veden pinnalla. Pyysin Herralta sanaa tähän vahvistukseksi ja Raamattu avautui Sananlaskut 4. Hyvää ja osuvaa sanaa löytyi …

19. Jumalattomain tie on kuin pimeys: eivät he tiedä, mihin kompastuvat.
20. Poikani, kuuntele minun puhettani, kallista korvasi minun sanoilleni.
21. Älkööt ne väistykö silmistäsi, kätke ne sydämesi sisimpään;
22. sillä ne ovat elämä sille, joka ne löytää, ja lääke koko hänen ruumiillensa.
23. Yli kaiken varottavan varjele sydämesi, sillä sieltä elämä lähtee.

Herran Rauhaa Rakkaat siskot ja veljet, Siunausta uskonpolullenne!

86

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinettisormus1

      Tässä vielä kokonaisuudessaan tuo Sananlakut 4, niin hyvää sanaa ja ojennusta siinäkin tarjotaan meille, meille, hänen lapsilleen:

      SANANLASKUT 4
      1. Kuulkaa, lapset, isän kuritusta ja kuunnelkaa oppiaksenne ymmärrystä.

      2. Sillä minä annan teille hyvän neuvon, älkää hyljätkö minun opetustani.
      3. Olinhan minäkin isäni poika, hento ja äitini ainokainen.
      4. Ja isä minua opetti ja sanoi minulle: "Pitäköön sydämesi minun sanoistani kiinni, noudata minun käskyjäni, niin sinä saat elää.
      5. Hanki viisautta, hanki ymmärrystä, älä sitä unhota, älä väisty pois minun suuni sanoista.
      6. Älä sitä hylkää, niin se varjelee sinua; rakasta sitä, niin se sinua suojaa.
      7. Viisauden alku on: hanki viisautta, ja kaikella muulla hankkimallasi hanki ymmärrystä.
      8. Anna sille korkea arvo, niin se sinut korottaa, se kunnioittaa sinua, jos sen syliisi suljet;
      9. se panee päähäsi ihanan seppeleen ja lahjoittaa sinulle kauniin kruunun."
      10. Kuule, poikani, ja ota sanani varteen, niin elämäsi vuodet enentyvät.
      11. Minä neuvon sinut viisauden tielle, ohjaan sinut oikeille teille.
      12. Käydessäsi eivät askeleesi ahtaalle joudu; juostessasi et kompastu.
      13. Tartu kiinni kuritukseen äläkä hellitä; säilytä se, sillä se on sinun elämäsi.
      14. Älä lähde jumalattomien polulle, älä astu pahojen tielle.
      15. Anna sen olla, älä mene sille, poikkea pois ja mene ohitse.
      16. Sillä eivät he saa nukkua, elleivät pahaa tee; se riistää heiltä unen, elleivät ole ketään kaataneet.
      17. Niin he syövät leipänään jumalattomuutta, juovat viininään väkivallan tekoja.
      18. Mutta vanhurskasten polku on kuin aamurusko, joka kirkastuu kirkastumistaan sydänpäivään saakka.
      19. Jumalattomain tie on kuin pimeys: eivät he tiedä, mihin kompastuvat.
      20. Poikani, kuuntele minun puhettani, kallista korvasi minun sanoilleni.
      21. Älkööt ne väistykö silmistäsi, kätke ne sydämesi sisimpään;
      22. sillä ne ovat elämä sille, joka ne löytää, ja lääke koko hänen ruumiillensa.
      23. Yli kaiken varottavan varjele sydämesi, sillä sieltä elämä lähtee.
      24. Poista itsestäsi suun kavaluus, ja karkoita luotasi huulten vääryys.
      25. Katsokoot sinun silmäsi suoraan, eteenpäin olkoon katseesi luotu.
      26. Tasoita polku jaloillesi, ja kaikki sinun tiesi olkoot vakaat.
      27. Älä poikkea oikeaan, älä vasempaan, väistä jalkasi pahasta.

      • ...

        ...


      • ...
        ... kirjoitti:

        ...

        .....


      • ...
        ... kirjoitti:

        .....

        ...


    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

      tärkeää evankeliumia:

      Evankeliumi Johanneksen mukaan 6
      1. Sen jälkeen Jeesus meni Galileaan, se on Tiberiaan, järven tuolle puolelle.
      2. Ja häntä seurasi paljon kansaa, koska he näkivät ne tunnusteot, joita hän teki sairaille.
      3. Ja Jeesus nousi vuorelle ja istui sinne opetuslapsinensa.
      4. Ja pääsiäinen, juutalaisten juhla, oli lähellä.
      5. Kun Jeesus nosti silmänsä ja näki paljon kansaa tulevan tykönsä, sanoi hän Filippukselle: "Mistä ostamme leipää näiden syödä?"
      6. Mutta sen hän sanoi koetellakseen häntä, sillä itse hän tiesi, mitä aikoi tehdä.
      7. Filippus vastasi hänelle: "Eivät kahdensadan denarin leivät heille riittäisi, niin että kukin saisi edes vähän".
      8. Niin toinen hänen opetuslapsistansa, Andreas, Simon Pietarin veli, sanoi hänelle:
      9. "Täällä on poikanen, jolla on viisi ohraleipää ja kaksi kalaa, mutta mitä ne ovat näin monelle?"
      10. Jeesus sanoi: "Asettakaa kansa aterioimaan". Ja siinä paikassa oli paljon ruohoa. Niin miehet, luvultaan noin viisituhatta, laskeutuivat maahan.
      11. Ja Jeesus otti leivät ja kiitti ja jakeli istuville; samoin kaloistakin, niin paljon kuin he tahtoivat.
      12. Mutta kun he olivat ravitut, sanoi hän opetuslapsillensa: "Kootkaa tähteeksi jääneet palaset, ettei mitään joutuisi hukkaan".
      13. Niin he kokosivat ne ja täyttivät kaksitoista vakkaa palasilla, mitkä olivat viidestä ohraleivästä jääneet tähteeksi niiltä, jotka olivat aterioineet.
      14. Kun nyt ihmiset näkivät sen tunnusteon, jonka Jeesus oli tehnyt, sanoivat he: "Tämä on totisesti se profeetta, joka oli maailmaan tuleva".
      15. Kun nyt Jeesus huomasi, että he aikoivat tulla ja väkisin ottaa hänet, tehdäkseen hänet kuninkaaksi, väistyi hän taas pois vuorelle, hän yksinänsä.
      16. Mutta kun ilta tuli, menivät hänen opetuslapsensa alas järven rantaan,
      17. astuivat venheeseen ja lähtivät menemään järven toiselle puolelle, Kapernaumiin. Ja oli jo tullut pimeä, eikä Jeesus ollut vielä saapunut heidän luokseen;
      18. ja järvi aaltoili ankarasti kovan tuulen puhaltaessa.
      19. Kun he olivat soutaneet noin viisikolmatta tai kolmekymmentä vakomittaa, näkivät he Jeesuksen kävelevän järven päällä ja tulevan lähelle venhettä; ja he peljästyivät.
      20. Mutta hän sanoi heille: "Minä se olen; älkää peljätkö".
      21. Niin he tahtoivat ottaa hänet venheeseen, ja kohta venhe saapui sen maan rantaan, jonne he olivat matkalla.
      22. Seuraavana päivänä kansa yhä vielä oli järven toisella puolella, sillä he olivat nähneet, ettei siellä ollut muuta venhettä kuin se yksi ja ettei Jeesus mennyt opetuslastensa kanssa venheeseen, vaan että hänen opetuslapsensa lähtivät yksinään pois.
      23. Kuitenkin oli muita venheitä tullut Tiberiaasta lähelle sitä paikkaa, jossa he olivat syöneet leipää, sittenkuin Herra oli lausunut kiitoksen.
      24. Kun siis kansa näki, ettei Jeesus ollut siellä eivätkä hänen opetuslapsensa, astuivat hekin venheisiin ja menivät Kapernaumiin ja etsivät Jeesusta.
      25. Ja kun he löysivät hänet järven toiselta puolelta, sanoivat he hänelle: "Rabbi, milloin tulit tänne?"
      26. Jeesus vastasi heille ja sanoi: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ette te minua sentähden etsi, että olette nähneet tunnustekoja, vaan sentähden, että saitte syödä niitä leipiä ja tulitte ravituiksi.
      27. Älkää hankkiko sitä ruokaa, joka katoaa, vaan sitä ruokaa, joka pysyy hamaan iankaikkiseen elämään ja jonka Ihmisen Poika on teille antava; sillä häneen on Isä, Jumala itse, sinettinsä painanut."
      28. Niin he sanoivat hänelle: "Mitä meidän pitää tekemän, että me Jumalan tekoja tekisimme?"
      29. Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt".
      30. He sanoivat hänelle: "Minkä tunnusteon sinä sitten teet, että me näkisimme sen ja uskoisimme sinua? Minkä teon sinä teet?
      31. Meidän isämme söivät mannaa erämaassa, niinkuin kirjoitettu on: 'Hän antoi leipää taivaasta heille syötäväksi'."
      32. Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ei Mooses antanut teille sitä leipää taivaasta, vaan minun Isäni antaa teille taivaasta totisen leivän.
      33. Sillä Jumalan leipä on se, joka tulee alas taivaasta ja antaa maailmalle elämän."
      34. Niin he sanoivat hänelle: "Herra, anna meille aina sitä leipää".

      jatkuu....

      • ......

        ....


      • .....
        ...... kirjoitti:

        ....

        ....


      • ...

        ....


      • ...
        ... kirjoitti:

        ....

        ...


      • ....
        ..... kirjoitti:

        ....

        ....


      • ...
        .... kirjoitti:

        ....

        ....


      • ....
        ...... kirjoitti:

        ....

        ....


    • sinettisormus1

      .... jatkuu....

      35. Jeesus sanoi heille: "Minä olen elämän leipä; joka tulee minun tyköni, se ei koskaan isoa, ja joka uskoo minuun, se ei koskaan janoa.
      36. Mutta minä olen sanonut teille, että te olette nähneet minut, ettekä kuitenkaan usko.
      37. Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.
      38. Sillä minä olen tullut taivaasta, en tekemään omaa tahtoani, vaan hänen tahtonsa, joka on minut lähettänyt.
      39. Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.
      40. Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."
      41. Niin juutalaiset nurisivat häntä vastaan, koska hän sanoi: "Minä olen se leipä, joka on tullut alas taivaasta";
      42. ja he sanoivat: "Eikö tämä ole Jeesus, Joosefin poika, jonka isän ja äidin me tunnemme? Kuinka hän sitten sanoo: 'Minä olen tullut alas taivaasta'?"
      43. Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Älkää nurisko keskenänne.
      44. Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
      45. Profeetoissa on kirjoitettuna: 'Ja he tulevat kaikki Jumalan opettamiksi'. Jokainen, joka on Isältä kuullut ja oppinut, tulee minun tyköni.
      46. Ei niin, että kukaan olisi Isää nähnyt; ainoastaan hän, joka on Jumalasta, on nähnyt Isän.
      47. Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo, sillä on iankaikkinen elämä.
      48. Minä olen elämän leipä.
      49. Teidän isänne söivät mannaa erämaassa, ja he kuolivat.
      50. Mutta tämä on se leipä, joka tulee alas taivaasta, että se, joka sitä syö, ei kuolisi.
      51. Minä olen se elävä leipä, joka on tullut alas taivaasta. Jos joku syö tätä leipää, hän elää iankaikkisesti. Ja se leipä, jonka minä annan, on minun lihani, maailman elämän puolesta."
      52. Silloin juutalaiset riitelivät keskenään sanoen: "Kuinka tämä voi antaa lihansa meille syötäväksi?"
      53. Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.
      54. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
      55. Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.
      56. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.
      57. Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta, niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani.
      58. Tämä on se leipä, joka tuli alas taivaasta. Ei ole, niinkuin oli teidän isienne: he söivät ja kuolivat; joka tätä leipää syö, se elää iankaikkisesti."
      59. Tämän hän puhui synagoogassa opettaessaan Kapernaumissa.
      60. Niin monet hänen opetuslapsistansa, sen kuultuaan, sanoivat: "Tämä on kova puhe, kuka voi sitä kuulla?"
      61. Mutta kun Jeesus sydämessään tiesi, että hänen opetuslapsensa siitä nurisivat, sanoi hän heille: "Loukkaako tämä teitä?
      62. Mitä sitten, jos saatte nähdä Ihmisen Pojan nousevan sinne, missä hän oli ennen!
      63. Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä.
      64. Mutta teissä on muutamia, jotka eivät usko." Sillä Jeesus tiesi alusta asti, ketkä ne olivat, jotka eivät uskoneet, ja kuka se oli, joka oli kavaltava hänet.
      65. Ja hän sanoi: "Sentähden minä olen sanonut teille, ettei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei minun Isäni sitä hänelle anna".
      66. Tämän tähden monet hänen opetuslapsistaan vetäytyivät pois eivätkä enää vaeltaneet hänen kanssansa.
      67. Niin Jeesus sanoi niille kahdelletoista: "Tahdotteko tekin mennä pois?"
      68. Simon Pietari vastasi hänelle: "Herra, kenen tykö me menisimme? Sinulla on iankaikkisen elämän sanat;
      69. ja me uskomme ja ymmärrämme, että sinä olet Jumalan Pyhä."
      70. Jeesus vastasi heille: "Enkö minä ole valinnut teitä, te kaksitoista? Ja yksi teistä on perkele."
      71. Mutta sen hän sanoi Juudaasta, Simon Iskariotin pojasta; sillä tämä oli hänet kavaltava ja oli yksi niistä kahdestatoista.

      • .....

        ....


    • sinettisormus1
      • ......

        .....


      • ....

        ....


    • sinettisormus1
      • Osuma tuli

        Jes 26:4 Turvatkaa Herraan ainiaan, sillä Herra, Herra on iankaikkinen kallio.


      • sinettisormus1
        Osuma tuli kirjoitti:

        Jes 26:4 Turvatkaa Herraan ainiaan, sillä Herra, Herra on iankaikkinen kallio.

        Aamen!


      • .....

        ....


      • sinettisormus1
        ..... kirjoitti:

        ....

        ... kiitos sinulle että pidät yllä Jumalalta saatua sanomaa, siunausta ja rauhaa sinulle, ..... !


    • sinettisormus1
      • Tärkeää evästä

        Siinäpä tulikin evästä päivälle.


      • sinettisormus1
        Tärkeää evästä kirjoitti:

        Siinäpä tulikin evästä päivälle.

        ... ja tuhtia evästä, se pitää ihmisen kiinni elämässä ...


      • ,,,
        Tärkeää evästä kirjoitti:

        Siinäpä tulikin evästä päivälle.

        ,,,


      • ....

        ....


    • sinettisormus1
      • sinettisormus1

        ... tuo uutinen nosti tällaisen ajatuksen, kuin tiedonsanoina, Jumala puhuu meille moninaisin tavoin. Kirjoitin tänään tämän otsikon, Jumalan Sana on Elämä sen löytäjälle, toivon että tuo pieni poikakin löytää tuon Elämän Hänen Sanastaan, maailma tarjoaa vaaroja ja ne ovat joka paikassa tarjolla meille ja tuo poika löysi niitä vaaroja, onneksi ei käynyt maistelemaan tai muuta vakavaa vaan ymmärsi toimia juuri oikein, meillä on kaksi tietä, jotka tarjoaa meille erilaisia asioita ja voimme tehdä pahoja löytöjä tai hyviä ja voimme valita kuinka otamme nämä "löydöt" vastaan, siitä kertoo myös tuo sana jonka Herra antoi tähän aamuiseen näkyyn vahvistukseksi. Tehkäämme viisaita valintoja, sellaisia mitkä ei aiheuta pahaa itselle eikä muille vaan on rakennukseksi ja hyväksi yhteiseen elämäämme.


    • sinettisormus1
    • Tiedostan, että

      ei palsta ole vieras ko. löydöksille.

    • kjjk

      Amen.

    • on oikein hyvää

      Kiitos sinetti kosketti sananlaskut ja näkysikin. Hyvää päivänjatkoa ja siunausta sinulle ja lukijoille.

      • sinettisormus1

        ... kiitos sinulle, on lohduttavaa kuulla että kaikki sanoma ei mene hukkaan, vaan on myös niitä jotka ottaa vastaan, sillä pilkkaajista ei ole koskaan pulaa. Olet siunattu Jeesuksen kristuksen nimeen.


    • sinettisormus1
    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

      ... seurailija on käynyt lukemassa, olen oppinut tunnistamaan sinut ... :D

      • Seurailija1

        Ahaa.. oletkos ihan varma?.. :D


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Ahaa.. oletkos ihan varma?.. :D

        ... JOOO- oo-o!!! :D


      • hullu palsta
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... JOOO- oo-o!!! :D

        Tunnistatteko toisenne jostain energioista vai mistä?


      • sinettisormus1
        hullu palsta kirjoitti:

        Tunnistatteko toisenne jostain energioista vai mistä?

        .... :D ................


      • eli olet
        sinettisormus1 kirjoitti:

        .... :D ................

        moderaattori, kun sait peukutkin nollattua. :) Ei siis mitään yliluonnollista .....


      • sinettisormus1
        eli olet kirjoitti:

        moderaattori, kun sait peukutkin nollattua. :) Ei siis mitään yliluonnollista .....

        ... moderaattori??? Mikä se on??? No, en kuitenkaan ole, seurailijalla on vain jokin tapa mitä muut ei tee, mutta seurailija lähes aina ..... :D


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... moderaattori??? Mikä se on??? No, en kuitenkaan ole, seurailijalla on vain jokin tapa mitä muut ei tee, mutta seurailija lähes aina ..... :D

        ... ja tuosta tavasta tiedän seurailijan ystäväkseni, rakkaaksi veljeksi ... :D


      • ... ---
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... moderaattori??? Mikä se on??? No, en kuitenkaan ole, seurailijalla on vain jokin tapa mitä muut ei tee, mutta seurailija lähes aina ..... :D

        Peukut aukesivat kun sain viestin läpi, voi olla bugikin (ohjelmistovirhe). Moderaattori on palstan ylläpitoa. Tuolla politiikka-palstoilla huomaa, että lukitsevat toisinaan peukut, jos on ikävä aihe heidän kannaltaan.


      • sinettisormus1
        ... --- kirjoitti:

        Peukut aukesivat kun sain viestin läpi, voi olla bugikin (ohjelmistovirhe). Moderaattori on palstan ylläpitoa. Tuolla politiikka-palstoilla huomaa, että lukitsevat toisinaan peukut, jos on ikävä aihe heidän kannaltaan.

        ... kiitos selityksestä .... :)


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... moderaattori??? Mikä se on??? No, en kuitenkaan ole, seurailijalla on vain jokin tapa mitä muut ei tee, mutta seurailija lähes aina ..... :D

        Niin teenki.. :D.. tunnetaan toisemme 16:43 eli yhteentörmäys energiasta.. Ihana törmätä sisareni sinetin kaa... Hyvää Yötä..


    • sinettisormus1
      • Seurailija1

        Samaa mieltä Jeesuksesta!


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Samaa mieltä Jeesuksesta!

        ... oltii taas samikset nois kelloajoissakin .... :) (16:43)


    • Tuula H

      aamen sinetti aamen. tärkeetä asiaa olet näemmä kirjoitellut areenaalle. minulla nyt kahden viikon talviloma, joten ehdin nökötellä päivät netissä nykyään.

      • sinettisormus1

        Kiitos Tuula. Tämän Herra eteeni tänään antoi. Illalla rukoilin häneltä jotain painavaa sanomaa ja sitähän tämä tänään oli. Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle. Siunausta ja Rauhaa lomaasi, Tuula.


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Kiitos Tuula. Tämän Herra eteeni tänään antoi. Illalla rukoilin häneltä jotain painavaa sanomaa ja sitähän tämä tänään oli. Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle. Siunausta ja Rauhaa lomaasi, Tuula.

        ... siis painavaa ja vahvistavaa ja sitä Hän todella antoi.


    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

      Huomenta, te rakkaat...
      24.1. aamulla sain kaksi näkyä; näin tien risteyksen jossa ihminen istui autossaan, eikä uskaltanut liikkua mihinkään ja tuli jokin näkymätön voima ja alkoi vetää tuota ihmistä autoineen suoraan, läpi risteyksen, kääntymättä vasemmalle tai oikealle. Ihminen katseli suu auki, ihmeissään tuota suurta näkymätöntä voimaa, joka veti häntä eteenpäin...
      Toisessa kuvassa näin putken josta tuli vettä ja kaivo täyttyi täyttymistään vedestä ja mitä täydemmäksi kaivo tuli, näytti vesikin kirkkaammalta...
      Pyysin Herralta sanaa Raamatusta ja se avautui Psalmi 124:

      PSALMIT 124
      1. Matkalaulu; Daavidin virsi. Ellei Herra olisi meidän kanssamme - näin
      sanokoon Israel -
      2. ellei Herra olisi meidän kanssamme, kun ihmiset nousevat meitä vastaan,
      3. niin he meidät elävältä nielisivät, kun heidän vihansa syttyy meitä vastaan;
      4. niin vedet upottaisivat meidät, virta tulvisi meidän sielumme ylitse;
      5. niin tulvisivat kuohuvat vedet meidän sielumme ylitse.
      6. Kiitetty olkoon Herra, joka ei antanut meitä heidän hammastensa raadeltaviksi.
      7. Meidän sielumme pääsi kuin lintu pyydystäjäin paulasta: paula katkesi, ja me pääsimme pois.
      8. Meidän apumme on Herran nimi, hänen, joka on tehnyt taivaan ja maan.

      Herran Rauhaa ja Siunausta Kaikille!

      • sinettisormus1

        Tuo ihminen autossaan kulkee uskontietään omalla henkisellä kulkuneuvollaan ja hän on tullut risteykseen jossa pitää tehdä valintoja, muttei osaa päättää mihin lähtisi, mihin voimat riittää, mutta kun olemme liikkeellä Herramme voimassa hän myöskin johdattaa voimassaan meidät eteenpäin ja saamme ssuauki ihmetellä hänen suuria ihmeitään ja hänen kaivostaan voimme ammentaa elämän vettä jota kyllä riittää kunhan käytämme tuota kaivoa ....
        Aamen.


    • -jarmo-
      • sinettisormus1

        " Hän tulee, Jeesus Kristus, Isä Jumala, Hän tulee pian!"
        .... kiitos -jarmo-! Siunausta ja Rauhaa elämääsi.


    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

      LAINAUSTA : "Mutta sokeat minä kuljetan tietä, jota he eivät ole kulkeneet, annan heidän astella polkuja, joita he eivät tunne. Minä muutan pimeyden heidän edellään valoksi, louhikkopolut sileäksi tieksi. Nämä ovat minun tekoni, näin olen tehnyt ja näin teen yhä.
      Jes. 42:16

      Olemme tulevaisuutemme suhteen sokeita. Mutta sokeita, jotka Jumalan luokse tulevat, on luvattu johdattaa oikeaa tietä. Pyytävälle avautuu eteen yllättävä ja odottamaton matka. Jumalan johdatus tekee tylsäksi muuttuneesta elämästä rosoisen ja haastavan, samalla kuitenkin turvallisen ja sopivan.

      Tie voi näyttää aika ajoin vaaralliselta. Joudumme ylittämään voimamme ja rohkeutemme. Joudumme kokemaan epävarmuutta ja heikkoutta. Jumalan tie on kuitenkin valmistettu ja varmistettu. Hän antaa lahjat, joita tarvitsemme, rohkeuden, joka puuttuu, ja voiman, jota meillä itsellämme ei ole. Haavoittavat louhikkopolut muuttuvat Jumalan käsissä sileiksi teiksi. Kristittyjen erilaisiksi muotoutuvat matkat johtavat saman Isän luokse. Elämän tarkoitus on uskoville yhteinen: päästä perille kotiin. "

      Tämä lainaus vahvistaa myös saamaani näkyä.....

    • Seurailija1

      Jeesus tulee kuin varas yöllä, voi että sopisikin hyvin tähän päivään, harva osaisi odottaa että just nyt....
      Jeesus eheyttää perhekuntaani, hitaasti mutta huomaan sen pikku muutoksista!(en ole vihanen, saa jatkaa samaan tapaan).. vähän samaan tapaan huomaan nuo muutokset kuin sinetti hoksii nuo peukut..

      • sinettisormus1

        ... juuri niin, meidän täytyy olla avoimia ja valppaita ympärillä tapahtuville asioille, niin kuin nuo peukut.... :) Olen rukoillut paljon parheesi ja vaimosi puolesta, kuin myös omieni, jotka lähelläni on, minulla on tuo sama tilanne ettei mieheni usko, mutta koen että jotakin pientä on tapahtunut ja tulee tapahtumaan. On niin monta joille soisi pelastuksen ja myös parannuksen, mutta riittääkö aika? Mutta meillä on tuo oma tahto ja siksi tapahtuu niinkuin tapahtuu ja siitä emme saa syyttää itseämme jos hengellisestä kamppailusta huolimatta, joku ei halua ottaa vastaan.... Siunausta seurailija perheellesi ja tuohon henkiseen kamppailuun. Tätä on myös pitänyt kysyä AO:lta, miten on setäsi laita, olette myös rukouksissani ...???


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... juuri niin, meidän täytyy olla avoimia ja valppaita ympärillä tapahtuville asioille, niin kuin nuo peukut.... :) Olen rukoillut paljon parheesi ja vaimosi puolesta, kuin myös omieni, jotka lähelläni on, minulla on tuo sama tilanne ettei mieheni usko, mutta koen että jotakin pientä on tapahtunut ja tulee tapahtumaan. On niin monta joille soisi pelastuksen ja myös parannuksen, mutta riittääkö aika? Mutta meillä on tuo oma tahto ja siksi tapahtuu niinkuin tapahtuu ja siitä emme saa syyttää itseämme jos hengellisestä kamppailusta huolimatta, joku ei halua ottaa vastaan.... Siunausta seurailija perheellesi ja tuohon henkiseen kamppailuun. Tätä on myös pitänyt kysyä AO:lta, miten on setäsi laita, olette myös rukouksissani ...???

        Jatka Jatka Jatka Jatka........minäkin muistan perhettäsi..ei välitetä ajasta.. Siunausta perheellesi sinetti...


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Jatka Jatka Jatka Jatka........minäkin muistan perhettäsi..ei välitetä ajasta.. Siunausta perheellesi sinetti...

        ....KYLLÄ, jatkamme, jatkamme, jatkamme, Herran voimassa jatkamme! Loppuun asti, joka tulee olemaan meidän uusi alku! Kiitos Seurailija!


      • sinettisormus1

      • AOAOAOAOAO
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... juuri niin, meidän täytyy olla avoimia ja valppaita ympärillä tapahtuville asioille, niin kuin nuo peukut.... :) Olen rukoillut paljon parheesi ja vaimosi puolesta, kuin myös omieni, jotka lähelläni on, minulla on tuo sama tilanne ettei mieheni usko, mutta koen että jotakin pientä on tapahtunut ja tulee tapahtumaan. On niin monta joille soisi pelastuksen ja myös parannuksen, mutta riittääkö aika? Mutta meillä on tuo oma tahto ja siksi tapahtuu niinkuin tapahtuu ja siitä emme saa syyttää itseämme jos hengellisestä kamppailusta huolimatta, joku ei halua ottaa vastaan.... Siunausta seurailija perheellesi ja tuohon henkiseen kamppailuun. Tätä on myös pitänyt kysyä AO:lta, miten on setäsi laita, olette myös rukouksissani ...???

        Kiitos rukouksistasi ! Setäni sielun elämästä en osaa sanoa, mutta ikänsä puolesta hänellä on ollut runsaasti erilaisia koettelemuksia terveyden osalta.

        Rukoilen hänen puolestaan niin kauan kuin hän on täällä ajassa.


      • sinettisormus1
        AOAOAOAOAO kirjoitti:

        Kiitos rukouksistasi ! Setäni sielun elämästä en osaa sanoa, mutta ikänsä puolesta hänellä on ollut runsaasti erilaisia koettelemuksia terveyden osalta.

        Rukoilen hänen puolestaan niin kauan kuin hän on täällä ajassa.

        Aamen. Jatketaan rukousta.


    • sinettisormus1

      PSALMIT 91
      1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

      2. se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
      3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
      4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
      5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
      6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
      7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
      8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
      9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
      10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
      11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
      12. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
      13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
      14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
      15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
      16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."

      • sinettisormus1

        Tämän jakeen tuosta psalmista koin tuohon risteys näkyyn, emme kääntyneet oikealle emmekä vasemmalle, vaan suoraan eteenpäin Herran johdatuksessa, katsoen ihmeissämme Hänen kasvojaan ja tekojaan ....

        7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.


      • Seurailija1

        Tuo on se mielipsalmini..


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Tuo on se mielipsalmini..

        ... tiedän ja tuo alla oleva rukous kuuluu myös sinun suosikeihin, muistan ...


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... tiedän ja tuo alla oleva rukous kuuluu myös sinun suosikeihin, muistan ...

        .... sanotaan, että tuo psalmi 91, on vahvin psalmi Raamatussa, joka toimii vahvana rukouksena hädän keskellä.


    • sinettisormus1

      Franciscus Assisilaisen rukous

      Vapahtaja, tee minusta rauhasi välikappale,
      niin että sinne, missä on vihaa,
      toisin rakkauden,
      missä loukkausta, toisin anteeksiannon,
      missä epäsopua, toisin yksimielisyyden,
      missä erehdystä, osoittaisin totuuden,
      missä epäilystä, auttaisin uskoon,
      missä epätoivoa, nostaisin luottamukseen,
      missä pimeyttä, loisin sinun valoasi,
      missä surua, virittäisin ilon ja lohdutuksen.

      Niin että, oi Mestari, en yrittäisi niin paljon
      etsiä lohdutusta kuin lohduttaa muita,
      hakea ymmärtämystä kuin ymmärtää toisia,
      pyytää rakkautta kuin rakastaa muita,

      sillä antaessaan saa,
      kadottaessaan löytää,
      unohtaessaan saa anteeksi,
      kuollessaan nousee iankaikkiseen elämään.

      • Seurailija1

        Jotenki tuttu.....


    • sinettisormus1
    • sinettisormus1
      • Sewurailija1

        Meidän uskovien tie...


      • Seurailija1
        Sewurailija1 kirjoitti:

        Meidän uskovien tie...

        Mistä se tuon w:kin pukkas .........


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Mistä se tuon w:kin pukkas .........

        .... jospa näppäsit e:tä ja w:tä yhtä aikaa, näitä sattuu alvariin kun kiireessä näpyttelee. Muistan kun kerran laioin sinulle ja tietysti muillekkin tuon Franciscuksen rukouksen tänne, muistan että kehoitin sinua tulostamaan sen ja laittamaan sen yöpöydälle kehyksiin, et taida muistaa .... :D


    • Seurailija1

      D..........joo nyt muistan, minullakin oli joku tuontapainen joskus.. Eikai auta kuin tulostaa.. niin tärkeitä sanoja.. Voi kun olisi taiteilija että tekis oikein taulumuotoon tuon ja seinälle.. Mulle sattuu noita virheitä aina, vaikken kirjoittaisikaan heh..(mikseikähän peukutkaan aina tartu..vaikka on pananut niin nollaa näyttää kun seuraavan kerran avaa..

      • sinettisormus1

        ... muistelen että silloinkin sanoit noin.... voi kun olisi taiteiljia .... ja siksi ehdotinkin tuon tulostamista, on muuten vahva ja hieno rukous.
        Ja sattuuhan noita virheitä, on niin intoa täys ku kirjottaa ja ei sit tuu tarkistettua, ei vaan malta... tos 15:57 kirjoitin; ..... kerran laioin sinulle .... :D ja nyt olin revetä kun luin näist virheistä jatkoa sinulta 16:28: ( ....... ... vaikka on pananut ..... ) :D
        Ei mitään, otetaan huumorilla, sanoovat et nauru pidentää ikää..... :D
        ... nauretaan yhdessä, sydän iloa täynnä ....


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... muistelen että silloinkin sanoit noin.... voi kun olisi taiteiljia .... ja siksi ehdotinkin tuon tulostamista, on muuten vahva ja hieno rukous.
        Ja sattuuhan noita virheitä, on niin intoa täys ku kirjottaa ja ei sit tuu tarkistettua, ei vaan malta... tos 15:57 kirjoitin; ..... kerran laioin sinulle .... :D ja nyt olin revetä kun luin näist virheistä jatkoa sinulta 16:28: ( ....... ... vaikka on pananut ..... ) :D
        Ei mitään, otetaan huumorilla, sanoovat et nauru pidentää ikää..... :D
        ... nauretaan yhdessä, sydän iloa täynnä ....

        En ole huomaavinani mitään virheitä kirjoituksistasi koska tiedän mitä tarkoitat ja vähän niitä on kun ottaa huomioon kuinka paljon kirjoitat!, ihan mukavia virheitä, ne piristää.. :D ja näkee ettei ole kone joka kirjoittaa.. Joo nauretaan vaan oikein syrämestä.


    • sinettisormus1
      • Seurailija1

        Jasmin Hedman joka laulaa, romanit taitavat nuo lauluhommat todella hyvin!.. Siunaava kaunis laulu!.. Olin romanien seuroissa, kerroinkin siitä ja siitä seuraavan yön näystäni, kerroin tuolle romanille siitä viime rukousillassa. Siitä kun hän nosti purjevenettä nosturilla ja yhtäkkiä nosturi petti ja vene rojahti maahan ja näytettiin kun köli erkaantui kokonaan irti rungosta... Köli on kaikkein tärkeintä purjeveneessä. ilman sitä vene ei pysy edes pystyssä vaan kaatuu ja uppoaa.. Välttämättä tuo näky ei tarkoita pahaa vaikka se siltä selvästi näyttääkin... Hän kuunteli silmät pyöreinä kun kerroin.. Romani naiset ympäröivät minut, kuuntelivat ja ihmettelivät???... Yksi valkoinen tuli väliin ja sanoi että älä nyt kaikkia naisia
        vie!

        Vastasin että vie sinä vaaleat minä nappaan nämä tummat heh heh(huumoria).. Varmaan ensi keskiviikon rukousillassa heillä on jotain tietoa/sanomaa siitä näystäni.. Ja ensikuun 13 päivä pitävät uudet seurat, todella hienoja tapahtumia, siellä on PyhäHenki vahvasti paikalla ja laulu ja soitto käy, samoin Sana kuuluu ja on muuttelematonta evankeliumia!...
        Hienoa porukkaa, ennen uskoontuloani vihasin heitä mutta uskoontuluani se viha kääntyi rakkaudeksi Kiitos Jumalalle siitä Aamen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe