Elämää mamutalossa

roskat rappuun

35

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Svenska-sthan.

      Islam sanoo että elukat hoitaa roskat ulos, ei Allahin soturit.

      • täysihoidossa suomessa

        Heille terveyskeskus palvelua ilman mitään jonotusta


      • fantastista fantastista
        täysihoidossa suomessa kirjoitti:

        Heille terveyskeskus palvelua ilman mitään jonotusta

        Ja kaikki ilmaista täysi ylläpito


      • valittamisen sijaan

    • miten Suomessa?

      Ostaneet / tilanneet näköjään uusia huonekaluja ja pakkaukset jääneet muiden siivottavaksi.

      • Abduli

        Henkilökunta on sitä varten,


    • Kokoomuksen

      Kataisen mukaan sitä sakkia tarvitaan Suomeen 1800000 koska ne hoitavat meitä kun ollaan vanhoja.

      • omalla tavallaan

        Hoitavat toki.


    • Mamutus seis

      Äänestä PS

    • ruikut rapussa

      Eipä noita älämölööelukoita voi kovin lähellä asua. Minimietäisyys noin 5 km.

    • minimi etäisyys

      on 5000 kilometriä.

      • voi lentää takaisin

        Minä tula taka suome


    • Rikastuttajat

      Somalit ja minä emme sovi samaan kaupunkiin!
      Siksi en näekkään Somaleita! Somaleiden paikka on siellä missä Vihreiden äänestäjienkin!
      Onnea kehäkolomosen sisäpuolelle, ps. varokaa kirvesmiehiä by Fiskars!
      Auvvoisaa yhteiseloa, Allahu Fuckbar!

    • koko jengilt

      mamhuu,jos valita,TURPIIN!!!

    • Neekerin kullit

      Mä en ikinä ole tykänny nee-kereistä. Lähinä rumperin nee-kerin pusut on niitä nee-keri juttuja mistä pidän mutta muuten pysyn kaukana nee-kereistä.

    • PersislamKokKepuBoik

      KeputPersutKokoomuksen veropakolaiseliitin etujenajajakopla, on MONINKERTAISTAMASSA maahanmuuttoa.

      Rasismikorttia heiluttava äärioikeisto, on halpatyövoiman tuonnin ja ilmaisen suomalaisen orjatyövoiman perässä.

    • Tulkki puuttuu

      Turha syyttää asukkaita. Taloyhtiön sääntöjä ei ole käännetty kaikille tarpeellisille kielille. Taloyhtiö voisi hyvin ostaa tulkkauspalveluja kun tarvetta vähän on.

      • Tiedetään..

        Mitä toi eläkemummo valittaa? Hänellä on aikaa ja avrmaan hyvä eläke. Voisi alkaa päivystää siellä roskiksella ja neuvoa, mikä jäte lajitellaan mitenkin.

        Olen asunut hetken aikaa lähiössä, jossa oli useamman talon yhteisroska katos.

        Yksikään aikuinen mamu ei mies ei nainen kantanut ulos yhtään roskaa. Mutta heidän eläimellisen pakkopanemisen seurauksena syntyneet pikku apinat kantelivat roskapusseja. Yksikään heistä ei ylettynyt edes roskiksen lukkoon johon avain laitetaan. Toiseksi heillä ei ollut avaimiakaan. Koska mamu apina ei ole avainkaula lapsi. Jättivät siis roskapussit pitkin pihamaata. Pensaikkojen vieriin, rappujen vieriin. Roskakatoksen eteen jne. OHJEET oli viidellä (5) eri kielellä. Suomi, Ruotsi, Englanti, Venäjä ja Arabia.

        Onneksi asumiseni oli tilapäistä ja pääsin piankin aitojen ihmisten asuma alueille. Tarkoitan suomalaisia, luonnollisesti. Paitsi poissaolollaan loistavat myös sosiaalisesti rajoittuneet ja luuserit.


    • sikalan omistaja

      Siat ovat viisaita ja siistejä eläimiä. Karsinassa ne paskantavat toiseen nurkkaan ja toisessa nukkuvat. Muslimi neeke ri ei osaa sitäkään.

      • Geenimanipulaatio

        Raiskaavat vuohiakin toivoen että niistä siirtyisi hyviä geenejä jos yhdynnästä jotakin poikisi?


    • allahu akbar

      allahu akbar allahu akbar

    • kij9mnj9

      Fasisti! Fasisti! Fösösö! Fösösösö!

    • Abdulah Nur Aden

      Sa ole rasismi homo. Ma anta suomilaisel kohta turpa keikka !

    • Ain valitta Varissuo

      Kyl seo kauhhia ku ihmiset nykyän valitta ain. Mä en sanos yhtä mittä ku ei ne portat kuiteska o mu olohuone eikkä mun kammari. Ei mua haitta ollenkka vaik jokkut mustal nahal päälystettyt nakkelis sinne roskii. Mä pirän vaan mun nenäst kii ja piarasen mennes. Saman kasa jää munki ruan tähtet.

    • monikulttuuri on pop

      "On todellakin kymmenen vuoden kokemus somaleista seinänaapurina,ja sanon että kyllä mielenterveys järkkyi. Jatkuva kolistelu ,huuto, pentujen hyppely, joku lauluaika, eli hirveä joikaaminen.

      Se meteli jatkui ja jatkui ja jatkui. Yötä päivää. Kerran huomautin heille, että naapureissa on työssäkäyviä ihmisiä, joiden pitäisi saada unta yöllä. Vastaus oli että tälläinen toiminta kuuluu heidän kulttuuriinsa, eli pidä akka turpasi kiinni.

      Kerran huomautin heille, että rapun ovea ei saa jättää yöksi auki, niinkuin heidän tapansa oli, eli tavalla tai toisella he saivat sen jäämään auki yöksi.

      Sitten eräs heidän tuttavistaan tuli jo uhkaavasti vastaan ostarilla ja yritti kävellä päälle. Enpähän yksin siinä keksinyt muuta, kuin sanoin moi, sitten hän väistyi.

      Nyt Jumalan kiitos he muuttivat pois tammikuussa. Asunnossa tehtiin remonttia kolmisen viikkoa, eli aika huonossa kunnossa kai oli.

      Säälin sinua, jos saat naapureiksesi em. somaleita. He eivät piittaa toisista asukkaista pätkääkään. Onnea!"

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11353472

    • veronm

      Suomen pitäisi ryhdistäytyä ja lopettaa se roskasakin otto sieltä Afrikasta . Työhön kykenevä ja halukas olisi näin tervetullut, sillä Suomen, pienen maan ,sosiaaliresurssit eivät kestä joutilaiden enempää tuloa maahamme.

    • Kuka_on_tämän_takana

      Miksi tätä halutaan suomeenkin ?

      • äänireservi

        Koska pakkoruotsittajat ja vasemmisto tarvitsevat uusia äänestäjiä.


    • siernåjeg

      Eihän nämä tiedä puhtaudesta yhtään mitään sikoja ovat!

    • Mikä.on.onkelma

      Kaffiri voi vietä ne.

      • sinä_on_ongelma

        Teidät islamistit pitäisi tappaa!


    • Nostattaja

      Nosto

    • Olettaisin

      Kait ne kantaa suomessa jätteensä roskiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe