Mistä halvalla hyvät kehykset vanhaan tauluun?

Kehys-kyselijä

Hei!

Otsikko jo sen kertoo: mistä saisin halvalla kehyksen tauluun, jonka sain isoisän kuoltua?
Helsingissä saisi kehystämö sijaita.

Kokemuksia, kiitos.

11

2385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parta-äijä

      Paremmat taulu keräilijät vaihtavat usein hyviäkin kehyksiä uusiin , kysele kehysliikkeestä näitä käytettyjä , jos sopiva löytyy, hinta tuskin 10-30 euroa korkeampi .

    • Jiirisaha....

      ...ja hiukan.....jopa alkeelliset taidot sekä jostain "puukeskuksesta" valmista kehysrimaa ja se on siinä! Hinta jää varmaan alle 30€:n. On helppo valmistaa itsekin.

      • Väinölä

        Kehysliikkeeseen Mannelin huijasi emäntää kunnolla kun oli vienyt taulun kehystetty täksi. Pultsarin näköinen ukko oli pistänyt työn hinnaksi 143€ . Kun sain kuulla hinnasta käskin peruuttaa tilauksen ja hakee taulun takaisin. Oli käyttänyt sen kun oli luvattu tehdä 100€. Soitin keskustan kalliisiin taulu ja kehyskauppoihin ja kallein oli100€. Kyllä otti partion kun tuli vedätetyksi.


    • Joku-Yogi

      Hei.

      Mannelinin kehystämö on edullinen ja työn jälki hyvä. Toimituskin on ollut aika nopea.
      Se kehystämö tosin on Vantaan puolella Tuusulantien vieressä (vanha tie Gigantin kohdalla), mutta heillä on myymälä myös Helsingin puolella Malmilla... Kirkonkyläntie taitaa olla ja sinne voi myös viedä työt kehystettäväksi.

      Olen kehystyttänyt siellä 3 työtä vuoden aikana eikä mitään moittimista.

      Yksi puolituttu ammattitaiteilija kehystyttänyt siellä jo vuosia kaikki työnsä. :)

      • Sahamies

        Mannelin on huijari. Kiertävää kaukaa tämä paikka. Huijaa härskisti asiakasta jos ei ole hintatietoja.


    • N.A.N.

      SE Manneliinin kauppa on tosi hieno. Paljoin tauluja ja muuta kivaa mm. taidetarvikkeita!
      Kävin siellä eilen ja ostin 6 taulua á 10 euroo.

      Tosi paljon kaikkea hauskaa, mut kehystykseen en osaa sanoa.

    • A.K.

      Mä kävin tänään just siuellä Mannelinin Malmin kaupassa ja ihan mietön määrä tosi kivoja tauluja kympillä!!!!!!!!
      Olin ihan suu auki, kun niin hienoja tauluja halvalla!

      Pitää sisustaa...;)

      Niillä on kehystystäkin ja hyvää.

      • Tarinka

        Moi, olen myös kyseisessä liikkeessä Malmilla käynyt ja ihmetellyt valtavaa taulujen määrää!!!!! :O
        Ostin kaksi kivaa peiliä.


    • A.K.

      Kävin Malmilla eilen-

      Todella kiva kauppa!
      En tarvitse kehystystä, mutta siellä on tauluja alle torihintojen tosi paljon!!!

      Varmasti kehystyskin sujuu.

    • ambu

      Jos Utsijoen kehystys liike ei kelpaa ja todennäköisesti ei, niin käy kirpparilla.

      Kirpparilla saa löydettyä joskus todella hyviä erilaisia kehyksiä. Sen lisäksi löytyy pohjaa, joita uudesti käyttämällä - riippuen taulun laadusta, jonka päälle maalaat, sillä et tahdo maalata laadukkaan taulun päälle - joille voi maalata yhtä hyvin kuin kaupasta ostettava valmispohja.

    • stratsuopus

      kirpputori aamen on parasta halppiskehys ja pohja pesäkettä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe