Häirikkö hakkasi äitiä porkalla ladulla

ottakaa tyyppi kiinn

54

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ladullapelkäävä

      Ja ne kaikki muutkin uhkailijat sieltä ladulta koppiin kaikki tyynni! Harrastajahiihtäjät pelkää näitä hullunlailla hiihtäviä kilpahiihtäjiä. Henkensä kaupalla siellä saa olla, kun ei tiedä saako sauvasta vai jääkö alle. Kilpahiihtäjät sieltä muualle saisivat mennä, että turvallisuus säilyisi.

    • Raukkamaista

      Urheilu Hullu= UrheiluHullu. Meni sitten suksilla, pyörällä tai millä tahansa. Suvaitsemattomimpia ihmisiä, silti heitä pitäisi ymmärtää ja antaa tilaa, tehdä latuja ym.

      • ihansairasta

        Ja meidän muitten maksamia verovaroja palaa näitten hullujen harrastuksiin, veroeuroilla olisi tarpeellisempikin paikka kuin paapoa näitä sairaita urheiluhulluja.

        Urheilu on pyhä lehmä jota kaikkien pitää palvoa ja tehdä ilmaista työtä sen eteen että nämä hullut saa kaiken ilmaiseksi.

        Kesällä himopyöräilijät survoo fillarilla hullunkiilto silmissä maanteillä autojen seassa vaikka pyörätiet on vieressä.

        Rahat pois näistä polkekoot itte latunsa pusikkoon.


    • Tiedetään!

      Onkohan tämä naisia seivästävä tyyppi saanut oppinsa Ilkassa usein kirjoittavilta urheilun "tosi" ystäviltä, joiden mielestä vasta "oikea" urheilu on tärkeää ?

      Jos alle kouluikäistä lasta ei voi viedä ladun viereen suksia ja hiihtämistä kokeilemaan, niin jotakin on vialla maakunnan kuntoilukasvatuksessa ja yleisessä asenteessa.

      Voisiko esimerkiksi Ilkan entinen urheilutoimittaja Niku, joka on vuosikymmenet ollut saavutusurheilun ja ennätyksien puolestapuhuja, kerrankin kääntää ajatusmaailmansa toisin päin? Hän voisi puhua näitten pikku hiihtäjien ja heidän äitiensäkin käyttöoikeuksista yhteiskunnan ylläpitämiin latuihin.

      Vai ovatko ladut vain ennätyksien tahkoajille?

    • kjhijlyioioluoiö

      Ihan sama mitä urheilua harrastaa, mutta kun harrastaminen alkaa olla fanaattista silloin ollaan mettässä. Itse olen nautiskelija teen mitä sitten tahansa. Eikö harrastamisen pitäisi olla sitä että rentoutuu ja mieli virkistyy. Jos harrastaa otta rypyssä ja pipo kireellä, niin ei oo kaikki kotona korvien välissä

      • klklhjhhj

        Tuttavissa on yksi urheiluhullu, tuli meille kylään ja alko paasata urheilusta (EVVK), kysyi jossain välissä katsoimmeko kisoja, no emme katsoneet ukko jäi suu auki toljottamaan kuin joku idiootti.
        Nämä urheiluhullut on kummallisia ihmisiä, tuo kyläilemässä käynyt ukko hieroi persettään tuolilla niiku tuli olisi ollut housuissa.

        Sitten nämä isireppanat jotka pakottaa lapsia urheilemaan ja hankkimaan kunniaa isireppanalle joka ei itse mihinkään kykene, huudetaan ja solvataan muita kilpailevia lapsia kisojen aikana.

        Sairasta.


    • ifjfjfjfj

      Itse kävelen joka päivä ladulla ja lenkitän koiria. Ei oo vielä kukaan tullu länkyttämään saatikka sohimaan sauvalla. Jos tulee niin supersportin myyjät kiittävät, kun kyseinen henkilö tulee seuraavana päivänä katkaistujen suksiensa kanssa ostamaan uusia :)

      • oletko vähän tyhmä

        Niin että jos sulle huomautetaan koirien lenkittämisestä ladulla, sinäkö koet oikeudeksesi katkoa jonkun sukset?? Jos haluat että sua kunnioitetaan niin mikset tee sitä myös itse? Myös sun teko olisi tällöin rikos,vai mitä sanoisit kytille syyksi? "Tuo hiihtäjä huomautti koirien lenkittämisestä ladulla niin on mun oikeus katkoa vaikka sukset"
        Eikös ne ladut ole pääsääntöisesti tarkoitettu hiihtäjille? Että minkä ihmeen takia ollaan suu väärin päin jos huomautetaan koirien lenkittämisestä hiihtopaikoilla!

        Normaali ihminen osaa kunnioittaa toista ulkoilijaa, oli sitten suksilla tai ilman, mutta sauvoilla tökkiminen tai muu ilkivalta ja/tai tahallinen kiusanteko ei.


      • sairasta ajattelua

        Ei niin saa tehä siis koiria kuljettaa kielletyillä laduilla puhumattakaan suksia katkoa. Sehän on väärin taitaa olla toiselle vahingon tekoa mitähän tästä oikeus (poliisi) sanoisi).


      • igkfjfjfjf
        oletko vähän tyhmä kirjoitti:

        Niin että jos sulle huomautetaan koirien lenkittämisestä ladulla, sinäkö koet oikeudeksesi katkoa jonkun sukset?? Jos haluat että sua kunnioitetaan niin mikset tee sitä myös itse? Myös sun teko olisi tällöin rikos,vai mitä sanoisit kytille syyksi? "Tuo hiihtäjä huomautti koirien lenkittämisestä ladulla niin on mun oikeus katkoa vaikka sukset"
        Eikös ne ladut ole pääsääntöisesti tarkoitettu hiihtäjille? Että minkä ihmeen takia ollaan suu väärin päin jos huomautetaan koirien lenkittämisestä hiihtopaikoilla!

        Normaali ihminen osaa kunnioittaa toista ulkoilijaa, oli sitten suksilla tai ilman, mutta sauvoilla tökkiminen tai muu ilkivalta ja/tai tahallinen kiusanteko ei.

        Huonosti ilmaisin itseni. Jos sohisi tai löisi kepillä ja jollain ihmeellä välttäisi koirien hampaat niin sitten katkasisin sukset jalasta.

        Ehkä nyt aivan huutelusta en lähtisi suksia pilkkomaan.

        Ja mitä tulee tohon ladulla kävelemiseen niin tän asuinalueen ladut tehdään kävelyyn tarkoitetulle hiekkatielle jossa lenkitän koiria kesät talvet. 1 tai 2 hiihtäjää näkyy talvessa. Heidän takiaan en rupea talven ajaksi välttelemään vakio-lenkkini reitille tehtyä latua. En muutenkaan ymmärrä että miks se latu on väen vängällä tehtävä parin hiihtäjän takia. Suhdeluku on 2/100 hiihtäjien ja kävelijöiden välillä

        Ja se nyt on mulle siinä vaihessa se ja sama mitä poliisi sanoo jos joku tulee hakkaamaan sauvalla ja pienestän tekovälineet. Pitäisikö sen jotenkin pelottaa jos ruvetaan puhumaan poliisista? Heh..


    • Ihimettelijä

      Sillä hiihtäjällä joka sauvalla löi naista oli kuulemma sukkahousut jalassa ja nahkaliivit päällä, nahkaliivissä oli jotkut tunnukset selässä.
      Semmosella Custom moottoripyörällä lähti paikalta pois, hiihtolenkin jälkeen.
      Mittähän porukkaa mahto kaveri olla ?

    • ihmettelnsuuresti

      Tuntomerkit nettiin ja ukko hakuun,sen jälkeen kun jää kiinni nimi nettiin jakoon että ukko saa mitä tilasi.!!!

    • kuva puhuu

      Ottakaa kuva niistä ladulla kulkevista, joilla on koira mukana. Koirien viemien latualueille on kielletty.

      • Käytöstavat takaisin

        Tai sitten huomauttaa asiallisesti asiasta, niin kuin ihmiset tekee ja jos tulee pään aukomista koiranomistajan puolelta eikä usko niin sitten muihin toimiin? Minä menin ladun reunaa koirieni kanssa tietämättömyyttäni (kai olen vain sen verran tyhmä sitten etten tiennyt moisesta kiellosta aikaisemmin) ja sitten joku raivohullu hiihtäjä esitti solvauksia ja löi suksisauvalla vielä. Ilmeisesti tämä oli hänen käsityksensä siitä miten normaalit ihmiset asiansa esittävät. Minulle olisi kuitenkin riittänyt ihan asiallinen huomautus tästä että toimin väärin. Ihmettelin ko. henkilön toimintaa ja kotona luin netistä että Sjoella ei saa hiihtokaudella kulkea siellä minne ladut on vedetty jonka jälkeen en ole kyllä latujen äärelle erehtynyt menemään! Ei kaikki ilkeyttään siellä koiriaan kuljeta, joku voi olla siellä tietämättömyyttään :/


      • koiran omistaja
        Käytöstavat takaisin kirjoitti:

        Tai sitten huomauttaa asiallisesti asiasta, niin kuin ihmiset tekee ja jos tulee pään aukomista koiranomistajan puolelta eikä usko niin sitten muihin toimiin? Minä menin ladun reunaa koirieni kanssa tietämättömyyttäni (kai olen vain sen verran tyhmä sitten etten tiennyt moisesta kiellosta aikaisemmin) ja sitten joku raivohullu hiihtäjä esitti solvauksia ja löi suksisauvalla vielä. Ilmeisesti tämä oli hänen käsityksensä siitä miten normaalit ihmiset asiansa esittävät. Minulle olisi kuitenkin riittänyt ihan asiallinen huomautus tästä että toimin väärin. Ihmettelin ko. henkilön toimintaa ja kotona luin netistä että Sjoella ei saa hiihtokaudella kulkea siellä minne ladut on vedetty jonka jälkeen en ole kyllä latujen äärelle erehtynyt menemään! Ei kaikki ilkeyttään siellä koiriaan kuljeta, joku voi olla siellä tietämättömyyttään :/

        Hei
        No hyvänen aika oletko sokea kun et näe latuja, käynti optikolla kannattaisi. Kyllä kun minä menen koiran kanssa ulos ja näen kylläkin että ladut on ajettu niin en lähde niitä koiran kanssa tallaamaan, vaan lähden muualle. Onko ihmisillä sellainen käsitys että joka nurkalla pitää olla kieltolappu, eikö muuten tajuta mitä saa tehdä ja mitä ei? haloo


      • 2 lapsen äiti

        Hiihtäjät kamera mukaan ladulle ja kuva latujen tallaajista ja kuva jakeluun.


      • Käytöstavat takaisin
        koiran omistaja kirjoitti:

        Hei
        No hyvänen aika oletko sokea kun et näe latuja, käynti optikolla kannattaisi. Kyllä kun minä menen koiran kanssa ulos ja näen kylläkin että ladut on ajettu niin en lähde niitä koiran kanssa tallaamaan, vaan lähden muualle. Onko ihmisillä sellainen käsitys että joka nurkalla pitää olla kieltolappu, eikö muuten tajuta mitä saa tehdä ja mitä ei? haloo

        No en tiennyt en. En tallannut LATUJA vaan menin latujen reunaa. En tiennyt että hiihtäjät pitävät latujen ulkopuolistakin aluetta omanaan hiihtokaudella. Haloo!


      • Lakiasiat kuntoon...
        2 lapsen äiti kirjoitti:

        Hiihtäjät kamera mukaan ladulle ja kuva latujen tallaajista ja kuva jakeluun.

        Toisen kuvaaminen luvatta on laitonta.


    • 3+17=317

      Sairasta.....

    • veronmaksaja21

      Nettiin sauvalla hakkaajan tuntomerkkiä niin saadaan tämä väkivaltainen yksilö pois laduilta.!!Tälläinen viattoman naisen hakkaajaa hakkaa todennäköisesti kotonaankin vaimoaan ja lapsiaan jos niitä on.!

      • vapaa kasvatus

        Millainen ämmä hiihdättää lastaan vastavirtaan ja kävelee itse ladulla? Ihmekään ettei nykytenavista Tuu kuin kuspäitä jotka ei säännöistä piittaa...


      • Vapaa kasvatus taisi
        vapaa kasvatus kirjoitti:

        Millainen ämmä hiihdättää lastaan vastavirtaan ja kävelee itse ladulla? Ihmekään ettei nykytenavista Tuu kuin kuspäitä jotka ei säännöistä piittaa...

        olla sillä hiihtäjälläkin...

        Pitääkö silti alkaa toista mätkimään? Väittäisin että käytöstavat omaava henkilö ei noin toimisi, eli typerämpi oli kyllä se joka toiseen kävi käsiksi.


      • Kaikkia kans
        vapaa kasvatus kirjoitti:

        Millainen ämmä hiihdättää lastaan vastavirtaan ja kävelee itse ladulla? Ihmekään ettei nykytenavista Tuu kuin kuspäitä jotka ei säännöistä piittaa...

        Suuntia ei ole määrärty kuin vain aina oikeassa olevien mielessä....ja kannattaa osata lukea, kukaan ei kävellyt ladulla...kannattaa aloittaa lukemisen ja muun elämän opettelu ekalta luokalta erityisopetuksessa.


      • lukekaa säännöt
        Kaikkia kans kirjoitti:

        Suuntia ei ole määrärty kuin vain aina oikeassa olevien mielessä....ja kannattaa osata lukea, kukaan ei kävellyt ladulla...kannattaa aloittaa lukemisen ja muun elämän opettelu ekalta luokalta erityisopetuksessa.

        Tommoiset tyhmät koirankusettajat ja pentujensa hiihdättäjät voi juosta metsässä jossa ei muita ole! Latu on hiihtämistä eikä koirankusetusta tai lasten leikkimistä varten...


      • lukekaa joo...
        lukekaa säännöt kirjoitti:

        Tommoiset tyhmät koirankusettajat ja pentujensa hiihdättäjät voi juosta metsässä jossa ei muita ole! Latu on hiihtämistä eikä koirankusetusta tai lasten leikkimistä varten...

        Siinähän vasta idiootti! Sun mielestäs tuo äiti ois pitäny vissiin ampua?


      • Miksi vääristellään?
        lukekaa joo... kirjoitti:

        Siinähän vasta idiootti! Sun mielestäs tuo äiti ois pitäny vissiin ampua?

        Ja siinä toinen oikein ääliö! Ladut ON hiihtämistä varten, vai eikö sullakaan järki sano yhtään mitää! Kukaan mistää ampumisesta sanonu, miks kärjistelet ja vääristelet asioita? Minkälaisilla ihmisillä järki ei sano että laduilla ei kävellä tai tallota niitä montuille? Onko se typeryyttä vai välinpitämättömyyttä.
        Ja tuo sauvoilla lyöminen... eihän sitä vaan voi käsittää kun vaihtoehtona olis vaikka huomauttaa asiasta!


        Ja sinä Kaikkia kans! Kyllä siellä on kiertosuunta! TAAS joku joka ei tiedä vaan arvailee ja puolustelee latujen tallaajia! Just tuollasten paskan puhujien takia asioita vääristellään!


      • norlyn
        Miksi vääristellään? kirjoitti:

        Ja siinä toinen oikein ääliö! Ladut ON hiihtämistä varten, vai eikö sullakaan järki sano yhtään mitää! Kukaan mistää ampumisesta sanonu, miks kärjistelet ja vääristelet asioita? Minkälaisilla ihmisillä järki ei sano että laduilla ei kävellä tai tallota niitä montuille? Onko se typeryyttä vai välinpitämättömyyttä.
        Ja tuo sauvoilla lyöminen... eihän sitä vaan voi käsittää kun vaihtoehtona olis vaikka huomauttaa asiasta!


        Ja sinä Kaikkia kans! Kyllä siellä on kiertosuunta! TAAS joku joka ei tiedä vaan arvailee ja puolustelee latujen tallaajia! Just tuollasten paskan puhujien takia asioita vääristellään!

        Taidat olla niitä sukkahousu-poikia?


      • 3+3+3

        Niin ja saattaa piereskelläkkin!


      • kahden lapsen äiti
        vapaa kasvatus kirjoitti:

        Millainen ämmä hiihdättää lastaan vastavirtaan ja kävelee itse ladulla? Ihmekään ettei nykytenavista Tuu kuin kuspäitä jotka ei säännöistä piittaa...

        Hei
        Olen samaa mieltä että lapsille pitää opettaa tavat kuinka ladulla mennään, äiti teki virheen kun kulki ladulla, sehän on kiellettyä. Kuudenvanha lapsi osaa jo itsekin tehdä pienen lenkin jos on noraali lapsi, äiti oli voinut myös panna sukset jalkaan ja näyttää oikeaa esimerkkiä lapsellensa. Olen kiinnittänyt huomiota myös äitiin ja lapsiin kun lapsi opetetaan pyörällä ajamaan liikenteessä., äidit tulee monta sataa metriä perässä ja lapsi polkee pyrällä kuinka sattuu laidasta laitaan, entä sitten kun vahinko sattuu kenen vika, no tietysi muussa kuin lapsessa ei nyt varmaankaan äidissä tai isässä jota lapsi opettaa vaan siinä joka sattuu ohittamaan lapsen vieras ihminen.
        Joten opettakaa lapsille pienestä pitäen säännöt ja ohjeet ja mikä on kiellettyä.


      • koiran omistaja

        Hei kaikki hiihtäjät ottakaa kamera mukaan ja napatkaa kuva ladulla kävelijöistä ja koiran kuljettajista ja kuvat jakoon.


      • dgdsghdh
        kahden lapsen äiti kirjoitti:

        Hei
        Olen samaa mieltä että lapsille pitää opettaa tavat kuinka ladulla mennään, äiti teki virheen kun kulki ladulla, sehän on kiellettyä. Kuudenvanha lapsi osaa jo itsekin tehdä pienen lenkin jos on noraali lapsi, äiti oli voinut myös panna sukset jalkaan ja näyttää oikeaa esimerkkiä lapsellensa. Olen kiinnittänyt huomiota myös äitiin ja lapsiin kun lapsi opetetaan pyörällä ajamaan liikenteessä., äidit tulee monta sataa metriä perässä ja lapsi polkee pyrällä kuinka sattuu laidasta laitaan, entä sitten kun vahinko sattuu kenen vika, no tietysi muussa kuin lapsessa ei nyt varmaankaan äidissä tai isässä jota lapsi opettaa vaan siinä joka sattuu ohittamaan lapsen vieras ihminen.
        Joten opettakaa lapsille pienestä pitäen säännöt ja ohjeet ja mikä on kiellettyä.

        Jaha täällä huutelee taas oikeen kunnon mammakerhon "vuoden äiti" kasvatusneuvoja siitä miten HYVÄ vanhempi toimii. Ei terve.


      • Lakiasiat kuntoon...
        koiran omistaja kirjoitti:

        Hei kaikki hiihtäjät ottakaa kamera mukaan ja napatkaa kuva ladulla kävelijöistä ja koiran kuljettajista ja kuvat jakoon.

        Toisen kuvaaminen luvatta on laitonta.


    • hiihtelijä

      Naisessa ei siis ole mitään vikaa tuossa asiassa. Kuinka moni syyllistää hiihtäjää, jos ajaa väärinpäin kiertävää lasta päin.

      Jokaisessa radassa on kiertosuunta määrätty ja tyhmäkin tajuaa, että yllättävä este aiheuttaa melkoisen tykytyksen hiihtäjälle.

      Viima aiheuttaa monesti pään painamisen alaspäin ja vastaan tuleva este tekee yllärin, kun siinä vieressä vielä äiti joka estää väistämisen.

      Ketjussa, kuntoilua vastustavat ja henkisesti vajaaksi jääneet syyllistävät hiihtäjiä. Hiihto on ehdottomasti yksi parhaimmista kunnon kohottajista jossa on pieni loukkaantumisriski.

      Hermonsa pitää kuitenkin pystyä hallitsemaan näiden vapaan kasvatuksen saaneiden ja verorahoilla elävien idioottien kanssa. Työkkistäväthän nämä yksilöt yhteiskunnassa koulukuraattoreista sosiaalitoimeen saakka ison ihmisryhmän.

      • Voihyvänenaika

        "Naisessa ei siis ole mitään vikaa tuossa asiassa. Kuinka moni syyllistää hiihtäjää, jos ajaa väärinpäin kiertävää lasta päin.

        Jokaisessa radassa on kiertosuunta määrätty ja tyhmäkin tajuaa, että yllättävä este aiheuttaa melkoisen tykytyksen hiihtäjälle.

        Viima aiheuttaa monesti pään painamisen alaspäin ja vastaan tuleva este tekee yllärin, kun siinä vieressä vielä äiti joka estää väistämisen.

        Ketjussa, kuntoilua vastustavat ja henkisesti vajaaksi jääneet syyllistävät hiihtäjiä. Hiihto on ehdottomasti yksi parhaimmista kunnon kohottajista jossa on pieni loukkaantumisriski. "


        Siis oikeasti "hiihtelijä" ja muut hiihtäjät, ootteko oikeasti niin tyhmiä että hiihdätte siellä käytännössä niitä latujanne silmät kiinni maahan katsoen kunnes tömähtää? Jos näin on, niin ei ihmekään että hiihtäjät raivoaa niille hitaammille siellä ladulla, vaikka mentäisiinkin "oikeaan suuntaan"! Siis joo, jos sä menet oikeaan suuntaa latua ja joku hiihtää sua vastaan=väärään suuntaan niin tottahan se tömähtää vähän nopeampaa, mutta kai te nyt herranjumala siellä pidätte SILMÄT AUKI ettekä vasta törmätessä tajua että nyt tuli tömähti? Koska tuollaisen kuvan viestistäsi sai.

        Ja epäilen suuresti että tuskin tuo nainen lastaan pisti suksia testaamaan mihinkään mäkisimpään kohtaan, että niin, onko se niin ylivoimasta sitten tuollaisen erehdyksen sattuessa vähän himmata itse ja väistää? Ja ehkä nätisti huomauttaa asiasta. Vaan ei, taitaa se pää olla paleltunut siellä ladulla/pipo kiristää liikaa että oma järki kulkisi :D


      • 1+9
        Voihyvänenaika kirjoitti:

        "Naisessa ei siis ole mitään vikaa tuossa asiassa. Kuinka moni syyllistää hiihtäjää, jos ajaa väärinpäin kiertävää lasta päin.

        Jokaisessa radassa on kiertosuunta määrätty ja tyhmäkin tajuaa, että yllättävä este aiheuttaa melkoisen tykytyksen hiihtäjälle.

        Viima aiheuttaa monesti pään painamisen alaspäin ja vastaan tuleva este tekee yllärin, kun siinä vieressä vielä äiti joka estää väistämisen.

        Ketjussa, kuntoilua vastustavat ja henkisesti vajaaksi jääneet syyllistävät hiihtäjiä. Hiihto on ehdottomasti yksi parhaimmista kunnon kohottajista jossa on pieni loukkaantumisriski. "


        Siis oikeasti "hiihtelijä" ja muut hiihtäjät, ootteko oikeasti niin tyhmiä että hiihdätte siellä käytännössä niitä latujanne silmät kiinni maahan katsoen kunnes tömähtää? Jos näin on, niin ei ihmekään että hiihtäjät raivoaa niille hitaammille siellä ladulla, vaikka mentäisiinkin "oikeaan suuntaan"! Siis joo, jos sä menet oikeaan suuntaa latua ja joku hiihtää sua vastaan=väärään suuntaan niin tottahan se tömähtää vähän nopeampaa, mutta kai te nyt herranjumala siellä pidätte SILMÄT AUKI ettekä vasta törmätessä tajua että nyt tuli tömähti? Koska tuollaisen kuvan viestistäsi sai.

        Ja epäilen suuresti että tuskin tuo nainen lastaan pisti suksia testaamaan mihinkään mäkisimpään kohtaan, että niin, onko se niin ylivoimasta sitten tuollaisen erehdyksen sattuessa vähän himmata itse ja väistää? Ja ehkä nätisti huomauttaa asiasta. Vaan ei, taitaa se pää olla paleltunut siellä ladulla/pipo kiristää liikaa että oma järki kulkisi :D

        Älä sekaannu asioihin joita ei sun kapasiteetillä ole tarkoitus ratkaista.

        Jos lapsi on itse siinä ladulla niin sehän on helppo ottaa sivuaskel mutta kun siellä sivussa on se idiootti.

        Ihminen joka ei ole koskaan itse harrastanut hiihtoa niin arvostelee palstalla hiihdon harrastajia.

        Häpeä edes, jos osaat sitäkään.


      • Voihyvänenaika
        1+9 kirjoitti:

        Älä sekaannu asioihin joita ei sun kapasiteetillä ole tarkoitus ratkaista.

        Jos lapsi on itse siinä ladulla niin sehän on helppo ottaa sivuaskel mutta kun siellä sivussa on se idiootti.

        Ihminen joka ei ole koskaan itse harrastanut hiihtoa niin arvostelee palstalla hiihdon harrastajia.

        Häpeä edes, jos osaat sitäkään.

        "Älä sekaannu asioihin joita ei sun kapasiteetillä ole tarkoitus ratkaista.

        Jos lapsi on itse siinä ladulla niin sehän on helppo ottaa sivuaskel mutta kun siellä sivussa on se idiootti.

        Ihminen joka ei ole koskaan itse harrastanut hiihtoa niin arvostelee palstalla hiihdon harrastajia.

        Häpeä edes, jos osaat sitäkään."

        Jaahas, siellähän joku näyttää tietävän minun asiani paremmin kun minä itse! Kuka sanoi etten ole koskaan itse harrastanut hiihtoa?

        Ruudinkeksijöitä liikkeellä taas! ::D


    • älyhoiiiii!!

      Tämän päivän ilkassa oli ihan kuva jossa joku ämmä kävelee rakkinsa kanssa keskellä aurattua latua!! Eikö järki sano että ladut on tarkoitettu hiihtämiseen, ei kävelemiseen tai koirien paskattamiseen!! Kaikestako pitää olla aina jonkun sanomassa kun oma järki ei muuten sano?
      Ei silti lyödä tietenkää saa,sitä tässä ei puolustella!

      • pumpumpoistieltä!!!!

        Lyödä ei saa mutta ampua pitää?


      • Pysy asiassa!
        pumpumpoistieltä!!!! kirjoitti:

        Lyödä ei saa mutta ampua pitää?

        Ootko sä oikeesti tyhmä?? Kuka sanoi että tää äiti olis pitäny ampua? Opettele ny jumalauta luetun ymmärtämistä äläkä please keksi ja suurentele asioita!


    • sairasta.nimi esiin.

      Lainaus"Ketjussa, kuntoilua vastustavat ja henkisesti vajaaksi jääneet syyllistävät hiihtäjiä. Hiihto on ehdottomasti yksi parhaimmista kunnon kohottajista jossa on pieni loukkaantumisriski

      Hermonsa pitää kuitenkin pystyä hallitsemaan näiden vapaan kasvatuksen saaneiden ja verorahoilla elävien idioottien kanssa. Työkkistäväthän nämä yksilöt yhteiskunnassa koulukuraattoreista sosiaalitoimeen saakka ison ihmisryhmän. "Itse olen kuntoilija ja aktiivi sellainen mutta ei ole tullut koskaan mieleen hakata ketään joka on ollut tielläni syystä tai toisesta,suokaamme lapsille se ilo mitä he saavat liikunnasta ja sen opiskelusta.!!Siellä ladulla on ihan turha keski ikästen ukkojen röyhistellä rintaa ja leikkiä jotain suomalaista olympiavoittajaa joka tais kärähtääkkin jostain myrkyistä.!!Taitaa olla tälläkin naisen hakkaajalla ampulleja kotona missä on naapuri maan tekstiä.!!!Ne kun pakkaa aiheuttaa agressioita jne...

      • Paljon hiihtänyt

        Äärettömän tyhmää lähteä lapsen kanssa kokeilemaan suksia kuntoradalle.

        Kyllä kokeilla voi siinä sivussakin ja pitää se oma ahteri ladun ulkopuolella.

        Siellä ladulla on lapsia joka kerta suuret määrät eikä niiden kanssa ole koskaan ongelmia. Tomppeli isä tai äiti aiheuttaa ne vaaratilanteet.

        Jokainen meistä hiihtoa harrastavista tuntee riemua, kun kasvavaa harrastajaa on paljon ladulla.

        Kyseessä oleva äiti on varmasti edellyttänyt kaikkia pysähtymään ko. ajaksi.

        Mulle on käynyt moinen tapaus kans taannoin ja eräs isä vaati mua hiljentämään vauhtia, kun hänen poika opettelee hiihtämään.


      • sdsdjskldjslk
        Paljon hiihtänyt kirjoitti:

        Äärettömän tyhmää lähteä lapsen kanssa kokeilemaan suksia kuntoradalle.

        Kyllä kokeilla voi siinä sivussakin ja pitää se oma ahteri ladun ulkopuolella.

        Siellä ladulla on lapsia joka kerta suuret määrät eikä niiden kanssa ole koskaan ongelmia. Tomppeli isä tai äiti aiheuttaa ne vaaratilanteet.

        Jokainen meistä hiihtoa harrastavista tuntee riemua, kun kasvavaa harrastajaa on paljon ladulla.

        Kyseessä oleva äiti on varmasti edellyttänyt kaikkia pysähtymään ko. ajaksi.

        Mulle on käynyt moinen tapaus kans taannoin ja eräs isä vaati mua hiljentämään vauhtia, kun hänen poika opettelee hiihtämään.

        Ahaa, eli eikö ne ladut olekaan kaikille!?!


      • jfjgkjgkgk
        sdsdjskldjslk kirjoitti:

        Ahaa, eli eikö ne ladut olekaan kaikille!?!

        Eikö päätä pakota, kun noin tyhjänä kumisee?

        Tiet ja ladut ovat kaikille harrastajille ja liikkujille mutta liikenteessä ja ladulla on omat sääntönsä joita pitää noudattaa.

        Täällä huudetaan puolesta ja vastaan tuosta tapauksesta mutta kuinka moni tietää mitä todella on tapahtunut? Onko äiti esiintynyt uhkaavasti?

        Äidit esiintyvät hyvinkin agressiivisesti, kun käsittävät puollustavansa lastaan.

        Äiti on antanut oman selityksensä tilanteesta ja kaikki olettavat sen olevan totuus asiassa. Naisen totuus on kuitenkaan hänen näkemyksensä tilanteesta, että ei hirtetä vielä sitä vastapuolta.


    • SUXI SUOHON.

      Sairaita nuo hiihtelijät.
      onnexx tÖRNÄVÄ ON LÄHIMAASTOSSA.
      sINNE MAHTUU JOKA SUKSITTELJA

      • hiihtäjät

        Imekää munaa koirankusettajat ja opetelkaa paskotuttaa ne piskinne kotona


      • vköxvkxövköx
        hiihtäjät kirjoitti:

        Imekää munaa koirankusettajat ja opetelkaa paskotuttaa ne piskinne kotona

        "Imekää munaa koirankusettajat ja opetelkaa paskotuttaa ne piskinne kotona"


        :D:D:D:DD: Joo, parempi varmaan opettaa koirat pöntölle ettei tarvii koirien paskattamisenkaa takia mennä tuonne "ihmisten" ilmoille kun kaikkia pöpipäitä tua kerran liikkuu!


      • kieltoja noudattava

        taidat olla niitä miehiä joka imee tupakkaa ym mömmöjä etkä ole koskaan suksien päällä käynyt ,kun noin sairaasti ajattelet.


    • Normilenkkeilijä

      Eikö niitä latuja voisi tehdä silleen että jäisi tilaa myös normilenkkeilijöille, niin ei tarttisi joka vuosi tapella samasta asiasta?!

    • ARVOTUOMARI

      Ootta te v..tu kaikki idiootteja ku ees keskusteletta siitä, et onko oikeutettua jotakin mätkiä sauvan piikillä vai ei. On ihan saa..n sama vaikka se äitee ja poika olis kuseksinu siinä ladulla niin ei ketään voi mennä hakkailemaan. On tämä vitun sairas yhteiskunta jos ei tälläiset perusarvot oo hanskas. Menkää ny kaikki äkkiä hakemaan hoitoa jottei tämä kusipäisyys vaan pääse teistä sikiämään tai tarttumaan.

    • perheenisä69

      Jännä juttu kun nyt koiratkin seataan asiaan vaikkei ne tähän kuulukkaan,ensimmäisenä pitää saada tälläinen naisten hakkaaja pois laduilta.Tekee tosiaan sitä varmaan kotonaankin jos omistaa vaimon tai vastaavan.!!Tuntomerkkejä vain liikeelle niin saada väkivaltainen yksilö vastuuseen.!!!!!

      • prööt

        Koirankakka on tärkeä asia!! Se sopii joka keskusteluun!!


    • rehtikuntoilija

      Onkohan tääkin ikämies hiihtäjä käyttäny hemohessia tai jotain venäjän ambullia ku ei hermot kestä.!!Näitä s...an sukkahous pellejä riittää kesälläkin ei taho riittä joupiskan baana kun ne juoksoo se verran sekaasin ovat.!

    • kehonraksaaja

      Mä oon usein laduilla kävelmässä eikä mulle kukaan oo ikinä siitä huomauttanut!
      Ja jos huomauttaa tai yrittää sauvalla tirvasta niin mä juoksen tekijän kiinni
      ja hakkaan kaverin sinimustaksi!

    • pooriingg

      Tyhmät hiihtävät ja vielä tyhmemmät kävelevät laduilla: olette samaa sakkia --ja saa valittaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe