Jäin miettimään

rakasTuin siTTen

Mies, että ajattelitko missään vaiheessa, että minä olen ihastunut sinuun? Yritin kaikenlaista, en tiedä tajusitko silloin tai huomasitko, vai aattelitko että ei se varmaan mitään oo ;) olin ehkä vähän kömpelö...

10

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehenmiete

      Me miehet ollaan vähän huonoja näissä asioissa..

    • ristalli pallo

      Mitä te naiset tarkalleenottaen yritätte? Eräskin nainen alkoi silloin tällöin pitämään hiuksiaan auki sen tavallisen poninhännän sijasta, olin kiinnittävinäni huomiota että se tapahtui yleensä heti seuraavana päivänä kun olin sattunut juttelemaan naiselle. Mutta ajattelin, ettei se varmaan mitään ole. Sitten eräs toinen nainen alkoi aina hiplaamaan hiuksiaan korvan taakse kun sattui huomaamaan minut, mutta taas ajattelin että omassa päässäni se varmaan vaan kaikki. Naisetkin itse feministisyyksissään ja "vahva nainen"-ajattelumalleineen tuntuvat olevan yleisesti sitä mieltä ettei mitkään merkit mitään tarkoita ja mies kuvittelee vaan omiaan, naisen ei tartte itseään tuoda mitenkään miehelle esille ja kaikki mitä nainen tekee on vaan naista itseään varten. Joopajoo, ottaapa sitten selvää?

    • Aika parantaa

      Kyllä ihastunut tai rakastunut mies sen huomaa, mutta jos hän ei ole samalla aaltopituudella sun kanssa, niin ei hän sitä huomaa eli voit unohtaa hänet.

      • Ap.

        :)) tässähän erityisen onnistunut sanavalinta minun ajatuksiini liityen. Jatkan alkuperäiseen viestiini liittyen, että kyllähän minä sinua mies koitin "lukea" mutta kun tuo sanaton viestintä hiukan ruosteessa minulla...


      • niinköhän
        Ap. kirjoitti:

        :)) tässähän erityisen onnistunut sanavalinta minun ajatuksiini liityen. Jatkan alkuperäiseen viestiini liittyen, että kyllähän minä sinua mies koitin "lukea" mutta kun tuo sanaton viestintä hiukan ruosteessa minulla...

        Onhan sinulla suu, kai osaat sanoa mitä ajattelet ja saa sitä suuta käyttää muuhunkin , kuin puhumiseen.)))))...


      • Ap.
        niinköhän kirjoitti:

        Onhan sinulla suu, kai osaat sanoa mitä ajattelet ja saa sitä suuta käyttää muuhunkin , kuin puhumiseen.)))))...

        Niin. Ja kun itte olin niin kovin ihastunut, koitin netistä löytää jotain vinkkiä malliin: "miten tunnistaa ihastunut mies..." Googlatkaa aiheesta, löytyy aika paljon. Lopputulema - etsiessäni eksyin näille palstoille ja loppu onkin historiaa ;)

        Ja mistä voi tunnistaa ihastuneen miehen, oma johtopäätös: ei mistään - pitää kysyä :)))))


      • tsemppiä tyttö
        Ap. kirjoitti:

        Niin. Ja kun itte olin niin kovin ihastunut, koitin netistä löytää jotain vinkkiä malliin: "miten tunnistaa ihastunut mies..." Googlatkaa aiheesta, löytyy aika paljon. Lopputulema - etsiessäni eksyin näille palstoille ja loppu onkin historiaa ;)

        Ja mistä voi tunnistaa ihastuneen miehen, oma johtopäätös: ei mistään - pitää kysyä :)))))

        Niinhän se pitääkin. Tsemppiä sinulle että saat rohkeutta kysyä tuota ihastukseltasi mahdollisimman pian ettei pääse rima kysymiseen nousemaan liian korkealle!


    • ite ainakin olin

      Kyllähän minä sitä toivoin ja unelmoin, mut en osannut sua täysin tulkita ja hommat jäi puolitiehen ja loppu :(

    • Naiselle...

      Tuskin ymmärsi kun lopputulos on tämä palsta.
      Pitäisi puhua ja näyttää tunteensa.

    • Nainen.

      Niin.. on helpompi ehkä listata ei-ihastunut mies.
      Ja se tuli kyllä selvälksi vaikka toisaalta antoikin ristiriitaisia merkkejä.
      Eli ei ne miehetkään aina ole niin yksinkertaisia lukea ja tulkita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe