Plate Power Oy

juupajaapaa

Plate Power oy kokoajan hakee uusia työntekijöitä meneekö sillä oikeesti niin hyvin vai onko se vaan niin kauhea paikka? pari kaveria ollu siellä töissä ja eivät oo tykänny. työskentelen vuokrafirmassa ja nimi tullut monta kertaa vastaan. onko kellään kokemusta paikasta?

42

5418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pellimiäs

      Varmasti on hyvä paikka jos työn tekeminen kiinnostaa sua töissä olemisen sijaan. Nenänkaivelijoita ja muita lusupulttuja ei varmaan kauaa kattella...

      • metamies

        joo mä kans olen miettinyt alvariinsa onko vaihtuvuus suuri kyseisessä firmassa ja kuinka työntekijän lakisääteiset oikeudet toimii paikassa ?


      • Metallica12345

        Huippu paikka, hyvä palkka muut edut. Todella vaikea päästä töihin kova vaatimus taso.


      • paskapaikka
        Metallica12345 kirjoitti:

        Huippu paikka, hyvä palkka muut edut. Todella vaikea päästä töihin kova vaatimus taso.

        8e / h hyvä palkka? ei varmaan muillakaan ollu paljon kymmentä euroa enempää. ootko siellä töissä vai mihin perustat puhees


      • Pate1111222333

        Tuolla firmassa maksetaan työnteosta ei töissä olosta, ehkä se ei ole sinun paikka jos pitää tehdä työtä palkan eteen. Aika arvailuja nuo luvut muutenkin =D


      • ErOliver
        Pate1111222333 kirjoitti:

        Tuolla firmassa maksetaan työnteosta ei töissä olosta, ehkä se ei ole sinun paikka jos pitää tehdä työtä palkan eteen. Aika arvailuja nuo luvut muutenkin =D

        ei tienaa yhtään 8€ enempää ku vuokrafirman kautta on suurin porukka töis.. turhaan edes lässytät työnteosta, ku vuokrafirmalaiset tekevät samaa duunia ku vakkaritkin, mut tienaavat melkeen puolta vähemmän. et revi siitä sitten motivaatiota.


    • rhgagag

      Menöö hyvin, niin kauan yleensä virmois on haku päällä, kun menöö hyvin. Sitten kun ei mee hyvin, niin ei oo haku päällä. Hyvin yksinkertaasta. Älkää turhaa mustamaalakko ja spekulooko. Jos virma hakoo tyämiähiä, niin silloon sillä hyvin suurella torennäköösyyrellä menöö perkeleen hyvin.

    • paskapaikka

      Etelä-Pohjanmaan ylivoimaisesti huonoin yritys. Itse olin pari vuotta sitten harjottelussa ja voi vittu mitä paskaa oli. Tuotantopäällikkö kellotti joka ikistä hommaa ja vahtas videokamerasta ku teki. Tein kaikkea paskaa mikä ei liittyny ollenkaa harjoitteluun

      • Aati

        Sinä olit harjottelussa, eli sinua pitikin seurata,jotta tieretään osaatko hommas.Oletko harjoitellut kaikissa Etelä-Pohjanmaan yrityksissä,kun noim tietävästi kommentoit.


      • Jomppainen

        Maksavat harjoittelusta jopa palkkaa ihan eri kastia kun muut harjoittelu paikat.


      • paskapaikka
        Aati kirjoitti:

        Sinä olit harjottelussa, eli sinua pitikin seurata,jotta tieretään osaatko hommas.Oletko harjoitellut kaikissa Etelä-Pohjanmaan yrityksissä,kun noim tietävästi kommentoit.

        et on ok vahdata videokamerasta? taitaa olla laitontaki..missään muualla ei oo kameroita hallissa ei missään


      • Pate1111222233

        Taitaa olla vainoharhoja kun kuvittelet että kameroilla katsotaan työn tekoa, ei siellä firmassa mitään kameroita ole. Ehkä on huomattu laiskaksi kun tavaraa ei ole tullut valmiiksi tarpeeksi oikeassa ajassa ja työsopimusta ei ole jatkettu.


      • paskapaikka

        joo eipä...ainakin 3 kameraa oli sisällä kuvaamassa...olin siellä 3 kuukautta päivisin ja joskus iltaisin ja jos iltana ei saanu jostain syystä tehtyä tarpeeksi niin heti haukuttiin pystyyn seuraavana päivänä kaikkien kuullen


      • niiettänii
        paskapaikka kirjoitti:

        et on ok vahdata videokamerasta? taitaa olla laitontaki..missään muualla ei oo kameroita hallissa ei missään

        Mä oon kuullu et niillä kameroilla estetään työ tapaturmia :D


    • jaaaaaaa1

      lehdessä oli juttu muutama kuukausi sitten ku lapuan kehitysvammaiset kasasivat heille ilmaseksi jotain postilaatikoita. erittäin törkeetä mutta en kyllä ihmettele yhtää ku satun tietämään paikan johtajan

      • jooooo2

        lehdes luki että ne laatikot oli lahjootettu sinne kehitysvammaisille maalattavaksi ja myytäväksi. eikö se oo vaa hyväntekeväisyyyttä?


      • Postilaatikot

        Mielestäni he lahjoittivat laatikot hyväntekeväisyyteen ?


    • tuttu.juttu

      Piti oikeen nettisivut kattella kun kuulosti niin tutulta hommalta, vaikka firman nimi oli viaras. Jo nettisivuulla on luvattomia kuvia tiäs mistä, muu homma on sitten varmahan yhtä rajoolla liikkuvaa.

    • mersumiäs

      tierän tunteen. itseäkin nämä kamerat vituttavat

      • Mulkkubmvkuski

        On saattanut näköjään itte päällikkökin vastailla puutaheinää, kuka on metallica 12345? kun kyseisen firman päällikkö kulki joskus aikanani metallican huppari päällä hallis :D ja patekin on helppo arvata, mut jos se 10-13 e on huippupalkka tunnilta noista hommista, niin sitten on maailman kirjat sekaisin, tai firmalla vaan ei oo varaa maksaa kun se ehkä vaan tekee tuottamattomia hommia. Ihme että sielä vielä väkeä on :O täytyy olla töistä puutetta


    • lolomg

      Kyllä varmaan on vain pienet katteet tuotteissa, jos haluaa niitä saada kaupan, kannattaako sitä olla sitten se 20€ palkka jos tuotteista ei jää firmalle mitään kulujen jälkeen ja koko touhu joudutaan lopettamaan kannaattamattomuuden takia? Tuohan kuullostaa ihan normi palkalta, mitä keskimäärin näillä seuduilla maksetaan. (10-13€). "Järki käteen"?

    • PaavoHyyppä

      Moi
      En tiedä kenelle tulee hyvä mieli mustamaalata firmaa ja sen työntekijöitä.
      Tänne on nimettömänä kirjoitettu monenlaisia väitteitä jotka ei todellakaan pidä paikaansa .Kamerat: Meillä on kamerat käytössä 3 kpl jolla voidaan valvoa automaattikoneiden toimivuutta ei todellakaan mitään muuta. Lakisääteiset asiat: On tarkastettu monelta taholta ja kaikki on kunnossa. Minulle voi soittaa tai tulla käymään niin voin esitellä firmaa ihan henkilökohtaisesti. Palkat ovat meillä tessin ylitse ja pekkaset on käytössä boonus järjestelmä jota ei varmasti ole monessa yrityksessä jossa maksetaan extraa. Pidämme kaikista työntekijöistä huolta ja että heillä on hyvät työolosuhteet.
      Ystävällisin terveisin
      Paavo Hyyppä
      Toimitusjohtaja
      Plate Power oy

      • Messukaveri

        Kiitos Pate suoraselkäisestä reagoinnista. Pistäppä ilmoa Vaasan suuntaan entiselle yhteistyökumppanille kuinka moni ilmaantui paikalle katsomaan miten asiat on teillä tehty. Aikanamme kaikki on omalta puolelta hoidettu ja vakuutan myös PlatePowerin hoitaneen kaikki velvoitteet ja paljon päälle.


    • Välihuutaja

      Niin just aatana!

    • Toinenvälihuutaja

      Tässä esim. särmääjän palkkavertailu:

      http://www.palkkavertailu.com/palkka/särmääjä

      Jakajana käytetty 169

      1800€/kk= 10,65€/h
      2250€/kk=13,31€

      Tuskin missään firmassa maksetaan suoraan 13€/h jos ei ole esim. vuosien kokemusta särmäys työstä. Katsokaapahan palkkavertailuun ilmoittaneiden työkokemus vuosia.

    • TästäJaTuosta

      Tuttu talo. Hyvä henkilökunta ja porukka. Kyllä tekijöille maksetaan. Tuskin joku amis tai muuten vaan hihanheiluttaja saakaan 15€ tunnilta. Palkka pitää ansaita. Jos olet tekijämies ja osaat muutakin kuin särmätä niin perusteltua on saada lisää ansiota... Toki jos teet töitä sen eteen.
      Mahtava et otetaan porukkaa harjoittelemaan ja annetaan mahdollisuus. Nöyränä kun aloittaa niin latu on auki.
      Minäpä sanon näillä mussuttajille et imee paskaa

    • Rane82

      Hyvä että joku runnaa tyylillä. On se aika perkelettä kun kadehritaan ja mietitään miksi joku tarttoo työmiehiä. Itellä oli virmassa viime vuonna 20 omaa miestä alihankkijat vuokratyömiehet. Kaikki kotimaisia ja paikallisia (seinäjoki / Lapua / Kurikka ). Kyllä saatana on kadehrittu ja mietitty että Millä? Perkelettäkö tuota miettimään notta millä, pääasia että saa työllistettyä ja auttaa taistelussa lamaa vastaan.

      Totuus on se,että oo jaksanu ikinä vittujakaan kiinnostaa muitten puheet.Yleensä ne on ne peräkammarin nuppikullit, joilla kivekset oo vielä aikuisikään mennessä laskeutuneet.

      talk to talk->walk to walk.

    • Raunoo67

      Hyvä paavo oot kunkku painukaa te saatanan rutisijat hevon perseeseen

    • Defalämmitin

      Kyvyttömät rutisee ja kadehtii kyvykkäitä. Sellaisia valitettavasti on olemas, ei osata mitään eikä viittitä, sitten kun jokutoinen osaa niin karehditaan. Yleensä karehtiminen on merkki siitä, että ei itse osaa/kykene. Iso peukku tälle yritykselle.

    • työnarvostusta

      Ihmettelen kaas tota mollaamista täällä.Paavon tietäen ja tuntien kunnon mies oikeessa paikassa. Kaikki turhat nenänkaivajat pitäkää turpanne kiinni ja menkää töihin loisimasta...

      • eiootöitä

        Töihin minne?


    • Yrittäjänalku
    • Voihyvääpäivää

      Näitä pöljiä juttuja lukiessa tulee mieleen, että onko nämä kaikki täällä ulvovat päästänsä vialla? Nämä paskahousut tajuaa yrittämisestä yhtä paljon kun sika Otavasta. Ei muuta kun firma vaan pystyyn ja yrittämään! Siihen hommaan ei kaikenmaailman vellihousut pystykään. Säälin saa pyytämättä, mutta kateus pitää ansaita.

    • Niilonnainen

      Paska paikkahan tuo on. Ensin luvataan että on hyvin hommia ja varmasti työsopimus jatkuu pidempäänkin mutta lopputulos on se että hommat loppuuki 2kk ennemmin ku työsopimus.

      • paskatuloshyvätsisään

        Varmasti huippu tekijä jos soppari loppunu ennen aikojaan.


    • Särmääjä

      Komialla autolla Pave ajelee. Rahat työntekijööden nahasta revitty.

      • bemukka

        On teillä taitava tuotantopäälikkö saanu hommatuu komian bemukan .mut eikain se teijän hahasta eikö se oo euroja


    • Paskaputki

      Kuka insinööri oli ideoinu sen typerän pyörätelineen? Saman asian ajaa salaojaputkia pätkä.heheee

      • Koulunpenkillesiitä

        Oletpas fiksu kaveri, ettet vain ole jättänyt koulujasi kesken?


      • Plateninsinööri

        Teidän piha varmaan näyttää yheltä kaatopaikalta jos on paskaputki pyörätelineenä..... Buhahahaha


    • Lapista.oon.2002

      Itse voin sanoa ainakin firman alku ajoista että aivan mahtavat työkaverit (työkaveri). Silloin kun olin tuossa firmassa töissä, vakituisia työn tekijöitä ei ollut kuin yksi minä kesätyöntekijänä. olin 12 viikkoa eli koko ammattikoulun aikoina olleen kesäloman töissä että sain ajokortin kun täytin sinä syksynä 18v. Tämä siis vuona 2002.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe