case AUER

aarnio jarski

veikkaan että alkuperäinen tutkinnanjohtaja joutsenlahti ja anneli ovat yhteistoimin suunnitelleet murhan. herra auer tiesi liikaa annelin ja ex-huumepoliisin yhteisistä bisneksistä ja aikoi paljastaa heidät joten hänestä oli päästävä eroon

42

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopajossittelut

      Heh, heh. Muistan kuinka kakkosurpo taas on kirjoittanut että kyllä se Jari Aarnio kävi nirhaamassa Lahdenkin joutessaan.

    • Jahas121212

      Jahas

    • josajaeieijosei

      Niinpä, mitähän oikeasti L sai selville kun tutki pedofiilejä, L tutki työkseen toisten taustoja. Suomessa kun nyt sattuu olemaan pienet piirit niin jutut saattaa kolista yhteen joskus jopa kahteen. On meinaan tullut monesti esille tämä seikka saletti.

      • täh mikä häh

        Mikä L, eikö se ollut JJ, joka tutki saamaansa vihjettä ja joutui Poliisihallituksen hampaisiin?!


      • verkostot

    • terapeutti Stråle

      Niinpä on.Harvoinpa se edes kahteen on jäänyt. Mutta minulla on kyllä mielessä nettidemonisointi ennemminkin, minun on vaikea mieltää suomalaista pedotutkintaa edes ihan aidoksi tutkinnaksi.
      Muistamme kai vielä Fobba Forsin pedotutkinnan, jolle Räsänenkin antoi hyvin kriittistä palautetta. Ja Auerin lasten ilmiselvä valehteleminen on se pohja joka pettää useimmissa tutkinnoissa jos sitä ei kyetä ottamaan huomioon. Ei riitä tutkinnan pohjaksi oletus että koska KKO ei ole ottanut LSH-keissiä uudelleenarvioitavaksi, asia olisi sinetöity. Totuus VAATII enemmän.

      • lapsetsiinäjaloissa.

        Mihinkä kohtaan Aueria Lahden tutkimukset kolisi? Ympäri mennään yhteen tullaan ja pienet on piirit. Pienet niin pienet kuin Tampereelta Ulvilaanki.


      • tyräpeutti

        Heti aamulla tyräpeutille ennen kuin puhkeaa, tulehdus sekoittanut pään jo pahasti.


      • Niityllä

        Kukka on kuitenkin aina kukka, ei pidä silputa.


      • terapeutti

        Totuus tosiaan vaatii enemmän tutkimista. Ei riitä tieto siitä että KKO:n 3 tuomaria on evännyt LSH-tuomion uudelleenkäsittelyn. Se oli pelitilanne kesäkuun alussa 2013, silloin kun tuomaritkin luulivat pystyvänsä historiankirjoitusta muuttamaan.
        Totuus on se mitä on tapahtunut. Se ei vielä kaikille nettikirjoittajille ole selvää Ulvilakeississä. Eikä lehtimiehille ja - naisille. Eikä suurimmalle osalle suomalaisia.
        Luulen että Ramin Azisin toiminnan selvittely kirkastaa monen luulijan ajattelun tilaa, samalla kun se kauhistuttaa.


      • terapepotta
        terapeutti kirjoitti:

        Totuus tosiaan vaatii enemmän tutkimista. Ei riitä tieto siitä että KKO:n 3 tuomaria on evännyt LSH-tuomion uudelleenkäsittelyn. Se oli pelitilanne kesäkuun alussa 2013, silloin kun tuomaritkin luulivat pystyvänsä historiankirjoitusta muuttamaan.
        Totuus on se mitä on tapahtunut. Se ei vielä kaikille nettikirjoittajille ole selvää Ulvilakeississä. Eikä lehtimiehille ja - naisille. Eikä suurimmalle osalle suomalaisia.
        Luulen että Ramin Azisin toiminnan selvittely kirkastaa monen luulijan ajattelun tilaa, samalla kun se kauhistuttaa.

        Aivan tästä Ramin pojan casesta on tuloillaan samanlainen kuin Annelin, poika kun jo keresi kiistämään kaiken, hyvin on Aueropit menneet perille rikollismaailmaan.
        Pojalla on muute ihan sama 6-0 kusetuskaava kuin Auerilla kun on lukenut juttuja aiheesta, tulkin tilasi kettuillakseen Suomen kansalle.


      • terapeutti
        terapepotta kirjoitti:

        Aivan tästä Ramin pojan casesta on tuloillaan samanlainen kuin Annelin, poika kun jo keresi kiistämään kaiken, hyvin on Aueropit menneet perille rikollismaailmaan.
        Pojalla on muute ihan sama 6-0 kusetuskaava kuin Auerilla kun on lukenut juttuja aiheesta, tulkin tilasi kettuillakseen Suomen kansalle.

        Tuskin tulee. Mutta että Auer olisi antanut toimintamallin kurdi/afganistanilaiselle. Älä naurata!


    • terapeutti Stråle

      Mutta Sodankylä kiittää ja huokaa.

    • mammatpedofiilaa

      Murha-Martoilla pöksyt kastuu kun näkee lapsia raiskattavan.

    • Oikeus voitti !

      Nyt se päätös tuli Ulvila jutussa vihdoin !

      Täysin oikea tuomio sanon minä, sanotte te muut mitä hyvänsä.
      Kommentoikaa te muut myös päätöstä !

    • Ottikokantaa

      Onko muuten ex-tutkinnanjohtaja ilmoittanut pitävänsä Aueria (ja Kukkaa) myös täysin syyttömänä törkeisiin lapsiin kohdistuneisiin seksuaalirikoksiinkin?

      • terapeutti

        En ole kyllä nähnyt minkäänlaista dokumenttia että Joutsenlahti olisi kommentoinut LSH-keissiä. Mutta lukemiskokemukseni ei ole kaikenkattavaa


    • uusistartti

      Minä veikkaan että AA ja Joutsenlahti eivät ennen Lahden murhaa ikinä olleet kuulleet tai nähneet toisiaan.

    • näytönpuutteita

      Se oli pelkkä perheriita karmeine seurauksineen, ei ole todettu olleen ulkopuolisia paikalla tai mitenkään muuten mukana tapahtumissa.

      Vaasan hovioikeushan vapautti Auerin keväällä 2010. Ajattelin silloin, onko tuo nyt viisasta yleisen lainkuuliaisuuden kannalta, Oli se sittenkin ihan viisas teko.

      Kun miettii sen vapautuksen seurauksia siellä - täällä.

      • huomautus

        Taisi olla vuosi 2011.


      • terapeutti

        Perheriidasta ei ole näyttöä, on vain käräjäoikeuden tuomareiden asunnon siivottomuudesta tekemiä kehäpäätelmiä.

        Tuo että ulkopuolisista ei ole näyttöä on syyttäjien syvään juurruttama näkemys, lehdistövuotojen tukemana. Sitä perustellaan FBI:n sanomisilla. Mutta FBI:n sanomiset ovat lentäneet samaan romukoppaan jossa kartanpiirtäjien Suomikartan mukaan pedokeskus sijaitsee Sodankylässä. Kuuluu niihin seepran raitoihin, samoin kuin saatananpalvontamausteet syyttäjien virhemarginaaliin.


      • terapetutti
        terapeutti kirjoitti:

        Perheriidasta ei ole näyttöä, on vain käräjäoikeuden tuomareiden asunnon siivottomuudesta tekemiä kehäpäätelmiä.

        Tuo että ulkopuolisista ei ole näyttöä on syyttäjien syvään juurruttama näkemys, lehdistövuotojen tukemana. Sitä perustellaan FBI:n sanomisilla. Mutta FBI:n sanomiset ovat lentäneet samaan romukoppaan jossa kartanpiirtäjien Suomikartan mukaan pedokeskus sijaitsee Sodankylässä. Kuuluu niihin seepran raitoihin, samoin kuin saatananpalvontamausteet syyttäjien virhemarginaaliin.

        Ihgu Anneli tänään oikeudessa, puolustamassa pitämäänsä älykkäintä poliisimiestä, ihgua. LOVE


      • terapeutti
        terapetutti kirjoitti:

        Ihgu Anneli tänään oikeudessa, puolustamassa pitämäänsä älykkäintä poliisimiestä, ihgua. LOVE

        No hei terapetutti. Ymmärrän kyllä että kirjoitit kommenttisi provosoidaksesi. Ja se toimii, ainakin minun kohdalla.
        Mutta olen vieläkin sitä mieltä että Joutsenlahti on ammattilainen joka teki tutkimuksensa ja päätelmänsä tyynen rauhallisesti, ammattilaisen otteella. Ja koska työparina hänellä oli Mäkinen, todella myös tiukka ammattlainen, ei mikään laumasielu, vahvistaa se minun näkemystä että nämä kaksi poliisia tekevät omatunnon tarkkaa työtä. Eikä KRP:n Koskisen näkemys kaada tuota arviointia vain vahvistaa.

        Joutsenlahtea huijasi Santaoja. Se on kovin valitettavaa.


    • pillukarva

      Joutsenlahti teki pilliukarvan tarkkaa työtä. Anneli Auerin pillukarvan. Pääsiköhän tää Joutojätkä sellissä laskemaan Auerin pillukarvat kielellään?

      • tyhjttynnyritkolisee

        Siinä omia tutkimusmenetelmiä miettiessäsi, uskallatko jo veikata kumpi surmasi lenkkeilijätytön, mamu vai vartija?


      • nimimerkillinenjoo

        Oli kuulemma ensimmäinen rivitunnistus tehtämä J.llä ja jonka mokasi täydellisesti, oli maan tapa vaikka oli ensimmäinen rivitunnistustehtävä, nyt ei kolis logiikka yhteen.


      • täysmokailija

        Todellakin näytti ammattitaitonsa ja tyhmyytensä ensimmäisessä rivitunnistustehtävässä. Ilmankos AA ihailee yli kaiken.


      • Politiikkoainesta
        täysmokailija kirjoitti:

        Todellakin näytti ammattitaitonsa ja tyhmyytensä ensimmäisessä rivitunnistustehtävässä. Ilmankos AA ihailee yli kaiken.

        AA on todella loistava peittämään oman ilkkumisensa, kaikki ei siihen pysty.


      • siisniikuettämitä
        Politiikkoainesta kirjoitti:

        AA on todella loistava peittämään oman ilkkumisensa, kaikki ei siihen pysty.

        "AUER on todella loistava peittämään oman ilkkumisensa"
        Siis niiku että mitä?


    • kiitosjakumarrus

      Jaa, näyttää vihdoin tulleen päätös, olin oikeassa että näin tässä käy.
      Mitän mieltä olette te muut oliko ratkaisu mielestänne sopiva vaiko epäsopiva ?
      Sana on siis vapaa, antakaa tulla , kiitos !

      • terapeutti

        Kiittäen ja kumartaen toteamme että päätös tulee muutaman päivän kuluttua. Valesatinik jo ryhtyi valekuriiriksi


    • Satinque

      Anneli Auer on pedofiiliraiskaaja, sekä murhaaja, on siinä geenit osuneet kohdalleen.

    • Minä taas epäilen, että tässä jutussa mukana on myös mies, jota joku taho tai jotkut tahot suojelevat. Myös epäilen, että A tietää enemmän mitä on kertonut. Ei näytä realistiselta, että kotirouva olisi yksin suunnitellut (kaikkine nauhoituksineen) tämän rikoksen. Minusta tämä rouva ei näytä sellaiselta tyypiltä. Ennemminkin tapaus on ollut onnettomien yhteensattumusten summa. Ei etukäteen suunniteltu. Mikä se on se iso kengänjälki, josta on puhuttu??? Joku henkinen kengänjälki tässä taitaa vaikuttaa ja tekee jutusta vaikean poliisille ja oikeudelle! Katsotaan rauhassa mikä on tuomio! Tuskin tuolla tutkinnanjohtajalla on mitään kummallista osuutta. Hän on vain tullut siihen tulokseen, että tämä henkilö on syytön. Se on joko oikea tai väärä arvio. Minä veikkaan että siltä väliltä.

    • Minä taas epäilen, että tässä jutussa mukana on myös mies, jota joku taho tai jotkut tahot suojelevat. Myös epäilen, että A tietää enemmän mitä on kertonut. Ei näytä realistiselta, että kotirouva olisi yksin suunnitellut (kaikkine nauhoituksineen) tämän rikoksen. Minusta tämä rouva ei näytä sellaiselta tyypiltä. Ennemminkin tapaus on ollut onnettomien yhteen sattumien summa. Ei etukäteen suunniteltu. Mikä se on se iso kengänjälki, josta on puhuttu??? Joku henkinen kengänjälki tässä taitaa vaikuttaa ja tekee jutusta vaikean poliisille ja oikeudelle! Katsotaan rauhassa mikä on tuomio! Tuskin tuolla tutkinnanjohtajalla on mitään kummallista osuutta. Hän on vain tullut siihen tulokseen, että tämä henkilö on syytön. Se on joko oikea tai väärä arvio. Minä veikkaan että siltä väliltä.

      • terapeutti

        Minä kyllä epäilen että rouva Aarnio on kertonut paljon enemmän kuin itse tietää.
        Hän on lapsellisuuttaan myötäillyt kuulustelijoita ja kertonut sitäkin mistä yleensä tulee keskeytys että hei, tuo on spekulointia.


      • htyumkjlmonhhj

        Ja terapeutilla on taas jäänyt mielenterveyslääkkeet ottamatta, kun ei enää näytä tietävän mitä mihinkin kirjoittaa.
        Säälittävä tapaus kun on pudonnut järjestelmän ulkopuolelle.


      • terapeutti
        htyumkjlmonhhj kirjoitti:

        Ja terapeutilla on taas jäänyt mielenterveyslääkkeet ottamatta, kun ei enää näytä tietävän mitä mihinkin kirjoittaa.
        Säälittävä tapaus kun on pudonnut järjestelmän ulkopuolelle.

        Ehkä Sinun järjestelmässä on aivan liian ahtaat rajat.


      • käsitteethukassa
        terapeutti kirjoitti:

        Minä kyllä epäilen että rouva Aarnio on kertonut paljon enemmän kuin itse tietää.
        Hän on lapsellisuuttaan myötäillyt kuulustelijoita ja kertonut sitäkin mistä yleensä tulee keskeytys että hei, tuo on spekulointia.

        Tyrapeutti tarkoitti tietenkin, että auerska lapsellisuuttaan on valehdellut, vaikka olisi pitänyt tajuta jäävänsä kiinni.


    • Liitäväluuserihuppis

      Saas nähdä onko torstaina klo:13.00 minua olemassa? Siis tätä satuolentonikkiä.

    • vespavelutina

      Sirpa Laamanen on kuulemma Anneli Auerin paras ystävä vankilassa. Hienoa saamme Sirpan pervokerhon seksimiittiin mukaan, sitten alkaa tapahtumaan lapsille, aivan tässä vanhalta kantturaltakin pikkuhousut kastuvat ajatuksesta.

      • OlisiLiekitkohdiallaan

        Laitetaan samaan sakkiin(selliin) vielä Ramin, Joona ja Eero.


      • eihäpeä

        pidätysvaikeuksia?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1476
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1194
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe