Mikähän seksuaalisuus?

Crayon

Tietääkö kukaan paljon seksuaalisuuksista? Koska ite en enää tiiä mikä mä voisin olla, tietysti täs kohtaa kaikki sanoo ettei kukaan muu sitä voi mulle kertoo paitsi minä itse :D mut aattelin et tää auttais mua löytään...
Eli ennen luulin että oon biseksuaali ja tiedän että tytöt ja pojat ja transihmiset ja kaikki kelpaa mut ongelma on siinä, etten ikinä ole oikeesti ihastunut keneenkään tai jos oon pitäny jostain ihmisestä niin en ikinä mitenkään seksuaalisesti. En oo edes ajatellut et miltä tuntuis suudella tai muutakaan siis ketään jonka tunnen/ oon nähny tai mitään, mä tiiän et tää kuulostaa vaan etten ois tavannu ketään oikeenlaista ihmistä mut tähän liittyy enemmänkin, voisin sit kertoo jos joku vastaa, vaik ei varmaan vastaakaan...

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuulen vire

      Joillakin seksuaalisuus herää vasta kun juuri löytää sen oikean ihmisen, mutta jos kävisi niin, että alkaisit seurustelemaan ja mikään vähäänkään seksuaalinen ei kiinnosta senkään ihmisen kanssa missään vaiheessa, niin olisit A-seksuaalinen. Pystyt kokemaan paljon eri asioita henkisesti kuin fyysisestikkin kumppanisi kanssa, mutta et välttämättä koskaan ymmärrä seksin tarkoitusta taikka halua kokea mitään sellaista. Saattaisit jopa nähdä sellaiset jutut vastenmielisinä, vaikka kokisitkin paikoittain hyvääkin oloa kumppanisi kanssa.

      Kannattaakin alusta lähtien ilmoittaa ihastukselle miten asiat ovat, jos tunnet, että olet aseksuaalinen, että hän ymmärtää mistä on kyse ja tietää, ettei se sulje pois mitään mahdollisuuksia ja kokeiluja. Esim jotkut luulee aluksi, että silloin on pakko olla avoimessa suhteessa, koska seksuaalisuus on niin erilaista, mutta sen ei todellakaan tarvitse olla niin. Pitää vain puhua paljon ja yrittää ymmärtää toisen näkemykset ja järjestää asiat, niin että ne tuntuvat molemmista hyvältä ja oikeudenmukaiselta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1438
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1225
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1174
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1062
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe