Pimppaa palkinnoksi

oon-utelias

Naiset, ootteko koskaan antaneet miehelle pimppaa palkinnoksi esim. avustamisesta, palveluksista, kohteliaisuuksista yms.? Siis kavereille, tutuille tai tuntemattomille, ei omalle kumppanille.

29

4046

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahaa

      Eipä tartte kun en tee palveluksia

    • jooo...

      olen 50 yksineläjänainen.
      Siskoni mies, on sähkömies ja kätevä pienissä kodin korjaustöissä.
      Viime kesänä hän kävi vaihtamassa minulle pyykinpesukoneen ja kytki sen toimintaan.
      Normaalien kahvipöydän antimien lomassa satuin muodollisesti kysäisemään:
      "Mitä haluat asennuksesta" ja tarkoitin tietysti euroja...
      Hän maiskautti suutaan ja sanoi :" Tussua! kun kerran kysyit, että MITÄ haluat..."
      Aikani tirskuttuani huomasin hänen olevan tosissaan! keskustelu rönsyili hetken.
      "Eihän se käy, että luvataan ja sitten ei lunasteta ... " hän painosti.

      Loppujen lopuksi menimme makuuhuoneeseeni. Emmin vielä asiaa, mutta hän alkoi päättäväisesti aukomaan paidannappejani. Konttasin peiton alle, kun hän samalla veti housujani pois. Itsensä hän riisui samantien ja mela tanassa kömpi viereeni ... käsi sukelsi haaroihini.
      Itse akti oli sitten nopeahkosti ohi. Hän halusi tosiaan vain tussua ja laueta mahdollisimman nopeasti sisääni.

      Riemuisa ilme kasvoillaan hän käy nykyäänkin kylässä - vaimonsakin kanssa.

    • ei pitäs

      Melko säälittävää jo smies laukee nopeesti

      • se punatukkainen tyttö

        No olen kans kerran alentunut moiseen, nuorena opiskelija tyttönä ei liikoja rahoja ollut ja soitin huoltofirmaan et jos joku vois tulla pientä korvausta vastaan laittamaan lamput kattoon vaikkei se ihan heidän hormiin kuulu . No noin kolmikymppinen heppu laitto lamput ja kun tuli maksun aika kysyin paljonko haluaa. Hän totes ettei tarvi maksaa, pusu riittää. No hän työnsi antaumuksella kieltä kurkkuuni ja tunsin samalla juhlakunnossa olevan kalun reittäni vasten. Himo vei voiton ja hän jäi koko yöksi pantiin varmaan joku neljä viis kertaa sinä yönä. Tavattiin sitten myös muutamia kertoja jälkeenpäinkin paneskelun merkeissä.
        Terkkuja vaan Mikalle


      • se punatukkainen tyttö

        No olen kans kerran alentunut moiseen, nuorena opiskelija tyttönä ei liikoja rahoja ollut ja soitin huoltofirmaan et jos joku vois tulla pientä korvausta vastaan laittamaan lamput kattoon vaikkei se ihan heidän hormiin kuulu . No noin kolmikymppinen heppu laitto lamput ja kun tuli maksun aika kysyin paljonko haluaa. Hän totes ettei tarvi maksaa, pusu riittää. No hän työnsi antaumuksella kieltä kurkkuuni ja tunsin samalla juhlakunnossa olevan kalun reittäni vasten. Himo vei voiton ja hän jäi koko yöksi pantiin varmaan joku neljä viis kertaa sinä yönä. Tavattiin sitten myös muutamia kertoja jälkeenpäinkin paneskelun merkeissä.
        Terkkuja vaan Mikalle


      • fret M
        se punatukkainen tyttö kirjoitti:

        No olen kans kerran alentunut moiseen, nuorena opiskelija tyttönä ei liikoja rahoja ollut ja soitin huoltofirmaan et jos joku vois tulla pientä korvausta vastaan laittamaan lamput kattoon vaikkei se ihan heidän hormiin kuulu . No noin kolmikymppinen heppu laitto lamput ja kun tuli maksun aika kysyin paljonko haluaa. Hän totes ettei tarvi maksaa, pusu riittää. No hän työnsi antaumuksella kieltä kurkkuuni ja tunsin samalla juhlakunnossa olevan kalun reittäni vasten. Himo vei voiton ja hän jäi koko yöksi pantiin varmaan joku neljä viis kertaa sinä yönä. Tavattiin sitten myös muutamia kertoja jälkeenpäinkin paneskelun merkeissä.
        Terkkuja vaan Mikalle

        "se punatukkainen tyttö", en ollenkaan ymmärrä, miten palkion antaminen vitulla voisi olla "alentumista". Saahan tyttökin usein siitä nautintoa ja ilo ja hyöty on molemminpuolinen.

        Jo ihmisen varhaisella kaudella, jolta geenimme ovat perintönä, tyttö antoi metsästäjälle vittua ja metsästäjä tytölle riistaa. Hyvät metsästäjät saivat siis eniten vittua, ja näin syntyi enemmän lapsia, joilla oli hyvän metsästäjän geenit.

        Sama geeniperintä vain toteutuu nykyhyödykkeillä. Voit antaa vittuasi aivan hyvällä omallatunnolla ja nauttia itsekin. :)


      • Mutta hyvä että

        ... saa työhommat tehtyä.


    • Yrjö Sakari

      Minä mies olen kerran saanut naiselta, jonka lapsen asuntoon tein pienen asennustyön. Maksuksi sovittiin 2 rakastelukertaa, ensimmäisen sain heti asennuspaikalla, sitä toista en ole vieläkään saanut. Mahtaako se saamatta jäänyt osa kasvaa korkoa vai iskeekö siihen se hallituksen pelkäämä deflaatio?

      • se punatukkainen tyttö

        No joo ei kai eikö hän edes vaatinut, vaan koska molemmat halus niin vaan kävi. No en ole kyllä kellekkään asiasta sanonut. No sain hänen kanssa eka orkkuni eli oli kyllä siinäkin mielessä mies paikallaan.


    • M 47v

      No nuorempana olin kavereilla kuskina siinä akelin ympäriinsä kun toiset oli baarissa. Kaupungilla vanhempi nainen liftasi kyytiin perille päästyämme pyysi sisään että pitäähän kyyti maksaa ja oli jäänyt ilman panoa sinä yönä
      Siinä keittiössä sain suihin oton ja hetken olkkarissa istuttuamme sai nainenkin kovaa jalkoväliinsä.

    • lvimies020

      Pari kertaa...

      Olen siis mies. En ole saanut mitään tarkoitettua palkintoa, mutta pari ketaa on ollut ollut hyvin lähellä. On ollut sellaisia jotka toi itseään esiin ja oli muutenkin tosi kultainen ihiminen.... ja sit toinen joka alkoi juttelemaan eräästä asiasta jonka tiesi minua kiinnostavan...... olisi ollut todella lähellä. Itse pistin jarrun kiinni... heti alkuun.

      Nämä kaksi naista ovat kumpikin vakisuhteissa tuolloin.

      • Jacob1

        Minulla on ollut aivan samanlainen kokemus, oli hyvin lähellä. Vuokraan kaksiota ja eräs nuori nainen pyysi apua tiettyyn ihan asialliseen työhön. Hän aivan selvästi viestitti, että kiitokseksi työstä saisin pillua. Vuokraisäntänä arvostin enemmän kuukausittain saatavaa vuokrarahaa ja enkä ollut ymmärtävinäni tarjousta pelossa, että vuokranmaksu häiriintyisi


      • lvimies020
        Jacob1 kirjoitti:

        Minulla on ollut aivan samanlainen kokemus, oli hyvin lähellä. Vuokraan kaksiota ja eräs nuori nainen pyysi apua tiettyyn ihan asialliseen työhön. Hän aivan selvästi viestitti, että kiitokseksi työstä saisin pillua. Vuokraisäntänä arvostin enemmän kuukausittain saatavaa vuokrarahaa ja enkä ollut ymmärtävinäni tarjousta pelossa, että vuokranmaksu häiriintyisi

        Toinen näistä naisista oli naapuri. Hän oli hyvin seksuaalisesti esiintuleva.... mutta ei sitä voi sanoa tai kysyä tälläistä.... vaikka se tuntui jotenkin olevan ilmassa. Jos se pieni hetki kun katsottiin suoraan silmiin, niin olisi muuttunut suudelmaksi ja haliiksi niin siitä olisi ollut luonteva edetä asioihin....... tietenkää se ei helpottanut yhtään, että ihminen oli varattu..... ja ilmassa oli tunnetta.

        Toinen taas oli enemmän sellainen netin kautta tullut tuttu, joka otti kasvotusten esiin yhden virtuaalisesti käydyn keskustelun. Siinä olisi varmaan tullut totta ainakin yhdestä asiasta kerran. Mut jotenkin vaan laitoin jarrut päälle, vaikka itse olisin ollut valmis asiaan.

        Nämä kaksi ihmistä kuuluvat kyllä elämässäni TOP kuusi naisiin. Kumpikaan ei ole ykkänen, mutta toinen näistä on kyllä lähellä kakkospaikkaa ja toinenkin on varmasti hyvällä sijoituksella..... ikuisesti sydämessä.

        Jacob, olet varmaan kanssani siinä mielessä samaa mieltä, että ihmisiä pitää arvostaa ihmisinäkin.... ja joku seksimoka voi pilatakkin kaveruuden....


      • jacob 1
        lvimies020 kirjoitti:

        Toinen näistä naisista oli naapuri. Hän oli hyvin seksuaalisesti esiintuleva.... mutta ei sitä voi sanoa tai kysyä tälläistä.... vaikka se tuntui jotenkin olevan ilmassa. Jos se pieni hetki kun katsottiin suoraan silmiin, niin olisi muuttunut suudelmaksi ja haliiksi niin siitä olisi ollut luonteva edetä asioihin....... tietenkää se ei helpottanut yhtään, että ihminen oli varattu..... ja ilmassa oli tunnetta.

        Toinen taas oli enemmän sellainen netin kautta tullut tuttu, joka otti kasvotusten esiin yhden virtuaalisesti käydyn keskustelun. Siinä olisi varmaan tullut totta ainakin yhdestä asiasta kerran. Mut jotenkin vaan laitoin jarrut päälle, vaikka itse olisin ollut valmis asiaan.

        Nämä kaksi ihmistä kuuluvat kyllä elämässäni TOP kuusi naisiin. Kumpikaan ei ole ykkänen, mutta toinen näistä on kyllä lähellä kakkospaikkaa ja toinenkin on varmasti hyvällä sijoituksella..... ikuisesti sydämessä.

        Jacob, olet varmaan kanssani siinä mielessä samaa mieltä, että ihmisiä pitää arvostaa ihmisinäkin.... ja joku seksimoka voi pilatakkin kaveruuden....

        lvimies020, sehän tässä onkin ongelma. Osa tuntemistani naisista on himoittavia mutta liian fiksuja menetettäviksi ystävinä. Pelkään, että asian esittäminen saattaisi suututtaa ja pilaisi ystävyysuhteen hienojen ihmisten kanssa.

        Sisimmässäni silti ajattelen seksisuhdetta heidän kanssaan.


      • lvimies020
        jacob 1 kirjoitti:

        lvimies020, sehän tässä onkin ongelma. Osa tuntemistani naisista on himoittavia mutta liian fiksuja menetettäviksi ystävinä. Pelkään, että asian esittäminen saattaisi suututtaa ja pilaisi ystävyysuhteen hienojen ihmisten kanssa.

        Sisimmässäni silti ajattelen seksisuhdetta heidän kanssaan.

        Mä en ole enää missään tekemisissä näiden naisia. Toinen muutti pois ja toisen kanssa yhteydet katkesi.,,

        Mutta ajatuksissa kyllä he ovat.


    • pillua miehille

      Olen antanut monet kerrat, rahaa kun ei itselläni ole, niin pillulla korvaan miesten työt. Itse kun olen sinkku nainen niin siintä ei ongelmaksi ole, ja tauteja ei ole ollut kellään kun olen puhtaita papereita kysynyt.

    • palkinnoksi?

      Eikös palkintoja jaeta kilpailussa?
      Mutta karvavisa lienee yleistynyt maksuvälineenä kun siitä yhä usemmin nainen vihjaa pikkurempan maksuvälineenä.
      Yksi tarjoutui saunottamaan minut ettei tarvitse ajaa hikisenä kotiin. Käytiin saunassa ja sitten hän tarjoutui pesemään vaatteeni ettei trvitse pukea likaisia työvaatteita päälle saunan jälkeen.
      Lähdin vasta aamulla kotiin.

    • lvimies020

      Vihjaa ja vihjaa... joo... mies on aika puolustuskyvytön ja eliminoitu, kun joku nainen ensin alkaa hymyilemään, sitten se katsoo silmiin ja tuo vaikka arkivaatteen alla olevan tuheron tai rintansa korostetusti silmien eteen. Se on sillon fiksua ettei sano tai tee itse mitään seksuaalista..... vaan toivoo mielummin vain naisen keskustelua tavallisista asioita joiden keskeltä sitten saa sen seksuaalisen keskustelun.

      Tuskin kukaan haluaa tuoda itseään seksuaalisesti esiin sellaiselle ihmiselle jota ei halua ystäväksi tai jota ei halua seksuaalisesti...... Keskustelusta ja eleistä ja seksuaalisväritteisestä keskustelusta on vielä paaljon maktaa siihen, että nainen sanoo sen lopullisen viestin ja paljastaa tuheron.

    • sopiva viesti?

      Minusta hyvä pano on reilu vaihtokauppa jos kumpikin panee parastaan siinä minkä osaa. Viisas nainen ei tyrkytä vaan vihjaa vaihtoehtoisesta maksutavasta (rahalla vai karvavisalla) tyylikkäästi niin, että mies kokee valitsevansa vapaasti.
      Uskon tekeväni huolellisempaa remppatyötä niille joiden tiedän tarjoavan hyvää panoa maksuksi. Vakiasiakas on remppamiehellekin paras riippumatta maksutavasta.

      Kerran kävi niinkin, että työ oli vielä hieman kesken ja sanoin lopettavani tänään vähän aiemminkun mulla on treffit illalla. Emäntä sanoi että ei sun kannata ”sen” takia muualle lähteä – oikeassa oli! Sovittiin sitten jälkikäteen, että se oli osamaksu.

    • maksettu

      Juu olen maksanut karvavisalla pieniä remppahpmmia . Molemmat on ollut tyytyväisiä.

    • Taksikyyti

      Nuorena tyttönä ajoin taksilla yksiööni, kukkaro kateissa. Pyysin kuskia sisään että löytäisin jotain rahaa. Ei ollut kun hiluja, kuski sano että voi muutenkin maksaa. Oli kai 50 ukko mutta jakso pitkään nussia että oli pipsa kipee aamulla sen paksusta munasta.

    • Pipillä

      Olen 18v neito ja välillä liikaa tulee otettua kapakassa. Mulla on suora numero yhdelle taksi miehelle mikä hakee ja vie kotiin. Maksu luonnossa. Välillä vie kauppoihin ja käy alkossa. Juottaa ja nussii aamun asti ennekuin lähtee vaimonsa viereen.

    • miehen_kokemus

      Nuorena miehenä joskus 80-luvun puolivälissä juuri ajokortin saaneena kulutin kaikki viikonloput auton ratissa. Eräänä kesäisenä lauantain ja sunnuntain välisenä yönä ajellessani keskustassa tuttua pillurallia auton eteen loikkasi jostain kaksi tyttöä. Vedin liinat kiinni, rullasin ikkunan auki ja kysyin että mikä hätänä. Tytöt valittivat että on hiljaista, juuri ketään ei ole enää liikkeellä ja pyysivät että veisin heidät kotiin. Ongelmana oli vaan se että kello oli jo kolme sunnuntaiaamulla ja tyttöjen koti oli noin 100 kilometrin päässä.

      Jääköön paikkakunnat mainitsematta mutta lupasin viedä tytöt kotiin jos pääsen jommankumman viereen sitten kun ollaan perillä. Tytöt tietysti lupasivat ja niin minä heitin heidät kotiin kanki koko matkan ajan kovana sojottaen. Tytöt istuivat takapenkillä kikattaen ja ahkerasti viinipulloaan vajentaen.

      Perille kun päästiin niin nätimpi tytöistä hyppäsi heti kyydistä pois mutta tummempi ja hieman tukevampi tytöistä jäi takapenkille. Ajoin johonkin syrjäiselle paikalle, menin takapenkille tytön viereen ja rupesin kopeloimaan sen paikkoja. Olisin halunnut nussia ja kullini seisoi kovempana kuin koskaan samalla kun tungin kättäni tytön farkkujen sisään.

      Sormella tunnustelin lämmintä, kosteaa ja karvaista jalkoväliä mutta tyttöpä ei ollut halukas ottamaan kulliani sisään. En nyt enää muista mitä se syyksi sopersi mutta minä poika olin tiukkana ja sanoin että tästä autosta ei lähdetä ennen kuin minun pussit on tyhjänä.

      Tyttö tarjosi kyytipalkaksi rahaa, sitä hänellä oli peräti kolme markkaa mutta minä sanoin että kun kerran on sovittu että kyyti maksetaan pillulla niin sillä se myös maksetaan ja kysyin että millä helvetin kulkupelillä kuvittelet että sata kilometriä pääsee kolmella markalla?

      Aloin taas tunkemaan kättä tytön housuihin ja sormeilin pillua. Kehuskelin kuinka kostealta pillu tuntuu ja ihmettelin ettei tyttö halua kullia. Avasin omat housuni, otin kovan kullin esille ja näytin sitä tytölle. Lopulta, kun siinä vielä hetken aikaa sormeilin karvaista vakoa ja yritin pussata tyttöä, hän lupasi ottaa minulta poskeen kunhan ensin vedän kortongin päälle. Paljasta kullia hän ei suuhunsa suostunut ottamaan, sanoi vaikka ottavansa turpiinsa ennemmin.

      Mikäpä siinä, kortonki vaan päälle ja sitten siinä takapenkillä tyttö otti minulta poskeen. Haistelin vasemman käden sormia joilla olin tytön jalkoväliä kopeloinut samalla kun toisella kädellä hyväilin hänen tummia hiuksiaan, eikä se pitkään kestänytkään kun koko perkeleen kuminen sukka tuli spermaa täyteen.

      Tyttö poistui saman tien autosta, minä hyppäsin kuskin paikalle ja kaasutin kohti kotia. Jälkeenpäin vitutti omakin käytökseni mutta mitäpä sitä ei ainaisessa puutteessa oleva 18-vuotias nuori mies tekisi pillun eteen. Tai tässä tapauksessa poskioton.

    • kuittikurkkuun

      minä olen kanssa saanut karvatoheroa työstä ja joskus tuntuu että olisi pitänyt ottaa kuitenkin rahana taikka painaa edes hanuriin niin olisi ollut rahan arvoista tavaraa.

    • Anonyymi

      Ajelen Oulun alueella ilta yöstä vähän kauempana keskustesta pieni tihkusade on paras ilma, silloin kun naisilla vähän viluttaa liftaavat tai kysyvät kyytiä.
      Nuoret 18 - 25 ovat huonoja pokia, mutta 35 ja ylöspäin voivat suoraan sanoa että haluttaa kyrpää vaikka autossa se olisi kiihottavaa, suurimmalla osalla on hame kun saavat riisuttua pikkarit ja vähän yläosaa käyvät tosi kuumana ei muutakun heti sisään ja syvälle kun istuvat vasten sylissä. On muutama nainen jotka soittavat kauppareissulla että haenko ja nain tajun pois.
      Mielellään kuskaan ja vain naisia en pariskuntia tai miehiä

      • Anonyymi

        Kesti seitsemän vuotta!
        Nythän sitä tihkua on.


    • Anonyymi

      Muija antaa aina vieraiden naida. Putkimies, sähkömies, timpuri, maalari, laattamies, lumen auraaja, posteljooni esim ovat saaneet naida muijaani paljaalla

    • Anonyymi

      Ei ne naiset kerro mitään suoralle uteliaalle

      • Anonyymi

        Sairaalle


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4269
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2100
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1550
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1367
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1039
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1025
    7. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      242
      1023
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      135
      1021
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe