Ihannemies vs kelpaava mies

nuori nainen

Ihannemieheni:
- rakastaa minua ja minä häntä
- komea
- seksikäs
- tummanruskeat hiukset ja silmät
- 170-180cm
- hyvä tyylitaju
- hyvä työ, siisti koti, hyvä auto
- ateisti
- pitää lapsista ja eläimistä
- kokee luonnonsuojelun tärkeäksi, vihreät elämäntavat
- ei käytä alkoholia, ei polta, ei juo kahvia
- hyvät välit sukulaisiinsa, mukava suku, tulee hyvin juttuun mun perheen ja ystävien kanssa, miehellä myös mukava kaveripiiri
- harrastaa jotain urheilulajia, osaa soittaa kitaraa ja pianoa, lukee kirjoja
- herrasmies, kohtelee naisia hyvin (ei kuitenkaan vanhanaikaiset käsitykset miehen ja naisen rooleista)
- hauska, hyvä keskustelemaan, reilu riitelijä
- ei ole kateellinen, mustasukkainen, pitkävihainen
- haluaa kodin, perheen ja nähdä maailmaa
- kielitaitoinen

Kelpaava mies
- rakastaa minua ja minä häntä
- hyvännäköinen
- väh. 168cm eli samanpituinen
- pukeutuu siististi
- ok työ, siisti koti
- ateisti tai kristitty, ei himouskis
- pitää lapsista ja eläimistä
- ei polta, ei juo paljoa
- tulee toimeen mun perheen ja ystävien kanssa, miehellä omia kavereita
- harrastaa jotain
- herrasmies, kohtelee naisia hyvin (ei kuitenkaan vanhanaikaiset käsitykset miehen ja naisen rooleista)
- hauska, hyvä keskustelemaan, reilu riitelijä
- ei ole kateellinen, mustasukkainen, pitkävihainen
- haluaa kodin, perheen ja nähdä maailmaa

En tarvitse kommentteja omista listoista, mutta olisi kiva kuulla muiden listoja :)

16

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Faktanainen

      Ihannemieheni:
      yli 2metriä pitkä
      yli 100kg painava

      Ihanne penikseni:
      yli 20cm pitkä
      yli 5cm paksu

    • jakefor

      "Vihreät elämäntavat".....

      YÄÄÄÄÄKkk..ÖÖÖÖhh...YYÖÖÖÖKÖKKKK!!!!!!!!!!!

    • BEM

      Olen liian pitkä ja silmät ei ole ruskeat.

      • nuori nainen

        Oho, muutenko kaikki täsmää? :o mistäs sut löytää ;)


    • vierailulla

      Ihannemieheni: Söpö hymy, hygieeninen, laittautuu, huumorintajuinen, tarpeen tullen osaa olla tosissaan, yli 160 (itse olen lyhyt), jokseenkin urheilullinen (harrastaa jtn urheilullista esim), hyvä automaku, tyylitajua minun mieleeni, hyväksyy mun kaverit ja perheen, ei ole arvosteleva, eikä käytä päihteitä, pitää olla se verran komea, että jtn katseltavaakin, kokeilun haluinen, rohkea. ;)

      • hehejuu

        Pitääkö käydä samaa amista sun kanssa?

        Niin tuleva yh-mamma tossa kirjoitteleee :D


    • victim

      Miksi edes listata kun näköjään työ ja raha on ratkaiseva. Yhtä voisit olisit voinut vain todeta, että rahaa pitää olla.

      • nonou

        ja statusta, koska kelpaava mies -listassa "miehellä omia kavereita".


    • FKLmewkmfemwef

      Minusta luonnonsuojelua ei tarvita, luonto pärjää oikein hyvin ja on ihmisen ylimielisyyttä ajatella että meillä on mitään valtaa luonnon yli.

      Ainoa mitä ihminen voi tehdä oikeasti luonnon kannalta on tuhota oman ekologisen lokeromme, tällöin me emme siis uhkaa luontoa - vaan me uhkaamme itse itseämme. Luonnonsuojelu joka tähtää muutaman spesiaalilajin säilymiseen on "sisustamista" - habitatista kiinnostumista. Ainoa todellinen luonnonsuojeleminen on oikeasti ihmis-suojelemista.

      Kannattaa muistaa että luontoäiti itse on poistanut 99.999995% kaikista eliölajeista joita maapallolla on koskaan ollut. Mitä tämän rinnalla on MITÄÄN mikä ihminen on tehnyt? Se on leikkimistä ja luulottelua että meillä on luonnolle väliä.

      Luonto ei tarvi apuamme. Luonto on se joka meitä kantaa ja me päätämme vain sen paskommeko OMAN tulevaisuutemme vai emme. Luonnolle emme voi yhtikäs mitään.

      En voi arvostaa miestä tai naista joka ei tätä älyä, vaan uskoo luonnon olevan "sisustusta varten" ja ihmisen "suojelevan luontoa". On aivan sama sisustammeko habitatiamme saimaannorpilla vai emme. Luonnolle tällä ei ole väliä, ihmiselle ehkä, mutta saimaannorpan suhteen vain esteettistä arvoa. Oleellisempaa on puuttua niihin mekanismeihin jotka uhkaavat makrotasolla ihmiskuntaa meidän ekologisen lokeromme tiimoitlta, mutta se onkin sitten aivan toinen tarina ainakin cityvihreille. Se ei-niin-kiinnostava-tarina.

    • hgfhgfdhdfh

      Ja sitten kun yhtäkkiä tuleekin vastaan se, joka kolahtaa tosissaan, lentää koko lista roskiin eikä siitä ätyty kuin muutama oleellisempi kohta. Toisaalta vastaan saattaisi tulla mies, joka ruksaa jokaisen kohdan, mutta silti ei vain ole sitä jotakin. Niin se vain toimii.

      • top10lista

        Tuo on kyllä ihan totta. Oikeat ihmiset ovat kiinnostavampia kuin kuvitellut listatyypit.


    • asiakunnossa

      -hyvä auto

      -vihreät elämäntavat

      hetkinen mitä?

      • bensakone60L

        varmaan tyttö tarkotti hybridiä tai ekosähköautoa :D

        Kyllä akat on saatanan typeriä.


    • SirkkaKoo

      Olen aina jotenkin ihastunut vahvoihin miehiin ja heitä erityisesti linnakundeihin. Nuorena rakastuin yhteen aivan järjettömästi vaikka etukäteen tiesin että aina ennemmin tai myöhemmin tämäkin "lintu" lentää taas takaisin "häkkiinsä". Hänessä oli jotain uskomatonta ulkoista ja sisäistä voimaa, häntä pelättiin/kunnioitettiin pelottomuutensa ja väkivaltataustansa takia missä hän liikkuikin. Häntä eivät poliisit hakeneet koskaan yhden partion voimin kun hän nyrkeillään "selvitti pikku ongelmia" jossain, jopa poliisit pelkäsivät häntä, näin sen jokusen kerran heidän käytöksestään ja katseistaan. Mutta mielyttävämpää seuralaista sekä herkempää miestä ja hellenpää rakastajaa en ole koskaan tavannut. Hänessä oli kaksi ihmistä samalla kertaa, muille pelätty paha linnakundi ja minulle rakastamani ihana komea mies. Taloudellisesti hän ei koskaan käyttänyt minua hyväkseen, hän maksoi aina mitä sitten halusiin ja tarvitsin, kyllä maakunta maksaa hän sanoi ja nauroi. Huumorin tajua ja itseironiakin riitti, hänen lempilaulunsa oli Kalliolle kukkallalle rakennan minä majani .... eli tarkoitti Kakolaa jossa vietti elämästään useita vuosia .Jossain vaiheessa tajusin että hän oli rankan väkivaltaisen lapsuutensa ja sen tuoman roolinsa vanki, hän ei koskaan pystynyt irroittaumaan siitä vaan kantoi sitä taakkaa loppuun saakka. Meni varmaan 15 vuotta että aina kun hän vapautui linnasta niin palasimme yhteen. Avioliitossa olen ollut kaksi kertaa ja kummallakin kerralla ns,tavallisen miehen kanssa, ihan olivat kivoja mutta täysin erillaisia kuin tämä ikuinen suuri rakkauteni, niin puheissaan kuin teoissaankin, heitä saatoin jopa joskus pelätä kun he olivat ottaneet liikaa. Joka on ollut tekemisissä tälläisten "kunnon" linnakundien(ei narkkipaskojen ja alkoholistien ) kanssa, niin hän tietää että joissain heistä oli joskus jotain selittämätöntä karismaa joka vetää vain puoleensa kuin kärpäspaperi kärpäsiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe