bmw 335d

Needforluxus

On ollut hauskaa siitä asti kun ostin tämän kyseisen auton.
Ensin AJ techiltä uusi ohjelma ja 408hv, 860nm irti, jonka jälkeen on ollut ilo ajella pienellä kulutuksella. Varustelista on 3x pidempi kuin jonkun riisikipon vastaavat ja tarvittaessa valoihin jää seisomaan kaiken maailman lexukset ja mersut.

11

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ymmärrän...

      Päivityksiä tarvitaan kun häviää muuten vakio lexukselle.

      Bemaripojan stondis on sitten taas taattu.

    • Baijerista kajahtaa

      Lexus lahnaa ei voi Bemariin verrata ja sen näkee myyntiluvuissa Suomessakin, BMW:N myynti on vähintään kymmenkertainen.
      Meidänkin asuinalueella suurin piirtein joka toisessa talossa BMW pihassa. Lexusta ei ainoatakaan, eikä tuskin koskaan ollutkaan.

      • 316i

        Siinä se nähdään, BMW on ihan jokapojan perusauto kun taas Lexus on aito premium.


      • hoh...

        Samaa mieltä kanssasi.Eli todellisia premium autoja ei ihan joka puolella näe. Bemareita,Skodia,yms. tuulipukukansan kulkineita senkin edestä...


    • että näin...

      Eikös nämä Lexut ole ruosteessa jo parin vuoden käytön jälkeen. Ainakin pohja putoaa, jos ei laita suojamönjät sinne. Ja Subaru on toinen.

      • Tectyl

        Joillakin on varaa suojauttaa autonsa.Kyllä se Mossekin ruostuun, sitä vaan ei puppelipojat huomaa.


      • justnäin

        Ja sun bratwurstis on kolmas.


    • kko2

      Veikkaan että aloittaja on 15-17 v räkänokka joka ajaa korkeintaan jotain kämästä mopo autoo,tuskin meni pahasti pieleen.

      • Needforluxus

        No okei,mä oon 16-v amis ja mulla on se Aixamin mopoauto.Faija osti sen mulle 15-vuotislahjaksi.Ja se on luvannu ostaa mulle tollasen bemun heti ku saan autokortin.Aluvanteet,sähköikkunat,stereot,yms.Siihen Bemuun saa noi kaikki ylellisyysvarusteet....


    • voihelvatamikämulkk

      tyypillinen bemaristi..kusta ala- ja yläpäässä, pitää päästä revittelee kaupunkialueelle vähintään satasta eikä edes hiljennetä suojateiden kohdalla tai risteyksissä. Idioottiapinoita kaikki bimmerikuskit. No jos tältä nuijalta ajokortti yleensä löytyy niin eihän tuo sillä kauan elvistele, poliisi keräilee kuspäiden laput tai siivousporukalle on taas töitä jossakin puun ympärillä.

    • kullberg

      Tommosessa kipossa tuollaiset tehot, ilman nelivetoa on aivan perseestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe