Tutustukaa toisiinne

pimppaloora

Tuli vaan tässä mieleen, kun tuntuu, että palstalla on jonkun verran myös aika yksinäisiäkin ihmisiä, niin miksi ette tutustu edes täällä palstalla keneenkään? (Tai varmaankin jotkut ovat tutustuneetkin).
Ei sen tutustumisen tarvitse olla muuta kuin kirjoittelua, eikä sen tarvitse olla parisuhdehakuista. Olisi monelle ujolle ja sosiaalisesti rajoittuneelle hyvä homma saada vähän juttu-/kirjoitteluseuraa. Ja jos ei halua henkilöllisyyttään paljastaa, niin kyllähän sitä voi kuulumisia vaihtaa ihan anonyymistikin.

Itse kirjoittelen tällä hetkellä enemmän tai vähemmän aktiivisesti muutaman palstalaisen kanssa ja on kyllä ollut aidosti kiva tutustua näihin ihmisiin.

115

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei! Tää ei nyt ole mikään deitti- tai muuvastaavapalsta! Tämä on keskustelupalsta!

      • En mä mitään deittiä meinannutkaan höntti :D
        Täällä palstalla vaan toisinaan tuppaa fiksut keskustelut puuttumaan, joten sitähän voi kirjoitella myös muutenkin samanhenkisten tyyppien kanssa.


      • pimppaloora kirjoitti:

        En mä mitään deittiä meinannutkaan höntti :D
        Täällä palstalla vaan toisinaan tuppaa fiksut keskustelut puuttumaan, joten sitähän voi kirjoitella myös muutenkin samanhenkisten tyyppien kanssa.

        Joo. Siis minähän ihmettelin sitä joskus, että miksi ihmiset eivät käytä hyväkseen netin suomia mahdollisuuksia? Onhan internetin ihmeellisessä maailmassa muutakin kuin nettideittisaitteja...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Joo. Siis minähän ihmettelin sitä joskus, että miksi ihmiset eivät käytä hyväkseen netin suomia mahdollisuuksia? Onhan internetin ihmeellisessä maailmassa muutakin kuin nettideittisaitteja...

        Ovatko Pimppiloota ja geniomente ja tutustuneet toisiinsa?


      • Tässä mietin
        super-atm kirjoitti:

        Ovatko Pimppiloota ja geniomente ja tutustuneet toisiinsa?

        Mikseivät He voisi alkaa seurustelemaan?


      • Tässä mietin kirjoitti:

        Mikseivät He voisi alkaa seurustelemaan?

        Koska Genio on varattu ja tässä nyt ei ollut deittailusta kyse, vaan yleisesti toisiin ihmisiin tutustumisesta.
        Tämä oli ehkä enemmänkin suunnattu niille vähän ujommille rohkaisuksi, että täältäkin voi aloittaa ihmisiin tutustumisen ja vaikka ihan kaverimielellä.


      • Tässä mietin kirjoitti:

        Mikseivät He voisi alkaa seurustelemaan?

        No siksku Genio on se valkoritarijännäpanorinkipyörittäjäkusipäämies, josta palstan naisia jatkuvalla syötöllä ja apinan raivolla varoitetaan.

        Ja muutenkin tarjolla olisi vaan se viikonloppugenio. Jotenkin luulen, ettei Pimppikselle ja muille palstan naisille se oikein riittäisi... :D Viikot joutuisi kitumaan miettiessään sitä, että missä ja kenen kanssa ja mitä se valkoritarijännäpanorinkipyörittäjäkusipäämies on duunaamassa... :D


      • Johan nyt
        Tässä mietin kirjoitti:

        Mikseivät He voisi alkaa seurustelemaan?

        hermostuivat yhtäaikaa! Hyvä merkki :D


      • Johan nyt kirjoitti:

        hermostuivat yhtäaikaa! Hyvä merkki :D

        Mä jotenkin luulin olevani hauska, mut taisin epäonnistua surkeasti... :(

        Ja sitäpaitsi palstan profeetta Ex PUA(luin juuri toisesta ketjusta) määritteli markkina-arvokseni ketmin. Eihän ketmeillä ole mitään mahdollisuuksia... :(


      • älä huoli
        Genio.Mente kirjoitti:

        Mä jotenkin luulin olevani hauska, mut taisin epäonnistua surkeasti... :(

        Ja sitäpaitsi palstan profeetta Ex PUA(luin juuri toisesta ketjusta) määritteli markkina-arvokseni ketmin. Eihän ketmeillä ole mitään mahdollisuuksia... :(

        kyllä pimppis sua lohduttaa



      • älä huoli kirjoitti:

        kyllä pimppis sua lohduttaa

        Naiset käy kuumina varattuihin miehiin.


      • super-atm kirjoitti:

        Naiset käy kuumina varattuihin miehiin.

        Ei se varattuna oleminen nyt mitenkään ratkaiseva ole. Ei mulla ole ollut ongelmia naisrintamalla vapaanakaan...

        Mutta sellainen perä siinäkin saattaa olla, että jos naista kiinnostava mies on varattu, on pakit helpommin vastaan otettavissa ja selitettävissä.

        Mut oliks tää kuitenkin musa-aloitus...? :D

        https://www.youtube.com/watch?v=7kGPhpvqtOc


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Ei se varattuna oleminen nyt mitenkään ratkaiseva ole. Ei mulla ole ollut ongelmia naisrintamalla vapaanakaan...

        Mutta sellainen perä siinäkin saattaa olla, että jos naista kiinnostava mies on varattu, on pakit helpommin vastaan otettavissa ja selitettävissä.

        Mut oliks tää kuitenkin musa-aloitus...? :D

        https://www.youtube.com/watch?v=7kGPhpvqtOc

        Tuolla sivun yläreunassa lukee "Kaikkien sinkkujen oma palsta."

        Kun et ole sinkku ja naisia riitti vapaanakin, niin miksi ihmeessä tällaisella palstalla hengailet?

        Varmaan kiva kirjoitella, mutta itse olisin luultavasti jotain ihan muuta tekemässä jos olisin sinä.


      • super-atm kirjoitti:

        Tuolla sivun yläreunassa lukee "Kaikkien sinkkujen oma palsta."

        Kun et ole sinkku ja naisia riitti vapaanakin, niin miksi ihmeessä tällaisella palstalla hengailet?

        Varmaan kiva kirjoitella, mutta itse olisin luultavasti jotain ihan muuta tekemässä jos olisin sinä.

        Ai miksi? No siksku täällä voi yks sellainen pieniaivoinen yksinkertainen Geniokin kokea olevan hetken aikaa huomattavasti fiksumpi mitä hän todellisuudessa on... :D

        Mut tosissaan. Miksi viihdyn jossain baarissa, vaikka ei välttis ihan samanhenkistä jengiä siinä olekaan? Niin...


      • Ex PUA
        Genio.Mente kirjoitti:

        Mä jotenkin luulin olevani hauska, mut taisin epäonnistua surkeasti... :(

        Ja sitäpaitsi palstan profeetta Ex PUA(luin juuri toisesta ketjusta) määritteli markkina-arvokseni ketmin. Eihän ketmeillä ole mitään mahdollisuuksia... :(

        "Ja sitäpaitsi palstan profeetta Ex PUA(luin juuri toisesta ketjusta) määritteli markkina-arvokseni ketmin. Eihän ketmeillä ole mitään mahdollisuuksia... :( "

        . ;)

        http://youtu.be/PFkAAvDkj9k


      • Ikisinkku M
        super-atm kirjoitti:

        Tuolla sivun yläreunassa lukee "Kaikkien sinkkujen oma palsta."

        Kun et ole sinkku ja naisia riitti vapaanakin, niin miksi ihmeessä tällaisella palstalla hengailet?

        Varmaan kiva kirjoitella, mutta itse olisin luultavasti jotain ihan muuta tekemässä jos olisin sinä.

        Heh, vaikka genion pitäisi olla kuuma ja tavoiteltava kun on kerran varattu niin siltikin pimppis antoi kylmästi pakit valkoritaroivalle kamumiehelle, semmoisia ne naiset on :D Jossain vaiheessa taitaa käydä niin että geniokin toistuvasti kaverisektorille pudottuaan viimen kyllästyy ritaroimaan ja tulee tollkua senkin palstakommentteihin :)


      • tuli esiin
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Heh, vaikka genion pitäisi olla kuuma ja tavoiteltava kun on kerran varattu niin siltikin pimppis antoi kylmästi pakit valkoritaroivalle kamumiehelle, semmoisia ne naiset on :D Jossain vaiheessa taitaa käydä niin että geniokin toistuvasti kaverisektorille pudottuaan viimen kyllästyy ritaroimaan ja tulee tollkua senkin palstakommentteihin :)

        Katkera ikishän se siinä


      • Ex PUA kirjoitti:

        "Ja sitäpaitsi palstan profeetta Ex PUA(luin juuri toisesta ketjusta) määritteli markkina-arvokseni ketmin. Eihän ketmeillä ole mitään mahdollisuuksia... :( "

        . ;)

        http://youtu.be/PFkAAvDkj9k

        *huokaus*

        Ja sitten puhutaan, että Genio olisi jotenkin todellisuudesta vieraantunut...


      • Ikisinkku M
        tuli esiin kirjoitti:

        Katkera ikishän se siinä

        Hah, minua vaan huvitti tuo kuinka hyvin palstateoriat toimii käytännössä täällä palstallakin eikä vaan reaalielämässä :D



      • Ex PUA
        Genio.Mente kirjoitti:

        *huokaus*

        Ja sitten puhutaan, että Genio olisi jotenkin todellisuudesta vieraantunut...

        No, kun otat "sithin punaisen pillerin", niin et ole enää kauaa. ;)


      • Ex PUA kirjoitti:

        No, kun otat "sithin punaisen pillerin", niin et ole enää kauaa. ;)

        Kyllä mä jätän ne eriväristen troppien vetämisen sinulle ja muille. Pysyttelen itse mieluummin punkussa ja silleen...

        Ps. Tein eilen(tai milloin se olikaan..?) sen persoonallisuustestin ja sekin meinas, että olen se devils advocate, joita on väestöstä vaan jotain 3 prosenttia. Olin muuten vähän pettynyt siihen. Luulin olevani ainoa laatuaan... :(


      • tuli esiin kirjoitti:

        Katkera ikishän se siinä

        Pst!

        Ikikselle ei ole kukaan kertonut, että Genio on yleensä se, joka naisia kaverisektorille pudottelee... :)

        Mutjoo... Mä oon tässä parhaani mukaan yrittänyt vältellä tyyppia ja ollut kommentoimatta sille niin kuin lupasinkin. Mutta Ikis ei millään pysty olemaan erossa minusta. Edelleen epäilyttää kaverin seksuaalinen suuntautuminen...


      • Ikisinkku M
        Genio.Mente kirjoitti:

        Pst!

        Ikikselle ei ole kukaan kertonut, että Genio on yleensä se, joka naisia kaverisektorille pudottelee... :)

        Mutjoo... Mä oon tässä parhaani mukaan yrittänyt vältellä tyyppia ja ollut kommentoimatta sille niin kuin lupasinkin. Mutta Ikis ei millään pysty olemaan erossa minusta. Edelleen epäilyttää kaverin seksuaalinen suuntautuminen...

        Kyllä sinä olet aika monta kertaa täällä muistanut mainostaa tuota alfa-asemaasi mutta tieto on niin subjektiivinen ettei siitä oikein tiedä voiko siihen luottaa :D


    • uskottava se on nett

      ei täällä kukaan halua tutustua mieheen joka etsii alkoholitonta uskollista ja luotettavaa 30-40v naista sellaista hyvää ja kunnollista perhekeskeistä kaunista ja seksikästä naista täytyisi muka etsiä ja tutustua sellaiseen naiseen kun juo ja täytyy hyväksyä ja antaa lupa juopotella ja käydä vieraissa eikä saa edes kysyä koska tulet toisten miesten luota vaan se on määräilyä ja komentelua ja sairasta mustasukkaisuutta ja kuulemma parisuhteessa ei tarvitse viikkoon nähdä sekin on kuulemma liian taajaan tapailua ja ei saa kieltää jos toinen käy 6 kertaa viikossa bilettämässä ja vaatii että nähdään edes sunnuntaisin on kuulemma läheis riippuvainen se täytyy hyväksyä että nainen on netti nainen jolla on oma vapaus netti miesten kanssa mutta miehenkin täytyisi olla vieraitten naisten kanssa tälläinen on kuulemma normaali kunnon parisuhde luulin erilaisemmaksi mutta ilmeisesti on muututtava kylmäksi tunteettomaksi naisten hyväksi käyttäjäksi niin on naiset itse sanoneet

      • Sää et kyllä osaa lukea sen enempää kuin kirjoittaakaan. :)


      • Huh, melkein hengästyin kun tuon luin!
        Voihan täällä siis tutustua tietysti myös oman sukupuolensa edustajiin ja ihan kaverimielellä, ei kaiken yhteydenpidon tarvitse olla suhde tai seksi mielessä.
        Kaikki toi palstainformaatio kun ei ehkä anna oikeaa kuvaa ihmissuhteista, seksistä tai... no siis oikeastaan mistään tosielämään liittyvästä.


      • 4+15
        pimppaloora kirjoitti:

        Huh, melkein hengästyin kun tuon luin!
        Voihan täällä siis tutustua tietysti myös oman sukupuolensa edustajiin ja ihan kaverimielellä, ei kaiken yhteydenpidon tarvitse olla suhde tai seksi mielessä.
        Kaikki toi palstainformaatio kun ei ehkä anna oikeaa kuvaa ihmissuhteista, seksistä tai... no siis oikeastaan mistään tosielämään liittyvästä.

        Kaikki johon vois harkita tutustuvansa asuvat liian kaukana.


      • 4+15 kirjoitti:

        Kaikki johon vois harkita tutustuvansa asuvat liian kaukana.

        Kirjoittelu ei katso vämimatkaa...


      • pimppaloora kirjoitti:

        Kirjoittelu ei katso vämimatkaa...

        www.osaanmyöskirjoittaa.com
        *välimatkaa*


      • yhden kaverin tarvit
        pimppaloora kirjoitti:

        Huh, melkein hengästyin kun tuon luin!
        Voihan täällä siis tutustua tietysti myös oman sukupuolensa edustajiin ja ihan kaverimielellä, ei kaiken yhteydenpidon tarvitse olla suhde tai seksi mielessä.
        Kaikki toi palstainformaatio kun ei ehkä anna oikeaa kuvaa ihmissuhteista, seksistä tai... no siis oikeastaan mistään tosielämään liittyvästä.

        en kaipaa miehiä kavereikseni minulle riittää mies kavereiksi isäni isoisäni veli ja siskojen miehet muihin en halua tutustua no työkavereihin on pakko mutta naisesta haluan sen parhaan kaverin


      • outo olet
        yhden kaverin tarvit kirjoitti:

        en kaipaa miehiä kavereikseni minulle riittää mies kavereiksi isäni isoisäni veli ja siskojen miehet muihin en halua tutustua no työkavereihin on pakko mutta naisesta haluan sen parhaan kaverin

        ????


      • 1+3
        pimppaloora kirjoitti:

        www.osaanmyöskirjoittaa.com
        *välimatkaa*

        Kyllä mä oon kirjoitellut joilekin aina joskus.


    • ei muuta

      pimppaloora unohtui kysyä koska mainitsit toisessa palstassa että hait joskus netistä seuraa niin ja sanoit että haku alueen oli etelä suomi miten jos olisit rakastunut johonkin niin miten tapailu jos välimatkaa 100-300km itselläni oli kriteeri sama kaupunki tai korkeintaan 30km koska jos kummallakin on työt ja elämä niin 50km on liian pitkä matka tapailuun ja seurusteluun kyllä minusta täytyy olla samasta kaupungista itsekkin jouduin kieltäytymään mukavan oloisista naisista välimatkan takia tavatessa olisi voinut olla toisin ja ei viitsi turhaan ajaa 100km edes takaisin seksi tai panon takia eri asia mutta kyllä sen panokin saisi olla lähempänä tätä nyt vaan kysyin

      • No en mä välttämättä pidä kaukosuhdetta ongelmana, se on asennekysymys. Ei saa olla kovinkaan omistushaluinen ja pitää pystyä luottamaan ja olemaan luottamuksen arvoinen.
        Ja kun harvoin näkee, niin onhan se hyvää menoa silloin ;)

        Mutta pääsääntöisesti se joku max. 100 km hyvin kulkuyhteyksien päässä olis ihan jees.


      • minkä kuvan sait
        pimppaloora kirjoitti:

        No en mä välttämättä pidä kaukosuhdetta ongelmana, se on asennekysymys. Ei saa olla kovinkaan omistushaluinen ja pitää pystyä luottamaan ja olemaan luottamuksen arvoinen.
        Ja kun harvoin näkee, niin onhan se hyvää menoa silloin ;)

        Mutta pääsääntöisesti se joku max. 100 km hyvin kulkuyhteyksien päässä olis ihan jees.

        itse en usko kauko rakkauksiin mutta miten sinä tämän ymmärrät eli minulla on useita naisia kavereinani joiden kanssa harrastan säännöllisesti seksiä toiset varattuja ja toiset ei mutta kiihkeää seksiä on ja olen monen ystävä naisen oikea isä mutta ollaan salattu se naisen kumppanilta luulee olevan sen ja jos tapaan jonkun sinkku naisen niin lupaan jättää seksin toisten kanssa mutta en koskaan aio jättää ystävättäriäni jonkun naisen takia on sairas jos luulee että petän on sairaanloisen mustasukkainen ei ketään voi omistaa ja minulla on vapaus olla kavereideni kanssa ja käyn heidän luonaan vain kahvilla tai maalaan joka päivä keittiö seinän ystävättärelleni eikö naiseni olisi sairas jos luulee että sekstailemme ja petän häntä kyllä täytyy luottaa toiseen


      • outo olet
        minkä kuvan sait kirjoitti:

        itse en usko kauko rakkauksiin mutta miten sinä tämän ymmärrät eli minulla on useita naisia kavereinani joiden kanssa harrastan säännöllisesti seksiä toiset varattuja ja toiset ei mutta kiihkeää seksiä on ja olen monen ystävä naisen oikea isä mutta ollaan salattu se naisen kumppanilta luulee olevan sen ja jos tapaan jonkun sinkku naisen niin lupaan jättää seksin toisten kanssa mutta en koskaan aio jättää ystävättäriäni jonkun naisen takia on sairas jos luulee että petän on sairaanloisen mustasukkainen ei ketään voi omistaa ja minulla on vapaus olla kavereideni kanssa ja käyn heidän luonaan vain kahvilla tai maalaan joka päivä keittiö seinän ystävättärelleni eikö naiseni olisi sairas jos luulee että sekstailemme ja petän häntä kyllä täytyy luottaa toiseen

        "maalaan joka päivä keittiö seinän ystävättärelleni "

        ????


      • autan ystävääni
        outo olet kirjoitti:

        "maalaan joka päivä keittiö seinän ystävättärelleni "

        ????

        se tarvitsee minua maalaus hommissa


      • outo olet
        autan ystävääni kirjoitti:

        se tarvitsee minua maalaus hommissa

        Kuinka kauan sitä yhtä seinää täytyy maalata? Siis kun joka päivä sitä maalaat.


      • haastetta piisaa
        outo olet kirjoitti:

        Kuinka kauan sitä yhtä seinää täytyy maalata? Siis kun joka päivä sitä maalaat.

        se on sellainen seinä se ei löydy sellaista maalia että pysyisi seinässä ongelma seinä miksi muuten kyselet ja jankutat seinästä puhutaan jostain muusta mutta huomenna käyn ystävättäreni kanssa ostamassa kunnon sudin ja menen taas maalaamaan


      • kertokaa nyt
        haastetta piisaa kirjoitti:

        se on sellainen seinä se ei löydy sellaista maalia että pysyisi seinässä ongelma seinä miksi muuten kyselet ja jankutat seinästä puhutaan jostain muusta mutta huomenna käyn ystävättäreni kanssa ostamassa kunnon sudin ja menen taas maalaamaan

        stellaria81 ja pimppaloora mitä en oikein ymmärrä tuosta viestistä ja mitä en osaa lukea tai ymmärrä


      • olet outo
        haastetta piisaa kirjoitti:

        se on sellainen seinä se ei löydy sellaista maalia että pysyisi seinässä ongelma seinä miksi muuten kyselet ja jankutat seinästä puhutaan jostain muusta mutta huomenna käyn ystävättäreni kanssa ostamassa kunnon sudin ja menen taas maalaamaan

        Olet todella outo enkä halua jutella kanssasi mitään.


      • olet kyllä hyvä nain
        olet outo kirjoitti:

        Olet todella outo enkä halua jutella kanssasi mitään.

        olet outo mitä jos me oltais seurusteltu 10v ja tulen riitoihin jonkun useasta ystävättäreestäni kanssa ja tuo kotiimme isyys testin ja sanoo olet tuon 3v lapsen isä ja sanon meillä on sen miehen kanssa samat dnaat ja kaikki on hyvin taas ja rakkaus kukoistaa


      • kaikki hyvin taas
        olet kyllä hyvä nain kirjoitti:

        olet outo mitä jos me oltais seurusteltu 10v ja tulen riitoihin jonkun useasta ystävättäreestäni kanssa ja tuo kotiimme isyys testin ja sanoo olet tuon 3v lapsen isä ja sanon meillä on sen miehen kanssa samat dnaat ja kaikki on hyvin taas ja rakkaus kukoistaa

        niin sun täytyy uskoa kun lupasin en ole harrastanut kenenkään kanssa seksiä


    • asdf34

      Käyttääkö kukaan enää nykyään chat tai irc? Siellähän vois ihan reaaliajassa keskustella...

      • 17+7

        Ei taida juuri kukaan enää käyttää.


      • ,,,,,,,,,,
        17+7 kirjoitti:

        Ei taida juuri kukaan enää käyttää.

        Ircissä on paljon vanhoja partoja, jotka olivat siellä jo 90-luvulla.


    • ht ...

      Juu. Tutustua kyllä aina kannattaa, vaikka viestittelyn muodossa. Kunhan muistaa muutamat realiteetit...

      Välimatkaa, ikäeroa, yms. on luultavasti melko paljon kun käytössä ei ole mitään nettideittien aluerajausta.

      Ja muutenkin on epätodennäköistä että missään romanttisessa/deittailumielessä osuis kohdilleen. Vähän sama kuin arpois vaan pari satunnaista henkilöä nettideitistä ilman muita kriteereitä. Tuskinpa tärppää kovin suurella todennäköisyydellä.

      Mut mielenkiinnon ja uusien tuttavuuksien tekemisen kannalta kannattaa tavata tai viestitellä.

      • lue ensin

        Lue koko ketju, pimppis ei tarkoittanutkaan parinhakumielessä tutustumista, vaan ujoille juttukavereita.


      • Ikisinkku M
        lue ensin kirjoitti:

        Lue koko ketju, pimppis ei tarkoittanutkaan parinhakumielessä tutustumista, vaan ujoille juttukavereita.

        Pimppis tasan tarkkaan niin kauan toimii ujoille juttukaverina kunnes tulee joku tosi kuuma tapaus joka vie jalat alta, sitten unohtuu kamupojat :)


      • ht ...
        lue ensin kirjoitti:

        Lue koko ketju, pimppis ei tarkoittanutkaan parinhakumielessä tutustumista, vaan ujoille juttukavereita.

        Laitetaan humalatilan piikkiin että ei mennyt luettu minulle perille ymmärrettävästi.

        Mut joo. Tosiaan, sen mitä pimppis sanoi on jees. Kun siis todella ymmärtää ettei sotke sitä parinhakuisuutta siihen (ainakaan liikaa) niin ei tuu pettymyksiä.


      • 12+12
        ht ... kirjoitti:

        Laitetaan humalatilan piikkiin että ei mennyt luettu minulle perille ymmärrettävästi.

        Mut joo. Tosiaan, sen mitä pimppis sanoi on jees. Kun siis todella ymmärtää ettei sotke sitä parinhakuisuutta siihen (ainakaan liikaa) niin ei tuu pettymyksiä.

        Onko ht baarissa pokaamassa naisia?


      • ht ...
        12+12 kirjoitti:

        Onko ht baarissa pokaamassa naisia?

        Ei kun olin erään bändin keikkaa katsomassa. Enpä vaihtanut siellä sanakaan yhdenkään naisen kanssa. Pari alkoholipitoista juomaa kyllä join. Ja nyt oon jo kotona ja kohta nukkumassa.


    • L.W.

      Niinhän sitä voisi kuvitella, mutta kun ei näille sukankutojille ole mitään muuta mahdollisuutta olemassa ku se helvetin parisuhde. Siitä on saatava lupaus ja takaus jo ennen kuin on nähtykään lapsenteko. Seksisuhde ei tule kysymykseenkään vaikka nää ihmiset ei oo kyrpää koskaan nähneetkään. Luulisi, että jo yli kolmikymppisiä naisia edes vähän kiinnostas nussiminen, mutta kun ei niin ei. Luovutan näiden osalta.

      • ht ...

        Mitä tahdot siis epätahdikkaasti sanoa, on että harva henkilö jaksaa nähdä vaivaa toisen henkilön kanssa viestittelyyn tai tapailemiseen jos tietää ettei koe mitään romanttista kipinää kyseisen henkilön suuntaan, ja henkilön kanssa ei mitenkään erityisesti synkkaa muutenkaan.

        Ja se on ihan järkevää. Jos ei toista henkilöä koe parisuhde-ehdokkaana... Eikä myöskään tunne henkilöä niin hyvin kuin oikeita ystäviään, eikä jutut luultavasti synkkaa samalla tasolla - niin monellako on sitä aikaa ja intoa käyttää puolituntemattomien kanssa jutusteluun. Mieluumin ihmiset käyttävät sen aikansa silloin vaikka niiden hyvien ystäviensä kanssa tai tehden jotain muuta mistä saavat iloa.

        Jos ihmiset mieluumin käyttäisivät aikaa tuntemattomien kanssa jutteluun, kuin ystäviensä, niin silloinhan tuolla kadulla kaikki tulisivat aina nykimään toisiaan hihoista ihan vaan päästäkseen juttuun jonkun tuntemattoman kanssa. Mutta oikeassa maailmassa se aiheuttaisi vain vaivaannuttavia keskusteluja ja ajan haaskausta.
        Siksi siitä hihasta mennän nykimään vain jos esim. toisen ulkonäkö ja olemus herättää riittävästi kiinnostusta, että koetaan se mahdollinen vaivaannuttava epäonnistuminen / pakit / tms. sen potentiaalisen hyödyn arvoiseksi.


      • ktn-
        ht ... kirjoitti:

        Mitä tahdot siis epätahdikkaasti sanoa, on että harva henkilö jaksaa nähdä vaivaa toisen henkilön kanssa viestittelyyn tai tapailemiseen jos tietää ettei koe mitään romanttista kipinää kyseisen henkilön suuntaan, ja henkilön kanssa ei mitenkään erityisesti synkkaa muutenkaan.

        Ja se on ihan järkevää. Jos ei toista henkilöä koe parisuhde-ehdokkaana... Eikä myöskään tunne henkilöä niin hyvin kuin oikeita ystäviään, eikä jutut luultavasti synkkaa samalla tasolla - niin monellako on sitä aikaa ja intoa käyttää puolituntemattomien kanssa jutusteluun. Mieluumin ihmiset käyttävät sen aikansa silloin vaikka niiden hyvien ystäviensä kanssa tai tehden jotain muuta mistä saavat iloa.

        Jos ihmiset mieluumin käyttäisivät aikaa tuntemattomien kanssa jutteluun, kuin ystäviensä, niin silloinhan tuolla kadulla kaikki tulisivat aina nykimään toisiaan hihoista ihan vaan päästäkseen juttuun jonkun tuntemattoman kanssa. Mutta oikeassa maailmassa se aiheuttaisi vain vaivaannuttavia keskusteluja ja ajan haaskausta.
        Siksi siitä hihasta mennän nykimään vain jos esim. toisen ulkonäkö ja olemus herättää riittävästi kiinnostusta, että koetaan se mahdollinen vaivaannuttava epäonnistuminen / pakit / tms. sen potentiaalisen hyödyn arvoiseksi.

        Täällähän me just käytetään aikaa tuntemattomien kanssa jutusteluun. Jos ei halua toisiin täällä oleviin sen enempää tutustua, niin silloin käyttää aikaansa nimenomaan mieluummin siihen tuntemattomien kanssa jutusteluun. :D

        Ei ole vielä mennyt ystävien edelle tämä, vaikka välillä hervotonta menoa onkin.


      • ht ...
        ktn- kirjoitti:

        Täällähän me just käytetään aikaa tuntemattomien kanssa jutusteluun. Jos ei halua toisiin täällä oleviin sen enempää tutustua, niin silloin käyttää aikaansa nimenomaan mieluummin siihen tuntemattomien kanssa jutusteluun. :D

        Ei ole vielä mennyt ystävien edelle tämä, vaikka välillä hervotonta menoa onkin.

        Touché.

        Ehkä samat säännöt eivät päde täällä kuin livenä? Anonymiteetti poistaa vaivaantuneisuuden. Voi sanoa mitä sylki suuhun tuo eikä keskustelu silti ole vaivaannuttavaa. (Vaikkakin ehkä typerää väittelyä)


    • väittelyitä vain

      Miehethän käy täällä vain haukkumassa naisia ja naistenkin jutut on osittain melko outoja. En usko, että täällä kukaan kykenee mihinkään todelliseen toisesta ihmsisestä välittämiseen.

    • Mut oikeesti. Antaakaa kun iskä neuvoo miten homman voi saada tyylikkäästi ja hiljaisesti pelittämään täälläkin, jos on mielenkiintoa tutustua toisiinsa.

      Luot itsellesi rekatun profiilin. Jätä sen julkiseksi. Kirjoitat sillä täällä. Jos joku toinen rekattu profiili vaikuttaa niin kiinnostavalta, että haluaisit tutustua, tsekkaat et onko sen profiili julkinen tai piilotettu. Jos on julkinen, laitat hänelle yksityisviestiä. Jos toisenkin profiili on julkinen, tuskin hän on niin dorka että jättää vastaamatta viestiisi tai alkaa kuuluttamaan siitä julkisesti keskustelupalstoilla....

      Siitä vaikka se pikkuhiljaa lähtee eikä kenenkään tarvitse tietää sitä kuka kenenkin kanssa on yhteyksissä myös yksityisesti...

      Oliko liian vaikeaa?

      • Niinjoo... Heh, en ottanut tätä palstaa ajatellen huomioon sitä, että joku voi kiinnostua sinustakin ja laittaa sulle yksityisviestiä... :)


      • Olisi se mukava tutustua tämän palstan kautta uusiin ihmisiin, kun eipä tuolla reaalimaailmassa oikein pääse koskaan missään ihmisiin tutustumaan.

        Harmillista vaa se, että se ilmapiiri on tällä palstalla tällainen, jossa kaikki ovat aina yhdessä mua haukkumassa ja koko ajan kiusaamassa. Niin eipä sitä tämän vuoksi uskaltaisi varmaan edes mennä mihinkään palstalaisten välisiin live-tapaamisiin, kun ei oikein tiedä sitä, että voiko sitä luottaa näihin palstan kirjoittajiin ollenkaan.


      • 10+13
        Genio.Mente kirjoitti:

        Niinjoo... Heh, en ottanut tätä palstaa ajatellen huomioon sitä, että joku voi kiinnostua sinustakin ja laittaa sulle yksityisviestiä... :)

        Kiitos vinkistä Genio laitetaan kohta viestejä


      • Juurikin noin :)


      • 2+14

        Oon kyllä yrittänyt vikitellä stellariaa, mutta aina sillä on se profiili piilotettu. :(


      • DarkFear kirjoitti:

        Olisi se mukava tutustua tämän palstan kautta uusiin ihmisiin, kun eipä tuolla reaalimaailmassa oikein pääse koskaan missään ihmisiin tutustumaan.

        Harmillista vaa se, että se ilmapiiri on tällä palstalla tällainen, jossa kaikki ovat aina yhdessä mua haukkumassa ja koko ajan kiusaamassa. Niin eipä sitä tämän vuoksi uskaltaisi varmaan edes mennä mihinkään palstalaisten välisiin live-tapaamisiin, kun ei oikein tiedä sitä, että voiko sitä luottaa näihin palstan kirjoittajiin ollenkaan.

        Elämässä pitää ottaa riskejä, muuten ei tule koskaan saamaan yhtään mitään :)


      • neiti ruiskukka

        Ei oo vaikeaa, ainakaan kuulosta siltä.. mutta jostain syystä en saa ikinä rekkauduttua ja nuo mun ihmisiin tutustumiset on aina julkisia selkkauksia :) mutta eipä täällä nyt järin paljon oo viimeaikoina edes tullut pyörittyä. saa nähdä jääkö koko palsta.. mutta hiljaiselokautta täältä on nyt tullut ainakin taas vietettyä.


      • Von Lausevits
        2+14 kirjoitti:

        Oon kyllä yrittänyt vikitellä stellariaa, mutta aina sillä on se profiili piilotettu. :(

        No niin, sanasta miestä, sarvesta härkää. Stella kun siellä etsii kamua (tai toyboy'ta, en nyt niint tarkkaan muista), niin tuossa ylempänä on jo yksi ehdokas.


      • Ikisinkku M

        Luulen että tuolla taustalla on niin paljon vihaisia, kostonhimoisia ja ilkeitä naisia että ne tekisi vaan vedätyksiä mulle, en siis voi rekkautua.


      • pimppaloora kirjoitti:

        Elämässä pitää ottaa riskejä, muuten ei tule koskaan saamaan yhtään mitään :)

        No pitää toki, mutta täytyy sitä tässä mun tilanteessani ajatella myös hyvin tarkkaan kaikkia niitä riskejä, joita se ihmisiin tutustuminen tämän palstan kautta oikein voisi aiheuttaa. Kuitenkin tänä päivänä kun kaikilla on ne kännykkäkamerat mukana joka paikassa, niin siinä voisi hyvinkin ne mua kiusaavat idiootit ottaa musta kuvan/kuvia, jos sitä satuttaisiin tapaamaan ja sitten en voisi enää edes esiintyä anonymisti tällä palstalla.

        Kyllä sitä vaan tollaiset asiat kovasti mietityttää ja kyllä sitä aina epäilee, ettei se riskien ottaminen olisi sen oman identiteetin vaarantamisen arvoista. Ei varsinkaan tässä tilanteessa, kun on huomannut jo yli vuoden ajan sen, että minkälainen se ilmapiiri mua kohtaan oikein on tällä palstalla.


      • DarkFear kirjoitti:

        No pitää toki, mutta täytyy sitä tässä mun tilanteessani ajatella myös hyvin tarkkaan kaikkia niitä riskejä, joita se ihmisiin tutustuminen tämän palstan kautta oikein voisi aiheuttaa. Kuitenkin tänä päivänä kun kaikilla on ne kännykkäkamerat mukana joka paikassa, niin siinä voisi hyvinkin ne mua kiusaavat idiootit ottaa musta kuvan/kuvia, jos sitä satuttaisiin tapaamaan ja sitten en voisi enää edes esiintyä anonymisti tällä palstalla.

        Kyllä sitä vaan tollaiset asiat kovasti mietityttää ja kyllä sitä aina epäilee, ettei se riskien ottaminen olisi sen oman identiteetin vaarantamisen arvoista. Ei varsinkaan tässä tilanteessa, kun on huomannut jo yli vuoden ajan sen, että minkälainen se ilmapiiri mua kohtaan oikein on tällä palstalla.

        Sitä ehkä sinun ja monen muunkin olisi kannattanut kenties miettiä jo kauan sitten, että mitä tänne palstalle suoltaa. Kaikki tämä tänne oksennettu skeida voi tulla suureksi esteeksi uusiin ihmisiin tutustumisessa täällä ja livessäkin.

        On muuten kova homma alkaa esittämään livessä täysin toisenlaista ihmistä mitä todellisuudessa on. Tuskin tänne palstalle montaakaan Robert DeNiroa ja Al Pacinoa eksynyt on... :D


      • ht ...
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        Ei oo vaikeaa, ainakaan kuulosta siltä.. mutta jostain syystä en saa ikinä rekkauduttua ja nuo mun ihmisiin tutustumiset on aina julkisia selkkauksia :) mutta eipä täällä nyt järin paljon oo viimeaikoina edes tullut pyörittyä. saa nähdä jääkö koko palsta.. mutta hiljaiselokautta täältä on nyt tullut ainakin taas vietettyä.

        "julkisia selkkauksia" ... Voisiko sitä paremmin ilmaista. :D

        Tällä palstalla kaikki jutut tuntuu olevan kyllä enemmän tai vähemmän selkkauksia.


      • 10+13 kirjoitti:

        Kiitos vinkistä Genio laitetaan kohta viestejä

        Good Luck! :D


      • neiti ruiskukka
        ht ... kirjoitti:

        "julkisia selkkauksia" ... Voisiko sitä paremmin ilmaista. :D

        Tällä palstalla kaikki jutut tuntuu olevan kyllä enemmän tai vähemmän selkkauksia.

        Eipä varmaan.. On se kumma kun kaikki täytyy aina tehdä vaikeimman kautta :D


      • ....................
        DarkFear kirjoitti:

        No pitää toki, mutta täytyy sitä tässä mun tilanteessani ajatella myös hyvin tarkkaan kaikkia niitä riskejä, joita se ihmisiin tutustuminen tämän palstan kautta oikein voisi aiheuttaa. Kuitenkin tänä päivänä kun kaikilla on ne kännykkäkamerat mukana joka paikassa, niin siinä voisi hyvinkin ne mua kiusaavat idiootit ottaa musta kuvan/kuvia, jos sitä satuttaisiin tapaamaan ja sitten en voisi enää edes esiintyä anonymisti tällä palstalla.

        Kyllä sitä vaan tollaiset asiat kovasti mietityttää ja kyllä sitä aina epäilee, ettei se riskien ottaminen olisi sen oman identiteetin vaarantamisen arvoista. Ei varsinkaan tässä tilanteessa, kun on huomannut jo yli vuoden ajan sen, että minkälainen se ilmapiiri mua kohtaan oikein on tällä palstalla.

        tapaa ainakin ensin mies86


      • Ikisinkku M
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        Eipä varmaan.. On se kumma kun kaikki täytyy aina tehdä vaikeimman kautta :D

        Tässä ilmeisesti jokin sisäpiirin juttu kyseessä ja lisäksi kun teitä kumpaakaan ei ole juuri näkynyt ja sitten ykskaks ilmestytte paikalle niin pakko on uteliaisuuttaan kysyä että onko teillä jotain sutinaa? tavanneet ilmeisesti ainakin olette, kerro lisää selkkauksesta, olisi varmaan hauska tarina :)


      • Oletpa sä...
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Tässä ilmeisesti jokin sisäpiirin juttu kyseessä ja lisäksi kun teitä kumpaakaan ei ole juuri näkynyt ja sitten ykskaks ilmestytte paikalle niin pakko on uteliaisuuttaan kysyä että onko teillä jotain sutinaa? tavanneet ilmeisesti ainakin olette, kerro lisää selkkauksesta, olisi varmaan hauska tarina :)

        kaiken lisäksi vielä utelias!


      • yritystä oli
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Tässä ilmeisesti jokin sisäpiirin juttu kyseessä ja lisäksi kun teitä kumpaakaan ei ole juuri näkynyt ja sitten ykskaks ilmestytte paikalle niin pakko on uteliaisuuttaan kysyä että onko teillä jotain sutinaa? tavanneet ilmeisesti ainakin olette, kerro lisää selkkauksesta, olisi varmaan hauska tarina :)

        Ei kun niillä oli julkista yritystä tapaamiseen, mut neitiruiskukka nyrpisteli ht:n wt-valinnoille. Ei ne kai edes tapaamiseen asti päässeet. Täällä oli pitkä ketju niitten yritystä kun eivät privana sitä jostain syystä halunneet hoitaa.


      • utala
        yritystä oli kirjoitti:

        Ei kun niillä oli julkista yritystä tapaamiseen, mut neitiruiskukka nyrpisteli ht:n wt-valinnoille. Ei ne kai edes tapaamiseen asti päässeet. Täällä oli pitkä ketju niitten yritystä kun eivät privana sitä jostain syystä halunneet hoitaa.

        Missäs sellainen ketju on? Mulla olisi pitkä päivä aikaa lukea. Taidan olla vähän kipeä ja ajattelin pysyä sisätiloissa.


      • Ikisinkku M
        yritystä oli kirjoitti:

        Ei kun niillä oli julkista yritystä tapaamiseen, mut neitiruiskukka nyrpisteli ht:n wt-valinnoille. Ei ne kai edes tapaamiseen asti päässeet. Täällä oli pitkä ketju niitten yritystä kun eivät privana sitä jostain syystä halunneet hoitaa.

        Siksi minuakin kiinnostaa kun muistan sen ketjun ja kyllä minulle jäi se vaikutelma että yhteystietoja jossain päätettiin vaihtaa tai siihen ainakin oli lupausta ilmassa. Ht ainakin oli selkeästi kiinnostunut, mikseipä olisi ollut kun onhan neiti rt kirjoituksissaan ainakin kiintoisa pakkaus.


      • epäkelpoinen
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Siksi minuakin kiinnostaa kun muistan sen ketjun ja kyllä minulle jäi se vaikutelma että yhteystietoja jossain päätettiin vaihtaa tai siihen ainakin oli lupausta ilmassa. Ht ainakin oli selkeästi kiinnostunut, mikseipä olisi ollut kun onhan neiti rt kirjoituksissaan ainakin kiintoisa pakkaus.

        Mäkin muistan hämärästi jonkun sellaisen keskustelun. Olikos siinä Ikisinkkukin yrittämässä ja vielä jotain muitakin palstatyyppejä. En tiedä tapasivatko, mutta neiti ruiskukka ruoti sitä hooteetä (tai sen kyseenalaisia naisvalintojaan) täällä palstalla julkisesti (?). Ymmärsin ettei olis neidille kelvannut.


      • Ikisinkku M
        epäkelpoinen kirjoitti:

        Mäkin muistan hämärästi jonkun sellaisen keskustelun. Olikos siinä Ikisinkkukin yrittämässä ja vielä jotain muitakin palstatyyppejä. En tiedä tapasivatko, mutta neiti ruiskukka ruoti sitä hooteetä (tai sen kyseenalaisia naisvalintojaan) täällä palstalla julkisesti (?). Ymmärsin ettei olis neidille kelvannut.

        Minä itseasiassa heitä hienovaraisesti kannustin tapaamiseen, olisihan se upeaa saada palstapari aikaiseksi :) Ihan oikein että ruotikin, eihän ht:tä nyt ihan kuin koiraa veräjästä voi päästää kauppallisissa käynneistään ja yhden illan jutuistaan. Kunnollisen naisena neiti rk toki nuhteli muttei se nyt varmaan tarkoittanut että täysin olisi ollut toivo menetetty.


      • 2naismoralismia
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Minä itseasiassa heitä hienovaraisesti kannustin tapaamiseen, olisihan se upeaa saada palstapari aikaiseksi :) Ihan oikein että ruotikin, eihän ht:tä nyt ihan kuin koiraa veräjästä voi päästää kauppallisissa käynneistään ja yhden illan jutuistaan. Kunnollisen naisena neiti rk toki nuhteli muttei se nyt varmaan tarkoittanut että täysin olisi ollut toivo menetetty.

        Niin et sun mielestä naisen pitäis pysyä hyväksymään miehen wt-historia. Nuhtelulla selviää "hyihyi". Mut autas jos miehen pitäis hyväksyä naiselta vastaavaa sekoilua.


      • angry bird
        2naismoralismia kirjoitti:

        Niin et sun mielestä naisen pitäis pysyä hyväksymään miehen wt-historia. Nuhtelulla selviää "hyihyi". Mut autas jos miehen pitäis hyväksyä naiselta vastaavaa sekoilua.

        Sama tuli mieleen. Miehelle pitää antaa mahdollisuus jos on ns. historiaa mutta jos naisella on sama "historia" (harvemmin naiset tosin käyvät maksullisissa) niin ei ole joidenkin miesten mukaan mitään mahdollisuutta (joidenkin miesten mukaan) suhteeseen.


      • angry bird
        angry bird kirjoitti:

        Sama tuli mieleen. Miehelle pitää antaa mahdollisuus jos on ns. historiaa mutta jos naisella on sama "historia" (harvemmin naiset tosin käyvät maksullisissa) niin ei ole joidenkin miesten mukaan mitään mahdollisuutta (joidenkin miesten mukaan) suhteeseen.

        Kerran vielä: "joidenkin miesten mukaan" :D

        eli niiden itseään "kunnon miehiksi" nimittävien mukaan.


      • 12+12
        2naismoralismia kirjoitti:

        Niin et sun mielestä naisen pitäis pysyä hyväksymään miehen wt-historia. Nuhtelulla selviää "hyihyi". Mut autas jos miehen pitäis hyväksyä naiselta vastaavaa sekoilua.

        Eli jos mies on 30 iässä neitsyt ja päättää hankkiutua poikuudestaan eroon = WT-historia.

        Jos mies 20 iässä panee ensin useita helppoja WT-naisia oppiakseen pelin, sitten taviksia, sitten kaunottaria jos saa...ja tietysti jatkaa tätä kolmekymppisenä = normaalin miehen historia, kaikki ok.


      • ktn-
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Luulen että tuolla taustalla on niin paljon vihaisia, kostonhimoisia ja ilkeitä naisia että ne tekisi vaan vedätyksiä mulle, en siis voi rekkautua.

        Siis miksi ihmeessä naiset olis sulle vihaisia ja kostonhimoisia? Onko sulla kenties takanasi liuta vähemmän kauniisti päättyneitä suhteita?


      • neiti ruiskukka
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Tässä ilmeisesti jokin sisäpiirin juttu kyseessä ja lisäksi kun teitä kumpaakaan ei ole juuri näkynyt ja sitten ykskaks ilmestytte paikalle niin pakko on uteliaisuuttaan kysyä että onko teillä jotain sutinaa? tavanneet ilmeisesti ainakin olette, kerro lisää selkkauksesta, olisi varmaan hauska tarina :)

        Ikisinkkuhan se täällä, yllätys yllätys. Onko sulla joku tutka päällä kun löydät aina joka keskusteluun itsesi? :) En taida nyt kertoa ainakaan vielä mitään. Katsotaan jos joskus :)


      • ht ...
        2naismoralismia kirjoitti:

        Niin et sun mielestä naisen pitäis pysyä hyväksymään miehen wt-historia. Nuhtelulla selviää "hyihyi". Mut autas jos miehen pitäis hyväksyä naiselta vastaavaa sekoilua.

        Kyllä useimmat miehet (paitsi ehkä jotkut palstan miehet) hyväksyy naisenkin aiemmat sekoilut. Vaikka sellaiset sekoilut mitenkään toivottavaa olekaan.

        Ja eihän naistenkaan tarvitse hyväksyä mieheltä sellaista menneisyyttä. Jokainen päättää itse millaisen historian mahdollisessa kumppanissaan hyväksyy.

        Ja jokaisen tulee hyväksyä, että se oma menneisyys voi aina vaikuttaa siihen miten kumppanit tulevaisuudessa suhtautuu. Harvahan siitä täysin avoimesti kylläkään heti kertoo.

        Muilta osin en tätä ketjun sivujuonnetta kommentoi. Todettakoon sen verran, että itselläni oli siis hieman muuta tapailua viimeaikoina menossa (ei neiti rk:hon liittyvää). Tosin se nyt ei sitten lopulta mihinkään johtanut, joten se siitä.


      • Ikisinkku M
        2naismoralismia kirjoitti:

        Niin et sun mielestä naisen pitäis pysyä hyväksymään miehen wt-historia. Nuhtelulla selviää "hyihyi". Mut autas jos miehen pitäis hyväksyä naiselta vastaavaa sekoilua.

        Ei nyt ihan niinkään ja minusta on hienoa juuri tuo neiti rk:n moraalinen puoli mutta toisaalta taas harha-askelista huolimatta pidän hooteetä ihan asiajamppana ja tavallaan voin ymmärtää ne kertomansa mukaan ennestään suht kokemattoman miehen sekoilut. En myöskään toki tarkoitakaan että ihan pelkällä hyihyillä tarvitsisi selvitä mutta jos todistaisi neiti rk:lle tehneensä parannuksen en ehkä tuomitsisi kovin paljoa kumpaakaan.


      • Ikisinkku M
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        Ikisinkkuhan se täällä, yllätys yllätys. Onko sulla joku tutka päällä kun löydät aina joka keskusteluun itsesi? :) En taida nyt kertoa ainakaan vielä mitään. Katsotaan jos joskus :)

        Pitänee sitten koettaa hooteelta nuuskia jos vaikka olisi avoimempi :D Ei kun tosissaan vaan kun kumpaakaan ei ole juuri näykynyt ja yhtäaikaa sitten putkahdatte paikalle niin vaatiihan se vähän lisäselvitystä :D Vähän niin kuin jos tuttavaporukalla oltaisiin jossain saarella ja jotkut jossain vaiheessa katoaa ja sitten poislähtöpäivänä ilmestyvät paikalle tukat sekaisin muka niin kuin ei mitään niin aiheuttaahan se kysymyksiä :D


      • Ikisinkku M
        ktn- kirjoitti:

        Siis miksi ihmeessä naiset olis sulle vihaisia ja kostonhimoisia? Onko sulla kenties takanasi liuta vähemmän kauniisti päättyneitä suhteita?

        Ei kun täällä palstalla tuntuu aina toisinaan ilmestyvän puskista jostain ihme syystä vihaisia naisia kommentoimaan niin kai niillä jotain on hampaankolossa, vihaavat minun 50-luvun haaveilua :)


      • neiti ruiskukka
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Ei nyt ihan niinkään ja minusta on hienoa juuri tuo neiti rk:n moraalinen puoli mutta toisaalta taas harha-askelista huolimatta pidän hooteetä ihan asiajamppana ja tavallaan voin ymmärtää ne kertomansa mukaan ennestään suht kokemattoman miehen sekoilut. En myöskään toki tarkoitakaan että ihan pelkällä hyihyillä tarvitsisi selvitä mutta jos todistaisi neiti rk:lle tehneensä parannuksen en ehkä tuomitsisi kovin paljoa kumpaakaan.

        No voin kertoa, että ollaan juteltu ja paljon. Ja tiedän noiden tapahtumien kulun aika tarkkaan, syitä ym. paremmin kuin varmaan kukaan. Mutta "asiajamppuus" on kyllä vain vahvistunut paremman tutustumisen myötä. Joitakin epävarmuustekijöitä tässä on vielä kyllä matkassa, joten tilanne on aika epäselvä tällä hetkellä. Voi kääntyä mihin suuntaan hyvänsä.. mutta jotain selkeyttä tilanteeseen on kyllä odotettavissa tässä lähitulevaisuudessa. Katsotaan.


      • neiti ruiskukka
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Pitänee sitten koettaa hooteelta nuuskia jos vaikka olisi avoimempi :D Ei kun tosissaan vaan kun kumpaakaan ei ole juuri näykynyt ja yhtäaikaa sitten putkahdatte paikalle niin vaatiihan se vähän lisäselvitystä :D Vähän niin kuin jos tuttavaporukalla oltaisiin jossain saarella ja jotkut jossain vaiheessa katoaa ja sitten poislähtöpäivänä ilmestyvät paikalle tukat sekaisin muka niin kuin ei mitään niin aiheuttaahan se kysymyksiä :D

        Et nuuski, sillä on tapana lörpötellä vähän liianki yksityiskohtaisesti :) Tuo mun selostus saa nyt riittää.


      • Gentle Man
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        Et nuuski, sillä on tapana lörpötellä vähän liianki yksityiskohtaisesti :) Tuo mun selostus saa nyt riittää.

        Sopikaahan ruiskukka & ht ne treffit jo :D Vai pitääkö minun päättää aika ja paikka teidän puolestanne, kun teillä tuntuu olevan vaikeuksia asian järjestämisessä...?


      • Ikisinkku M
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        No voin kertoa, että ollaan juteltu ja paljon. Ja tiedän noiden tapahtumien kulun aika tarkkaan, syitä ym. paremmin kuin varmaan kukaan. Mutta "asiajamppuus" on kyllä vain vahvistunut paremman tutustumisen myötä. Joitakin epävarmuustekijöitä tässä on vielä kyllä matkassa, joten tilanne on aika epäselvä tällä hetkellä. Voi kääntyä mihin suuntaan hyvänsä.. mutta jotain selkeyttä tilanteeseen on kyllä odotettavissa tässä lähitulevaisuudessa. Katsotaan.

        se onkin hyvä että on niitä "epävarmuustekijöitä" sinun mielstä, osaat sitten olla riittävän varovainen ettei ht vahingossakaan pääse pelailemaan tunteillasi liiaksi. Kääntyy mihin kääntyy niin lycka till joka tapauksessa :)


      • Ikisinkku M
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        Et nuuski, sillä on tapana lörpötellä vähän liianki yksityiskohtaisesti :) Tuo mun selostus saa nyt riittää.

        Saisi se vähän kyllä tulla tänne tarkentamaan niin että kaikki sitten tapahtuisi meidän vastuuntuntoisten, vain hyviä neuvoja jakelevien esiliinojen valvonnassa :D


      • lukekaa näitä
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Pitänee sitten koettaa hooteelta nuuskia jos vaikka olisi avoimempi :D Ei kun tosissaan vaan kun kumpaakaan ei ole juuri näykynyt ja yhtäaikaa sitten putkahdatte paikalle niin vaatiihan se vähän lisäselvitystä :D Vähän niin kuin jos tuttavaporukalla oltaisiin jossain saarella ja jotkut jossain vaiheessa katoaa ja sitten poislähtöpäivänä ilmestyvät paikalle tukat sekaisin muka niin kuin ei mitään niin aiheuttaahan se kysymyksiä :D

        Hooteehan tuolla aikaisemmin jo tilitti että jotain tapailua oli, mutta siitä ei poikinut mitään. Eli ei siis nti ruiskukka kuitenkaan ollut kyseessä vaan joku muu.


      • neiti ruiskukka
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Saisi se vähän kyllä tulla tänne tarkentamaan niin että kaikki sitten tapahtuisi meidän vastuuntuntoisten, vain hyviä neuvoja jakelevien esiliinojen valvonnassa :D

        Voi hyvät hyssykät.. eiköhän tää hoidu ilman teidän valvontaakin, kiitos vain :D


      • 2+14 kirjoitti:

        Oon kyllä yrittänyt vikitellä stellariaa, mutta aina sillä on se profiili piilotettu. :(

        No mutta eihän se profiilin piilossaolo sähköpostin laittamista estä. Mikä vattu tässä asiassa onkin niin vaikeata tajuta, kun vähän väliä on joku natisemassa tuosta profiilin piilotuksesta.

        En aio laittaa profiiliani julkiseksi koska olen laittanut sinne vahingossa vähän liikaa tietoja itsestäni enkä näköjäänsä saa niitä enää mitenkään muutettua, kun ei ole enää toiminnassa se sähköpostiosoite jonka laitoin siihen varmistusosoitteeksi.

        Ja mitäpä hyötyä siitä julkisesta profiilista muutenkaan olisi, kun nämä junttapulit keksisivät sitten kuitenkin jonkun muun syyn minkä takia eivät voi sitä privaviestiä laittaa. Prkl!


      • 19+2
        stellaria81 kirjoitti:

        No mutta eihän se profiilin piilossaolo sähköpostin laittamista estä. Mikä vattu tässä asiassa onkin niin vaikeata tajuta, kun vähän väliä on joku natisemassa tuosta profiilin piilotuksesta.

        En aio laittaa profiiliani julkiseksi koska olen laittanut sinne vahingossa vähän liikaa tietoja itsestäni enkä näköjäänsä saa niitä enää mitenkään muutettua, kun ei ole enää toiminnassa se sähköpostiosoite jonka laitoin siihen varmistusosoitteeksi.

        Ja mitäpä hyötyä siitä julkisesta profiilista muutenkaan olisi, kun nämä junttapulit keksisivät sitten kuitenkin jonkun muun syyn minkä takia eivät voi sitä privaviestiä laittaa. Prkl!

        Niin keksisinkin, top2 syy olisi heti välimatka. Ota piilotus pois ja muuta tähän naapuriin asumaan että voin keksii uusia tekosyitä.


      • so busted
        lukekaa näitä kirjoitti:

        Hooteehan tuolla aikaisemmin jo tilitti että jotain tapailua oli, mutta siitä ei poikinut mitään. Eli ei siis nti ruiskukka kuitenkaan ollut kyseessä vaan joku muu.

        Ht haki pimppalooralta pakit.


      • ktn-
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Ei kun täällä palstalla tuntuu aina toisinaan ilmestyvän puskista jostain ihme syystä vihaisia naisia kommentoimaan niin kai niillä jotain on hampaankolossa, vihaavat minun 50-luvun haaveilua :)

        Onneks sä et koskaa kommentoi mitään vihaisesti tai halveksivasti, niin kyse ei voi olla mistään samalla mitalla takaisn -heitoista.

        50-luku on muuten kovin muotia ainakin mekkojen käytön osalta. En kyllä tiedä miten on vintageharrastajien seksuaalimoraali-ideaalien laita.


      • Ikisinkku M
        ktn- kirjoitti:

        Onneks sä et koskaa kommentoi mitään vihaisesti tai halveksivasti, niin kyse ei voi olla mistään samalla mitalla takaisn -heitoista.

        50-luku on muuten kovin muotia ainakin mekkojen käytön osalta. En kyllä tiedä miten on vintageharrastajien seksuaalimoraali-ideaalien laita.

        Sitä minäkin ihmettelen että mistä se viha oikein kumpuaa? Ehkä se on siksi kun puskanaiset tuntee häpeää siitä mitä ovat ja tällainen vienoja 50-lukulaisuuden toiveita esittävä kiltti mies on heille liian katkera muistutus siitä mitä he voisivat olla jos vain haluaisivat.

        Vähän veikkaan etä ne on vale-50-lukulaisia, pinnallisella kuorella esittävät jotain mitä eivät oikeasti kuitenkaan ole :(


      • ht ...
        so busted kirjoitti:

        Ht haki pimppalooralta pakit.

        Ei ollut palstalta se nainen. (Tai mistäs minä sitä tiedän vaikka pyörisikin täällä jollain nimimerkillä.)


      • ht ...
        Ikisinkku M kirjoitti:

        se onkin hyvä että on niitä "epävarmuustekijöitä" sinun mielstä, osaat sitten olla riittävän varovainen ettei ht vahingossakaan pääse pelailemaan tunteillasi liiaksi. Kääntyy mihin kääntyy niin lycka till joka tapauksessa :)

        "ettei ht vahingossakaan pääse pelailemaan tunteillasi liiaksi"

        Et kai nyt Ikisinkku M yritä vihjailla että olisin joku pelimies.

        Eiköhän tuo neiti ruiskukka tiedä aika tarkkaan minun naisseikkailuni kun olen niistä täällä palstallakin kertoillut ja vieläpä ehkä asteen verran tarkemmin privana. :)


      • stellaria81 kirjoitti:

        No mutta eihän se profiilin piilossaolo sähköpostin laittamista estä. Mikä vattu tässä asiassa onkin niin vaikeata tajuta, kun vähän väliä on joku natisemassa tuosta profiilin piilotuksesta.

        En aio laittaa profiiliani julkiseksi koska olen laittanut sinne vahingossa vähän liikaa tietoja itsestäni enkä näköjäänsä saa niitä enää mitenkään muutettua, kun ei ole enää toiminnassa se sähköpostiosoite jonka laitoin siihen varmistusosoitteeksi.

        Ja mitäpä hyötyä siitä julkisesta profiilista muutenkaan olisi, kun nämä junttapulit keksisivät sitten kuitenkin jonkun muun syyn minkä takia eivät voi sitä privaviestiä laittaa. Prkl!

        mä voisin sormeilla sua ja muutakin?


    • Von Lausevits

      Stellukalle pitää sitten olla hiukka oikeistolaisempaa ehdokasta.

    • Sonne

      Mulla on sellainen metodi, että tutustun ensin itseeni ja tulen sitten kertomaan siitä teille.

      (naurua)

      • Sonne

        Paitsi että museoon me ollaan kuulemma tulossa. Eihän tuollaista nyt voi jättää väliin.

        (reps)


    • Yhtä "innostuneita" täällä naiset ovat minuun tutustumaan varmasti kuin kaikkialla muuallakin. Kaunis ajatus tietysti että täällä tutustuttaisiin toisiin.

      Olen huomannut että live-elämässäkin ikäiseni naiset ovat aina suhtautuneet minuun välttelevästi, varautuneesti ja kuin olisin ilmaa... samoin kuin nettitreffisivuilla.

      Normaali juttelu ja kanssakäyminen on yleensä mahdollista vain sukulaisten, reilusti vanhempien naisten ja kavereiden puolisoiden kanssa. Eli sellaisten kanssa, jotka eivät pelkää että pyytäisin heitä kahville, treffeille yms.

      • AfTötterström

        Entä jos tosiaan oletkin ilmaa?


    • mieswittu

      Parisuhdetta en täältä hae, mutta haluaisin tutustua kaveripohjalta Suomi24:n miesvittuihin.

    • ...

      totta,
      Itsekin joskus aikoinaan tutustuin (ainakin noin pintapuolisesti) erään naishenkilön ajatusmaailmaan miehen logiikka -palstalla, ja kyllä täytyy sanoa että se rohkaisi tekemään aloitteita ihan tosielämässäkin. Huomasi, että ihan ihmisiähän naisetkin ovat, eikä heitä tarvitse pelätä.

      Itsellä kun ei aikoinaan ollut edes siskoa ja muutenkin melko rajoittunut lapsuus / nuoruus, että eipä sitä oikein uskaltanut naisille pukahtaakaan aiemmin.

    • moi pimppaloora!kiva nimimerkki tykkään!mul ois yks vehe mikä tarvis sun apua!se on vissii rikki......?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe