Hankkikaa apua suosiolla!

Tunnettu Muusikko

Vedätte puoleenne kakaroita ja kuten arvostettu homoaiheen tutkija Edmund Bergler jo kertoi sen, teillä päässä viiraa jotain. Se jotain on se, että te yksinkertaiset kuvittelette sen tussun olevan suu. Se ei pure eikä kastroi, tosin kuin naisen tai miehen suu hänen kaatuessaan. Suuseksit kannattaa varmuudella jättää vähiin.

Ja eivät ne naiset pure eikä kastroi, vaikka sen ekan Scary Movie elokuvan jälkeen pelkäätte että jokaisella naisella on pikkuhousuissa korkeajännitteinen-sähköaita.

14

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ky näi o

      Sanoisin, että olen joskus käyttänyt viisaamminkin yöni kuin pähkäilemällä toisten seksuaalisen suuntautumisen mysteereitä. Mut, kukainenkin tavallaan...

    • Oli Jumala

      Apu on hyvä suosion jälkenkin. Kun se hetki tulee, niin mitä sitte...

    • Oliko tässä nyt puhe homoista, tussuista vai yleisemmin heteromuusikon naisasioista? Vai päivän sekavasta trollista? No, otetaan nyt ihan tosissaan tämäkin aloitus. Tai sit ei ;D

      Keikan jälkeen yksin hotellihuoneessa varmaan kyllä tulee mietittyä kaikenlaista elämänfilosofiaa. Varsinkin, jos kontrasti on liian ilmeinen: ihmiset tulee katsomaan sua ja rakastaa intiimisti ja hikisesti ja kirkuu ja pyörtyy, mutta sitten keikan jälkeen ei kukaan tuu jatkoille ja ainoa kaveri on netin ruutu :(

      Sitten takaisin hikiseen keikkabussiin dokaamaan muun bändin kanssa kuuntelemaan _niiden_ tussunsaantitarinoita. Ymmärrän kyllä, että siihen kuvioon murenee ajan mittaan kovempikin jätkä.

      Homon kiinnostumattomuus tussuista ei kuitenkaan pitäisi olla yhdenkään heteron maailmankuvaa rikkova asia. Jos homoa ei kiinnosta naiset seksuaalisesti, niin ei kiinnosta. Kyse ei ole naisen pelosta, naisen sukuelimien pelosta tai naisvihasta, jollaista käytöstä kieltämättä esiintyy merkittävän usealla heterolla, koska nainen voi olla hyvinkin tuttu ystävä homolle ja nämä olla sängyn ulkopuolella paljonkin tekemisissä keskenään. Homo vaan haluaa seksipartneriksi miehen, ei naista.

      Heterona pitäisi vain olla homoudesta iloinen, kun sitten jää enemmän naisia heteroille. Jos tunnettu heteromuusikko ei saa keikan jälkeen naista, niin todennäköisesti ei ainakaan se ole sen vika, että homot vie sulta naiset :D

      Jos tunnettu heteromuusikko on kaappiahdistunut siitä, miten saa kerrottua niille muille bändin jätkille, että sulla olikin mies yöseuralaisena ja kuitenkin pitää muiden heteroiden kanssa keikkabussissa istua, niin sitten näitä kannattaa oikeasti miettiä aamuyön hetkinä. Ei oikeastaan muuten.

      Jos tunnettu heteromuusikko on tässä ahdistunut siitä, miten _bändi_ vetää kakaroita puoleensa ja kakaroiden kanssa sattuu jotain takahuoneessa, niin silloin tietysti täytyy miettiä aika tarkkaankin.

    • Hetero provo kilahti taas :D Joten otit minut "tosissaan", mikä luonnollisesti kumoaa teoriasi, ettei kukaan ota minua tosissaan :D Harmillista, että edustat täällä kaikkia heteroita. En voi uskoa, että kaikki heterot ovat noin kliseisen homokiimaisia :D

      En ole koskaan raiskannut pikkupoikia, enkä tule koskaan raiskaamaan pikkupoikia, koska minua, eikä yksiselitteisesti, kuten sinä, niputtamalla myöskään homoja, ei kiinnosta seksuaalisesti pikkupojat. Eikä homona luonnollisestikaan pikkutytöt, kun ei kiinnosta ne aikuisetkaan naiset.

      Suurinta osaa ihmisistä ylipäänsäkään ei kiinnosta raiskata pikkupoikia, koska suurimmalla osalla ihmisistä sinua lainatakseni "ei ole vikaa päässä, eivät ole vajakkeja tai heillä ei ole mitään halua vetää puoleensa kakaroita." Sinulla nämä ovat ihan selkeä ykkösaihe joka kommentissasi minulle.

      "Heterona" sinulla ei näytä kuitenkaan tuossa syyttelyssäsi merkillisesti olevan mitään ongelmaa, jos pikkutyttöjä raiskataan heteromiesten toimesta? Minun mielestäni ongelma on ihan yhtä lailla olemassa ja varmasti todennäköisempikin. Ja yhtälailla rangaistusta vaativa teko.

    • arvaa kiinnostaako

      "Tunnettu muusikko" hmm joo en kuuntele suomimusiikkia. Mutta saako esittää kappaletoiveen. Esitä ylpeänä Jeffree Star'n Bitch, Please kappale.

    • *_*

      Et sä mikään tunnettu muusikko ole, pysyhän poissa täältä pieni trollin poikanen! Kaikenlaisia kuraperseitä tännekin puolelle ilmestyy näyttämään "viisauttaan"

    • totuus ei pala

      Yhdessä aiemmassa keskustelussa olit HUS:in ylilääkäri ja valehtelit silloinkin.

    • hmmmmm

      Hmm. Onko täällä joku kantasuomalainen töpselinokka jo propagoi homoja vastaan?

    • Voi sentään, oli se vaan trolli :(

      Esiintyy näköjään myös filosofi E. Saarisena.

      • micco 12w

        heippa ihana bear. exä oigeesti muist kuinka sä otit mut väkisin ku olin vast kymmenen? sä huijjaat vaa, kyl sä oikeesti tykkäät pikku pojuist. ;))


      • micco 12w kirjoitti:

        heippa ihana bear. exä oigeesti muist kuinka sä otit mut väkisin ku olin vast kymmenen? sä huijjaat vaa, kyl sä oikeesti tykkäät pikku pojuist. ;))

        Et oikeasti ole 12w, joten uskallan vastata sinulle. Vastaan kuitenkin sinulle, kuten vastaisin, jos olisit 12w.

        Paradoksi on, että olen nimenomaan sellainen ihminen, joka oikeasti ilman minkäänlaista seksuaalista jännitettä voisi olla humaani sinua ja kärsimystäsi kohtaan, ottaa sinut syliin, silittää päätäsi isällisen hellästi, halata ja kuivata kyyneleesi ja kertoa, että maailma ulkopuolella on paha ja loukannut sinua ja minä ymmärrän sinua ja suojelen sinua pahalta maailmalta ja haluan kasvattaa sinusta taas ihmisen, joka voi luottaa aikuisiin vastuullisina esikuvina, eikä seksuaalisina saalistajina, joiden pahuutta ja lapsen luottamuksen rikkomista ei sinun enää tarvitse omassa elämässäsi kierrättää uhrista itsekin saalistajaksi.


    • filosofi E Saarinen

      Ilmeisemmin "Viinanhajuisella Muusikolla" on ote ja jotain perääkin tarkastelussa harmaissa aivosoluissaan. Filofit eivät sentään tee ihan alkeellisia pedofiili-yleistyksiä ilman näyttöjä.

      • sdsddsdsdsdssds

        Älä luikertele. Aloittajan typerä kirjoitus on sinun tekemä, sillä samat sanamuodot toistuvat omassa tekstissäsi. Toisaalta voidaan epäillä oletko kyseinen filosofi ollenkaan.


    • huomauttaja

      Aloittajalle: jos olet päättänyt trollata - niin kuin olet taas kerran päättänyt - niin yritä edes joskus tehdä se hyvin.

      Parempi olisi kuitenkin olla kokonaan trollaamatta. Moni meistä on pahoillaan että olet taas päättänyt käyttää aikasi moisen roskan kirjoittamiseen sen sijaan että olisit valinnut toisin. Olisit voinut ottaa osaa johonkin aidosti järkevään ja sellaiseen mikä rakentaa, johonkin mikä voisi olla monille avuksi ja hyödyksi.

      PS. COPY-PASTETKAA YLLÄ OLEVA TEKSTI JOKA KERRAN KUN VASTAAVIA ALOITUKSIA ILMESTYY.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe