tekopyhät nettimiehet

at-nainen (katkera)

Teidän nettimiesten on aivan turha ruikuttaa, että ette saa naista! Teille ei KELPAA kukaan muu, kuin se keskivertoa paremmannäköinen nainen. Vaikka nainen olisi normaali, normaalipainoinen, täytyy silti olla treenattu muodokas perse yhdistettynä hoikkaaan vyötäröön. Eikö millään mene kaaliin, että toiset naiset ovat tasapaksuja vaikka kuinka urheilisi ja treenaisi niitä pakaroita! Kun uuma on luonnostaan paksu, ilman läskiäkin, treenaaminen tekee tällaisen naisen kropasta miehisen, eikä toivomanne kaltaisen kurvikimin..

Nettimiehet ette enää tunne käsitettä rakkaus, toisen ihmisen kunnioittaminen, inhimillisyys, välittäminen, aitous.

Ihan sama, oletteko itse jotain at-tasoa, naiselle asetettamanne ulkonäkökriteerit ovat kohtuuttomat! Tavallinen mulliturpainen jättinenäinen duunari-at-mies kirjoittaa profiiliinsa olevansa komea ja normaalipainoinen... treffeille saapuu 30kg ylipainoinen vuorovaikutustaidoton Tarjoustalon vaatteisiin pukeutunut moukka! Ja entä sitten ne miehet, jotka ovat siistejä, normaalimitoissa tai eivät valehtele profiilissaan... olette täysin joojoo-miehiä treffeillä... ette osaa puhua yhtään mitään, olette kuin seipään nielleitä, ette osaa sanoa mitä haluatte, ette edes valita tilaatteko kahvia vai teetä vaan matkitte naista. Istutte sitten kahvilan pöydässä harmaana ja hiljaa, ja teistä saa kiskoa puhetta pihdeillä.. Nainen siinä sitten miettii johtuuko miehet totinen ilme siitä ettei nainen ole miellyttävä (todennäköisesti) vai siitä ettei mies todellakaan osaa keskustella ollenkaan..? Ihan sama lopputulos kuitenkin.

No, tällainen ulkonäöltään at-nainen ei ymmärrettävistä syistä kelpaa kenellekään parisuhteeseen... Aloin sitten etsiä seksiseuraa, kun täällä niin kehutaan "että nainen saa aina". Olipa yllätys, että tilanne on ihan samanlainen, kuin sitä parisuhdetta etsiessä. Seksiä hakevat at-miehet, jotka eivät saa sitä muualta, ja tietysti varatut (jotka valehtelevat olevansa vapaita..) Koska at- naisella ei ole rima korkealla, hän tapailee näitä seksiä etsiviä at-miehiä sillä lopuutuloksella, että se helevetin ruma, pienimunainen 40kg ylipainoinen keskustelutaidoton ja sosiaalisesti lahjatonkin työtön /duunari- at-mieskin antaa pakit! Parhaassa tapauksessa at- mies on käynyt panemassa kerran, sillä pienellä mulkullaan ja surkeilla taidoillaan, ja katoaa sitten bittiavaruuteen.

Tilanne ei ole paljoa parempi kt-naisillakaan, vaikka palstalla muuta väitätte. Tuttavapiirissäni on liuta tavallisia naisia, jotka hakevat vain sitä kunnollista parisuhdetta. Rima on ihan järkevällä tasolla. Mitä tapahtuu? Treffeille saapuu kuvailemani kaltaisia miehiä. Jos joskus löytyy joku keskustelutaitoinen tai edes tavallisen ulkonäön omaava mies, hän katoaa bittiavaruuteen.

Sitten miehet notkutte treffeillä online koko ajan. Ette osaa enää kohdata toista ihmistä - olette nettiaddikteja. Sanotaan, että ne kaikista kauneimmat naiset roikkuvat tuolla vuosikausia, kun eivät huoli ketään. Niin siellä roikkuvat miehetkin, siis kt ja at- miehet. YT- miehet elävät parisuhteessa.

Alan jakaa tuttavilleni teidän minulle s24:ssä ja muuallakin netissä oharit tehneiden ja muutenkin vittumaisten miesten yhteystietoja, niitä on kymmeniä. Eivät sitten mene muut naiset samaan halpaan kuin minä.

38

498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uutta matoa koukkuun

      Hei. Mulle lähetti erä nainen viestin, jossa haluaisi tietää minusta enemmän. Vastasin hänelle viipymättä kuvailemalla itseäni, mielen maisemaani, arvojani ja mitä ajattelen parisuhteesta jne.

      Hän vastasi olevansa "myötämilinen" ja tarjoutui lähettämään kuvansa. Kerroin, etten tee kuvalla vielä mitää, koska olen etsimässä ihmistä, enka ulkokuorta. Viikkoon en ole hänestä kuullut. Olinko tyly, vai enkö vain täyttänyt hänen käsitystä miehen ulkonäkökriittisyydestä?

      Älä tulkitse minua väärin. Kyllä minä kauneuden tunnistan ja saa se minun pääni käääntymäänkin, mutta kun sitä ulkuorta ei voi / kannata rakastaa, koska se ei rakasta takaisin, vaan se ihminen siellä sisällä.

      • nuorikokematonnainen

        Olipa ihana viesti :)


    • trollibensa

      trollille bensaa

      • ap.

        Tämä muuten EI OLE trollijuttu! Menkää miehet itseenne!

        Joka helvetin mies, jolla tuolla profiili ja on osoittautunut kusipääksi, voi vaihtaa nikkinsä ja s.postinsa koska laaja tuttavapiirini saa listan kaikkien niiden miesten yhteystiedoista, jotka ovat ottaneet minuun yhteyttä. sori vaan


      • epätiedemies

        So?


    • rivien välistä

      Jos ja kun tuollaisen ap:n kaltaiseen naiseen törmään jolla jo nettideittaillessa on noin negatiivinen asenne ja luonnekkin minkä pystyy jo rivien välistäkin lukemaan niin ne treffaamasi miehetkin on nähneet ja vaistonneet sen ja illoin ovat vetäneet omat johtopäätöksensä.

      Minkälaista olisi jo elää parisuhteessakin tuollaisen arvostelevan ja luonteen kanssa niin yhtä helvettiä se oliskin.

      Aika ajoin minäkin törmään nettideittaillessa tuollaisiin naisiin ja en edes lähde treffeille heidän kanssaan paitsi joskus ihan mielenkiinnosta kun ei ole muutakaan tekemistä.

    • Pata kattilaa soimaa

      Mitä te sitten itse etsitte ja pyöritte netin deiteissä? Mitä muuta te voitte odottakaan kuin ap:n mainitsemia nettiaddikteja! Etsikää ne kumppaninen live-elämässä!!!

      • Sinkkumies.

        Naiset on kaikki lähes samantasoisia. Toiset vaan meikkaa paremmin mutta se meikki ei peitä sitä nirsoa naisen luonnetta ja teille tavis naisille ei kelpaa tavis kunnollinen mies. Miehellä ei voi olla edes mitään ulkonäkö kriteeriä naisille koska nainen valitsee miehen aina. Nainen kyllä saa miehen jos sile kelpaa omantasoinen tavis mies. Ruma mies ei voi saada edes rumaa naista.


    • pyhä vai tekopyhä?

      Mukava valitus. Valista vielä minua, akateemista miestä, mitä ihmettä ovat at-, YT-, kt- ja muut lyhenteesi.

      Olen hieman eri mieltä kanssasi. Itselleni kelpaa tavallisen tasapaksu suomalainen nainen. Missit saavat minun puolestani hinkata edelleenkin vartaloitaan ihannemittoihin, minussa se ei aiheuta väristyksiä. Väristyksiä aiheuttaa nauravainen, elämänmyöteinen ja elämälle avoin nainen.

      • GB79

        Vau! Tuo viimeinen lause on juuri sitä mitä olen itsekin hakenut naisista.
        Itse näen kauneutta milloin missäkin. Jopa naisissa jotka väittävät heiltä puuttuvan sitä.
        Joissain ihmisissä on vain s"sitä jotakin" - joka voi viedä jalat alta.

        Usen on tullut vastaan ajatuksesta etteivät lihavat naiset ole - tai pidetä kauniina. Mitvit?
        Oma nyky-exänikin oli 130kg kun tapasimme. Hän oli nainen juuri minulle.
        Mutta - aika muuttaa ihmisiä..
        Asenne / mielipide eroihin lopulta se kaikki kaatui. Ei ulkonäkö asioihin.


    • kt-nainen

      Minä voin valistaa eli at = alemman tason, kt = keskitason ja yt = ylemmän tason nainen TAI mies. Huomaa myös, että tasot voi muuttua, mikään ei ole ikuista...itse olen muuttunut yt-naisesta kt-naiseksi tai ehkä jotkut voi ajatella, että at:ksi (mutta itse en). Syy: työttömäksi jääminen (ei oma syy).

      • ffaf

        Työttömäksi jääminen ei pudota naisen tasoa, voit olla huoleti. Työ liittyy vain miehen tasokkuuteen.


      • H31Li

        Hyvä saada tietää tämä asia nyky ihmisistä. a-t :hen minä teidät kaikki nyt haluan.
        siis alimman tason alle .. kuopatuksi .. Teillä saattaisi olla jopa arvoa maailmalle kuolleina..
        Ehkä te suosisitte kaasuttamista.. hmm.. suihkutiloissa ehkäpä??

        Tasokasta keskustelua tasoista... :D :D :D


    • gimme a break....

      Ei pidä paikkaansa. Kyllä kelpaa muukin kuin timmissä kunnossa oleva kroppa. Hoikka, keskiverto tai hieman pyöreäkin käy. Aika laaja skaala, eikö? Kyllä tuohon suurin osa naisista mahtuu. Parhaallakaan kropalla varustetulla naisella ei tee mitään jos luonne on täyttä paskaa.

      Kyllä minä ainakin tiedän mitä rakkaus on ja olen varma että minulla olisi sitä paljonkin annettavana jos oikea ihminen tulisi elämääni.

      Kannattaa muistaa, että treffeillä miehen vaitonaisuus voi johtua monestakin asiasta eikä aina siitä että ei olisi sinusta kiinnostunut tai että henkilö olisi epäsosiaalinen. Voi olla että miestä vain jännittää joka varmasti kyllä laukeaa ajan kanssa ja alta voi paljastua mukava tyyppi.

      Tuollainen yhteystietojen paljastamisella uhkailu on naurettavaa. Ymmärtäisin sen jos olisit kohdannut väkivaltaisen tai häiriköivän tyypin, mutta jos pelkkien ohareiden tai sinusta kiinnostumattomuuden takia niin hohhoi... Jätä nyt ainakin jälkimmäiset rauhaan.

      "Tavallinen mulliturpainen jättinenäinen duunari-at-mies"

      Miksi sekoitat duunariuden mulliturpaisuuteen jne.? Onko siinä nykyään jotain pahaa jos mies tekee oikeita töitä eikä nöpötä neljän seinän sisällä naurettavat rytkyt päällä paskantärkeänä kynää pyöritellen?

      • rumisnainen

        Jep! Ujona naisena pisti silmään heti tuo "keskustelukyvyttömyys". Itse olen ainakin ekoilla treffeillä todella hiljainen, vaikea saada sanaa suusta. Muttei se silti tarkoita etten olisi kiinnostunut. Ja minusta muutenkin kiinnostuksen huomaa ihan muista asioista kuin juttelusta, toki silläkin on merkityksensä. Omista treffikokemuksista kaikkein hölisevin mies oli ilmeisesti minusta kaikkein vähiten kiinnostunut.
        Mitä tulee ulkonäköön, niin kyllä ihan tavallinen, tavallista rumempikin nainen kelpaa oikein hyvin. Itselläni sattumoisin on peppu ja vyötärö ihan kunnossa luonnostaan, treenaamalla en niitä ole hankkinut, ja siinä olen samaa mieltä että ei sitä sillä tavalla usein saakaan nainen kroppaansa. Mutta muuten olen naamasta ruma, tavallista rumempi ja siitä rumuudesta saan kyllä kuullakin. Vähän huono ryhti luonnostaan, lyhyet jalat, tissit pienet, isot kädet. Ei siis mikään joka miehen unelma ulkoisesti, tähän yhdistettynä se että olen tavattoman ujo aluksi. Silti ihania miehiä olen tavannut, itse asiassa vain muutaman, koska homma on johtanut aina uusiin tapaamisiin yhtä tapaamista lukuunottamatta. En siis tunne etten kelpaisi kenellekään. Tosin miehen ulkonäölle en siinä perinteisessä mielessä pistä niin paljon painoa, että tarvitsisi olla joku kaikkien naisten päät kääntävä komistus. Minulle kiva ulkonäkö riittää oikein hyvin. Mielelläni näytän kuvani ja varoittelen että en ole mitään missiä lähellekään ulkonäöltäni. Komeat kaunotarten etsijät ihan varmasti (kuten toisinkinpäin) löytävät mätsinsä varmasti livenä helpommin.

        Provo tai liian korkeat odotukset aloittajalla?


      • LättänäJalka

        Samaa mieltä! :)

        Jotenkin minusta tuntuu, että olipa sitten mies tai nainen kysessä niin ihminen ei taida oikein vielä tuntea itseään eikä ymmärrä millaisen kuvan itsestään antaa muille. Voi olla hiukan peiliin katsomisen paikka monilla..
        Täälläkään ei tosiaan ole mikään missi, jotkut lapset kirjaimellisesti pelkää, heh heh. Mutta jep, kroppa on syntymälahjana saatu ja liikkuvainen. Lyhyt olen ja lauta. Silti aivan ihania ja fiksuja miehiä oli "tyrkyllä". Eivätkä katoilleet bittiavaruuteen.. muutaman kohdalla vaan koin niin suurta alemmuuden tunnetta (en normisti koe) ja koin paremmaksi antaa mahdollisuuden enemmän "tasoisempaan" naiseen. Lopulta kuitenkin päädyin erittäin kivan ja silmiin komean miehen kanssa. :D En jaksanut pakitella ns.parempia miehiä enää. Nyt meitä ihmetellään kuinka sellainen mies on näin rumanaamaisen naisen kanssa.... ihanan kannustavaa! Mutta.. hähähäää! Ei kai se minun vikani ole jos toisella on roskaa silmissä ja näkee muutakin kuin naaman?
        Prof.tekstissä mieheni etsi "iloista ja mukavaa pallinaamaa" :D :D

        Kyllä se luonne vaan vaikuttaa paljonkin millaisia tyyppejä täällä kohtaa ja ehkä osa on liian jyrkkiä tuomitsemaan, arvostelemaan treffikumppania ekan tapaamisen perusteella? Jos kirjoitellen on saanut mielikuvan ja se ei aukea tavatessa.. suosittelen melkein ottamaan parit paukut jännitykseen. Näin muuten toimin parin jännittäjämiehen kanssa.. Alkoi mukavaa juttua riittämään kun vähän helpotti se alkujännitys heillä. :) Paljastui sisin paremmin ja ulosanti helpottui. Samalla olisi saanut selville myös alkon väärinkäytön mutta näin ei kohdallani käynyt. Osasivat ottaa kohtuudella..


    • 3+2

      Kirjoittelin joku aika sitten yhdelle kuvattoman profiilin naiselle ja äkkinäisenä voisin luulla että se olisi aloittaja. Minä tein aloitteen vaikka naisella oli merkattuna ruumiinrankenteet ja mitat, niistä selvisi jo hyvästi ettei ihan missin mitoissa oltu. Vaihdoimme parikymmentä viestiä.
      Mutta koko homma kaatu minun osaltani siihen kun naisella oli niin negatiivinen asenne muista deittisivuilla olevista miehistä.
      Naiselta en saanut yhtään sellaista viestiä jossa hän ei olisi maininnut kun joku oli kuvan saatuaan hävinnyt tai treffit oli jääneet yksiin.
      Minulle vaikuttaa ainakin asenne enemmän kuin ulkonäkö.

      • GB79

        Joo. Tuo neg asenne on ihan väärässä paikassa deiteillä tai deittiviestittelyssä.
        Itse haluaisin mennä tapaamaan sellaista elämänmyönteistä iloista naista joka ei vain ota asiakseen valittaa kaikesta. Tosin - voisi siitäkin tulla hyvä keskustelun aihe - kunhan jättää pois vihan ja katkeruuden.. ;)


    • ex deittailija

      Negatiivista asennetta on varmaan ihan kummallakin sukupuolella. Minä tapasin nykyisen mieheni netin kautta. Häntä ennen minulla on laaja kokemus nettideittailusta, joka perustuu noin 100 mieheen (kirjasin tapaamiset ylös!) Olen tavannut lähes kaikki heidät näkemättä kuvaa, koska silloin elettiin vielä aikoja, jolloin monilla palstoilla ei ollut kuvia ja kamerakännykät eivät olleet yleisiä.

      Kokemukseni on tämä:

      90%:a miehistä liioitteli ulkonäkönsä yläkanttiin. Miehet kertoivat lähes poikkeuksetta olevansa joko vähän tai hyvin liikunnallisia, kropaltaan urheilullisia ja kasvoiltaan komeita tai melko komeita.

      Totuus oli, että vain noin 10%:a oli sitä mitä he olivat kertoneet. Suurin osa näistä lopuista olivat ylipainoisia 10-30 kiloa ja eivät vaikuttaneet yhtään liikunnalliselta. Tosin ylipainoinenkin voi olla hyvässä kunnossa.

      noin 80%:a heistä olivat verbaalisesti surkeita ja sulkeutuneita. Minä kun olen avoin, iloinen ja puhelias, niin sain heidätkin aika paljon vapautumaan ja kaikki 100%:a viihtyivät hyvin seurassani sovitun 2 tuntia. Totuus on se, etten heistä saanut juuri mitään irti, kun itse kerroin jonkin verran itsestäni, jonka he tietysti tulkitsivat väärin.

      Negatiivinen asenne oli heistä noin 20%:lla. Pettymys aiempiin parisuhteisiin ja deittaihin kuvastui heidän asenteistaan.. "Kaikki naiset pettää ja jättää", "Ei suakaan varmaan kiinnosta", "Oletko jättänyt monta miestä?".. Naisviha ja kyyninen asenne on pahinta myrkkyä mitä ensitreffeille voi kuvitella. Miten joku, jonka tapaa ekan kerran, voisi luvata yhtään mitään? Miten sellaista ihmistä uskaltaa edes lähtee tapailemaan, joka jo omalla asenteella estää ketään tulemasta hänen sydämeensä?

      Lopputulos.. seurustelin noin 4 kanssa 1-3 vuotta, tapailin 5 kanssa 1vk:sta 2 kuukauteen ja lopuksi löysin napakympin, jonka kanssa olemme olleet yhdessä 8 vuotta :)

      • GB79

        Erittäin hyvä kirjoitus! Kiitos!
        Juuri tuo neg asenne - ja sen pois jättäminen. Osaisivatpa ihmiset ottaa tilanteen vastaan avoimin mielin ja sydämin ekoille treffeille.
        "Assumption is the mother of all fuck up's" pätee jälleen!! Avoimin mielin kiitos!!


    • Ihmetouhua

      Olen sinkkumies.. ollut jo kohta 2 v. ajattelin sitten tulla katsomaan että mitä tapahtuu suomi24 sinkku ja nettideitti palstalla.... parina päivänä täällä pyöriny ja näyttää olevan vaan katkerien ja kyynisten ihmisten paikka valittaa omaa surkeuttaan

      Miehet sanoo et ei kelpaa tavallinen mies.
      Naiset sanoo et ei kelpaa tavallinen nainen

      miehet syyttää naisia ja naiset miehiä.

      Hohhoi... eipä tarvii osallistua näihin ketjuihin millään tavalla.

      jos joku tietää asiallisen sivun jossa keskustellaan normaalisti eikä nillitetä 24/7 ni vois vinkata. vaikka sellaista tuskin löytyy...

    • zddnfmxffmxfm

      Nojoo. Mulle riittä kyllä ihan tavan nainen, mutta suomi24 ei oikein löydy sitäkään. kukaan ei ole kiinostunut parin päivän jälkeen.

    • yksinäinen

      minulleppa kelpaisi "at"nainen, mutta minä en kelpaa edes heille. Olen lähestynyt tässä vuosien varella kaikenlaisia naisia, niin rumia, lihavia ja jopa lievästi vammaisia ja olen saanut heiltä kaikilta pakit tavalla tai toisella aina. Siis aina! Että kyllä se nirsoilu on siellä naisten puolella pääasiassa.

      • pakkipäälle

        Miksi olet saanut pakit?


      • yksinäinen
        pakkipäälle kirjoitti:

        Miksi olet saanut pakit?

        Naamani on ruma ja siitä syystä olen saanut pakit, kaikki muu on ihan kunnossa.
        Naiset on pinnallisia, vaikka väittävät usein muuta.


      • hgh

        Eipä se naaman kunnossaolokaan tunnu auttavan.. itellä S24-"treffailua" takana useamman vuoden ajan, en ole ruma, lyhyt enkä lihava, on maisterin paperit ja oman alan työ, ei alkoholi- tai muitakaan ongelmia tai luurankoja kaapeissa, enkä polta (kaikki nämä käyneet ilmi myös profiilista)... aloitteita tehnyt ja joitakin saanut jopa naisiltakin, mutta kas, ekatkin tän palstan kautta sovitut treffit on vielä kokematta. Että goodbye vaan perhe-elämä mun osalta, onneksi maailmassa on kaikkea muutakin....


      • Positiivinenposetiivari

        Arvatenkin annat profiilissasi/ viesteissäsi itsestäsi ilmi jonkin "anteeksi että olen olemassa" -ominaisuuden, mikä tappaa kiinnostuksen keneltä vaan?

        En menisi itsestänikään kehumaan omaa naamaa (vähän kirveellä veistetyn oloinen), tai koulutustasoa (peruskoulu), omaisuutta (ei ole) tai mitä tuossa nyt kaikkea itsessäsi kerrot kertovasi. Sitä vastoin olen oma hurmaava itseni, niin monet kerrat olen päässyt treffeille ja välillä myös pitemmälle.

        Kyllä se vaan auttaa paljon asiaa, kun ei omaa perusnegatiivista asennetta elämää ja kauniimpaa sukupuolta kohtaan. Ja sitten se vanha totuus: Mistä ihmiset mieluiten puhuvat? Aivan. Itsestään. Tuon asian kun muistaa, niin pääsee varsin pitkälle missä suhteessa tahansa!

        Lyhyesti sanottuna: Hymy naamalle, positiivinen ja naista kunnioittava asenne, niin johan on ihme ja kumma, jos ei hurmaavia naisia löydy :)

        Hyvää talven jatkoa!


    • aadf23

      Oi voi, tähän maailmaan mahtuu niitä, joita kuvailit - ja sitten myös sinunlaisia. Jos sinua niin kovasti kiusaa joku asia, niin miksi ihmeessä tokit itseäsi sillä neulalla yhä uudestaan ja uudestaan?

      Miesten vaatimukset - Naisten vaatimukset.. Omasta mielestäni, jos pettyy niin silloin on ollut odotukset liian korkealla ja/tai tavoitellut jotain sellaista mihin ei omat rahkeet riitä. Jos se pienimunainen alemman tason läskikin on antanut sinulle pakit - niin mahdat olla itse melkoinen tapaus kaikkiaan...

    • sagfdsdfhsa

      Pitkä lätinä, mutta varsinainen asia on lyhyt ja yksinkertainen: aloittaja etsii supliikkimiestä, joka pelimiestaidoillaan (ulkonäön siivittämänä) tekee lipevästi vaikutuksen.

    • Kilttis

      Kyllä meille kelpaa normi tavis nainen, ei tarvii olla missi tai hullu treenaaja. Naisille ei kelpaa normi mies.Normi naisille ei kelpaa normi mies vaan pitää olla joku bodattu hunks joka vetää nappeja naamaN että lihaksia kasvaa.

      • LättänäJalka

        Jaahas..
        Täältä löytämäni mies vetelee ennemmin nameja sohvalla ja bodaa kylkilihaksiaan ;) Vaikka muuten syökin suht terveellisesti.
        Tuo sun käsite norminaisesta voi olla hiukan vinossa? Katseleppas näitä vähemmän "normaaleja" vaihteeks. Äläkä heti eka viestissäs kirjoita miten ruma naama sulla on jne.. Se latistaa kyllä viestin vastaanottajan mielen kun toinen itseään vähättelee ja alentaa. EI mikään ihme ettei kukaan vastaa jos alkaa heti se "niin säkää et huoli kun mulla on näin ruma naama. Naiset ne haluaa vaan komistuksia" blaablaa. Pyh. Naama tulee bonuksena jos on tullakseen.. ja toki toisen pitää silmää miellyttää jollain tavalla. Mutta makuja on monia. :) Valittajaluonteella taas on aivan sama millainen naama, siihen luonteeseen rakastutaan lopulta kuitenkin eikä valivali-ihmisiä jaksa kukaan kovin pitkään vaikka olis kuinka missitasoa!


    • onnähätävä

      Näin se

    • kelpaan

      Uteliaisuus heräsi!
      Itse en nettideittailusta tiedä enempää kuin kana aapisesta, olen aina seurani löytänyt ihan livenä.
      Siis; NORMAALI mies/nainen ei kelpaa? Vositteko nyt ystävällisesti kuvailla sen normaalin miehen/naisen?
      Minkälainen ihan yksityiskohtaisesti: luonne, vartalo, puhelias-ei puhelias-keskiverto?
      Tupakointi? Suhde alkoholiin? Ihmiskäsitys? Suvaitsevaisuus-rasismi? jne jne.
      Minä kun olen seurustelukumppanini tavannut, se on tapahtunut jopa kadulla, yllättäen! Taksijonossa. Mieheni jonka kanssa olen ollut nyt 7 vuotta tapasin yhteisen tuttavan kotona. Minulle ei ole tärkeä ulkonäkö, muuten kuin että siisti itsestään huolen pitävä on oltava. Retku ei kelpaa. Ikä ei ole oleellinen eikä kansallisuus. Se on vain se salaperäinen "se jokin"!
      Minusta muutenkin tuo nettideittailu kuulostaa aika omituiselta enkä haluaisi kokeillakaan. Ihmettelen mihin on kadonnut ihmisten taito lähestyä toisiaan? Mitä pelätään? Mitä menetetään jos saa pakit? Itsetunto ei saa olla niin heikoissa kantimissa, että siihen romahtaa!!!

    • Ymmällään

      Minkälainen ihminen pilkkoo muut ihmiset joihinkin ihmeellisiin tasoihin? Osaako sellainen ihminen itse kohdata toista ihmistä ihmisenä?

      • ihmeellistävälillä

        Komppaan.


      • gsgsg

        Tasot nyt vaan ovat olemassa, ei niitä muut ihmiset määrittele, vaan tasoon synnytään. Siihen voi jonkin verran itse vaikuttaa, mutta aika vähäistä se on. Verrataan vaikka pituuteen. Kaikki tietävät, että on pitkiä ihmisiä ja lyhyitä ihmisiä, ei kenenkään tarvitse heitä määritellä erikseen pitkiksi tai lyhyiksi. Samalla tavalla ihmiset ovat joko enemmän tai vähemmän viehättäviä vastakkaisen sukupuolen mielestä. Eivat ne tasot sen monimutkaisempia ole.


      • wemhjmhjngyftrde
        gsgsg kirjoitti:

        Tasot nyt vaan ovat olemassa, ei niitä muut ihmiset määrittele, vaan tasoon synnytään. Siihen voi jonkin verran itse vaikuttaa, mutta aika vähäistä se on. Verrataan vaikka pituuteen. Kaikki tietävät, että on pitkiä ihmisiä ja lyhyitä ihmisiä, ei kenenkään tarvitse heitä määritellä erikseen pitkiksi tai lyhyiksi. Samalla tavalla ihmiset ovat joko enemmän tai vähemmän viehättäviä vastakkaisen sukupuolen mielestä. Eivat ne tasot sen monimutkaisempia ole.

        Kyllä ne tasot on ihan ihmisten omissa päissä keksimiä. Vaihtelee määrittelijän mukaan. Naurettavaa edes väittää muuta. Mikäs siinä jos kokee tarvetta lokeroida...


    • protietäjä

      vastaavan laisen aloituksen naisista tehnyt ( tekopyhät nettinaiset) sai kuulla olevansa sairas jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1776
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1377
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1336
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1263
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1209
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1176
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      615
      1138
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1044
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      974
    Aihe