Vedin överit :(

112

Se oli jotain niin hirveää, että haluan jakaa kokemukseni.

Olin saanut kannabista sätkän muodossa, olin todella masentuneessa tilassa. Oli/on avioliitto todella huonossa jamassa, tappeluita ja riitoja päivittäin, tuntuu ettei kukaan välitä, vältän ystävieni näkemistä, pitkä sairausloma menossa, päivät kuluu sohvalla yksin, tuntuu vaan että kaikki kaatuu niskaan ja mikä isoin murheeni on lapsettomuus josta kärsin valtavasti päivittäin ja kukaan ei ymmärrä tuskaani. Alkoholia menee ja vedän ainakin kerran viikossa nupin täysin nollille. Odotin, että tuon sätkän poltto tekisi minulle hyvän olon mutta kaikki menikin ihan päin vastoin. Toinen ajatukseni oli, että saisin kuolla ja polttamalla siinä onnistuisin.

Odotin että mieheni lähtee treeneihin, ja sitten menin normaalisti takaterassille missä tupakkaakin normaalisti poltan. Otin kannabis sätkän esiin ja poltin koko sätkän, niin raskain vedoin että tiesin saavani sisääni kaiken mahdollisen siitä.

Jo minuutti polttamisen jälkeen se jysähti minuun täysillä. Muistan, kun en hyvin erottanut ovia ja kaikki liikkui edessäni todella sekavana. Ainoa ajatukseni oli päästä äkkiä makuuhuoneeseen sängylleni. Jotenkin olin sinne sitten päässytkin, oma koti tuntui labyrintilta. Pimeässä huoneessa sängyssä vaikutukset vaan nousivat. En pysty sanoin kuvaamaan sitä pelkotilaa ja ahdistusta mitä koin. Tuntui että koko ruumiini oli pysähtynyt, en voinut hallita sitä mitenkään. Tuntui kun kaikki yrittäisivät satuttaa ja tappaa minua. Olin paniikin vallassa yksin kotona. Tuntui että hengitykseni salpaantuisi. Sydän hakkasi miljoonaa ja suuta kuivasi. En pystynyt liikkumaan ollenkaan ja ne pelot, aivan kauheaa!!!!! Olin jotenkin saanut soitettua kuitenkin miehelleni, en muista miten. Miehi sanoi että kuuli heti hätäni puhelimessa, olin vaan hokenut siihen hänen nimeään henkeä haukkoen...

Mieheni lähti treeneistä ajamaan kotiin, ja soitti ambulanssin. Muistan hyvin hämärästi kun vihdoin mieheni, ja kaksi ambulanssin ihmistä olivat sängyn ympärillä hääräämässä. Voi luoja miten pelkäsin noita ihmisiä kun he yrittivät auttaa. Kuulemma minulta oltiin otettu sylki huumeseula joka oli osoittanut kannabiksen. Otettiin verenpaineita koko ajan jotka heittelehtivät, pulssi oli jäätävä ja verikokeita ym juttuja tehtiin. Yritin pelkotiloissani vastustella kaikkea. Säikyin jokaista kuulemaani lausetta, tärisin ja tunsin miten oma mieleni oli hulluuden partaalla.

Ambulanssissa minut sidottiin ja pelkotilat sekä levottomuus säilyi ennallaan. En vieläkään ollut kartalla, yksi minuutti tuntui minusta tunneilta jne. Ambulanssissa minulle saatiin jotenkin laitettua tippa etten kuivuisi. Jouduin sairaalaan tarkkailuun. Siellä kuulemma olin myös erittäin pelokas kaikkea kohtaan ja erittäin levoton. Sain taas jotain rauhottavaa itseeni, ilmeisesti diapamia.. Neljän-viiden tunnin jälkeen palasin takaisin tähän maailmaan....

Pääsin taksilla kotiin... Voi luoja sitä oloa, sain ikuiset traumat kannabiksesta!! Olen muutaman kerran polttanut aikuis iällä ihan vaan vedon tai pari sätkästä, ja siitä tullut mahtava fiilis. Nyt masentuneena vedin koko sätkän yksin. Eikös kannabis vaan voimista sitä olotilaa mikä on. En tiedä, mutta kannattaa miettiä ennen kun alkaa yksin polttelemaan masentuneisuudessaan..

Lupasin miehelleni ja tarkkailun lääkärille että menisin puhumaan ammatti ihmisen kanssa. Lupasin ja lunastin lupaukseni. Olin puolitoista tuntia psykiatrisen sairaanhoitajan luona, ja kerroin kaiken paskasta olostani... Töitä pitää tehdä että asiat tulee kuntoon. Jos mieheni myös lunastaa jossain kohtaa lupauksensa ja menee myös keskustelemaan asioista niin hienoa. Ja yhdessä myös..

Alkoholia tekee jatkuvasti mieli, en tiedä mitä sille voisin tehdä.. En osaa juoda kuten normaalit tyypit, vaan vedän itseni aina sammumiseen asti.

Olen 30-vuotias nainen, AMK tutkinto ja hyvässä työpaikassa, eli en ole myöskään mikään väliinputoaja. Mahdollisuuksia olisi, mutta masennus vienyt voiton. Pointti oli kuitenkin tuo kannabis överi, todella kamala kokemus!

1

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • srfgerhg

      Sitä kutsutaan kannabispsykoosiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe