Toljottavat miehet.

ohje nro 1

Älkää toljottako jos kauniin naisen näette! Katsokaa mielummin vaikka hienotunteisesti ja vaivihkaa-varsinkin kun vaimonne tai tyttöystävänne ovat mukana.

23

231

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 665556675556

      Ehkä sen vaimon tai tyttöystävän pitäisi panostas enemmän ulkonäköönsä jos ukon pitää toljottaa.

    • tinja:)

      samaa mieltä! Viimeksi eilen tumma pitkä mies moikkasi minulle töissä ollessani toljoteltuaan ensin aikansa. Ohi mennessään hänen tyttöystävänsä lämäytti miestä ja kysyi että "miks sä tota moikkaat??" :D Voivoi... toivottavasti ei tullut hellasäröä...

      • 1213

        Ja sitten heräsit unestasi. :D


    • vittumainen M

      Minä kävelen ohi ja kohtelen sellaista kuin ilmaa, jota hetkeä aikaisemmin päästin suolestani.

    • sweet beauty

      kyyläät kuiteskin..

    • luonnon taidetta

      Kaunista taideteosta on ilo töllöttää. Ei kai sitä lupaa kysytä, jos Monaliisaakin tuijotetaan.

      • 18+20

        Samaa mieltä. Itsekkin katson vähän silmät pyöreinä ja liian pitkään kaunista ihmistä sukupuoleen riippumatta. Itse olen nainen ja täysin hetero.

        En ole sitä tyyppiä, ainakaan vielä, joka laittautuu paljon ja katselen mielelläni, kun nainen on tosi kauniisti ja bling bling-laittautunut.

        Itse olen luonnon kaunista tyyppiä ja saan huomiota myös pariskuntien miespuolisilta naisen ollessa läsnä. Tämä on todella kiusallista, varsinkin, jos on puolitutut kyseessä ja heijastuu epäluulona itseäni kohtaan.

        Nyt, kun ikää on sen verran paljon, että kauneus alkaa haalistua, niin onhan se helpottavaa, mutta myös vähän surullista. Siksi harkitsen pientä blingbling-lisäystä:)

        Joskus katson vilkaisten, jos on tosi komea mies jollakin, mutta pidän huoli, etten vahingossakaan tyrkytä ja jos nainen sen huomaa, niinkuin useimmiten käy, niin kyllä vetäydyn tai käännyn pois heti.

        Nainen kyllä huomaa.


    • 65433221

      Oikeastihan oman emännän pitäisi huomauttaa muista kauniista naisista että itse tajuaa katsoa.

      • 1+21

        Kaunis ihminen on mukavaa katsottavaa, on sitten mies tai nainen. Esteettiseen elämykseen ei liity aina mitään seksuaalista mielihyvän tavoittelua.
        Mustasukkaisuus on siis ihan turhaa. Tarkoitan kylläkin oikeasti kaunista, ei hirveällä vaivalla ja rahalla tehtyä tekoulkonäköä.


    • ujo mies

      Minä ujona ainakin vaiktun kauniista naisesta ja vilkuilen salaa...Suoraa katsekontaktia en uskalla.

    • seurusteleva mies

      Niin.Ei sille ihmisen biologialle mitään mahda.Pakko katsella mutta yritän välttää toljottamista. Kauniita naisia alkanut näkymään varsinkin kun on sitoutunut parisuhteeseen.

      • arskat päähän

        Aurinkolasit vaan päähän, niin ei käry käy XD


    • rumanainen44

      Katsotaan sitä tällaista rumaakin. Minulla on tapana hymyillä lempeästi takaisin. Joku hämmentyy, joku hymyilee takaisin, joku nolostuu kun jäi kiinni. Minua saa katsella, hyvähän se jos joku ajattelee että onneksi oma eukko ei ole tuollainen.

    • hah hah!

      Minä tuijotan häpeilemättä ja naiset näyttävät siitä pitävän. En kuuntele minkään anonyymin mummon sysipaskoja tuijotuslakeja. Olen sinkku.

      • Sonne

        Tämä jos mikä on kaksipiippuinen juttu. Voin hyvin kuvitella, että huomio on palkitsevaa, jopa maagista. Toisaalta taas ymmärrän, että se saattaa aiheuttaa naiselle paineita siinä mielessä, että hän itsekin alkaa tarkkailla itseään. Se ei enää ole mielestäni järin toivottava tila. Eli, on asetuttava jonnekin sinne välimaastoon, rajatiloihin.

        (naurua)


    • En oikein usko

      Aloittaka taitaa olla tyypillinen tavisnainen joka vain kuvittelee liikoja itsestään, itse olen ihan tavallisen näköinen ja kyllä miehet silti tuijottaa. Ei se välttämättä tarkoita sitä että he pitäisivät sinua hyvännäköisenä vaan ihmisillä on muutenkin tapana tuijottaa toisiaan ja ihmiset yleensä tsekkailevat ohikulkijoita ilman sen kummempaa syytä.

      • ei kaunis

        Siinä tyypillinen vähättelijä.Kyllä kauniita naisia miehet katselevat ja kyllä-myös kyyläävät vähemmän hienotunteisesti.Myönnä pois vaan että kauniita naisia kadehditaan!


    • Ei kaunis, Tre

      Totta. He miettivät ehkä jopa, että kuinka joku VOI olla noin omituisen näköinen...

    • möhömaha

      Niin harvoin turistia liikkuu Suomessa, että kyllä niitä voi tuijottaa.

      Suomessa on pelkästään näitä maatiaisrotua ja nekin tuulipuvussa. Lyhyet paksut paskanlaskutelineet.

    • että näin

      Hahaa,,ei kaikki naiset ole tukkijalkaisia bygmejä.Eikä kulje tuulipuvussa.

      • Huvittavaa

        Joo ja suomimiehet on oikeita adoniksia :D


    • korkokengät

      Elä jätkä kyylää mua..kyylää sitä eukkoas vaan.

    • Toljonen

      Mistäs tiedät että toljotus johtui kauneudestasi? Ehkä näytit tutulta ja piti tarkkaan katsoa, tai ehkä päälläsi oli joku kiinnostava vaate, tai herätit muuten vaan jotakin ajatuksia. Ja miksei pitäisi toljottaa jos tykkää naisesta? Etkö välitä rakkaudesta ja ota kiitollisena vastaan? Painu siinä tapauksessa johonkin muulle planeetalle, tämä luotiin rakkautta varten. Mistäpä tiedät sitäkään onko mukana oleva nainen elämänkumppani? Voihan se olla sisko, serkku, tai kaiman kaveri.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe