Miksi vieläkin kaikki

Tuntuu niin raikkaalta?
Kutsuvat meitä entisen nuoruuden lahjaksi.
Pitäisi siis pilkata ja kiukutella taas.
Mitä pahaa siinä on, jos on kuin silkkiä ja samettia vain?

H.

52

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On oikeastaan pakko kirjoittaa aloituksesta, joka tuli minun jälkeeni.
      Niin raikkasti siinä aloittaja kirjoittaa elämästä.
      Aprikoiden tosin, mistä on tullut ja minne on menossa.
      Ihan noin surullisesti, ei mielestäni kuitenkaan pidä ajatella kaikesta mitä on
      elämässään saanut.
      Kuten elämässä, palstallakin minä ilahdun aina, kun kohtaan nimimerkin, joka osaa iloita surullisestikin.
      Ymmärtäen että paha olokin saa joskus loppunsa.
      Myöskin parhaan paikkansa.
      Anteeksi, jos tunnun jankuttavani.
      Olen ilakoinut jo niin kauan.
      Edelleen, tulen jatkamaan ilakointiani samalla nimmarillani.
      Miksi alkaisin näytellä?

      H.

    • Hei kun keikuskelen

      Radiosta tulee juuri nyt "Entisten nuorten sävellahja".
      Vartavasten tryykäsin itteni radiota vasten (korva) ja naureskellen kuuntelen entisten nuorten rupattelua. Niin ja musiikkivalintoja. Oih, niin vanhanaikaista kamaa. Mutta yes, jotenkin ihan mukavaa muistelumusiikkia. Maistelumusiikkia jos sanoisin.

      Ennen muinoin tuo sävellahja oli aivan PAKKO kuunnella. Ja ootella jos joku poitsu lähettäis terkkuja. Jep kaks kertaa onni suosi radion äärellä istujaa ja pamautti mojovat terveiset. Niistä terkusa sitte mainittiin monen monituista kertaa kavereille.:)
      No okei, pistettiin kaverin kans kans kerran terkkuja Jopelle ja Maralle. Että oli jännää.
      Vähä vanhaksi tunnen nyt itteni. En mitenkään raikkaaksi. Tarttis varmaan pistää radio kiinni ja ruveta kuuntelemaan vähän uudempaa musiikkia ja uppoutua siihen.

      Hyi, pilkkaaminen ja kiukuttelu on typerää. Niin lapsellista, että en edes osaa sanoa.

    • totiseksi vetää -

      Mitä hauskaa hunkszille on tapahtunu kun noin ilakoi, oletko rakastunu, oletko löytäny uuden rakkauden,

      " mikä laulaen tulee se viheltäen menee " ainaki joillaki,

      • ent. siivoojaparka

        Joko niin tai sitten tullut hengelliseen herätykseen. Tai miksei, kyllähän vasta avattu kylmä olutkin tuntuu raikkaalta ja kohta olo on kuin silkkiä ja samettia.


    • kawe

      Enska on nostalginen ohjelma, mutta en haikaile nuoruuden perään, nyt on uusien nuorten vuoro. -"elämä on laiffia".
      Kiukutella saa täällä, jos kiukuttaa, kyllä me autetaan mutkakohdissa, mutta ilkeys ei ole sivistynyttä missään iässä eikä paikassa.
      Hunksz jos sun lysti on niin sitten on, anna palaa, kyse on aina oivaltamisesta...... ..

    • En tiedä miten se raikkaus määritellään: uutta ja helposti hengitettävää?

      • "Paloma.se.co"

        Lähelle osuit.
        Melkeinpä maaliin.
        Palstallakin huomaa hyvin, kuinka jotkut väen-väkisin hakevat iän tuomasta
        menneisyydestä/tulevaisuudesta vain ikäviä, ummehtuneita asioita.
        Kirjoitin aloitukseni heille, jotka eivät tuolla-lailla elämäänsä ajattele.
        Ihmeen vähän meitä näyttää olevan.
        Liekö on iloisen mahdotonta kiukkuilla :)
        Minä olen ihminen, joka ammulla nousee pediltään iloisena, kuin olisivat upo-
        uudet verhot repäisty sivuun elämän ikkunasta.
        Ikkuna ja minä levällään.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Lähelle osuit.
        Melkeinpä maaliin.
        Palstallakin huomaa hyvin, kuinka jotkut väen-väkisin hakevat iän tuomasta
        menneisyydestä/tulevaisuudesta vain ikäviä, ummehtuneita asioita.
        Kirjoitin aloitukseni heille, jotka eivät tuolla-lailla elämäänsä ajattele.
        Ihmeen vähän meitä näyttää olevan.
        Liekö on iloisen mahdotonta kiukkuilla :)
        Minä olen ihminen, joka ammulla nousee pediltään iloisena, kuin olisivat upo-
        uudet verhot repäisty sivuun elämän ikkunasta.
        Ikkuna ja minä levällään.

        H.

        Tota noin...osuipa silmääni.
        En minä ammulla nouse :)
        Levällänikään.

        H.


    • eppu2

      Kyllä nyt tuntuu raikkaalta, tulin juuri saunasta ja kaakaokin on kuin samettia vaan.
      Yhtään mikään ei kiukuta. Nuo surkeet kuskit tuo telkkarissa surkeilee.

      • Saunaa on nyt rakennettu viikon ajan ja tähän mennessä ei ole vasta kuin lattiaa ja putkia laitettu. Iso vuori rojua ulkona hangessa. Pojat sano kaksi viikkoa, mutta epäilen että menee pitempään ennekuin "paloma meni saunaan nakkas laukun naulaan"
        Tarvii varmaan ottaa kuuma amme ja kuplakylpy....että tuntus vähän enemmän sametilta ja vähemmän käärinliinoilta.


      • eppu2
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Saunaa on nyt rakennettu viikon ajan ja tähän mennessä ei ole vasta kuin lattiaa ja putkia laitettu. Iso vuori rojua ulkona hangessa. Pojat sano kaksi viikkoa, mutta epäilen että menee pitempään ennekuin "paloma meni saunaan nakkas laukun naulaan"
        Tarvii varmaan ottaa kuuma amme ja kuplakylpy....että tuntus vähän enemmän sametilta ja vähemmän käärinliinoilta.

        Yleensähän noissa rakennushommissa tuppaa menemään kauemmin, kun suunnitellaan.

        Meillä on tuolla Tampereen huushollissa amme. Kun olen siellä käymässä, lötköttelen siellä puoli tuntia, laitan veteen merisuolaa.


    • Keneltä ja miksi tuota kysyt, eikö sinun itsesi pitäisi parhaiten vastaus tietää?
      Taisi olla kaikenkattava toteamus, samettipedillä ja silkkilakanoilla.

      Olen aivan samaa mieltä, raikkaalta tuntuu, kun tunnin lenkin vetää pikkupakkasessa, olo on tosi tuore ja nuorekas.
      Eikä siinäkään ole mitään pahaa, kun silkkinen ja samettinen on ihmisen olotila.
      Silloinhan hänellä lienee kaikki hyvin ja kun on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä, ei tarvitse kiukutella eikä pilkata.
      On turha minkäänlaisia ummehtuneita vanhoja asioita mielessään kannella, ja jos joskus joku surullinen muisto mieleen tuppaa tulemaan, kyllä se kohta sieltä katoaa.
      Ei menneeseen eikä mahdolliseen huonoon oloon saa jäädä vellomaan ja tuleen makaamaan.
      Tosin iloinenkin voi joskus tilanteen kohdalle osuessa vähän kiukutella, mutta ei kovin pitkään.
      Pian taas ilakoidaan ja innostutaan uusista jutuista, näyttelemättä ja jankuttamatta.
      Samoilla nimmareilla, ehdottomasti niin.

    • Viaton sivullinen

      Niinpä niin, välillä on silkkiä ja samettia, sitten taas päinvastoin, yhtä jaskaa.
      Ei siinä silkissäkään kauaa viitsi lillua, se on tylsää. Mutta jos yhd.....
      Ihminen kaipaa vastoinkäymisiä, kriisejä, itkua, murheita, senjälkeen onni
      hymyää entistä lämpimämmin. Minulla on hyvä elämä. Siitä ei puutu kun si...

      • onnea etsimässä

        Noinhan se aina on ollut, oi jos hän viimein...


    • eppu2

      Niimpä niin, emme voi tulla mistään, elemme ole mennyt jonnekin.
      Emmekä voi sanoa viivaa mutkaiseksi, jollemme ole milloinkaan nähneet suoraa.

      Elämämme niinkuin maailmammekin on dualistinen.

      • Jos on elämämme dualistinen niin,
        mikään ei myöskään tunnu miltään jos,
        elämäämme ei kuulu dialogia
        toisen ihmisen kanssa

        Ihminen syntyy dialogista
        ja tarvitsee sitä jatkuvasti.


      • rosaliiin kirjoitti:

        Jos on elämämme dualistinen niin,
        mikään ei myöskään tunnu miltään jos,
        elämäämme ei kuulu dialogia
        toisen ihmisen kanssa

        Ihminen syntyy dialogista
        ja tarvitsee sitä jatkuvasti.

        Joopa joo ,mä se oletan et homma hoituu jos sen unohtaa ja vaimo pitää monolokiaa lopputuloksen kertomises.
        Vähis ne dialokit toisinaan


      • eppu2
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Joopa joo ,mä se oletan et homma hoituu jos sen unohtaa ja vaimo pitää monolokiaa lopputuloksen kertomises.
        Vähis ne dialokit toisinaan

        koti-kiusattu

        Vai on Sulla dialokit vähis toisinaan, kyllä sait minut nyt niin nauramaan, että tuo kissakin jo katsoo, että sekosi se.


      • eppu2 kirjoitti:

        koti-kiusattu

        Vai on Sulla dialokit vähis toisinaan, kyllä sait minut nyt niin nauramaan, että tuo kissakin jo katsoo, että sekosi se.

        Tyttö vainaa sanoi aina,älä huoli iskä,kyl mä pärjään,sano sääkin kissalles et kyl kiusattu pärjää.
        Mä olen opetellut oikein laupean ilmeen jota käytän ,aina ku taivas lyö tulta ja totuuren ääni kaikuu kallioilla.


    • MIltähän se tuntuiskin jos jonakin aamuna olis semmonen olo et nyt puhaltaa uuret tuulet ja ihan ourot ajatukset vellois pääkopas.
      Ennen ihan suunattomasti kyrsineet asiat oliskin voittoja ja ei mitää pyrhoksen sotkuja vaan kunnon kiksejä antavia mahdollisuuksia.
      Tuntis itten ihmiskunnan pelastajaksi eikä ainaseksi rikaksi rokassa, olis se silkki ja sametti.
      Entiset vihamiehetkin haluis tulla halamaan ,rakastavin hymyin ja avoimin käsin.
      Kun kokiskin sen ennen ku viimesen kerran silmänsä sulkee. olis mielikin sovussa elämän kanssa.

      • Tuo kuulostaa tosi hyvältä, olisit kyllä voinut mainostaa myös pähkinänsärkijälihaksiasi, kun muutkin täällä kannikoitaan kehuvat. Meillähän sun kanssa on aika tasaväkiset. (hymiö tähän)

        Muistetaan se, että vaikka kaverilistat katoavat, ei katoa kaveruus eikä ystävyys. Jotain pysyvääkin on.


    • pufffffff

      Se nyt vaan on aloittaja nin, että me jotkut olemme osanneet järjestää elämämme mieleiseksemme.
      Siksipä raikkaus tai tunkkaisuus on oma valintamme.
      Anna siis anteeksi heille, jotka oman aloituksensa tekee vanhasta aiheesta. Se on kuin WC-ankka.

    • att2

      Nyt käännämme lähteä kuin kuningas sanoi tässä lähellä.

      Olkaamme nuoria kun aika lähestyy, se voi olla hetki tai hiljaa lähestyvä.

      Tulee taas kevät ja kesä, nauttikaamme elämästä ja sen muistoista.

    • nähnyt

      Lienekkö siistiny ittensä ja ympäristönsä,jospa hällä on ollu siivouspäivä?

      Aloittajalla meinaan....

    • Faija sanoi minulle aikanaan, kun rakensi oma-koti-taloaan.
      Kun huomasin yhden naulan lyödyn mutkalle.
      Ja kysyin, pitäisiköhän tuo ottaa pois ja lyödä uusi:
      Ei tarvitse, siihen tulee tapetti.

      Siitä asti on elämäni aina ollut kuin tapetti.
      Ikinä en vanhoja ole repinyt, kun uusia olen asentanut.

      Kuka vanhojen tapettien alle kurkistelee, sille liisteriä silmään.
      Sanoo sanan-lasku.

      Ja jatkaa...

      Jos kyhmy häiritsee sinua, ripusta sen kohdalle oma kitarasi.

      H.

    • mimmimummi*

      Silkistä ...sametista nirunarukengät....minkähän moiset olisivat...
      Meidän ikäisten mietelauseeksi sopiva....Älä ota elämää liian vakavasti, et sinä siitä koskaan elävänä selviä.

    • Viitaten muutamiin, palstallekin ilmestyneisiin kirjoituksiin virtuaalisesta
      surusta.
      Tuntuukohan se saman-laiselta kun se oikeaksi suruksi sanottu?
      Minä en oikein voi sille mitään, että virtuaalinen voihke tuntuu huvittavalta.
      Minä nautin, että saan ja voin olla iloinen.
      Katsellen elämääni eteen-päin kätkettyjen kumpujen korkeuksista.
      Jari-Matti Latvala oli toinen.

      H.

    • Lasse Pöysti palasi Pariisista Lauttasaareen.
      Hänen persoonansa ympärillä vallitsee nyt hiljaisuus.
      Mitä lie hiljaisuus enteileekin, hänen taiteensa on ollut ja aina on minulle
      ilon-aihe.
      Kuten oli eilinen elokuvakin.
      Johtuen iästäni, hän ei ole ollut minulle nuoruuden lahja.
      Vasta keski-iässä kiinnostuin hänestä.
      Hän on yksi karva Sametissani.

      H.

    • Keski-Suomen uutisia

      Pieksämäki yllättyi.
      Menetyksen sijaan alkoi tienaamaan, ostaessaan lapsille ilmaiset kyydit
      paikallis-linjoilla.
      Linja-Autoissa alkoi olla tunnelmaa.

      Kiinteistö-välitys-firmat alkavat kadota maa-seudulla.
      Tuntemastamme idyllistä kehittyy luksus-tuote.
      Ranta-saunalla varustettu mummola-museo.
      Halvempi majoitus ei-entisöidyssä kerros-talossa.
      Ajatus huvittaa minua.
      Kuvittelen seuraavani tulevaisuuden lapsia siellä ilakoimassa.
      Tuli mieleeni dokumentti Hong-Kongista.
      Missä perhe-elämää vietetään, 60. kerroksessa.
      Eikä koskaan ole tarvetta kävellä ihan oikealla maan-pinnalla.
      Minä NIIN haluaisin olla lapsena tulevaisuuden Jetsoneilla.
      Onkohan palstalla paljonkin Kivisiä tai Sorasia?

      H.

    • Ilahduttaen ja piristäen minua tänään huvitti YLEleaks.
      Talvi-sota leffa menee sarjana ja leaks otti fiksusti kantaa niin että nauru
      pääsi.
      Kaikkihan tunnistavat "dokumentin" juontajan?
      Tuo, ennenkin kehumani juontaja ei ikinä selosta paperista lukien...
      Hän antaa äänensä soljua kuvien mukana kuin Remora Haita ja Laivaa.
      Todella nyky-aikaisen tyylikäs tapa kunnioittaa menneitä, opastaen tulevia.
      Tuo YLEleaks.

      H.

      • kawe

        Yksi karva Sametissani - voiko arvostuksen lähemmäs nostaa, jollei iholle kuitenkaan.


    • YLE.fi

      "Saan käteeni lämpimän, märän rätin ja tehtäväkseni putsata Itar-nimisen lehmän
      vetimet. Samalla olisi tarkoitus saada maidonerityksen mahdollistava
      oksitosiinihormoni liikkeelle.
      – Sellainen nyrkkisääntö on, että vetimen pitäisi olla niin puhdas, että sen voi
      ottaa suuhun, neuvoo Kaisa Koppanen."

      Revetessäni nauruun, tunsin tyytyväisyyttä siitä että kaikissa oppi-laitoksissa
      ei olla ryppy-otsaisia.
      Jotta 60 -totuus ei unohtuisi, mainitsen että nauroin, kun kuvittelin Lehmän
      naamaa.
      Sen huomatessa että lypsy-oppilashan se siellä.

      H.

      • naurava

        No, siitä vaan kokeilemaan.


      • ammmmuuuuu
        naurava kirjoitti:

        No, siitä vaan kokeilemaan.

        Mistä löytyy vapaaehtoinen lehmä.


    • Ruotsin ralli on seuraava.
      Paljon on siellä lunta, jäätä ja pakkasta.
      Nuotioita reitin varrella, iloisia ihmisiä grillaamassa.
      Toppa-takkeja, töppösiä.
      Karva-lakkeja, Porosta rukkasta.
      Tekisi mieleni ostaa shaali.
      Ihan vain sen vuoksi että hartioilleni löhö-tuolissani tulisi talvinen olo.
      Kuin iloisten ihmisten siellä livessä.
      Kohta liittyy taas Toyotakin mukaan leikkeihin.
      Toyotan ralli-version on kehittänyt meidän oma poikamme.
      Marcus Grönholmin serkku.
      Sebastian Lindholm.

      H.

      • henrjii

        Laita terassin ovi auki, ja vähän savuaromia liedelle


      • "henrjii "

        Vaan en uskalla.
        Minulla on parveke ja silloin voi tulla nitta.
        Savusta ei minulla ole puutetta.

        H.


      • henrjii

        Jaa onko harmaa varpusilla jo kevättä rinnoissa


    • Viatonsivullinen

      Salpparin kisat lähestyy. Siellä on kivaa, aurinko paistaa, ihmiset iloisia,
      krillit käryään. Termarissa kahvia ja muutakin evästä repussa. Kiikari mukana. Silloin on kevät ja kesäkin lähellä. Tunnelmaa ja raikasta ilmaa
      tuntitolkulla:)

      • "Viatonsivullinen"


        Minä olin kerran noissa bileissä.
        Jelena Välbekin oli ja Marjut Rolig tai se havu-tyttö.
        Joku vuori-insinööri.
        Kivat olivat kisat.
        Mukavin muisto oli kuitenkin heti löytynyt parkki-paikka ihan stadionin vierestä.
        Ja rallissakin nautittavat makkarat.
        Sinäkin vuonna hyppäsivät isosta vain yhden kierroksen.
        Eivät makkarat.
        Tuuli sotki perinteisesti.
        Mutta juu.
        Kyllä se vaan on toiseksi iloisinta olla mukana isossa tapahtumassa.
        Toppa-takilla, uikkareilla, Bikineillä tai ilman.
        Toivottavasti tulevaisuus ei tuo mitä uhkailee.
        Ulko-ilmassa tapahtuvan tupakoinnin ja alkoholismin-mainonnan kieltämisen.

        H.


    • Myrsky-bongari...
      Mikä voi olla parempi harrastus tai elämän-tapa?
      Kaikkihan voivat aina kuvata tyyntä veden-pintaa, tai hirmu-pakkasen halimaa
      koskematonta hankea.
      Kun salama lyö, jylisee taivas...
      Lentää lintu vasten tahtoaan.
      Lumi tupruaa Karhun tupaan.
      Silloin elän minä.
      En kieppiin sorru, en horroksiin unien.
      En koskaan.

      H.

      • mimmimum-mi

        Koskaan ei saa sanoa ...en koskaan...
        Myrsky bongari on vaarallinen ammatti...mutta tutkijalle mielenkiintoinen varmastikin...


    • Viatonsivullinen

      Nyt se myrsky iskee, luulen että on voimansa menettänyt tänne saapuessaan.
      Ei ole kunnon talvimyrskyjä ollut. Itse olen trombin kokenut se oli kamala. Onneksi en nähnyt kun metsää kaatui mökin takana, itse pitelin venettä kiinni, vaikka oli kytketty laituriin edestä ja takaa, niin suuret aallot heitteli. Kesti noin 10min en ikinä unohda sitä, vahva kokemus, upea.
      Muistelen että joskus menneisyydessä oli kovia lumituiskuja enemmän, oli nietoksia, kinoksia. Aina on hienoa kun luonto näyttää voimansa, varsinkin jos itse on turvassa.

    • Viatonsivullinen

      Näin pahasti ei ole säätiedotus erehtynyt aikoihin. Vähän reippaampi tuuli, ei muuta. Jossain oli pyryttänyt ja sähkö katkeillut, sitähän on jokatalvi ollut.
      Hyvä näin. Puista on lumet tarkkaan karissut pois, keväisiä ilmoja lupaili.
      Voi miten kivaa kun helmikuukin on jo lähes puolessa. Harmi vaan että tämä kuu
      tekee minusta taas vuotta vanhemman. Olen Vesimies horoskoopissa ja täytän
      67vuotta. Ajatella miten kauan minä olen elänyt, silti olen näin nuori ja iloinen!

    • määänautin

      Kaikki on niin raikasta kuin vaa helmikuus voi olla, hanki kimmeltää aurinkos ja lämmittikin jo hiukan verran.

    • Minua on alkanut ilahduttaa tulevat vaalit.
      Aamulla katselin jälki-viisaita teeveestä ja hihittelin.
      Kalle Iso-Kallio on yli-voimainen suosikkini, mutta erittäin hyviä ovat muutkin.
      Juontaja vain tympi.
      Eilen katselin elokuvan The Rock.
      Sean Connery ja hienoja viittauksia Indiana Jonesiin ja James Bondiin.
      Jari-Matti Latvalalla menee hienosti Ruotsin rallissa.
      Keväältä tuntuu, vaikka Talvi yrittää vängätä vastaan.
      Iloinen mieli, iloinen asenne on hyvä hoito-takuu.

      H.

    • Viatonsivullinen

      Helmikuun markkinoilla huomasi että vaalit on lähellä. Paljon oli puolueiden kahvintarjoilua, tuttujen kansanedustajien naamoja vilahteli. Näytti että varsinkin
      miehiä oli runsaasti, siis tosipaljon, verrattuna tavalliseen markkinapäivään.
      Onhan se kiinnostava ja iso asia tälle keväälle, aikaa kun on seurata näitä. Maalis ja huhtimarkkinat onkin sitten hulabaloota, sekä kaikki muut asian
      tiimoilta järjestetyt tietoiskut. Kiinnostava nähdä millainen näytös tästä kehittyy.

      Ps. Niin, se juontaja.

    • Päiväni eivät ole pahentuneet.
      Päiväni parantuvat päivä päivältä.
      Miksi ihmeessä kevät saa sairaita syndroomia puhkeamaan kukkaan?
      Muovi-kukkia, mutaista multaa.
      Lääkkiintyviä eläkkeellisiä, eläkkeellään lääkittyviä.
      Miksi ei ole iloista 60 -ikää.
      Miksi vanhojen sairasta ikävää.

      H.

      • eppu2

        Ihanaa, kun tulee kevät/kesä.
        Minä ilmoittaudun ilosen 60 -ikään. (Niin kauan, kuin sitä kestää)


    • Äijien äijä.
      Aamu-teevee hehkutti asiaa ja valitsi voittajaksi Lehmän rapsuttajan.
      Toivottavasti kyseessä ei ollut kannan-otto Suomen muuttuvaan puolue-karttaan.
      Minun ehdokkaani oli Aarno (Loka) Laitinen.
      Pate Mustajärvi hyvänä kakkosena.
      En voinut itse olla ehdokkaana, kun olin palkinto-patsaan mallina.
      On piristävää olla hyvä-uninen.
      Herätä luomu-Hormonit hyrräten.

      H.

      • kawe

        Loka Laitinen ehkä, mutta Pate on jo pehmentynyt. N o tämä nyt on näkökulmakysymys
        Kaiketi äijillä on omat kriteereistä.
        Mutta miten patsaan malliksi pääsee, äijä taidat yrittää olla vielä entisenä nuorena, hyvä niin.........


      • kawe kirjoitti:

        Loka Laitinen ehkä, mutta Pate on jo pehmentynyt. N o tämä nyt on näkökulmakysymys
        Kaiketi äijillä on omat kriteereistä.
        Mutta miten patsaan malliksi pääsee, äijä taidat yrittää olla vielä entisenä nuorena, hyvä niin.........

        "kawe"

        Totta virkat.
        Parta ei aina tee kaikkia miehiä.
        Viikset kylläkin.
        Kunhan ei ole queenie.

        Onneksi ei tarvitse vielä pahemmin yrittää.
        Tosin vuosien vieriessä aina vaan entisemmäksi käy.
        Elän toivossa että kuolen, ennen kuin vanhuksena alan höperehtimään.
        Minusta höperehtiminen on hauskempaa näin nuorehkona.

        Ymmärtäisin vartalon piirteiden tekevän kuuluisan mallin.
        Paljon auttaa myös hyvä kasvatus ja sivistyksen mitta.
        Muuten joutuu YLE:n kioskille.
        Siellähän pyörii niitä Kebabbejakin.

        H.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe