Nuori mies kuoli Tesomalla?

Viimeinen AutoStrada

Tampereella sattui eilen järkyttävä ulosajo nuori mies ajautui autollaan tieltä päin puita ja paloi tuleen syttyneeseen autoonsa. Tämä Tesoman kohdalla sattunut tapaus herättää surullisia ajatuksia siitä miksi niin moni nuori kuski menehtyy tieltä ulosajon seurauksena, joten olisiko jo syytä pohtia asiaa vakavemmin?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015012319070363_uu.shtml

28

862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entäs aikuiset..

      Tyhmä olet aloittaja mieti sitä minkä takia surullisena

    • sitä saa mitä tilaa

      Mua ei kyllä hirveesti hetkauta näiden luupäiden kuolemat. TämäKIN sälli tod.näk. kaahasi kuin heikkopäinen, ja huppista kuinkas kävikään. Jos pitää liikennettä leikkikenttänä, on vaan ihan oikein että kuolo korjaa. Hyvä ettei taas mennyt syyttömiä sivullisia mukana..

      • Yosser Hughes

        Juuri näin. Ihmislajin kannalta on suorastaan suotavaa, että sellaiset pipipäät menehtyvät. Toivottavasti ei ole kerinnyt jatkamaan sukuaan ja kelvotonta geeniperimäänsä...


      • Still alive 65
        Yosser Hughes kirjoitti:

        Juuri näin. Ihmislajin kannalta on suorastaan suotavaa, että sellaiset pipipäät menehtyvät. Toivottavasti ei ole kerinnyt jatkamaan sukuaan ja kelvotonta geeniperimäänsä...

        "Yosser hughes" Minkälaiset ihmiset kirjoittavat tällaisia viestejä,eikö teillä ole min
        käänlaista empatiaa.Oletko katsonut peiliin ja mietinyt,kuka tai oikeastaan mikä siel
        tä katsoo.Sinä ja muut loukkaatte kuolleen läheisiä.Olen isänä kokenut poikieni ys
        tävän 15v kuoleman autokolarissa.Omat poikani eivät olleet osallisia onnettomuu
        teen.Pojat hääräävät,toiset tekevät typeriä temppuja,toiset vieläkin typerämpiä.
        Onnettomuudessa kuolee aina jonkun läheinen,jälkeen jää suuri joukko jotka kai
        paavat näitä luu-pipipäitä.Äitien ja Isien lapsia,jotka tekivät väärän valinnan.Nuoruus
        ja hulluus,vanhuus ja dementia.


    • tilaus meni perille

      Näin on. Ei tolkun tynkää.

    • Lähti lapasesta

      Aivojen otsalohko ei ole vielä riittävän kehittynyt josta seurauksena autolle annettu enemmän vauhtia kuin mihin kuljettajan taidot riittävät.

      Surunvalittelut läheisille.

    • Oliko oma valinta

      Koska auto kaatoi mennessään useita puita niin vauhdin täytyi olla aivan tolkuton, joten taisi olla oma valinta mutta mikä painoi kuskin mieltä, kun päätyi ajamaan ulos juuri Tesomalla vähän mietityttää.......

      • ????

        Nokian moottoritie ei kulje lähelläkään Tesomaa


    • Sad story

      Aamulehden mukaan nopeus saattoi olla jopa 150 km/h.

      Ei ihme, jos talvikelillä pulkka irtosi tien pinnasta.

      Näitä sattuu tämän tästä, tuskin mikään valistus auttaa. Nuoruus ja hulluus.

    • liikaa heppoja???

      Surullinen tapaus vauhti on ollut kova,lailla pitäs puutttua näihin autojen tehoihin kokematon kuski ratissa niin tulos on sitten tällaista.

      • tehorajoittimet

        Tuon ikäinen ei tarvitse autossa 25 hevosvoimaa enempää, silläkin teholla hoitaa kaikki liikkumistarpeensa, jäisi tämän kaltaiset onnettomuudet pois.


      • ^^^^^^^^

        No millähän tavalla ne tehot sitten vaikuttaisi onnettomuuksiin.
        Silöloin itse olin pikkupoika, isälläni oli autona vm. 1959 DKW, joka 2-tahtikoneella kulki n. 130km/h.
        Silläkin vauhdilla pääsee hengestään helposti.
        Jokainen auto joka minulla on ollut, on kulkenut tuon 150km/h, jopa 45hv:n Nissan Micra.
        Tuollainen ulosajo johtuu pelkästään kuljettajan ajotaidon puutteesta, eikä mistään muusta.
        Siihen ei auta mikään muu kuin harjoittelu ja järki. Jos niitä kumpaakaan ei ole, niin sille ei voi mitään.


    • AJOTAIDOTTOMIEN AUTO

      ilokohan kyseessä BMW AUTO ?

    • RIPaus surua

      tais olla opel !

      • näille sattuu

        Kuski taisi olla kuumaverinen.?


    • taas kerran

      Tarviko sillä autolla kaahata kuin hullu? Olikoha poika pelannut liikaa Need for speed-pelisarjan kaahailupelejä? Siinähän on mukavaa kun auto lähtee sladiin 200 km/h vauhdissa, kun kurviin painetaan meneen. Eikä haittaa mitään jos tulee kolari kolmessasadassa. Vastustaja voi päästä ohitse, mutta nopestikos toi on ohitettu kun vähän nitroja käytetään.
      Ihan sama mikä auto oli alla. Kyllä pellit paukkuu kun on pellet asialla.

    • alikomisario

      En tiedä tapauksesta mitään mutta dna näytteen vois kyllä kuskilta ottaa! Tesoman puukotusta silmälläpitäen.

    • surullista

      Näköjään elämän sykli pyörii tasasesti ja korjaa omansa. Ei tästä oo kun muutama vuosi kun about samanlainen tapaus sattu 200 metriä ennen moottoritien risteystä. Nuori, joku 20 vee hemmo oli tulossa Nokian suunnasta kohti Pispalan valtatien risteystä ja vauhtia oli poliisin arvion mukaan yli 140. Luoja oli vaan laittanu puun väärään paikkaan. Siinä oli hiton iso koivu sillon tien vieressä ja himmas vauhtia sen vähän yli 140. Ite olin sillon parvekkeella röökillä noin 600 metrin päässä , kuulin kauheen pamauksen ja tiesin että nyt jotain sattu pahasti. Henkihän silläkin lähti mut onneks ei kerinny siihen vilkkaaseen risteykseen asti.
      En sit tiiä mikä näitä nykyään vaivaa....

    • totuus on tämä

      Asiahan on niin että tapahtunut on ratikan js tunnelin syytä. Varmaan areenankin ja ehkä eteläpuiston kehittämisenkin.

    • fiksu autoilija

      Se on hyvä että luonto itse karsii kaikkein vajaaälyisimmät pois liikenteestä jo varhaisessa vaiheessa... Millanen idiootti tästäkin poikasesta olis tullu keski-ikäisenä Audi-miehenä...

      Tosin oon kyllä sitä mieltä, että parempi kohtalo näille kaahaaja-idiooteille olis halvaantua ja joutua loppuiäkseen pyörätuoliin. Siinä sitä olis loppuelämä aikaa katua typerää retostelua liikenteessä..

      • fffiikkssu

        Fiksu autoilija,Kuinka typerä ihminen voi olla,mikä sinusta tekee fiksun autoilijan
        jo nimimerrkisi kertoo omista kyvyistäsi liikenteessä..


    • hevosmiehii oli

      Hai siee, oliis kannattanu pysytellä hevosiis eikä leikkii hevosvoimiil.

    • typeryyksiä

      Kyllä hävettää teidän puolesta,teissäkö on sitä tulevaisuutta voi voi.

      • Hilipatsuijaa

        Tärkeintä on että kuoli, eikä vienyt muita mennessään...


    • Näin se menee

      Jos osaa vain painaa auton kaasupoljinta niin tulos on se minkä lehdistä saamme sitten lukea ?!

    • Käytöstavat

      Pientä rajaa näihin kommentteihin!
      Menehtynyt nuori mies oli jonkun äidin ja isän lapsi, muistakaa se ja osoittakaa pientä kunnioitusta vanhempia kohtaan.

      Tehtyä ei saa tekemättömäksi.

      • sossun rahoilla

        Eipä tuohon kellään muulla syyllisyyttä ole kuin vanhemmilla jotka
        eivät opeta nuorisoaan ajotavoille. Siinä olisi saattanut taas
        mennä sivullisiakin.


    • Ei syytellä

      Nimi merkille sossun rahoilla,Ei se nyt ihan niinkään ole että syy sysätään vanhemmille. Minä olen 60 luvulla syntyny. jos muistelee nuoruutta niin tulihan niitä rajoja koiteltua autolla varsinkin, en varmaan taida olla poikkeus.Niin ikävää kun se on tämä kyseinen tapaus sille ei nyt voi enää mitään,tänä päivänä on kyllä autojen tehot isonmat kuin ennen joten se onnettomusriski kasvaa tältä osin,kyllä tämä nuorimies oli varmasti aivan tavallinen,nyt sattui tie oleen jäässä ja mutkan kohta ja huono tuuri.Kyllä nuoruuteen kuuluu varsinkin miehillä se uhmakkuuskin sille ei vai voi mitään,näin ainakin oli minun kohdalla,mitä tulee minun vanhempiini sain aivan normaalin kasvatuksen, ajokortin saatuani ei siihen vanhemmat sen enenpää ajo oppejaan antanu.Joten ei tässä nyt aleta vanhempia syytteleen, on varmasti nyt surua riittämiin vanhemmilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe