oti aseet pois

riekko

Tänään poliisi teki kotiini koti etsinnän koska veljeäni epäiltiin huumausaineiden myynnistä siinä samassa yhteydessä poliisi takavarikoi kaikki talon aseet kysyesäni syytä aseiden takavarikoitiin vastasi poliisi aseita säilytetään väärin vaikka ne ovat lukitussa huoneessa parasta jutusta on isäni jonka aseet olivat talon varastossa ei poliisi takavarikoinut vaikka varaston hylylä ase pussissa kaikkien saatavilla eivät vieneet isäni haulikkoa joka oli talon Panu huoneessa

17

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiristystä tarvitraa

      Hyvä kun veivät, kyllä aselaissa on vielä isoja aukkoja, kun teidänlaisilla on vielä luvallisia aseita.

      • aseeton

        ja millä perusteella??


      • aivanmahtavaa41

        Höpöheinä kun pehmentää yläkertaa ja muuta mukavaa. Aseet pois vain. Se panu huone ei sitten ole ollenkaan asekaappi, höpöheinä varmaan kuitenkin sielä itää..
        eikä tämäkään varmaan viimeinen höpöheinä viljelijä/ase Aaro


    • Ikäneitoska

      Just sain epäsuorasti tietää, että syyspimeässä,taloni luona, sorsia ammuskellut mies oli merkinnyt kellonajan minuutilleen muistiin ja kyseli 5kk. myöhemmin, missä olin silloin. No kotona olin matalana,ettei ikkunan läpi vahingossa...Pauke oli niin kova.Ei ollut lintuja saanut. - Mitähän tästä pitäisi ajatella ?

    • kysynvaan

      ///Panu huoneessa// millainen huone tuo on?

    • Hourulassa

      Metsästysseuraan kuuluva henkilö uhkaillut epäsuorasti ja seurannut kulkemisiani. Sain tietää vasta talvella. Onko syytä ilmoittaa viranomaisille,vai seuralle? Henkilö on outo monien muidenkin mielestä. Harrastaa aseita. Kuka näitä sekopäitä seuraa ja kenen on vastuu?

    • P.liisi

      Se on : oti asset pois .

    • roolikenttä

      Hehehhee!!!

      Donnerwetter!, dumpkopf!, zum teufel!. Voihan vidu
      mitä kirjottavat..ei voi tuntea muutako myötähäpeää
      niin aloittajan provoon kuin vastaajien kommentteihin.

      keskustelu ollu jo kuukauden aivan vaiti, eikös epäilyistä
      pääse eroon vai pitääkös tohtori Sykerön apulainen
      sykiatri Kepakko kutsuu paikalle, pumppaan pikkusen
      piriä suoneen kun näyttääpi olevan viärät lääkkeet???

    • H-Huilu

      Ainahan se syy löytyy jos ei muuten niin keksitään ja todistetaan , Vaikka oikeudessa asti vannotaan VÄÄRÄ VALA. VÄÄRÄÄN VALAN perusteella menetin Mustaruutihaulikkoni (lupavapaan) kkoska olin virkamiehen mukaan ampunut sillä. Ei kyllä löytynyt paikkaa tai aikaa ja saihan Pliisi sen kunnostettuakin oli meinaan risa ja viimeksi käytetty ennen vuotta 1945 kun vaarini lomillaan hankki lihaa metsältä. Kun iso rähinä loppui oli vaarilla ampumis kiintiö täynnä ja se ksipiippuinen roikkui seinällä seuraavat 70 vuotta ilman huoltoa ja ruosui kiinni. Nyt ostin huvikseni samalaisen täyintoimivan SEINÄLLE osto ja myynti liikkeestä ja ostolupaa ei kysytty, pyysin viälä kuitin jossa cal ja valmistenumero. En ostanut laitonta, vuodet riittää.

      • makeonmuntunnus

        Se vähän ihmisestä kiini .Olen ns rapa alkoholisti.Kaikkien ns lekurin tietojen mukaan.Minulla kumminkin on Raskas ABCD ajokortti ollut koko ajan.Ei koskaan kuivumassa ei Juoppo putka pidätyksiä.Ei edes naapurit tiedä että kännään.No erilaisii Laillisia tussareita on aina ollut nimissäni.Vanha 16 galiperinen hanallinen ameriikalainen siirtyy nuoremalle pojalleni.On ollut mun nimissä 15v lähtien.Käsi aseet joskus myin Pois.. Se on vain ihmisestä kii kuinka asiansa hoitaa.Ent Panssarivaunun ase ja optiika asentaja oon. 100 millisiä tykkejä oon sa:lle kunnostanu.Renttu juoppo äijä.Mutta noi jututhan ei oo tarkoitettu ihmisten ampumiseen.Ruokaa metsästä/järveltä sorsaa.Panskulla vaan pidetään yllä sitä ns kauhun tasapainoo.no joskus muutaessani unohdin entiseen omistamaan taloon sen haulikkoni.Se sit oli eksyny jotenkin Huume miesten auton taka kontiin.No oikeudes sain sen takasin.(on ns noin ampuma kelvoton jo Vaarassa laukaisia ei kohde en suosittele laukaista sitä)Se vain muisto lapsuudestani.Kun olin 15v pentu.


      • makemuntunnus
        makeonmuntunnus kirjoitti:

        Se vähän ihmisestä kiini .Olen ns rapa alkoholisti.Kaikkien ns lekurin tietojen mukaan.Minulla kumminkin on Raskas ABCD ajokortti ollut koko ajan.Ei koskaan kuivumassa ei Juoppo putka pidätyksiä.Ei edes naapurit tiedä että kännään.No erilaisii Laillisia tussareita on aina ollut nimissäni.Vanha 16 galiperinen hanallinen ameriikalainen siirtyy nuoremalle pojalleni.On ollut mun nimissä 15v lähtien.Käsi aseet joskus myin Pois.. Se on vain ihmisestä kii kuinka asiansa hoitaa.Ent Panssarivaunun ase ja optiika asentaja oon. 100 millisiä tykkejä oon sa:lle kunnostanu.Renttu juoppo äijä.Mutta noi jututhan ei oo tarkoitettu ihmisten ampumiseen.Ruokaa metsästä/järveltä sorsaa.Panskulla vaan pidetään yllä sitä ns kauhun tasapainoo.no joskus muutaessani unohdin entiseen omistamaan taloon sen haulikkoni.Se sit oli eksyny jotenkin Huume miesten auton taka kontiin.No oikeudes sain sen takasin.(on ns noin ampuma kelvoton jo Vaarassa laukaisia ei kohde en suosittele laukaista sitä)Se vain muisto lapsuudestani.Kun olin 15v pentu.

        Jäi oleelinen sanomatta.Minulla on Kolmesta Suomen Hullujen huoneesta terveen paperit pään takia,Kellä näillä muilla vastaajilla on ne ? Hattelmalan Sairaala Lapin lahti Niuvanniemi Kuopio.Keho syövän ja sydän vian runtelema kyllä.No sekään ei näy pääle.


    • kerrohan

      Millaisista syistä aseenkantoluvan/seuran jäsenyyden voisi menettää? Onko tarkkaa nykyisin?

    • nämäkin

      outo käytös,asetarvikkeiden ja muu varastelu,murtautuminen,uhkailu,nimet jo kirjoissa jne.-arvelisin. Seuran johtoryhmän asenne.epäilty asevarkaus.

      • meneemikämenee

        Ja ratista käryäminen.


      • makemunnimimerkki
        meneemikämenee kirjoitti:

        Ja ratista käryäminen.

        Niin noi aseet ja autot. Ajelin 80 luvulla bussia Helsinkin puolessa.sitä ennen rahtia euroopassa viime vuosiin asti.Kunnes keho petti.V:kosken kuljetuksen Jarrutomalla täysperä Ganialla Kotkassa törmäsin nuoren kaverin Vihreeseen Waukshalliin kun en risteystä tuntenut,poika oli ennen armeejaan lähtöö auton viksannu myyntiin.No vakuuts yhtiö lunasti .Poikesin poikaa ehtoolla Kotkan sairaalassa katsomassa.Hän vain ns tarkailus ei vikaa.se mun noin 5 MILJOONAN ajon saldo tähän päivään mennessä kaikki on eessä vielä.No piirturi ja ylinopeus sakkoja jotain.Rapates aina roiskuu.Olis kiva kuula siitä pojasta vielä ja siitä sotilaasta joka oli Liftarina silloin. [email protected] Ps seutulan matkustajat Reuna myyrmäki Ja Niiperin Mulle rakkaita he hienoo porukkaa Terveisin "Mennään pussilla tarkastaja"Make..Teitä lämmöllä muistan.Myös Niiperin poikaa joka kävi Baletissa hesassa ja nukku etu penkillä oli ajettava varoen ettei pudonnut ovi montuun.. ;)


      • makemunnimimerkki

        Niin tässä kun muistelen kuinka kivaa joskus elämä oli..Männistössä 86 eli "Lontoonlinjan"aluella asuit VIRVE ROST sä kiva punasessa nahka hameessa.Istuit hetkun konekopalla.Ja juttelit kivoja.Sua lämmöllä [email protected] on osoiteeni.se "mennään Bussilla tarkastaja"Siellä mukavia ihmisiä heitä lämmöllä muistelen.Jos joku muistaa niin olis kiva.pistoleero skybe.


    • hirviseura

      Meneekö siinä luvat rinnakkaisluvan haltialtakin.Jos niinkun rouvalla se toinen lupa.Entäs metsästysseuran jäsenyys.Miten iso ruljanssi on.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe