Mohikaani_27 antoi takarajan tempaukselle.

Mohikaani_27 antoi takarajaksi 15 vuotta tempaukselle.
Samalla Mohikaani sanoo Niilo Yli-vainion antaneen aikoinaan takarajaksi 10 vuotta, mutta erehtyneen.

"* Kyllä siihen menessä (15 vuotta) on Jeesus jo tullut, vaikka Niilo jo sanoi aikoinaan, että Jeesusken on "pakko" tulla 10 vuoden sisällä, ei tullut ! "
http://keskustelu.suomi24.fi/node/13360149

Raamatussa Jeesus varoittaa antamasta päivämääriä, koska ei itsekään sitä päivämäärää tiedä ja varoittaa myös vääristä profeetoista.
"Siitä päivästä (Herran tulemuksesta) ei tiedä kukaan muu kuin Isä yksin"
"Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: ‘Minä olen Kristus’, ja he eksyttävät monta. "

Mohikaani antoi jo noin 10 vuotta sitten palstalla takarajaksi "muutaman vuoden", mutta se aikataulu ei ole pitänyt, eikä pitänyt Mohikaanin ilmoittama Yli-Vainion takarajakaan.

Myöhemmin Niilo antoi toisen takarajan, joka sekin jäi toteutumatta.
Niilo Yli-Vainio kirjoitti kirjassaan "Yö ilman unelmia" tuhatvuotiskauden alkavan 2000 jKr. eli silloin olisi tempauksen pitänyt hänen mielestään tapahtua.
Aika on siis mennyt jo reippaasti umpeen, eikä sitä edeltävää seitsemän vuoden "vihanaikaakaan" ole näkynyt.

73

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mohikaani onkin JT
      • Pääkonttorin mies

        Onhan se mukavaa että Pe.ku ja Mohikaani muistelee 70-80 lukuja jolloin molemmat lueskelivat Niilon kirjoja ja odottivat tempausta. Toinen luovuttanut, mutta toinen uskoo näkevänsä.
        Viime vuosina tempaus ei ole ollut tapetilla ja Kanonisoitua Hartosen Mitä pian tapahtuu voidaan jo suhtautua kriittisesti.Iso kirja ja Rv on rohkeasti etulinjassa.


      • 1234567...

        Luettelo maailmanlopun päivämääristä.
        Kaikki eivät ole ymmärtäneet Ilmestyskirjan sanomaa, että kaikkien näiden täytyy ensin tapahtua ja sitten tulee loppu.
        Isä yksin tietää Jeesuksen toisen tulemisen päivän. Ilmestyskirjan mukaan kaikki viimeiset vitsaukset, vihat, vaivat, vainot, kaikki kauheudet, sodat, kolmas maailmansota, ja pedon kumartamiset ovat, ennen Jeesuksen toista tulemista joka on suuri ja julkinen.
        Viimeisin vaino, ennen Jeesuksen toista tulemista tulee pedon ja pedon kumartajien taholta, kun peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi.


      • Pääkonttorin mies kirjoitti:

        Onhan se mukavaa että Pe.ku ja Mohikaani muistelee 70-80 lukuja jolloin molemmat lueskelivat Niilon kirjoja ja odottivat tempausta. Toinen luovuttanut, mutta toinen uskoo näkevänsä.
        Viime vuosina tempaus ei ole ollut tapetilla ja Kanonisoitua Hartosen Mitä pian tapahtuu voidaan jo suhtautua kriittisesti.Iso kirja ja Rv on rohkeasti etulinjassa.

        * Niinpä, mutta ainoastaan PE:KU, hän se repii esiin ikvanhoja juttujaan, kun ei sillä ateisti-paralla ole mittän omaa anettavana tällä palstalla, niin pitää järsiä, rotta kun on, eisttä titäväistä, mutta ei sitten tiedä yhtikäs mitään !

        * Vilho Hartosen kirja, esgatologisesta ajasta on mitä ajankohtaisempi, kuin koskaan aikaisemmin, eikä herätyksen oiekea Raamatullinen lnja ole koskaan menettänyt arvoaan. Muut höpinät sensijaan joutavat Ö-mappiin !


      • 1234567... kirjoitti:

        Luettelo maailmanlopun päivämääristä.
        Kaikki eivät ole ymmärtäneet Ilmestyskirjan sanomaa, että kaikkien näiden täytyy ensin tapahtua ja sitten tulee loppu.
        Isä yksin tietää Jeesuksen toisen tulemisen päivän. Ilmestyskirjan mukaan kaikki viimeiset vitsaukset, vihat, vaivat, vainot, kaikki kauheudet, sodat, kolmas maailmansota, ja pedon kumartamiset ovat, ennen Jeesuksen toista tulemista joka on suuri ja julkinen.
        Viimeisin vaino, ennen Jeesuksen toista tulemista tulee pedon ja pedon kumartajien taholta, kun peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi.

        * Lopettaisit sinäkin numerosarja jo turhat ja joutavat höpinäsi, täysin arvotonta omaasi moskaa !


      • Pääkonttorin mies
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        * Niinpä, mutta ainoastaan PE:KU, hän se repii esiin ikvanhoja juttujaan, kun ei sillä ateisti-paralla ole mittän omaa anettavana tällä palstalla, niin pitää järsiä, rotta kun on, eisttä titäväistä, mutta ei sitten tiedä yhtikäs mitään !

        * Vilho Hartosen kirja, esgatologisesta ajasta on mitä ajankohtaisempi, kuin koskaan aikaisemmin, eikä herätyksen oiekea Raamatullinen lnja ole koskaan menettänyt arvoaan. Muut höpinät sensijaan joutavat Ö-mappiin !

        Hartosen kirjan 6 luku on saanut kritiikkiä. Siinä Hartonen opettaa että uskova ei pelastu armosta vaan omasta ansiosta ja heistäkin vain pieni sattumalla valittu joukko. Mohikaani, mikä on tempausvarmuutesi?


      • 1234567...
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        * Lopettaisit sinäkin numerosarja jo turhat ja joutavat höpinäsi, täysin arvotonta omaasi moskaa !

        Mohikaani_27 on täysin harhassa mitä tulee Ilmestyskirjan sanomaan !


      • * Pahasti olet harha luuloissa, kun et voi erottaa helluntailaista ja jt: Mutta uskonkin, että sanot vain sen Mohikaania kiusataksesi. Mutta sano ihan miksikä tahdot, se ei uskoani Jeesuskeen Jumalaani mitenkään heikennä, päinvastoin, se vaan vahvistaa uskoani Jeesukseen Kristukseen, Jumalan Poikaan !


      • 1234567---

        Mohikaani ei ole salaista tempausta, ennen Jeesuksen toista tulemista. On vain yksi pyhien ylöstempaus kun Jeesus tulee toisen kerran. Näinollen pedon kumartamiset, viimeiset vitsaukset, vihat, vaivat, kaikki kauheudet, sodat, kolmas maailmansota, ja myöskin ensin ilmestyy tuo laiton, ennen Jeesuksen toista tulemista, jonka Sapatin Herra Jeesus tuhoaa tulemisensa ilmestyksellä. Siinä samassa tuhoutuvat laittomat pedon kumartajat.
        Pyhät Jeesus vie 1000 vuodeksi taivaaseen.


      • Pääkonttorin mies kirjoitti:

        Hartosen kirjan 6 luku on saanut kritiikkiä. Siinä Hartonen opettaa että uskova ei pelastu armosta vaan omasta ansiosta ja heistäkin vain pieni sattumalla valittu joukko. Mohikaani, mikä on tempausvarmuutesi?

        Eipä muuta, kuin Jumalan armo Jeesuksessa Kristuksessa. " Pankaa täysi toivonne siihen ARMOON, jonka teille tarjotaan, Hänen ilmestyessään !


      • Pääkonttorin
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        Eipä muuta, kuin Jumalan armo Jeesuksessa Kristuksessa. " Pankaa täysi toivonne siihen ARMOON, jonka teille tarjotaan, Hänen ilmestyessään !

        Hartosen kirjassa on kyllä selkeästi tuotu esiin ettei pelkkä armoon luottaminen riitä vaan tarvitaan uskon tekoja. Jopa pieni "hätävalhe" täällä voi viedä pelastuksesi.


      • Pääkonttorin kirjoitti:

        Hartosen kirjassa on kyllä selkeästi tuotu esiin ettei pelkkä armoon luottaminen riitä vaan tarvitaan uskon tekoja. Jopa pieni "hätävalhe" täällä voi viedä pelastuksesi.

        * En usko, että Hartonen on asettanut omia töitä Herran Jeesusken lunastyön lisäksi ! Et vaan taida ymmärtää, mitä VH. sanoo kirjassaan ?


      • Pääkonttorin mies kirjoitti:

        Hartosen kirjan 6 luku on saanut kritiikkiä. Siinä Hartonen opettaa että uskova ei pelastu armosta vaan omasta ansiosta ja heistäkin vain pieni sattumalla valittu joukko. Mohikaani, mikä on tempausvarmuutesi?

        Usko Jeesukseen Kristukseen, uudestisyntymä Jumalan Hengen kasteessa, josta seuraa Pyhän Hengen sinetti sisimpän, joka säilyy siellä Kristuksen ilmestymisen päivään saakka, sitten usko vaihtuu nakemiseen, uskoa ei enää tarvita. Ja Sana vielä varmistaa asian, " Pankaa täysi toivonne siihen armoon, joka teille tarjotaan Kristuksen ilmestymisen päivänä. "!


    • Eenokki 12

      Minusta Mohikaani on kuin itse piru joka tehtävänään on vain puolustella sellaisia demonisoituja harhaopettajia kuten Yli-Vainio ja se arthur kukkula.
      Helluntailaiset puolustelevat että henki on muuttanut suunnitelmaansa. Tai helluntailaisten rukoukset ovat tulleet kuulluksi joten h-laisten jumalan päätös heittelehtii sinne tänne ollen the devil himself Syy on että valehtelevat helluntailaiset saavat uskoa valheittensa olevan totuuttakin suurempi saaden myös elää katkeraan loppuunsa asti luulouskossaan.
      Helluntailaisten usko ja uudestisyntyminen on saman laatuista kuin paholaisen vatsan äänellinen puhallus. Haisoo.

      • Ei kaikkia helluntailaisia pidä yleistää muutaman takia.

        Paljon yleisempää tuo on sinulla ja Luther-säätiöläisilläkin.


      • * Syy on eenokki täysin sinussa itsessäsi, että näet noita pirujasi ympärilläsi , kun et koskaan ole aidosti syntynyt Jumalan Hengestä uudesti. Noin paksunahkaista ei voisikaan maalliset vedet tehdä uudeksi sisäisesti. Mieti sitä itse tykönäsi, ja lopeta toisten uskovien asiaton ja ilkeämielinen parjaamisesi. Luuletko todella, että sinulla on Kristuksen mielenlaatu ? Voi olla, että olet syntynyt uudeksi, mutta et missään tapauksessa Jumalan Hengestä, vaan joku lusiferin demonin hengestä, joka sinua opastaa ja vie kuin pässiä sarvesta !


    • Eenokki 12

      Pekua ei hyväksyttäisi Luther-säätiöön vaikka rukoilisi palavasti tunnustaen vielä että on leksa s.
      Nimi on enne ja pekun nimi enteilee pahuutta ja jumalattomuutta.
      Uskovilla on se tieto etteivät ateistit käppäile jumalattomuudessaan paratiisissa vaan
      helvetin tulessa tanssien kun jumalattomuudessa kovettuneet jalkapohjat kärventyvät.
      Näin uskovaiset saavat taivaassa ylistää Herraa vapautuneesti kun ateisteja ei ole siellä huonojalkaisina, kenkkakoipina.
      On se surkea elämä ateisteilla, odottaa sairautta ja kuolemaa ja viimeistä tuomiota.

      • se siitä

        Mitä surketta tässä, kuoleman jälkeen ei sitäkään kun tietoisuus häviää ollemme jätettä, uudistuminen tapahtuu jälkipolvissa elämän kiertokulussa


      • se siitä kirjoitti:

        Mitä surketta tässä, kuoleman jälkeen ei sitäkään kun tietoisuus häviää ollemme jätettä, uudistuminen tapahtuu jälkipolvissa elämän kiertokulussa

        Noin se menee.

        Kyllä ihminen Jumalan tarvitsee.
        Kalakin tarvitsee polkupyörän.


      • 1+4

        Onko Eenokki Luther-säätiöläisiä.
        Yleensä he käyttäytyvät fiksusti, mutta poikkeuksiakin näyttää olevan.


      • se siitä
        Pe.ku kirjoitti:

        Noin se menee.

        Kyllä ihminen Jumalan tarvitsee.
        Kalakin tarvitsee polkupyörän.

        En tarkoittanut jumalaa, ihminen pärjää ilman jumalaa erittäin hyvin joka sotkee ajatus maailmaa.


      • se siitä kirjoitti:

        En tarkoittanut jumalaa, ihminen pärjää ilman jumalaa erittäin hyvin joka sotkee ajatus maailmaa.

        Sitä minäkin ajattelin, kunhan vaan vitsailin.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Noin se menee.

        Kyllä ihminen Jumalan tarvitsee.
        Kalakin tarvitsee polkupyörän.

        Noin sitä pilkataan Jumalaa, ja seuraavassa hetkessä ollaan NIIN Raamatun opettajaa, että ! Aika jakomielistä mielenlaatua !


    • Eenokki 12

      En ole luther-säätiöläisiä, mutta minut on hyväksytty luther-säätiöön.
      Kun sanon olen, lutherilainen tarkoitan kaikinpuolin olevani kuin Luther paitsi niin viisas en ole.
      En myöskään ole junttisuomalainen.
      En ole havainnut suomen naisissa junttimaisuutta, mutta kipakoita ämmiä ovat mokomat.

      • Luther-säätiöön kutsuminen tarkoittaa siis, että olet Evl-kirkkolainen.


      • Eenokki 12
        Pe.ku kirjoitti:

        Luther-säätiöön kutsuminen tarkoittaa siis, että olet Evl-kirkkolainen.

        En kuulu kirkkoon. Kotikirkko riittää toistaiseksi.
        Olla lutherilainen on olla todella sitä.
        Luulen etteivät luther-sätiön papit ymmärrä minua koska olen liian lutherilainen opiltani ja suustani varsinkin.
        Hekin koettavat määritellä, miten minun tulee käyttäytyä ja puhua.
        Siinä erehtyvät pojjankollit (papit)ja muut himokkaan hempukat ja hempeät homosilmäiset hemmot.
        Huomautan vielä että ihmiset joille olen puhunut uskosta tai tietävät hyvin elämästäni, nurjasta puolesta varsinkin, he iloisesti tervehtivät ja juttelevat kanssani en minä osoita mitään muuta kuin olla kohtelias ja puhua oikealla äänensävyllä.


      • Eenokki 12 kirjoitti:

        En kuulu kirkkoon. Kotikirkko riittää toistaiseksi.
        Olla lutherilainen on olla todella sitä.
        Luulen etteivät luther-sätiön papit ymmärrä minua koska olen liian lutherilainen opiltani ja suustani varsinkin.
        Hekin koettavat määritellä, miten minun tulee käyttäytyä ja puhua.
        Siinä erehtyvät pojjankollit (papit)ja muut himokkaan hempukat ja hempeät homosilmäiset hemmot.
        Huomautan vielä että ihmiset joille olen puhunut uskosta tai tietävät hyvin elämästäni, nurjasta puolesta varsinkin, he iloisesti tervehtivät ja juttelevat kanssani en minä osoita mitään muuta kuin olla kohtelias ja puhua oikealla äänensävyllä.

        * Eihän he voi sua ymmärtää, koska sun jumala on Luther ! Ja katkismus raamattusi, minä sanon, että olet Jumalan pilkkaaja, ja oikeitten uudestisyntyneittn parjaaja. Et edes ymmärrä, mitä oikea usko Jeesusken on, olet jo ku kummallinen näkyihisi uskova ja näkyjesi kautta omaan uskoosi tullut , ketään oikeaa kristittyä kunnioittamaton henkipatto ! Koska et tunne tekojesi pahuutta omassatunnossasi.


      • Parannuksen paikka
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        * Eihän he voi sua ymmärtää, koska sun jumala on Luther ! Ja katkismus raamattusi, minä sanon, että olet Jumalan pilkkaaja, ja oikeitten uudestisyntyneittn parjaaja. Et edes ymmärrä, mitä oikea usko Jeesusken on, olet jo ku kummallinen näkyihisi uskova ja näkyjesi kautta omaan uskoosi tullut , ketään oikeaa kristittyä kunnioittamaton henkipatto ! Koska et tunne tekojesi pahuutta omassatunnossasi.

        Mohikaani se osaakin lempeästi sanoa asiansa, kuten tervein "pilkkaaja, parjaaja, kristittyä kunnioittamaton henkipatto". On päässyt unohtumaan Raamatun opetus: "Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään; hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita; ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että tulevat tuntemaan totuuden" 2 Tim 2:24-25


      • Parannuksen paikka kirjoitti:

        Mohikaani se osaakin lempeästi sanoa asiansa, kuten tervein "pilkkaaja, parjaaja, kristittyä kunnioittamaton henkipatto". On päässyt unohtumaan Raamatun opetus: "Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään; hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita; ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että tulevat tuntemaan totuuden" 2 Tim 2:24-25

        Minäkin olen noita raamatunkohtia monet kerrat Mohikaanille teroittanut, mutta ei ne hänen päähänsä kulkeudu.
        Sanat menee hukkaan kuin helisevälle vaskelle ja kilisevälle kulkuselle.


    • * Pe.ku, nyt mä annan lisäaikaa sulle, Jeesus tuleekin sadan vuoden päästä, jos ei, niin kahdensadan vuoden kuluttua. Ehdit varmaan tässä ajassa löytämään Pelastajasi Jeesuksen, niin on parempi sulle, että Hän voi sinut pelalstaa !

      • Raamatussa varoitetaanJeesus varoittaa Raamatussa:

        Ap. t. 1:7 Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,

        Annat Mohikaani Jeesuksen toiselle tulemukselle päivämääriä vielä siitäkin huolimatta, että aiempi antamasi päivämäärä on jäänyt toteutumatta.

        Vuorisaarnakin varoittaa:
        Matt. 7:15-16 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
        16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?


      • Pe.ku kirjoitti:

        Raamatussa varoitetaanJeesus varoittaa Raamatussa:

        Ap. t. 1:7 Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,

        Annat Mohikaani Jeesuksen toiselle tulemukselle päivämääriä vielä siitäkin huolimatta, että aiempi antamasi päivämäärä on jäänyt toteutumatta.

        Vuorisaarnakin varoittaa:
        Matt. 7:15-16 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
        16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?

        * Oonko mä väittänyt tietäväni, ? Ei ole kielletty arvioimasta aikaa, päinvastoin Jeesus käski suraamaan ajan merkkejä, ja niistä päätellen ei ole enää kovinkaan kauaa, etteikö Jeesus tulisi, enkä koskaan ole sanonut mitään vuosilukja, kuukausia tai päiviä. Sen sanon taaskin, että Jeesus tulee PIAN, omien sanojensa mukaan.

        * Sitten Jeesus sanoo, " Löytäneekö Hän uskoa maanpäältä, kun Hän tulee"? Ja tämä Jeesuksen lausuma vahvistaa sen, että nykyajan ekumenia villitys ei ole Jumalasta, silloinhan maailma olisi uskoa täynnä, kaikki vaan vouhottaa ihmisten keksimästä ekumeniasta, kuitenkin Jeesus epäilee löytävänsä uskoa tullessaan, siispä uskonnollinen tekopyhä muotojumalinen maailma ei koskaan näe Jeesusta, paitsi, kun siellä yksilö ihminen tulee todella uskoon ja uudestisytntyy, muuten koko ekumenia on lumeuskoa ja vailla Jumalan siunausta. Oikea agumenia on Hengen yhteys Hengen yhdyssiteellä Pyhän Hengen osallisuudessa, Kristuksen sisäisen tuntemisen kautta. Tule Herra Jeesus !


      • Mohikaani_27 kirjoitti:

        * Oonko mä väittänyt tietäväni, ? Ei ole kielletty arvioimasta aikaa, päinvastoin Jeesus käski suraamaan ajan merkkejä, ja niistä päätellen ei ole enää kovinkaan kauaa, etteikö Jeesus tulisi, enkä koskaan ole sanonut mitään vuosilukja, kuukausia tai päiviä. Sen sanon taaskin, että Jeesus tulee PIAN, omien sanojensa mukaan.

        * Sitten Jeesus sanoo, " Löytäneekö Hän uskoa maanpäältä, kun Hän tulee"? Ja tämä Jeesuksen lausuma vahvistaa sen, että nykyajan ekumenia villitys ei ole Jumalasta, silloinhan maailma olisi uskoa täynnä, kaikki vaan vouhottaa ihmisten keksimästä ekumeniasta, kuitenkin Jeesus epäilee löytävänsä uskoa tullessaan, siispä uskonnollinen tekopyhä muotojumalinen maailma ei koskaan näe Jeesusta, paitsi, kun siellä yksilö ihminen tulee todella uskoon ja uudestisytntyy, muuten koko ekumenia on lumeuskoa ja vailla Jumalan siunausta. Oikea agumenia on Hengen yhteys Hengen yhdyssiteellä Pyhän Hengen osallisuudessa, Kristuksen sisäisen tuntemisen kautta. Tule Herra Jeesus !

        Kopioinkin kohdan jossa annat takarajan.
        Noin kymmenen vuotta sitten annoit jo muutaman vuoden takarajan.

        Ap. t. 1:7 Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,


      • Pe.ku kirjoitti:

        Kopioinkin kohdan jossa annat takarajan.
        Noin kymmenen vuotta sitten annoit jo muutaman vuoden takarajan.

        Ap. t. 1:7 Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,

        NOIN VOI TARKOITTAA VAIKKA STAVUOTTA


      • yhm
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        NOIN VOI TARKOITTAA VAIKKA STAVUOTTA

        "NOIN VOI TARKOITTAA VAIKKA STAVUOTTA "

        15 vuotta kirjoitit aiemmin.

        ""* Kyllä siihen menessä (15 vuotta) on Jeesus jo tullut, vaikka Niilo jo sanoi aikoinaan, että Jeesusken on "pakko" tulla 10 vuoden sisällä, ei tullut ! "
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/13360149"


      • Tulimieleen
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        * Oonko mä väittänyt tietäväni, ? Ei ole kielletty arvioimasta aikaa, päinvastoin Jeesus käski suraamaan ajan merkkejä, ja niistä päätellen ei ole enää kovinkaan kauaa, etteikö Jeesus tulisi, enkä koskaan ole sanonut mitään vuosilukja, kuukausia tai päiviä. Sen sanon taaskin, että Jeesus tulee PIAN, omien sanojensa mukaan.

        * Sitten Jeesus sanoo, " Löytäneekö Hän uskoa maanpäältä, kun Hän tulee"? Ja tämä Jeesuksen lausuma vahvistaa sen, että nykyajan ekumenia villitys ei ole Jumalasta, silloinhan maailma olisi uskoa täynnä, kaikki vaan vouhottaa ihmisten keksimästä ekumeniasta, kuitenkin Jeesus epäilee löytävänsä uskoa tullessaan, siispä uskonnollinen tekopyhä muotojumalinen maailma ei koskaan näe Jeesusta, paitsi, kun siellä yksilö ihminen tulee todella uskoon ja uudestisytntyy, muuten koko ekumenia on lumeuskoa ja vailla Jumalan siunausta. Oikea agumenia on Hengen yhteys Hengen yhdyssiteellä Pyhän Hengen osallisuudessa, Kristuksen sisäisen tuntemisen kautta. Tule Herra Jeesus !

        Tällä ( Luuk. 18:8 ) ei ole mitään tekemistä , nykyajan "ekumenian" kanssa, ehkä enemmän "omavanhurskauden" toisten sormella osoitteluun voisi soveltaa , liittyen rukoukseen ja sen vastauksiin saamiseen ? >>>>>"..Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?".."

        Luuk.18:1.".Ja hän puhui heille vertauksen siitä, että heidän tuli aina rukoilla eikä väsyä. 2. Hän sanoi: "Eräässä kaupungissa oli tuomari, joka ei peljännyt Jumalaa eikä hävennyt ihmisiä. 3. Ja siinä kaupungissa oli leskivaimo, joka vähän väliä tuli hänen luoksensa ja sanoi: 'Auta minut oikeuteeni riitapuoltani vastaan'. 4. Mutta pitkään aikaan hän ei tahtonut. Vaan sitten hän sanoi mielessään: 'Vaikka en pelkää Jumalaa enkä häpeä ihmisiä, 5. niin kuitenkin, koska tämä leski tuottaa minulle vaivaa, minä autan hänet oikeuteensa, ettei hän lopulta tulisi ja kävisi minun silmilleni'." 6. Niin Herra sanoi: "Kuulkaa, mitä tuo väärä tuomari sanoo! 7. Eikö sitten Jumala toimittaisi oikeutta valituillensa, jotka häntä yötä päivää avuksi huutavat, ja viivyttäisikö hän heiltä apuansa? 8. Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?".."

        "..7. Eikö sitten Jumala toimittaisi oikeutta valituillensa, jotka häntä yötä päivää avuksi huutavat, ja viivyttäisikö hän heiltä apuansa?.."

        Kyllä Jumala rukouksiin vastaa, mutta Hän on myös vanhurskas. Vääryyttä kärsivät saattavat luulla , että heidän kärsimänsä vääryys tekee heistä automaaattisesti vanhurskaita , mutta heidän vastustajansa ovat pahoja. He saattavat luulla että Jumalan viha kohtaa heidän sortajiaan , mutta ei heitä itseänsä. Näinhän ei voi olla. Jumala on vanhurskas eikä katso henkilöön. Jumala kuulee rukouksen jos Hän voi panna vihansa pois. Jeesuksella oli realistinen käsitys valittujensa heikkouksista., ja kysyy "kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?.."

        ( 1.Kor.4: 3. Mutta siitä minä hyvin vähän välitän, että te minua tuomitsette tai joku inhimillinen oikeus; en minä itsekään tuomitse itseäni, 4. sillä ei minulla ole mitään tunnollani, mutta en minä silti ole vanhurskautettu, vaan minun tuomitsijani on Herra. 5. Älkää sentähden lausuko mitään tuomiota, ennenkuin aika on, ennenkuin Herra tulee, joka myös on saattava valoon pimeyden kätköt ja tuova ilmi sydänten aivoitukset; ja silloin kukin saa kiitoksensa Jumalalta. 6. Tämän olen, veljet, sovittanut itseeni ja Apollokseen, teidän tähtenne, että meistä oppisitte tämän: "Ei yli sen, mikä kirjoitettu on", ettette pöyhkeillen asettuisi mikä minkin puolelle toista vastaan. 7. Sillä kuka antaa sinulle etusijan? Ja mitä sinulla on, jota et ole lahjaksi saanut? Mutta jos olet sen saanut, niin miksi kerskaat, ikäänkuin se ei olisi saatua?.." )


      • ihmettely

        Miksi et voi Mohikaani tunnustaa rehellisesti, että olet tehnyt virhearvion? Jokaiselle tapahtuu joskus erehdyksiä ja pitää olla nöyryyttä tunnusta ne.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Raamatussa varoitetaanJeesus varoittaa Raamatussa:

        Ap. t. 1:7 Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,

        Annat Mohikaani Jeesuksen toiselle tulemukselle päivämääriä vielä siitäkin huolimatta, että aiempi antamasi päivämäärä on jäänyt toteutumatta.

        Vuorisaarnakin varoittaa:
        Matt. 7:15-16 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
        16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?

        Kyllä, enkä myöskään ole mitään aikoja antanut, ja jos meinaat tuota 15 vuotta, se ei ole mikään aika, koska Hän voi tulla vaikka tänään tai huomenna, ihan koska vaan. Mutta Raamattu kieltää myös pilkkaamisen, jota sinä hharrastat, tässäkin ketjussa !
        * Ja mikä sinä Jumalaton olet ottamaan Jumalan sanan suuhusi, ja Jumalan sanan huulillesi (Psal.50:16.) Siinä vastaus, kun olet mua muka opettanut Jumalan sanalla, se ei kuulu sinun valtuuksiisi, tottelist itse tätä Jumala puhekieltoa sinulle !


      • HohMoilanen
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        Kyllä, enkä myöskään ole mitään aikoja antanut, ja jos meinaat tuota 15 vuotta, se ei ole mikään aika, koska Hän voi tulla vaikka tänään tai huomenna, ihan koska vaan. Mutta Raamattu kieltää myös pilkkaamisen, jota sinä hharrastat, tässäkin ketjussa !
        * Ja mikä sinä Jumalaton olet ottamaan Jumalan sanan suuhusi, ja Jumalan sanan huulillesi (Psal.50:16.) Siinä vastaus, kun olet mua muka opettanut Jumalan sanalla, se ei kuulu sinun valtuuksiisi, tottelist itse tätä Jumala puhekieltoa sinulle !

        Hän voi tarkoittaa mitä vain ja milloin vain. Ihminen itse asettaa tavoitetaan Jeesuksen tulemiselle.
        Ihmisen toivo ja usko on, että Hän tulee, koska raamattu niin sanoo. Mitä mieltä on Jumalassa, joka loi meidät tänne arvuuttelemaan toista tulemistaan?


      • "enkä myöskään ole mitään aikoja antanut, ja jos meinaat tuota 15 vuotta"

        Kyllä annoit takarajaksi 15 vuotta ja kopioin asian vististäsi avaukseen, joten kaikki sen voi lukea.

        Väittämääsi, että olen pilkannut, voi sanoa että, en ole pilkannut, vaan sinä itse olet pilkannut tässäkin ketjussa.

        Eräs helluntailainen mainitseekin ylempänä:
        "Hartosen kirjassa on kyllä selkeästi tuotu esiin ettei pelkkä armoon luottaminen riitä vaan tarvitaan uskon tekoja. Jopa pieni "hätävalhe" täällä voi viedä pelastuksesi."


      • ihmettely kirjoitti:

        Miksi et voi Mohikaani tunnustaa rehellisesti, että olet tehnyt virhearvion? Jokaiselle tapahtuu joskus erehdyksiä ja pitää olla nöyryyttä tunnusta ne.

        * Mistäs sen vielä tietää, olenko tehnyt virhe arvion ? Vai luuletko tietäväsi, mita 15 vuoden kuluttua tapahtuu? Miellestänä, kun seuraa ajan merkkejä, joita Jeesuskin kehoittaa tarkkeilemaan, ja näin ollen voi hyvinkin tehdä päätelmän, että Jeesus tulee hyvinkin 15 vuoden sisällä ! Ja jos olen silloin erehtynyt ja tehnyt väärän arvion, ja jos yleensä elän silloin, pyydän toki nöyrästi anteeksi, mutta en vielä tartte anteeksi arvioitani pyydellä ! Ilkeyttänne vaan tartutte toisarvoiseen, että saatte jäleen kerran psyykata Mohikaania.

        * Tähän seuraavaan Paavalin toteamukseen minäkin yhdyn täydellä sydämellä.
        * " < ( 1.Kor.4: 3. Mutta siitä minä hyvin vähän välitän, että te minua tuomitsette tai joku inhimillinen oikeus; en minä itsekään tuomitse itseäni. >" !


      • Eenokki
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        * Mistäs sen vielä tietää, olenko tehnyt virhe arvion ? Vai luuletko tietäväsi, mita 15 vuoden kuluttua tapahtuu? Miellestänä, kun seuraa ajan merkkejä, joita Jeesuskin kehoittaa tarkkeilemaan, ja näin ollen voi hyvinkin tehdä päätelmän, että Jeesus tulee hyvinkin 15 vuoden sisällä ! Ja jos olen silloin erehtynyt ja tehnyt väärän arvion, ja jos yleensä elän silloin, pyydän toki nöyrästi anteeksi, mutta en vielä tartte anteeksi arvioitani pyydellä ! Ilkeyttänne vaan tartutte toisarvoiseen, että saatte jäleen kerran psyykata Mohikaania.

        * Tähän seuraavaan Paavalin toteamukseen minäkin yhdyn täydellä sydämellä.
        * " < ( 1.Kor.4: 3. Mutta siitä minä hyvin vähän välitän, että te minua tuomitsette tai joku inhimillinen oikeus; en minä itsekään tuomitse itseäni. >" !

        Mohikaani näyttää kertovan profetian hengessä, aikain merkkejä seuraten joten hänen kertomansa on oikein.
        Väärät profeetat kertoilevan kuin markus setä juovuksissa?
        Pekun juopumistila näyttää olevan riivauksen tulosta, mutta me uskomme Herramme tulemukseen ja me sanomme, Herra on hyvä ja me olemme vain ihmisiä.
        Tosin valkeuden lapsia synkkäilmeisten ja baalia palvelevien ihmisten joukossa.


    • ei kirj.

      Raamatun profetiat täyttyvät vuosien 2027 ja 2045 välillä. Herra Jeesus tulee takaisin tänä aikana. Itse kallistuisin tuonne 2030 tai 2037 linjalle, mutta varmahan näistä ei voi vielä olla. Sitten tiedämme enemmän, kun kaksi Jeesuksen todistajaa ilmestyy Jerusalemiin ja islam saa vallan Israelissa. Ilm. 11

      • * Tuohon jälkimmäiseen viitaten, Jeesus on silloin jo tullut seurakunnalleen. Mainitsemasi säkkipujuiset todistajat tulee vasta sitten, kun Jeesus tulee Israelille, juuri vähän ennen sitä, ja he tulevat Jerusalemiin, jossa he kuolevat ja myös heräävät eloon ja nousevat taivaaseen. Aika jona he tulevat, on antikristuksen vallanaikaa !


      • efox

        Vuosilukusi sopivat Hoosean tekstiin. Yksi päivä Herran edessä on kuin tuhat vuotta. Jeesuksen takaisin paikoilleen menosta on pian kulunut kaksituhatta vuotta. Israel kansakuntana palaa Jumalansa tykö.

        Hoos. 5:
        14. Sillä minä olen Efraimille kuin leijona, Juudan heimolle kuin nuori jalopeura: minä, minä raatelen, menen ja kannan pois, eikä pelastajaa ole. 15. Minä menen t a k a i s i n p a i k o i l l e n i, kunnes he ovat syystänsä kärsineet ja etsivät minun kasvojani: ahdistuksessansa he minua etsivät.

        Tulkaa, palatkaamme Herran tykö, sillä hän on raadellut meitä, ja parantaa meidät, hän on lyönyt meitä, ja sitoo meidät. 2. Hän tekee meidät eläviksi k a h d e n p ä i v ä n kuluttua, kolmantena päivänä hän meidät herättää, ja me saamme elää hänen edessänsä. 3. Niin tuntekaamme, pyrkikäämme tuntemaan Herra: hänen nousunsa on varma kuin aamurusko, hän tulee meille kuin sade, kuin kevätsade, joka kostuttaa maan.


    • Profeetta puhuu ajasta, tuhatvuotinen valtakunta, ja sana on lähinä juutalaisille, kun tämä aika alkaa, juutalaiset saa kaiken sen, mitä Jumala on heille luvannut, Israekin isien ja profeetain kautta.

    • * Palataan 15 vuoden jälkeen asiaan, vaikka olsen itse silloin jo melko varmasti ajanrajan toisella puolen, ja olen ehkä kokenut tempauksen, olin sitten elossa tai kuollut, ja voisin olla kokenut ja nähnyt senkin, kun Jeesus tulee Israelille, tuhannen tuhnsine pyhineen, olen siinä pyhien joukossa , jos Jeesus tulee ennen kuin 15 vuotta ovat kuluneet, Ja jos Hän vielä viipyy, että tulee vasta 15 vuoden , tai sitä myöhemmin, en ole maanpäällä enää sitä toteamssa, paitsi, jos saan olla silloin paratiisissa odottamassa vanhurskasten ylösnousemista !

      • Raamattu varoittaa jakamasta päivämääriä.

        Ap. t. 1:7 Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,

        Noin kymmenen vuotta sitten antamasi "muutaman vuoden " takarajakin on jo mennyt umpeen ja kehtaa vaella uusia takarajoja.

        Monet kerrat olet myös palstalla väittänyt tempauksen tulevan sinun omana elinaikanasi.


      • Pe.ku kirjoitti:

        Raamattu varoittaa jakamasta päivämääriä.

        Ap. t. 1:7 Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,

        Noin kymmenen vuotta sitten antamasi "muutaman vuoden " takarajakin on jo mennyt umpeen ja kehtaa vaella uusia takarajoja.

        Monet kerrat olet myös palstalla väittänyt tempauksen tulevan sinun omana elinaikanasi.

        Sinä Pe.ku sit' väität, en väitä mitään. Jeesus voi tulla vaikka heti, ja niin äkkiä, että et edes sitä huomaa, silmänräpäys on pieni oasa sekunnista. Mutta myöhemmin kyllä tunnet lihassasi, että Jeesus tuli ja meni, ota siis NYT Hänet sydämeesi, ja vaihda asennettasi uksomalla Jumalan olemassa oloon, muuten et voi edes pelastua, vaikka haluaisitkin, "Ei kukaan voi tulla Jumalan luo, ellei usko, että Hän on, ja että ei vedä sinua tykösi "! Ei siis taivaasta oteta mitään, ellei sieltä anneta ! Siispä vauvakastekaan ei ole mikään ammennus astia ottaa taivaasta mitään !


      • Miten niin sanoi, ja kuka sanoi, ethän sinä hyvämies edes usko koko mieheen, että Hän on olemasskaan? Kuitenkin latelet Hänen sanomisiaan, eikö tuo ole kaksijakoisuutta miellessä. Jokin sulla mättää pahasti, tai oikeasti olet kasinaispersoona, toinen peku uskoo, toinen peku ei usko . Miten muuten sinun juttujasi voisikaan käsittää ?


    • Eenokki

      Kerettiläisen pitää käsitellä aikoja kuten tekevät darwinin pässit.Mohikaanin petomainen ja häijy luonne kertoo muutoksen puutteesta, Eikä edes palstan uudistus ole saanut aikaan Mohikaanissa uudestisyntymistä ja uskoa joka sekin on 1000 vuotisen valtakunnassa elävän kuvitteellisen olennon nimittäin Mohikaanin lahkouskoa silloin kun kädet päällä olivat ja pakottivat Mohikaanin seuraamaan mustaa miestä.
      Eihän helluntailaisten opin mukaan kukaan heistä omista muuta uskoa kuin sen mustan miehen eli karvakintun vaikuttaman uskon.

      • Eenokki, helluntailaisten oppi on ihan sama kuin Raamatun oppi ! Sinulla vaan nämä asiat on vääntynyt päälaelleen, lutter ei ole Jumala, eikä Katkismus Raamarru, ei se pieni eikä suurempikaan Katkismus !

        * Rakas taivaallinen Isä, Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä, rukoilen ja pyydän, että armossasi voisit vielä avata armosi Sanastasi, niin ymmerrettävästi, että Eenokki 12 myös saisi armon sen ymmärtää, että saisi oikeat sanat rukoilla , että hän saisi Sinun uskosta pisaran sisimpäänsä ja pääsisi uudestisytymään Isä Jumalan Hengestä ja saisi kaikkia uskovia rakastavan Hengen, eli Sinun mielenlaadun. Anna rakas Jeesus rakkautesi sydämiimme, sillä ilman Sinun antamaa rakkautta, meistä ei kukaan ole mitään. 1Kor.13:


      • * Mitä tämä tääöinen nyt on, kun ei saa enää vapaasti kommentoida ? Herjaa vaan, että " aiheesta on kirjoitettu jo aiemmin ?" Ohan siitä kirjoitettu , minäkin ainakin , kohta 20 vuotta. Eipä hölmömpää herjaa voisi olla, jolla kierosti estetään kommentoimasta !

        Eenokki, helluntailaisten oppi on ihan sama kuin Raamatun oppi ! Sinulla vaan nämä asiat on vääntynyt päälaelleen, lutter ei ole Jumala, eikä Katkismus Raamarru, ei se pieni eikä suurempikaan Katkismus !

        * Rakas taivaallinen Isä, Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä, rukoilen ja pyydän, että armossasi voisit vielä avata armosi Sanastasi, niin ymmerrettävästi, että Eenokki 12 myös saisi armon sen ymmärtää, että saisi oikeat sanat rukoilla , että hän saisi Sinun uskosta pisaran sisimpäänsä ja pääsisi uudestisytymään Isä Jumalan Hengestä ja saisi kaikkia uskovia rakastavan Hengen, eli Sinun mielenlaadun. Anna rakas Jeesus rakkautesi sydämiimme, sillä ilman Sinun antamaa rakkautta, meistä ei kukaan ole mitään. 1Kor.13:


      • Eenokki
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        * Mitä tämä tääöinen nyt on, kun ei saa enää vapaasti kommentoida ? Herjaa vaan, että " aiheesta on kirjoitettu jo aiemmin ?" Ohan siitä kirjoitettu , minäkin ainakin , kohta 20 vuotta. Eipä hölmömpää herjaa voisi olla, jolla kierosti estetään kommentoimasta !

        Eenokki, helluntailaisten oppi on ihan sama kuin Raamatun oppi ! Sinulla vaan nämä asiat on vääntynyt päälaelleen, lutter ei ole Jumala, eikä Katkismus Raamarru, ei se pieni eikä suurempikaan Katkismus !

        * Rakas taivaallinen Isä, Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä, rukoilen ja pyydän, että armossasi voisit vielä avata armosi Sanastasi, niin ymmerrettävästi, että Eenokki 12 myös saisi armon sen ymmärtää, että saisi oikeat sanat rukoilla , että hän saisi Sinun uskosta pisaran sisimpäänsä ja pääsisi uudestisytymään Isä Jumalan Hengestä ja saisi kaikkia uskovia rakastavan Hengen, eli Sinun mielenlaadun. Anna rakas Jeesus rakkautesi sydämiimme, sillä ilman Sinun antamaa rakkautta, meistä ei kukaan ole mitään. 1Kor.13:

        Lyhyesti sanoen, minulle on pyynnöstäni näytetty ettei helluntailais-karismaattisuus ole Jumalasta Ja näin ihmeitten kautta vahvistettuna voin nyt rohkeasti sanoa että helluntailaisuus on paholaisen haiseva synagooga. Opit siellä ovat suoraansanoen paholaisen paskaa.
        Ihmisiä ei saisi loukata, mutta ei siinä looshissa näytä oppineita ihmisiä olevan. Jopa kirkon ei uskovatkin karttavat ja vihaavat helluntailaisia heidän yli seksuaalisten toimintojen vuoksi.
        Jos eivät vihaa niin naureskelevat ainakin.
        ps. Mohikaanin kaksi silmää muistuttavat suuresti kissan peräreikää ja sellaisilla silmillä ei anneta mitään uskottavuutta.


      • Eenokki kirjoitti:

        Lyhyesti sanoen, minulle on pyynnöstäni näytetty ettei helluntailais-karismaattisuus ole Jumalasta Ja näin ihmeitten kautta vahvistettuna voin nyt rohkeasti sanoa että helluntailaisuus on paholaisen haiseva synagooga. Opit siellä ovat suoraansanoen paholaisen paskaa.
        Ihmisiä ei saisi loukata, mutta ei siinä looshissa näytä oppineita ihmisiä olevan. Jopa kirkon ei uskovatkin karttavat ja vihaavat helluntailaisia heidän yli seksuaalisten toimintojen vuoksi.
        Jos eivät vihaa niin naureskelevat ainakin.
        ps. Mohikaanin kaksi silmää muistuttavat suuresti kissan peräreikää ja sellaisilla silmillä ei anneta mitään uskottavuutta.

        * Rakas taivaallinen Isä, Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä, rukoilen ja pyydän, että armossasi voisit vielä avata armosi Sanastasi, niin ymmerrettävästi, että Eenokki 12 myös saisi armon sen ymmärtää, että saisi oikeat sanat rukoilla , että hän saisi Sinun uskosta pisaran sisimpäänsä ja pääsisi uudestisytymään Isä Jumalan Hengestä ja saisi kaikkia uskovia rakastavan Hengen, eli Sinun mielenlaadun. Anna rakas Jeesus rakkautesi sydämiimme, sillä ilman Sinun antamaa rakkautta, meistä ei kukaan ole mitään. 1Kor.13:


    • Nimetön

      Miksi tempaus ?
      Löytyykö raamatusta tukea väitteelle.

      • Raamattu

        Ilmestyskirjassa ei ole viittausta salaiseen tempaimiseen.Siellä Kristuksen tulemus esitetään julkisena tapahtumana,jossa Herra korjaa talteen ikuisen evankeliumin vaikutuksesta kaikkien kansojen keskuudessa kypsyneen sadon.


      • Kyllä löytyy, aivan varmasti ! 1Tess.4:13 - 18, ja 1Kor. 15: 50,51. Lue suraan Raamatusta, niin on ainakin pudasta totuutta.

        * Kypsyneet sadot ja niiden keruu, kuuluu tuhatvuotiseen valtakuntaan, tiedoksi vaan !


    • 1234567---

      Mohikaanilla ei ole tämä tempausasia hallinnassa.

      • * Tiedoksesi, Mohikaalille se on, mutta monille muille ei tällä palstalla, eikä varmaan sinullekaan, koska annoit harhaisen kommentin. Lue kuule tarkkaan mun kirjoitukset ko. asiasta, ja vertaa Raamatun sanaan, niin Pyhän Hengen avulla voit päästä ymmärtämään hengellistä Raamattua ! Voitahan kysä, miksi noin ajattelet, tämähän on keskustelu palsta, pyrin valaisemaan huonoa tietoasi asiasta !


      • 1234567---

        On 100% varmaa, että salaista morsiusseurakunnan tempausta ei ole, Ennen Jeesuksen toista tulemista.
        Pyhien tempaus taivaaseen on silloin kun Jeesus tulee toisen kerran suurella voimalla ja kirkkaudella. On vain tämä yksi pyhien tempaus 1000 vuodeksi taivaaseen, jonne Jeesus on mennyt valmistamaan omilleen sijaa.
        Ennen tätä Jeesuksen toista tulemista on KAIKKI viimeiset vitsaukset, vihat, vaivat, ahistukset, sodat, kolmas maailmansota ja pedon kumartamiset. Ensin ilmestyy myöskin tuo laiton, jonka sapatin Herra Jeesus tuhoaa tulemisensa ilmestyksellä, siinä samassa tuhoutuvat laittomat pedon kumartajat.


      • 1234567--- kirjoitti:

        On 100% varmaa, että salaista morsiusseurakunnan tempausta ei ole, Ennen Jeesuksen toista tulemista.
        Pyhien tempaus taivaaseen on silloin kun Jeesus tulee toisen kerran suurella voimalla ja kirkkaudella. On vain tämä yksi pyhien tempaus 1000 vuodeksi taivaaseen, jonne Jeesus on mennyt valmistamaan omilleen sijaa.
        Ennen tätä Jeesuksen toista tulemista on KAIKKI viimeiset vitsaukset, vihat, vaivat, ahistukset, sodat, kolmas maailmansota ja pedon kumartamiset. Ensin ilmestyy myöskin tuo laiton, jonka sapatin Herra Jeesus tuhoaa tulemisensa ilmestyksellä, siinä samassa tuhoutuvat laittomat pedon kumartajat.

        * Kyllä on, tuokin mitä esität, kyllä tapahtuu, mutta ennen sitä on Jeesuksen tuleminen seurakunnalleen, ja silloin Hän tempaa seurakuntansa, tulematta itse lainkaan maahan saakka. Ja sitten n. kolmen ja puolen vuosiviikon jälkeen Hän tulee toistamiseen, ja silloin israelille, eikä tule yksin, vaan tuhannen tuhansiine pyhineen, eli seurakuntansa kanssa. . Näin se vaan menee Raamatun mukaan, omia vesiioitaan voi toki kukin esittää mielin määrin, mutta niillä ei ole mitään Raamatullista arvoa eikä merkitystä, koska ne ei ole Raamattuun perustuvaa, vaan omiin arvoihinne !


      • 1234567---
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        * Kyllä on, tuokin mitä esität, kyllä tapahtuu, mutta ennen sitä on Jeesuksen tuleminen seurakunnalleen, ja silloin Hän tempaa seurakuntansa, tulematta itse lainkaan maahan saakka. Ja sitten n. kolmen ja puolen vuosiviikon jälkeen Hän tulee toistamiseen, ja silloin israelille, eikä tule yksin, vaan tuhannen tuhansiine pyhineen, eli seurakuntansa kanssa. . Näin se vaan menee Raamatun mukaan, omia vesiioitaan voi toki kukin esittää mielin määrin, mutta niillä ei ole mitään Raamatullista arvoa eikä merkitystä, koska ne ei ole Raamattuun perustuvaa, vaan omiin arvoihinne !

        Eipä tule tapahtumaan mitään seurakunnan tempausta, ennen Jeesuksen toista tulemista. Tämä on suurimpia harhoja, ja siinä ikäänkuin siivotaan pedonmerkin ottamiset ja pedon kumartamiset tämän seurakunnan tempauksen jälkeiseen aikaan. Tämä on suuri petos.


      • 1234567--- kirjoitti:

        Eipä tule tapahtumaan mitään seurakunnan tempausta, ennen Jeesuksen toista tulemista. Tämä on suurimpia harhoja, ja siinä ikäänkuin siivotaan pedonmerkin ottamiset ja pedon kumartamiset tämän seurakunnan tempauksen jälkeiseen aikaan. Tämä on suuri petos.

        * Ei siivota, ne vaan ei kuulu Kristuksen seurakunnalle. Lue tästä; " Ilm.3:10.Koska olet noudattanut minun kestävyyteen kehottavaa sanaani, niin minäkin varjelen sinut koetuksen hetkestä, joka on tulossa koettelemaan niitä, jotka maanpäällä asuvat." - Jeesus - Hän varjelee seurakuntansa antikristuksen vihalta ja tempaa omansa , ennen maailman laajuista vihan ja koetuksen aikaa, ota huomioon, Mestari puhuu koetuksen ajasta, joka on TULOSSA, koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat. Seurakunta ei enää tuolloin asu maanpäällä, vaan Jeesus Mestari on vienyt omansa taivaaseen. Lue; 1Tess.4: - 18." Siinä Paavali kertoo, miten seurakunta temmataan Herraa vastaan yläilmoihin, pilvissä, ettei kukaan voi nähdä kirkastettua seurakuntaa.


      • 1234567---

        Kumpi tulee ensin laiton antikristus, vai Jeesus ?


      • 1234567---

        Kumpi tulee ensin laiton antikristus, vai Jeesus ?


      • 1234567--- kirjoitti:

        Kumpi tulee ensin laiton antikristus, vai Jeesus ?

        * Ymmärrä nyt, koska seurakunta, eli Kristuksen ruumis on maanpäällä, ja se on takuu sille, että myös Pyhä Henki on maanpäällä, koska Hän toimii seurakunnan kautta. monet ajan merkit on selvästi havaittavissa, että väärän kristuksen henki on yhä voimakkaammin vaikuttamassa, jopa seurakunnissa, ja siellähän se eniten saa vahinkoa aikaan, ja siksi se edistää Jeesuksen tuloa ja tempausta tapahtuvaksi. Ja tähän maailmaan ei sovi kahta Kristusta samaan aikaan ! Siispä oikean Kristuksen on ensin poistuttava maanpäältä, että väärä kristus voisi toimia. Väärän , eli antikristuksen henki vaikutti jo alkeseurakunnan aikana, saati tänä päivänä Etkö lukenut Jumalan SANAA, missä itse Jeesus Kristus, lupaa ottaa omansa pois siitä maailmaa kohtaavasta vihanajasta, joka kohtaa maassa asuvia, sitä ennen Hän varjeli omansa ja tempasi heidät taivaaseen, niin kuin edellisessä kommentissani siteerasin Raamattua, sitä vastaan sinun on turha taistella.ja esittää omia teorioitasi ! Lue uudelleen, tuo Ilmestyskirjan ilmoitus, jonka Jeesus itse lupaa seurakunnalleen.


      • 1234567---

        Paavalikin kirjoittaa: Monta antikristusta on ilmaantunut. Mitä tulee Herramme Jeesuksen Kristuksen takaisintuloon, niin hän ei tule ennenkuin ilmestyy tuo laiton, jonka Hän tuhoaa tulemisensa ilmestyksellä.
        Ei ole ylimääräistä seurakunnan tempausta, ennen Jeesuksen toista tulemista. Tämän Mohikaanikin tulee näkemään.
        Vihanaikaa on kaiken aikaa ja aina vaan vihat yltyy ihmiskunnassa, ennen Jeesuksen toista tulemista. Samoin sodat kolmas maailmansota, viimeiset vitsaukset ja pedonkumartamiset ovat, ennen Jeesuksen toista tulemista.

        Vielä muistutukseksi: Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky. . . Jumalan merkki on sapatti 2.Moos.31:13.


      • Eenokki
        1234567--- kirjoitti:

        Kumpi tulee ensin laiton antikristus, vai Jeesus ?

        Mohikaani tulee ensin onhan hänessä antikristuksen henki.


    • Ettekö te ne ketkä on tampaistu, ei tuhon omiksi vaan turvaan ...sinne Israeliin.

    • Tarkoitus oli sanoa: Ettekö te NÄE, ketä on tempaistu.... ?

      Miksi sokeus vaivaa ?

    • * Ok. nyt mä muutan takarajan tuhannen vuoden kuluttua viimeistään tempaus tapahtuu, kelpaako Pe.kulle !

    • Mohikaani_27

      * 1234567,
      * * Ymmärrä nyt, koska seurakunta, eli Kristuksen ruumis on maanpäällä, ja se on takuu sille, että myös Pyhä Henki on maanpäällä, koska Hän toimii seurakunnan kautta. monet ajan merkit on selvästi havaittavissa, että väärän kristuksen henki on yhä voimakkaammin vaikuttamassa, jopa seurakunnissa, ja siellähän se eniten saa vahinkoa aikaan, ja siksi se edistää Jeesuksen tuloa ja tempausta tapahtuvaksi. Ja tähän maailmaan ei sovi kahta Kristusta samaan aikaan ! Siispä oikean Kristuksen on ensin poistuttava maanpäältä, että väärä kristus voisi toimia. Väärän , eli antikristuksen henki vaikutti jo alkeseurakunnan aikana, saati tänä päivänä Etkö lukenut Jumalan SANAA, missä itse Jeesus Kristus, lupaa ottaa omansa pois siitä maailmaa kohtaavasta vihanajasta, joka kohtaa maassa asuvia, sitä ennen Hän varjeli omansa ja tempasi heidät taivaaseen, niin kuin edellisessä kommentissani siteerasin Raamattua, sitä vastaan sinun on turha taistella.ja esittää omia teorioitasi ! Lue uudelleen, tuo Ilmestyskirjan ilmoitus, jonka Jeesus itse lupaa seurakunnalleen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      66
      3163
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      548
      3004
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2225
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1982
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1815
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1795
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1572
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      101
      1295
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1185
    Aihe