matkaseuraa

nainen45

Tarkoitus olisi huhtikuussa matkata turkkiin.yksin vaan ikävä lähteä.

15

245

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen45

      Tarkoitan lähinnä "hyvinvarustettua" , kestävää miestä.

      • aloittaja nainen45

        Hyvin varastettu nikki....jospa löydät jostain itelles hyvinvarustellun jos et ni käytä löylykauhaa


    • mitaihmett
    • Turkki_sopii

      Vastaan aloittajalle. Olen hyvin yläpäästä varustettu mies. Matkalle mieli tekee, mutta yksin en viitsi lähteä.

      • nyrkki

        Mulla ois sulle tarjota ....minkä laisen holen mun pitäis täyttää,käykö nyrkki


      • nyrkki

        siällä toimituksessa on joku vitunhuora joka bannaa kaikki mitä mä kirjotan


    • terveisiäjkl

      Menisit sinäkin ...tun löysä...ttu muualle ku täsä ....ai,ei ollu vaikee arvata...NO EIJAHAN SE SIINÄ!!!!!

    • aaahhhkohta

      Kyllä siellä perillä on Turkkilaisia miehiä mistä valita. Ulkonäöstä he eivät välitä kunhan olet antelias niin seuraa löytyy. Turkkilaiset pitävät seksistä paljon. Tyytyväisinä kaikki naiset sieltä palaavat. Varaudu suklaaseksiin siitä he pitävät erityisesti.

    • nainen45

      Ilmosani lukee varmaan että seuran pitäisi olla mies..nyt runkut menkää äiteeltä hellyyttä hakemaan.ettehän te sieltä peräkamarista pääse ees lentokentälle

      • Seuraamaan

        Minä voisin tulla katsomaan, mitä ilmossasi lukea. Kun ei murteista aina tiedä, mitä sanat tarkoittaa, niin mielenkiinnolla odotan, että mitä paikkaa pääsen lukemaan.


    • nainen45

      Niihän sie varmaan tahtoisit

    • tuleva_syksy

      Huhtikuu on mennyt, mutta syksyn edulliset turkinmatkat ovat edessäpäin. Myös minua ovat edulliset Turkin matkat kiinnostaneet ja poden samaa vaivaa kuin sinä. Minulla ei ole matkaseuraa.

      • tuleva_syksy

        Minulla on kyllä tippuri, mutta ei kai se haittaa.


      • alkup_tuleva_syksy

        Ajatusmaailmassasi on jotain outoa. Se haitannee vain sinua itseäsi. Toivon asiallisia ajatuksia asiallisilta ihmisiltä.


    • rahatpois

      Miehillehän siellä riittää Venäläisiä naisia nekin tietenkin maksaa mutta ovat ammattilaisia ja jos itsellä jotain tautia niin yksi tauti uusitauti on melkein taattu.Lähde vaan yksin ei siellä kauan tarvitse olla yksin kun löytyy sänkykaveri ja rahasikin loppuu kyllä aika äkkiä.Menoksi!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe