Tulevaisuus kiinnostaa jokaista

Monet käyvät povaajilla. Se on turhaa niin kauan kuin Raamattu on käytössä. Ajankohtainen kysymys: "Mitä tapahtuu tällä vuosituhannella?"

Raamatun mukaan Herra tulee perustamaan rauhan valtakunnan maan päälle. Kuten tiedämme, tullaan uskovat tempaamaan Karitsan häihin 7 vuotta ennen kuin maailmarauha alkaa. Koska Jeesuksen syntymästä on kulunut kaksi päivää eli 2000 vuotta, tempaukselle ei ole ajallista estettä. Jos tempaus tapahtuu vuonna 2015, alkaa 1000-vuotinen valtakunta vuonna 2022.

2Piet. 3:8
Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä."

55

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkkeet lääkkeet

      Niin, ja jos haluaa tietää mitä täysin satavarmasti EI TULE TAPAHTUMAAN, voi aina lukea kaltaisesi foliokypäräisen hourailuja.

      • En olisi uskonut, että helluntailainen ottaa tuollaisen kannan. Mikä Raamattu sinulla on?


      • Pääkonttorin mies
        yurki1000js kirjoitti:

        En olisi uskonut, että helluntailainen ottaa tuollaisen kannan. Mikä Raamattu sinulla on?

        Helluntailaiset eivät enää povaa tempauksen ajankohtaa kuten aloittaja, syynä on viime vuosisadan lopun nolosti päättyneet profetiat ja selitykset.
        Toki Hartosen kirjaa pidetään kanonisoituna, Raamatun veroisena, lopunajan selitysteoksena.


      • Pääkonttorin mies kirjoitti:

        Helluntailaiset eivät enää povaa tempauksen ajankohtaa kuten aloittaja, syynä on viime vuosisadan lopun nolosti päättyneet profetiat ja selitykset.
        Toki Hartosen kirjaa pidetään kanonisoituna, Raamatun veroisena, lopunajan selitysteoksena.

        Pää.. En tunne Hartosta. Seuraan aikaani. Vedän johtopäätökset maailman tapahtumista. Käsittääkseni viikunapuuvertauksella viitataan Israelin valtion syntyyn ja sukupolvella siihen porukkaan, joka syntyi samana vuonna, eli 1948. Psalmin mukaan ihmisen ikä on 70, korkeintaan 80 vuotta. Näiden tietojen perusteella voidaan laskea takarajavuosi morsiamen tempaukselle. 1948 80 - 7 (vaivanaika) = 2021. Mielestäni 2017 on myös varteenotettava tempausvuosi. Rabbin profetia vuosien takaa.
        http://2010rapture.org/8jubilees.html


      • Pääkonttorin mies
        yurki1000js kirjoitti:

        Pää.. En tunne Hartosta. Seuraan aikaani. Vedän johtopäätökset maailman tapahtumista. Käsittääkseni viikunapuuvertauksella viitataan Israelin valtion syntyyn ja sukupolvella siihen porukkaan, joka syntyi samana vuonna, eli 1948. Psalmin mukaan ihmisen ikä on 70, korkeintaan 80 vuotta. Näiden tietojen perusteella voidaan laskea takarajavuosi morsiamen tempaukselle. 1948 80 - 7 (vaivanaika) = 2021. Mielestäni 2017 on myös varteenotettava tempausvuosi. Rabbin profetia vuosien takaa.
        http://2010rapture.org/8jubilees.html

        Hartosen Mitä pian tapahtuu? kirja on Helluntailaiset kanonisoitu teos raamatun rinnalla, välttämätön teos jos haluat ymmärtää miten asia ymmärretään liikkeessä.
        Tuo viikunapuu vertaus on yksi suurimman mahalaskun tehnyt lopun aikojen selitysmalli viime vuosisadan lopulla. Silloin sukupolvi oli juutalaisten erämaavaelluksen pituus, 40 vuotta, jolloin sukupolvi vaihtui.
        Oletko lukenut Meller yhtiön tuotteita vähän liikaa? Se muutti sukupolven pituuden kun vanha ei täsmännyt.
        Kannattaa tutustua myös näihin melko tuoreisiin floppeihin, ennen kuin kehität uusia.


      • Pääkonttorin mies kirjoitti:

        Hartosen Mitä pian tapahtuu? kirja on Helluntailaiset kanonisoitu teos raamatun rinnalla, välttämätön teos jos haluat ymmärtää miten asia ymmärretään liikkeessä.
        Tuo viikunapuu vertaus on yksi suurimman mahalaskun tehnyt lopun aikojen selitysmalli viime vuosisadan lopulla. Silloin sukupolvi oli juutalaisten erämaavaelluksen pituus, 40 vuotta, jolloin sukupolvi vaihtui.
        Oletko lukenut Meller yhtiön tuotteita vähän liikaa? Se muutti sukupolven pituuden kun vanha ei täsmännyt.
        Kannattaa tutustua myös näihin melko tuoreisiin floppeihin, ennen kuin kehität uusia.

        Pää. Vuonna 1948 syntyneet ihmiset eivät välttämättä kuolleet 40-vuotiaina vuonna 1988.

        Ps. 90:10
        Meidän elinpäivämme ovat seitsemänkymmentä vuotta taikka enintään kahdeksankymmentä vuotta; ja parhaimmillaankin ne ovat vaiva ja turhuus, sillä ne kiitävät ohitse, niinkuin me lentäisimme pois.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Pää. Vuonna 1948 syntyneet ihmiset eivät välttämättä kuolleet 40-vuotiaina vuonna 1988.

        Ps. 90:10
        Meidän elinpäivämme ovat seitsemänkymmentä vuotta taikka enintään kahdeksankymmentä vuotta; ja parhaimmillaankin ne ovat vaiva ja turhuus, sillä ne kiitävät ohitse, niinkuin me lentäisimme pois.

        Ketkä odottavat Jeesusta? Ketkä odottavat Antikristusta? Odotan Jeesusta, joka tempaa omansa pois maan päältä ennen kuin Antikristus aloittaa julkisen toimintansa.
        https://www.youtube.com/watch?v=LGWDHKimYj8

        Ajanmerkit

        Mark. 13:22
        Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä, eksyttääkseen, jos mahdollista, valitut.
        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=false christs&tbm=vid

        Apt:
        2:17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
        2:18 Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat.
        2:19 Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita.
        2:20 Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen.
        https://www.youtube.com/watch?v=t6WVZJ_CFHQ


      • Pääkonttorin mies
        yurki1000js kirjoitti:

        Pää. Vuonna 1948 syntyneet ihmiset eivät välttämättä kuolleet 40-vuotiaina vuonna 1988.

        Ps. 90:10
        Meidän elinpäivämme ovat seitsemänkymmentä vuotta taikka enintään kahdeksankymmentä vuotta; ja parhaimmillaankin ne ovat vaiva ja turhuus, sillä ne kiitävät ohitse, niinkuin me lentäisimme pois.

        Niin, ps 90 on juuri esimerkki siitä kuinka jollakin satunnaisella jakeella tehdään selitysmalli, kun edellinen osoittautuu vääräksi. Myös viikunapuusta kannattaa lukua muista evankeliumeista.
        Yhteenveto: Ennustuksesi on Astral-tv tasoa.


      • 1234567...
        yurki1000js kirjoitti:

        Ketkä odottavat Jeesusta? Ketkä odottavat Antikristusta? Odotan Jeesusta, joka tempaa omansa pois maan päältä ennen kuin Antikristus aloittaa julkisen toimintansa.
        https://www.youtube.com/watch?v=LGWDHKimYj8

        Ajanmerkit

        Mark. 13:22
        Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä, eksyttääkseen, jos mahdollista, valitut.
        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=false christs&tbm=vid

        Apt:
        2:17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
        2:18 Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat.
        2:19 Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita.
        2:20 Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen.
        https://www.youtube.com/watch?v=t6WVZJ_CFHQ

        yurki1000js.
        Paavalin toinen kirje Tessalonikaisille kertoo Luku 2:1. Mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä veljet. 3. Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi.
        8. Niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä.

        Jeesus ei tempaa morsiusseurakuntia maanpäältä pois, ennen Jeesuksen toista tulemista, se on luulottelua se !


      • Ei salaista tempaust
        1234567... kirjoitti:

        yurki1000js.
        Paavalin toinen kirje Tessalonikaisille kertoo Luku 2:1. Mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä veljet. 3. Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi.
        8. Niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä.

        Jeesus ei tempaa morsiusseurakuntia maanpäältä pois, ennen Jeesuksen toista tulemista, se on luulottelua se !

        Aamen!


      • Pääkonttorin mies kirjoitti:

        Niin, ps 90 on juuri esimerkki siitä kuinka jollakin satunnaisella jakeella tehdään selitysmalli, kun edellinen osoittautuu vääräksi. Myös viikunapuusta kannattaa lukua muista evankeliumeista.
        Yhteenveto: Ennustuksesi on Astral-tv tasoa.

        Tempaus tulee ajallaan. Paree olla Kristuksen uskossa eli valvoa.

        Mark. 13:35
        Valvokaa siis, sillä ette tiedä, milloin talon herra tulee, iltamyöhälläkö vai yösydännä vai kukonlaulun aikaan vai varhain aamulla,


      • tosi on
        Ei salaista tempaust kirjoitti:

        Aamen!

        Ei olekaan salaista tempausta. Se tapahtuu täysin julkisesti ja kaikki sen huomaavat kyllä, niin tempaukseen mukaan pääsevät ja ne jotka tänne vihan aikaan jäävät.


      • 1234567...
        tosi on kirjoitti:

        Ei olekaan salaista tempausta. Se tapahtuu täysin julkisesti ja kaikki sen huomaavat kyllä, niin tempaukseen mukaan pääsevät ja ne jotka tänne vihan aikaan jäävät.

        Pyhät temmataan 1000 vuodeksi taivaaseen Jeesuksen toisessa tulemisessa. Ne jotka jäävät tempauksesta pois, heitä viha kohtaa sillätavalla, että he saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään


    • vanha ja vakaa

      Islamin ja Länsimaiden välillä tulee sota, iso luonnonkatastrofi iskee ilmaston muutoksen seurauksena, maapallon akseli heilahtaa ja kartat muuttuvat täysin. Suurin osa ihmiskunnasta tuhoutuu ja jotka jäävät jäljelle saavat kärsiä radioaktiivisista saasteista satoja vuosia jopa tuhansia. Uusi ihmisrotu syntyy ja uusia jumalia.

      • v ja v

        unohdin jääkauden. Paikka josssa nyt naputtelet läppäriäsi tulee joskus olemaan satojen metrien paksun jääkannen alla. Jääkausi tulee aina 11.000 v välein ja maapallolla on ollut kymmeniä jääkausia. Ei mainita raamatussa.


      • Vanha... Toki WW3 ja muut onnettomuudet tulevat kohtaamaan maailmaa, mutta sen jälkeen alkaa 1000-vuotinen valtakunta. Voimmekin olettaa, että Herra tulee puhdistamaan Maan.

        Ilmestyskirja:
        20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
        20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

        Jes. 11:6
        Silloin susi asuu karitsan kanssa, ja pantteri makaa vohlan vieressä; vasikka ja nuori leijona ja syöttöhärkä ovat yhdessä, ja pieni poikanen niitä paimentaa.

        65:17 Sillä katso, minä luon uudet taivaat ja uuden maan. Entisiä ei enää muisteta, eivätkä ne enää ajatukseen astu;
        65:18 vaan te saatte iloita ja riemuita iankaikkisesti siitä, mitä minä luon. Sillä katso, iloksi luon minä Jerusalemin, riemuksi sen kansan.
        65:19 Minä iloitsen Jerusalemista ja riemuitsen kansastani; eikä siellä enää kuulla itkun ääntä eikä valituksen ääntä.
        65:20 Ei siellä ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää; sillä nuorin kuolee satavuotiaana, ja vasta satavuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen.
        65:21 He rakentavat taloja ja asuvat niissä, he istuttavat viinitarhoja ja syövät niiden hedelmät;
        65:22 he eivät rakenna muitten asua, eivät istuta muitten syödä; sillä niinkuin puitten päivät ovat, niin ovat elinpäivät minun kansassani. Minun valittuni kuluttavat itse kättensä työn.
        65:23 He eivät tee työtä turhaan eivätkä lapsia synnytä äkkikuoleman omiksi, sillä he ovat Herran siunattujen siemen, ja heidän vesansa ovat heidän tykönänsä.
        65:24 Ennenkuin he huutavat, minä vastaan, heidän vielä puhuessaan minä kuulen.
        65:25 Susi ja lammas käyvät yhdessä laitumella, ja leijona syö rehua niinkuin raavas, ja käärmeen ruokana on maan tomu; ei missään minun pyhällä vuorellani tehdä pahaa eikä vahinkoa, sanoo Herra.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Vanha... Toki WW3 ja muut onnettomuudet tulevat kohtaamaan maailmaa, mutta sen jälkeen alkaa 1000-vuotinen valtakunta. Voimmekin olettaa, että Herra tulee puhdistamaan Maan.

        Ilmestyskirja:
        20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
        20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

        Jes. 11:6
        Silloin susi asuu karitsan kanssa, ja pantteri makaa vohlan vieressä; vasikka ja nuori leijona ja syöttöhärkä ovat yhdessä, ja pieni poikanen niitä paimentaa.

        65:17 Sillä katso, minä luon uudet taivaat ja uuden maan. Entisiä ei enää muisteta, eivätkä ne enää ajatukseen astu;
        65:18 vaan te saatte iloita ja riemuita iankaikkisesti siitä, mitä minä luon. Sillä katso, iloksi luon minä Jerusalemin, riemuksi sen kansan.
        65:19 Minä iloitsen Jerusalemista ja riemuitsen kansastani; eikä siellä enää kuulla itkun ääntä eikä valituksen ääntä.
        65:20 Ei siellä ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää; sillä nuorin kuolee satavuotiaana, ja vasta satavuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen.
        65:21 He rakentavat taloja ja asuvat niissä, he istuttavat viinitarhoja ja syövät niiden hedelmät;
        65:22 he eivät rakenna muitten asua, eivät istuta muitten syödä; sillä niinkuin puitten päivät ovat, niin ovat elinpäivät minun kansassani. Minun valittuni kuluttavat itse kättensä työn.
        65:23 He eivät tee työtä turhaan eivätkä lapsia synnytä äkkikuoleman omiksi, sillä he ovat Herran siunattujen siemen, ja heidän vesansa ovat heidän tykönänsä.
        65:24 Ennenkuin he huutavat, minä vastaan, heidän vielä puhuessaan minä kuulen.
        65:25 Susi ja lammas käyvät yhdessä laitumella, ja leijona syö rehua niinkuin raavas, ja käärmeen ruokana on maan tomu; ei missään minun pyhällä vuorellani tehdä pahaa eikä vahinkoa, sanoo Herra.

        Avasin tämän ketjun Ateismi-palstalla. Minua ei suosita siellä. Tällä kertaa ylläpito päätti siirtää ketjun tänne. Tällaista on elo vapaassa Suomessa tänäpänä. Mutta nyt, katse tulevaisuuteen.
        https://www.youtube.com/watch?v=C4-2DmPAxQ0


      • 1234567...
        yurki1000js kirjoitti:

        Avasin tämän ketjun Ateismi-palstalla. Minua ei suosita siellä. Tällä kertaa ylläpito päätti siirtää ketjun tänne. Tällaista on elo vapaassa Suomessa tänäpänä. Mutta nyt, katse tulevaisuuteen.
        https://www.youtube.com/watch?v=C4-2DmPAxQ0

        yurki1000js. . . . 1000 vuotta maanpäällä on hyvin rauhallista ja hiljaista, koska KAIKKI jumalattomat ovat kuolleina ja paholainen sidottuna.
        Jumalan omat ovat 1000 vuotta taivaassa jonne Sapatin Herra Jeesus vie heidät toisessa tulemuksessaan. Nämä pelastetut ovat saanee voiton pedosta.

        Muistutukseksi: Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky. . . . Jumalan merkki on sapatti 2.Moos.31:13.
        Voittajat pääsevät lasimerelle veisaamaan Mooseksen, Jumalan palvelijan virttä, ja Karitsan virttä Ilmestyskirjan mukaan.

        1000 vuoden jälkeen kun jumalattomat herätetään tuomiolle. Tuli tekee heistä lopun. Tämä on toinen kuolema.
        Tämän kaiken jälkeen luodaan uusi taivas ja uusi maa, jossa pelastetut asustavat halki ikuisuuksien.


      • 1234567... kirjoitti:

        yurki1000js. . . . 1000 vuotta maanpäällä on hyvin rauhallista ja hiljaista, koska KAIKKI jumalattomat ovat kuolleina ja paholainen sidottuna.
        Jumalan omat ovat 1000 vuotta taivaassa jonne Sapatin Herra Jeesus vie heidät toisessa tulemuksessaan. Nämä pelastetut ovat saanee voiton pedosta.

        Muistutukseksi: Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky. . . . Jumalan merkki on sapatti 2.Moos.31:13.
        Voittajat pääsevät lasimerelle veisaamaan Mooseksen, Jumalan palvelijan virttä, ja Karitsan virttä Ilmestyskirjan mukaan.

        1000 vuoden jälkeen kun jumalattomat herätetään tuomiolle. Tuli tekee heistä lopun. Tämä on toinen kuolema.
        Tämän kaiken jälkeen luodaan uusi taivas ja uusi maa, jossa pelastetut asustavat halki ikuisuuksien.

        123... Rauha. Ennuste: "Tapahtukoon Sinun tahtosi taivaassa ja maan päällä." Herran tahto on rauha. Odotamme maailman ennalleen asettamista. Kun rauha tulee maan päälle, se on 1000-vuotinen paratiisinomainen elämä. Raamattu ei riitele itsensä kanssa.

        "Ei siellä ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää; sillä nuorin kuolee satavuotiaana, ja vasta satavuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen."


      • 1234567...
        yurki1000js kirjoitti:

        123... Rauha. Ennuste: "Tapahtukoon Sinun tahtosi taivaassa ja maan päällä." Herran tahto on rauha. Odotamme maailman ennalleen asettamista. Kun rauha tulee maan päälle, se on 1000-vuotinen paratiisinomainen elämä. Raamattu ei riitele itsensä kanssa.

        "Ei siellä ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää; sillä nuorin kuolee satavuotiaana, ja vasta satavuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen."

        Ei tarvitse toistaa, sillä ylifariseus_1:nen on tähän vastauksen antanut aikoinaan !


      • 1234567...
        1234567... kirjoitti:

        Ei tarvitse toistaa, sillä ylifariseus_1:nen on tähän vastauksen antanut aikoinaan !

        Jatkan vielä yurki1000js.
        Raamattu ei tunne 7-vuotiata vaivanaikaa ei, ei. Morsiamia ei temmata yhtikäs minnekään, ennen Jeesuksen toista tulemista. Se on mitä suurinta harha-oppia sellainen selitys, ja sillä selityksellä petetään suuria joukkoja.

        Un vain yksi pyhien ylöstempaus 1000 vuodeksi taivaaseen, jonne Jeesus on mennyt valmistamaan omilleen sijaa.
        KAIKKI viimeiset vitsaukset ovat, ennen Jeesuksen toista tulemista. Vitsauksia Ilm.16. Ensimmäinen enkeli vuodattaa Jumalan vihan maljan maanpäälle, toinen mereen, kolmas jokiin, neljäs aurinkoon, viides pedon valtaistuimelle, kuudes Eufratvirtaan ja seitsemäs ilmaan. Näiden vitsauksien langetessa ihmiset pilkkaavat Jumalaa, eivätkä tee parannusta.

        Ennen Jeesuksen toista tulemista on KAIKKI vihat, ahistukset, vaivat sodat, kolmas maailmansota, pedon kumartamiset ja myöskin ensin ilmestyy tuo laiton, jonka Sapatin Herra Jeesus tuhoaa tulemisensa ilmestyksellä. Siinä tuhoutuvat KAIKKI laittomat laittomat pedon kumartajat. 1000 vuotta jumalattomat odottavat kuolleina tuomion ylösnousemusta.

        Myöskin ennen Jeesuksen toista tulemista tulevet viimeiset marttyyrit, viimeisissä vainoissa.
        Jokainen ihminen, niin Israelilainen kuin Suomalainenkin on valintansa tehnyt, ennen Jeesuksen toista tulemista, uskoako totuuteen tai valheeseen. Uutta mahdollisuutta pelastukseen ei tule kenellekään Jeesuksen toisen tulemisen jälkeen.

        On 100% varmaa, että uutta maata ei jumalattomille luoda 1000 vuodeksi, vaan he ovat kuolleina.
        1000 vuoden jälkeen kun jumalattomista tuli tekee lopun, luodaan vasta uusi maa ja taivas.
        Jumala ei leiki loputtomattomiin ihmiskunnan kanssa, ei ei.


    • >>Koska Jeesuksen syntymästä on kulunut kaksi päivää eli 2000 vuotta, tempaukselle ei ole ajallista estettä.

      • Kalamos. Nyt on kolmas päivä/vuosituhat. Jeesus palaa fyysisesti maan päälle, kun Israelin jäännös tulee uskoon eli sen sydän ympärileikataan. Se tapahtuu kolmantena päivänä/vuosituhantena. Uskon sen tapahtuvan vaivanajan lopussa eli 7 vuoden kuluttua morsiamen tempauksesta. Morsian temmataan, koska sen ei kuulu jäädä Jumalan vihan alle. Jumalan viha tulee kohtaamaan jumalatonta maailmaa.

        Hoos. 6:2
        Hän tekee meidät eläviksi kahden päivän kuluttua, kolmantena päivänä hän meidät herättää, ja me saamme elää hänen edessänsä.

        5Moos. 30:6
        Ja Herra, sinun Jumalasi, ympärileikkaa sinun sydämesi ja sinun jälkeläistesi sydämet, niin että rakastat Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi, että eläisit.

        Hes:
        36:24 Minä otan teidät pois pakanakansoista ja kokoan teidät kaikista maista ja tuon teidät omaan maahanne.
        36:25 Ja minä vihmon teidän päällenne puhdasta vettä, niin että te puhdistutte; kaikista saastaisuuksistanne ja kaikista kivijumalistanne minä teidät puhdistan.
        36:26 Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen.
        36:27 Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne.
        36:28 Niin te saatte asua maassa, jonka minä annoin teidän isillenne; ja te olette minun kansani, ja minä olen teidän Jumalanne.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Kalamos. Nyt on kolmas päivä/vuosituhat. Jeesus palaa fyysisesti maan päälle, kun Israelin jäännös tulee uskoon eli sen sydän ympärileikataan. Se tapahtuu kolmantena päivänä/vuosituhantena. Uskon sen tapahtuvan vaivanajan lopussa eli 7 vuoden kuluttua morsiamen tempauksesta. Morsian temmataan, koska sen ei kuulu jäädä Jumalan vihan alle. Jumalan viha tulee kohtaamaan jumalatonta maailmaa.

        Hoos. 6:2
        Hän tekee meidät eläviksi kahden päivän kuluttua, kolmantena päivänä hän meidät herättää, ja me saamme elää hänen edessänsä.

        5Moos. 30:6
        Ja Herra, sinun Jumalasi, ympärileikkaa sinun sydämesi ja sinun jälkeläistesi sydämet, niin että rakastat Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi, että eläisit.

        Hes:
        36:24 Minä otan teidät pois pakanakansoista ja kokoan teidät kaikista maista ja tuon teidät omaan maahanne.
        36:25 Ja minä vihmon teidän päällenne puhdasta vettä, niin että te puhdistutte; kaikista saastaisuuksistanne ja kaikista kivijumalistanne minä teidät puhdistan.
        36:26 Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen.
        36:27 Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne.
        36:28 Niin te saatte asua maassa, jonka minä annoin teidän isillenne; ja te olette minun kansani, ja minä olen teidän Jumalanne.

        Kysyin, mikä kohta Raamatussa antaa ymmärtää,
        että Jeesuksen syntymästä pitäisi kulua 2000 vuotta,
        ennenkuin tempaus voisi tapahtua.
        En löydä vastauksestasi yhtään Raamattuviittausta,
        joka viittaisi seurakunnan tempaukseen,
        mutta kylläkin kohdan, joka puhuu kahdesta päivästä (Hoos 6).
        Katsotaanpa sitä hiukan tarkemmin:

        >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
        Tulkaa, palatkaamme Herran luo!
        Hän on raadellut meitä, mutta hän parantaa meidät,
        hän on lyönyt meitä, mutta hän myös sitoo meidän haavamme.
        Hän virvoittaa meidät eloon kahden päivän kuluttua,
        kolmantena päivänä hän meidät herättää,
        ja me saamme elää hänen edessään.
        Tuntekaamme Herra, pyrkikäämme tuntemaan hänet.
        Hänen nousunsa on varma kuin aamurusko,
        hän tulee meille kuin sade, kuin kevätsade,
        joka kostuttaa maan. (Hoos 6:1-3 RK)


    • Ei Pietari suinkaan sanonut, että maailman ajassa 1000 vuotta olisi aina Herran kellon mukaan yksi päivä. Sellaista Pietari ei suinkaan sanonu.
      Samassa jakeessahan Pietari nimenomaan myös sanoo, että yksi päivä on kuin tuhat vuotta Herran edessä.

      Mutta harvemmin kuulen teologiaa tehtävän tästä jakeen osasta...

      Pietari tekee jakeessa ennenkaikkea sen selväksi, että Jumala ei ole sidottu meidän aikaamme, Hän on ajan ulkopuolella ja Hän pysyy samana, ei unhoita.

      Yksi päivä meidän maailmassamme ei tarkoita yhtä lyhyttä aikajaksoa Herran luona ja vastaavasti toisin päin. Me emme voi ajatella meidän aikakäsitteestämme käsin kun ajattelemme Jumalan asuinsijaa ja tapahtumia Herran luona.

      Moni erhehtyy muunmuassa Genesistä tulkitessa ajattelemaan juuri niin, ikäänkuin Jumalan edessä olisi sama "aikakäsite" kuin fyysisessä maailmassamme... ja näinhän ei suinkaan ole. Jumala on aikamme ulkopuolella, Hän ei ole "sidottu" aikakäsitteesemmme niinkuin me ihmiset fyysisessä maailmassa.

      • koikkalainen.

        Kaikkein selvintä kun käyttäisitte oikeaa kalenteria tuo teidän leikkitely kalenterista johtuu siitä että haluatte kiertää totuutta.
        Ennustuksia löytyy netistä maksua vastaan jotka ovat yhtä luotettavia kuin teidän, tänäänkin menee asteroidi maan läheltä, varmaan joskus törmää maahan, sanotte se on jumalan lähettämä.


      • koikkalainen. kirjoitti:

        Kaikkein selvintä kun käyttäisitte oikeaa kalenteria tuo teidän leikkitely kalenterista johtuu siitä että haluatte kiertää totuutta.
        Ennustuksia löytyy netistä maksua vastaan jotka ovat yhtä luotettavia kuin teidän, tänäänkin menee asteroidi maan läheltä, varmaan joskus törmää maahan, sanotte se on jumalan lähettämä.

        Missä minä olen ennustanut jotain?


      • Lightning star

        Olen tässä asiassa kanssasi samoilla linjoilla, että genesistä ei tulisi nähdä pelkästään ihmisen aikakäsityksen mukaan, vaan nähdä laajemmin.

        Ikuinen, ääretön... mietin... voiko Jumala todellisesti olla ajaton? Meillä on aikamme ja maailmankaikkeuden synnyssä on aikansa...ne "luonnonlait" , koskevatko ne sitä mikä on ikuista, pysyvää ja ääretöntä?


      • ain.fakta
        Lightning star kirjoitti:

        Olen tässä asiassa kanssasi samoilla linjoilla, että genesistä ei tulisi nähdä pelkästään ihmisen aikakäsityksen mukaan, vaan nähdä laajemmin.

        Ikuinen, ääretön... mietin... voiko Jumala todellisesti olla ajaton? Meillä on aikamme ja maailmankaikkeuden synnyssä on aikansa...ne "luonnonlait" , koskevatko ne sitä mikä on ikuista, pysyvää ja ääretöntä?

        Alkurähdys sitä seuraanneet tapahtumat on seuraamusta luonnonlaesta, fysiikan laki


      • Lightning Star
        ain.fakta kirjoitti:

        Alkurähdys sitä seuraanneet tapahtumat on seuraamusta luonnonlaesta, fysiikan laki

        No sen kummemmin alkuräjähdykseen kantaa ottamatta... niin näkyväinen toimii "luonnonlakien" mukaan... yhtälailla kun näet silmilläsi puiden puhkeavan lehteen ja veden virran solisevan... mutta Henki ei katso vain näkyväiseen, vaan näkee näkymättömään. Se on ikuinen olotila, pysyvyys.


      • Lightning Star
        ain.fakta kirjoitti:

        Alkurähdys sitä seuraanneet tapahtumat on seuraamusta luonnonlaesta, fysiikan laki

        Toki jos ajattelisin alkuräjähdystä, eihän kaikki tapahtuisi välttämättä sillä tavoin silminnähtävästi, siis jos ajateltaisiin ihmissilmiä, mutta se olisi tapahtuma, joka syntyisi Jonkun voimasta tai Jonkun kautta? Vai mitä ajattelet? Voisiko alkuräjähdykseen uskova nähdä, että tarvitaan kaiken toimeenpanija? eli Luoja?


      • ain.fakta
        Lightning Star kirjoitti:

        Toki jos ajattelisin alkuräjähdystä, eihän kaikki tapahtuisi välttämättä sillä tavoin silminnähtävästi, siis jos ajateltaisiin ihmissilmiä, mutta se olisi tapahtuma, joka syntyisi Jonkun voimasta tai Jonkun kautta? Vai mitä ajattelet? Voisiko alkuräjähdykseen uskova nähdä, että tarvitaan kaiken toimeenpanija? eli Luoja?

        Niin, se energia mitä tarvittiin alkuräjähdykseen mistä se kertyi sitä ei tiedetä, tiedetäänkö miljoonan vuoden päästä.
        Tutkimus perustuu tarpeeseen ja ihmisen uteliaisuuteen ratkoa ongelmia, ajattelu on tavallaan hengellistä ei silleen kuin teillä.


      • ei mitään tolkkua
        ain.fakta kirjoitti:

        Niin, se energia mitä tarvittiin alkuräjähdykseen mistä se kertyi sitä ei tiedetä, tiedetäänkö miljoonan vuoden päästä.
        Tutkimus perustuu tarpeeseen ja ihmisen uteliaisuuteen ratkoa ongelmia, ajattelu on tavallaan hengellistä ei silleen kuin teillä.

        Eli pelkkää mielikuvitusta...


      • olet torvi
        ei mitään tolkkua kirjoitti:

        Eli pelkkää mielikuvitusta...

        Tietämön hiljaa


    • Jesaja 45
      11 "Näin sanoo Herra, Israelin Pyhä, joka on hänet tehnyt: Kysykää tulevaisia minulta ja jättäkää minun haltuuni minun lapseni, minun kätteni teot."

      • ...utelias

        No oletko kysynyt herralta tulevasta ja mitä hän on kertonut ja millä tavalla olet tiedon saanut.


      • ...utelias kirjoitti:

        No oletko kysynyt herralta tulevasta ja mitä hän on kertonut ja millä tavalla olet tiedon saanut.

        No olen kyllä kysynyt Herralta sekä herroilta, mutta vastauksia, esimerkiksi Raamatun kautta saatuja en ole ehkä kovin hyvin ymmärtänyt! Enkä tieteen tulevaisuudesta antamia vastauksia juuri sen paremmin. Vai mitä ajattelet Wikipediasta lainatusta?

        >"Teknologinen singulariteetti tarkoittaa tulevaisuudentutkimuksessa hypoteesiä, jossa yli-inhimillinen tekoäly kiihdyttää ihmiskunnan teknologisen kehityksen ja sosiaalisen muutoksen niin nopeaksi, että singulariteettiä edeltäneet ihmiset eivät pysty ymmärtämään tai mielekkäästi ennustamaan tulevaisuutta. Ilmiön nimitys on analogia, joka viittaa modernin fysiikan sääntöjen kaatumiseen lähellä mustan aukon singulariteettia.

        Useimmat tulevaisuudentutkijat arvioivat singulariteetin tapahtuvan aikaisintaan 2030-luvulla, mutta arviot ovat kiistanalaisia."<

        Lisää singulariteetista ja sen historiasta voitte hakea tietosanakirjoista, esimerkiksi Wikipediasta hakusanoilla "Singulariteetti" ja "Singularitarianismi."

        Milloin sylimikroni tai Windows10 älykännykkäni alkaa korjata useita omia vajavaisuuksiaan ja ne tehtyään alkaa korjata ajattelutapaani ja kaikkea minussa olevaa mieleisekseen?


      • ekivaari kirjoitti:

        No olen kyllä kysynyt Herralta sekä herroilta, mutta vastauksia, esimerkiksi Raamatun kautta saatuja en ole ehkä kovin hyvin ymmärtänyt! Enkä tieteen tulevaisuudesta antamia vastauksia juuri sen paremmin. Vai mitä ajattelet Wikipediasta lainatusta?

        >"Teknologinen singulariteetti tarkoittaa tulevaisuudentutkimuksessa hypoteesiä, jossa yli-inhimillinen tekoäly kiihdyttää ihmiskunnan teknologisen kehityksen ja sosiaalisen muutoksen niin nopeaksi, että singulariteettiä edeltäneet ihmiset eivät pysty ymmärtämään tai mielekkäästi ennustamaan tulevaisuutta. Ilmiön nimitys on analogia, joka viittaa modernin fysiikan sääntöjen kaatumiseen lähellä mustan aukon singulariteettia.

        Useimmat tulevaisuudentutkijat arvioivat singulariteetin tapahtuvan aikaisintaan 2030-luvulla, mutta arviot ovat kiistanalaisia."<

        Lisää singulariteetista ja sen historiasta voitte hakea tietosanakirjoista, esimerkiksi Wikipediasta hakusanoilla "Singulariteetti" ja "Singularitarianismi."

        Milloin sylimikroni tai Windows10 älykännykkäni alkaa korjata useita omia vajavaisuuksiaan ja ne tehtyään alkaa korjata ajattelutapaani ja kaikkea minussa olevaa mieleisekseen?

        Daniel: "Ymmärrys lisääntyy." Mutta. Kaikella on aikansa. Jumala ei anna ymmärryksen lisääntyä liikaa. Siksi pian alkava maailmanhallitus kukoistaa vain hetken. "Ei mitään uutta auringon alla."

        1.Mooseksen kirja:
        11:1 Ja kaikessa maassa oli yksi kieli ja yksi puheenparsi.
        11:2 Kun he lähtivät liikkeelle itään päin, löysivät he lakeuden Sinearin maassa ja asettuivat sinne.
        11:3 Ja he sanoivat toisillensa: "Tulkaa, tehkäämme tiiliä ja polttakaamme ne koviksi." Ja tiiltä he käyttivät kivenä, ja maapihkaa he käyttivät laastina.
        11:4 Ja he sanoivat: "Tulkaa, rakentakaamme itsellemme kaupunki ja torni, jonka huippu ulottuu taivaaseen, ja tehkäämme itsellemme nimi, ettemme hajaantuisi yli kaiken maan."
        11:5 Niin Herra astui alas katsomaan kaupunkia ja tornia, jonka ihmislapset olivat rakentaneet.
        11:6 Ja Herra sanoi: "Katso, he ovat yksi kansa, ja heillä kaikilla on yksi kieli, ja tämä on heidän ensimmäinen yrityksensä. Ja nyt ei heille ole mahdotonta mikään, mitä aikovatkin tehdä.
        11:7 Tulkaa, astukaamme alas ja sekoittakaamme siellä heidän kielensä, niin ettei toinen ymmärrä toisen kieltä."
        11:8 Ja niin Herra hajotti heidät sieltä yli kaiken maan, niin että he lakkasivat kaupunkia rakentamasta.
        11:9 Siitä tuli sen nimeksi Baabel, koska Herra siellä sekoitti kaiken maan kielen; ja sieltä Herra hajotti heidät yli kaiken maan.
        http://www.bibelfokus.se/fi/node/226


    • ain.fakta25.1.2015 13:400 SULJE
      Alkurähdys sitä seuraanneet tapahtumat on seuraamusta luonnonlaesta, fysiikan laki.
      _______
      Big Bangiin perustuva luonnonlaki on oikukas eli mahdoton.

      > Ennen aikaa ei ollut mitään. Ennen aikaa ei ollut tilaa. Tilattomaan tilaan ilmestyi nuppineulanpää. Syytä emme tiedä. Sekin on ihme, että tilattomuuteen ilmestyy jotain, joka vie tilaa. Olematon luonnonlaki piti nuppineulanpäätä kasassa. Emme tiedä kuinka kauan pää pysyi kasassa, koska tuolloin ei vielä ollut aikaa. Aikaa voi mitata vain kellolla tai kenties jollain pyörivällä tai kiertävällä taivaankappaleella. Ajattoman ajan kuluttua olematon laki muuttui toisenlaiseksi laiksi ja se lakkasi pitämästä päätä kasassa ja pää alkoi levitä tilattomassa tilassa. Sinänsä hassua, että tilattomuudessa voisi tapahtua jotain. Varsinkaan leviämistä. Jossain vaiheessa toisenlainen laki muuttui kolmannenlaiseksi laiksi ja se alkoi kuroa päätä kasoihin. Nyt pää sekä leviää että kasautuu. <

      Fysiikka ja aika
      http://www.sanansaattaja.com/SIVU66.htm

      Magnetismi ja aika
      http://koti.mbnet.fi/jrambon/RV7-2013.html

      Sähköinen avaruus
      https://www.netikka.net/mpeltonen/plasmateor.htm
      https://www.youtube.com/watch?v=5AUA7XS0TvA

      • uskova tiede

        Vain ken uskoo fysiikkaan tietää alkuräjähdysen joka muutti myöhemmin maapallon evoluuttiseksi.


      • uskova tiede kirjoitti:

        Vain ken uskoo fysiikkaan tietää alkuräjähdysen joka muutti myöhemmin maapallon evoluuttiseksi.

        aha


      • tässä teille
        yurki1000js kirjoitti:

        aha

        Tulevaisuus jumalaan uskovien kannalta huono, on arveltu jumala lakaistaan maton alle tulevaisuudessa häneen uskovien määrä pienenee jatkuvasti joka tällä hetkellä on 20-30 % , hävitäkseen ajan myötä. Emme häviä siinä mitään on parempi että järki voittaa turha on turhaa.


      • >"Singulariteetti on astrofysiikassa aika-avaruuden vääristymä, jossa jokin suure on äärettömän suuri, joten se ei käyttäydy tunnettujen fysiikan lakien mukaan. Nykyisen fysiikan termein singulariteettia ei voida kuvailla, koska ei tunneta luonnonlakeja, jotka pätevät kun fyysisten suureiden arvot ovat äärettömän suuria. Koska luonnossa ei pitäisi esiintyä mitään ääretöntä, singulariteetit ovat käytännössä pikemminkin teoreettisia konstruktioita kuin todellisia luonnonilmiöitä."<

        Mitä tapahtuu jos esim. äärettömän suuri massan tilavuus ja ominaispaino puristetaan nolla-tilavuuteen tai jopa sitä pienemmäksi, eli miinus-tilavuuteen?


      • vanha ja vakaa
        tässä teille kirjoitti:

        Tulevaisuus jumalaan uskovien kannalta huono, on arveltu jumala lakaistaan maton alle tulevaisuudessa häneen uskovien määrä pienenee jatkuvasti joka tällä hetkellä on 20-30 % , hävitäkseen ajan myötä. Emme häviä siinä mitään on parempi että järki voittaa turha on turhaa.

        valitettavasti muslimit eivät sitä tee vielä satoihin vuosiin. Kristinuskon päivät ovat todellakin vähissä.


      • vanha ja vakaa kirjoitti:

        valitettavasti muslimit eivät sitä tee vielä satoihin vuosiin. Kristinuskon päivät ovat todellakin vähissä.

        höh. ellet tuu temmatuks, ei kande ottaa "merkkiä" oikeaan käteen tai otsaan.
        http://2.bp.blogspot.com/-G6cQGLr4MO4/TqGoq1iSgeI/AAAAAAAAT38/Gz_GqccbxhU/s1600/arrebatado.jpg

        1Tess. 4:17
        sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

        Ilm:
        13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
        13:17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
        http://www.kuvajasana.fi/fi/tuotteet/?id=18&selProduct=2362&selGroup=27

        Ilm. 20:4
        Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.


      • 1234567...
        yurki1000js kirjoitti:

        höh. ellet tuu temmatuks, ei kande ottaa "merkkiä" oikeaan käteen tai otsaan.
        http://2.bp.blogspot.com/-G6cQGLr4MO4/TqGoq1iSgeI/AAAAAAAAT38/Gz_GqccbxhU/s1600/arrebatado.jpg

        1Tess. 4:17
        sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

        Ilm:
        13:16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
        13:17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
        http://www.kuvajasana.fi/fi/tuotteet/?id=18&selProduct=2362&selGroup=27

        Ilm. 20:4
        Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

        Suuri osa suuria ja pieniä ovat jo ottaneet merkin. Sillä pedonmerkki on sunnuntai ! Jumalan merkki on sapatti. On pieni vähemmistö, jotka pitävät Jumalan antaman sapatin pyhänäpäivänä, joka on Jumalan merkki.

        On suuri harha luulla, että pedonmerkki otetaan vasta Jeesuksen toisen tulemisen jälkeen. Tälläinen julistus vie suuren osan ihmiskuntaa perikatoon.


      • 1234567... kirjoitti:

        Suuri osa suuria ja pieniä ovat jo ottaneet merkin. Sillä pedonmerkki on sunnuntai ! Jumalan merkki on sapatti. On pieni vähemmistö, jotka pitävät Jumalan antaman sapatin pyhänäpäivänä, joka on Jumalan merkki.

        On suuri harha luulla, että pedonmerkki otetaan vasta Jeesuksen toisen tulemisen jälkeen. Tälläinen julistus vie suuren osan ihmiskuntaa perikatoon.

        Ei kukaan luule, että pedonmerkkiä tarjoittaisiin meille
        Jeesuksen toisen tulemisen jälkeen.

        Sen aika on ennen Jeesuksen toista tulemusta,
        mutta kuitenkin seurakunnan tempauksen jälkeen.

        Ilmestyskrijan mukaan
        se, joka ei ota pedonmerkkiä, ei saa ostaa eikä myydä.

        Miten on sinun kanssasi.
        Onko sinulla ollut vaikeuksia ostamisessa tai myymisessä.
        Jos ei ole, niin et vielä elä pedonmerkkiajassa.


      • 1234567...
        kalamos kirjoitti:

        Ei kukaan luule, että pedonmerkkiä tarjoittaisiin meille
        Jeesuksen toisen tulemisen jälkeen.

        Sen aika on ennen Jeesuksen toista tulemusta,
        mutta kuitenkin seurakunnan tempauksen jälkeen.

        Ilmestyskrijan mukaan
        se, joka ei ota pedonmerkkiä, ei saa ostaa eikä myydä.

        Miten on sinun kanssasi.
        Onko sinulla ollut vaikeuksia ostamisessa tai myymisessä.
        Jos ei ole, niin et vielä elä pedonmerkkiajassa.

        Ei ole salaista ylimääräistä tempaamista, ennen Jeesuksen toista tulemista. On vain tämä yksi pyhien ylöstempaus kun Jeesus tulee toisen kerran.


      • nikojt_eikirj
        kalamos kirjoitti:

        Ei kukaan luule, että pedonmerkkiä tarjoittaisiin meille
        Jeesuksen toisen tulemisen jälkeen.

        Sen aika on ennen Jeesuksen toista tulemusta,
        mutta kuitenkin seurakunnan tempauksen jälkeen.

        Ilmestyskrijan mukaan
        se, joka ei ota pedonmerkkiä, ei saa ostaa eikä myydä.

        Miten on sinun kanssasi.
        Onko sinulla ollut vaikeuksia ostamisessa tai myymisessä.
        Jos ei ole, niin et vielä elä pedonmerkkiajassa.

        Juuri sen tähden niin moni siihen merkkiin lankeaa, sillä he olivat varmoja etteivät merkin tullessa ole enään täällä. Myös tässä on pre-trib. oppi tuudittanut monet väärään rauhaan..kuin myös siinä, että sen tähden niin moni ei koskaan valmistautunut raskasta lopunajan vainonaikaa varten, vaikka Jeesus edeltä siihen omiansa kehoitti.

        Mutta ei Raamatun profetiat voi langeta tyhjiin, näin onkin oltava, sillä jos ei olisi, ei Jeesuksen lupaamaa suurta uskosta luopumusta koskaan tulisi eikä pedonmerkkiin suurina joukkoina jouduttaisi...

        Mutta näin käy, sillä Jeesus sanoi niin käyvän. Jeesus sanoi luopumuksen olevan niin valtaisa, että Hän jopa epäili mahtaneeko uskoa maanpäältä löytää tullessaan takaisin.

        Mutta Hän myös lupasi Sanassaan, että jotka loppuun asti kestävät ja uskonsa säilyttävät, pelastuvat.


    • jos kiinnostaa
      • yurki1000js

        Olemattomuus ei luo ja tyhjästä saadaan vain tyhjää. Logiikkaa voi harjoittaa. Big Bangiin liittyvä luonnonlaki on oikukas eli mahdoton.

        Ennen aikaa ei ollut mitään. Ennen aikaa ei ollut tilaa. Tilattomaan tilaan ilmestyi nuppineulanpää. Syytä emme tiedä. Sekin on ihme, että tilattomuuteen ilmestyy jotain, joka vie tilaa. Olematon luonnonlaki piti nuppineulanpäätä kasassa. Emme tiedä kuinka kauan pää pysyi kasassa, koska tuolloin ei vielä ollut aikaa. Aikaa voi mitata vain kellolla tai kenties jollain pyörivällä tai kiertävällä taivaankappaleella. Ajattoman ajan kuluttua olematon laki muuttui toisenlaiseksi laiksi ja se lakkasi pitämästä päätä kasassa ja pää alkoi levitä tilattomassa tilassa. Sinänsä hassua, että tilattomuudessa voisi tapahtua jotain. Varsinkaan leviämistä. Jossain vaiheessa toisenlainen laki muuttui kolmannenlaiseksi laiksi ja se alkoi kuroa päätä kasoihin. Nyt pää sekä leviää että kasautuu.

        Sattumaa ei ole. Mikään ei toimi ilman ohjelmaa. Ohjelmalla on laatijansa. Jumala laati elämän ohjelman.
        https://www.youtube.com/watch?v=yqESR7E4b_8

        Juuremme eivät ole BB:ssä, vaan ihan jossain muussa. Katso ajatuksella.
        https://www.youtube.com/watch?v=1zz8_MxcnzY

        1Moos. 6:4
        Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia; nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita.
        http://ennustuksia.com/2013/06/12/ihmisen-kirjan-muokkaaminen/


      • jeesus nauraa sulle
        yurki1000js kirjoitti:

        Olemattomuus ei luo ja tyhjästä saadaan vain tyhjää. Logiikkaa voi harjoittaa. Big Bangiin liittyvä luonnonlaki on oikukas eli mahdoton.

        Ennen aikaa ei ollut mitään. Ennen aikaa ei ollut tilaa. Tilattomaan tilaan ilmestyi nuppineulanpää. Syytä emme tiedä. Sekin on ihme, että tilattomuuteen ilmestyy jotain, joka vie tilaa. Olematon luonnonlaki piti nuppineulanpäätä kasassa. Emme tiedä kuinka kauan pää pysyi kasassa, koska tuolloin ei vielä ollut aikaa. Aikaa voi mitata vain kellolla tai kenties jollain pyörivällä tai kiertävällä taivaankappaleella. Ajattoman ajan kuluttua olematon laki muuttui toisenlaiseksi laiksi ja se lakkasi pitämästä päätä kasassa ja pää alkoi levitä tilattomassa tilassa. Sinänsä hassua, että tilattomuudessa voisi tapahtua jotain. Varsinkaan leviämistä. Jossain vaiheessa toisenlainen laki muuttui kolmannenlaiseksi laiksi ja se alkoi kuroa päätä kasoihin. Nyt pää sekä leviää että kasautuu.

        Sattumaa ei ole. Mikään ei toimi ilman ohjelmaa. Ohjelmalla on laatijansa. Jumala laati elämän ohjelman.
        https://www.youtube.com/watch?v=yqESR7E4b_8

        Juuremme eivät ole BB:ssä, vaan ihan jossain muussa. Katso ajatuksella.
        https://www.youtube.com/watch?v=1zz8_MxcnzY

        1Moos. 6:4
        Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia; nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita.
        http://ennustuksia.com/2013/06/12/ihmisen-kirjan-muokkaaminen/

        Kreatoneissa sulle nauretaan.
        Varo ettet huku vedenpaisumukseen sieltä hel-vettiin.


      • vanha ja vakaa
        yurki1000js kirjoitti:

        Olemattomuus ei luo ja tyhjästä saadaan vain tyhjää. Logiikkaa voi harjoittaa. Big Bangiin liittyvä luonnonlaki on oikukas eli mahdoton.

        Ennen aikaa ei ollut mitään. Ennen aikaa ei ollut tilaa. Tilattomaan tilaan ilmestyi nuppineulanpää. Syytä emme tiedä. Sekin on ihme, että tilattomuuteen ilmestyy jotain, joka vie tilaa. Olematon luonnonlaki piti nuppineulanpäätä kasassa. Emme tiedä kuinka kauan pää pysyi kasassa, koska tuolloin ei vielä ollut aikaa. Aikaa voi mitata vain kellolla tai kenties jollain pyörivällä tai kiertävällä taivaankappaleella. Ajattoman ajan kuluttua olematon laki muuttui toisenlaiseksi laiksi ja se lakkasi pitämästä päätä kasassa ja pää alkoi levitä tilattomassa tilassa. Sinänsä hassua, että tilattomuudessa voisi tapahtua jotain. Varsinkaan leviämistä. Jossain vaiheessa toisenlainen laki muuttui kolmannenlaiseksi laiksi ja se alkoi kuroa päätä kasoihin. Nyt pää sekä leviää että kasautuu.

        Sattumaa ei ole. Mikään ei toimi ilman ohjelmaa. Ohjelmalla on laatijansa. Jumala laati elämän ohjelman.
        https://www.youtube.com/watch?v=yqESR7E4b_8

        Juuremme eivät ole BB:ssä, vaan ihan jossain muussa. Katso ajatuksella.
        https://www.youtube.com/watch?v=1zz8_MxcnzY

        1Moos. 6:4
        Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia; nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita.
        http://ennustuksia.com/2013/06/12/ihmisen-kirjan-muokkaaminen/

        loiko jumala maapallon sitten tyhjästä? Olivatko Aatami ja Eeva ensimmäiset ihmiset maapallolla?


      • niin-niin
        vanha ja vakaa kirjoitti:

        loiko jumala maapallon sitten tyhjästä? Olivatko Aatami ja Eeva ensimmäiset ihmiset maapallolla?

        Jumastasta puhuminen on turhaa, mielikuvassa syntyt käsite joka on saanut siivet, mielikuvitus ruokkii itseään jos tietäisimme kuka sen laittoi alulle ni ymmärtäisimme.
        Tiedämme että juutalaiset käsitteen omaksuivat yliluonnolliselle tempasivat hatusta, laitetaan sille nimi.


      • jeesus nauraa sulle kirjoitti:

        Kreatoneissa sulle nauretaan.
        Varo ettet huku vedenpaisumukseen sieltä hel-vettiin.

        Miksi Jesse nauraisi morsiamelleen?

        Johanneksen evankeliumi:
        14:1 "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.
        14:2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
        14:3 Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.

        1:Tess:
        4:13 Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole.
        4:14 Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan.
        4:15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
        4:16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
        4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
        4:18 Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla

        Ylkä tulee noutamaan morsiamensa häihin uuteen Jerusalemiin. Morsian ei jää odottamaan Antikristusta.

        https://www.youtube.com/watch?v=4aFYr3rAFMc


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe