Kevyt flirtti ilman taka-ajatuksia

kesä vois jo olla täällä

Flirttaatko sinä tuntemattomille, kivan näköisille tytöille tai naisille kaupan kassalla, viereisellä bussin penkillä, salilla, tavallisen kansan kahviloissa ja baareissa...?

Tietenkään et voi olla varma onko vastapuoli hetero, mutta vaikuttaako tietyt vihjeet ulkonäössä siihen, miten katsot häntä ja puhut hänelle?

Itse tykkään kevyestä flirtistä, vaikkei tavattaisi enää koskaan sen jälkeen. Mulla on ehkä helpompi lähestyä heteron näköisiä naisia kuin niitä selvempiä tapauksia. Jotenkin mun ajatuskuvio on sellainen, että jos nainen onbhetero, hän vain ajattelee mut puheliaana ja ystävällisenä tyyppinä. Jos taas lähestyn selvästi poikamaisempaa, tai edes naista jolla on vaikka sateenkaarikoru, tulee heti epävarmempi olo. Hassua. Miten teillä?

30

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sonne

      Mä keitin tässä juuri itselleni aamukahvit. En tiedä, johtuuko se luonteestani, joka on varsin eläväinen, vai Frida Marinan vintagesta ylläni, mutta jotenkin kahvi näytöllä ei nyt oikein ole siistiä.

      Siis sateenkaari... mikä?

      (naurua)

    • ...

      Flirttiä ei tietoisesti tule harrasteltua, näin osaamattomana. En kovin puheliaskaan ole, mutta ystävällinen ja kohtelias.
      Mutta aina pukkaa päälle ihmeellistä ylimääräistä jännitystä, esimerkiksi työtilanteissa, tai vaikka ihan kauppareissuilla, joissa huomaan naisia, jotka ovag mahdollisesti on lesbo tai bi-naisia.
      Eihän sitä voi ulkoapäin nähdä, mutta joskus ne omat ennakkoluulot vain pitävät paikkansa tiettyjen kohdalla.

      En tiedä mikä siinä on, mutta niissä tilanteissa haluaa vältellä sitä ihmistä, mutta samaan aikaan tuoda itseni "ilmi" tälle. Tämä toimii lähinnä toisiin ei-niin-femiinisen näköisiin naisiin, vaikka miellyn toisenlaisiin.
      Jokin idea sellaisessa käyttäytymisessä on mutta en tiedä mikä.

    • jepjeejep

      Joo, kuulemma flirttailen. Itse pidän "flirttiäni" ihan normaali kohteliaana käytöksenä. Minulla vaan on hymy normaalia herkemmässä :)

      • Hyifhkd

        Sama täällä:D


    • jatkakaa

      Flirtti on ihanaa!

    • pullasorsakalevi

      Flirttailenhan minä. Piristää kummasti päivää. Huomaan kans flirttailevani enemmän heteron oloisille kun ns. varmoille tapauksille.

      Parasta on kun heteron oloiset mimmit hämmentyy ja alkaa sukimaan hiuksiaan.

      • jjjejej ejjeje ;)

        Tuo on muuten jännä ilmiö, miten vastaavat. Kerran junassa istuin vastapäätä erästä todella heteron oloista naista. Pitkät hiukset, hame, korkkarit ja tosi sellainen suloisen näköinen poikkeuksellisen feminiininen nainen suomalaiseksi. Itse oon sellainen androgyynin oloinen hoikka siilitukka maastohousuissa. Mutta en siis yhtään peitellyt avointa ihailuani vaan mittailin sitä siinä ihan häpeämättömästi. Reaktio: punastelua ja hiusten sukimista. ;)


      • pysykää lestissä

        Varmaan heterot tykkää jos niitä ahdistelette. Pilaatte kaikkien lesbojen mainetta tuolla käytöksellä.


    • blondiflirttaa

      Kyllä se tulee aika luonnostaan, hymyilen paljon ja nauran toisen jutuille. Miehiä kohtaanhan tälläistä kikattelua ei esiinny. :D En tiedä tajuavatko minun flirttailevan, tosin en välillä huomaa itsekään kuin vasta jälkikäteen.

      Hankalin tilanne on jos toinen ei ollenkaan lähde mukaan, ei siis hymyile ja kääntää heti katseen pois. Siinä jää itse vähän hölmönä hymyilemään mutta tekevälle sattuu! :D

      Asiakaspalvelijat on parhaita flirttikumppaneita, heillähän se kuuluu työnkuvaan mutta piristää kyllä minunkin päivääni. Sitten jos olen todella kiinnostunut jostakusta niin en enää osaakaan flirttailla, olen kuin puupökkelö... Ei varmaan tarvitse ihmetellä miksi olen yhä sinkku.. :D

      • Tää sun juttu oli jotenkin hauska :D Mää en uskalla flirttailla ollenkaan! Vielä pahempi :DD


    • emäntä

      Kyllä flirttaan ja on taka-ajatuksia!

      Ja todellakin kesä sais jo tulla...;)

      • sää ja korut????????

        Eikö talvella voi flirtata?


      • emäntä8
        sää ja korut???????? kirjoitti:

        Eikö talvella voi flirtata?

        Talvellakin voi flirttiä harrastaa, mutta kyllä kesällä on enempi
        mahiksia siihen, tulee liikuttua enemmän ja katseltua ihmisiä.


    • Saparot71

      En huo.aa flirttailevani, mut ehkä pitäs aloittaa...En ymmäffä NYT..Mitä ovat sateenkaari korut?

      • 6768678

        No koruja, joissa on sateenkaarikuvio? :D


    • en tosiaankaan

      en muista koskaan flirttailleeni ventovieraille, tutuille saatan, mutta aika valikoiden.

    • Niin kauan kun henki pihisee, niin ihan varmasti flirttailen :) Sehän on elämänsuola!

      Varmaan viimene silmänisku menee vanhainkodissa mua viimetteeks hoitavalle sairaanhoitsulle :P

    • Iso flirtti ja tykkään siitä. Ehkä on takaa ajatuksia, ehkä ei. Vaan kyllä kaikki naiset ansaitsee flirttiä.

      • emmu8

        Ai siis takaa ajatuksia, wou ;)


    • Flirtti ja i like it that way. Mutta toki olen myös tosi avoin ja aika rento muutenkin.

      • pimxo

        ;) jep flirttiä on ihana ns saada .. itse en viitsi flirtata koska en osaa ^^


      • Oon aina ajatellut että flirtti on sama kuin kohteliaisuus omalla tavalla. :) Se voi olla oikein syvä hymy tai kepeä silmän isku. Tai ihan vaan toisen huomioiminen erityisellä tavalla. :)


    • No siis mää oon niin ujo :D Mää oon lähinnä setan bileissä flirttaillut naisten kanssa. Kyllä sama livenä, kun näkee naisen mistä vaan näkee, että toi on lesbo joistakin ei vaan voi erehtyä tuntee olonsa vieläkin ujommaksi sitten ainakin menee puihin :D siinä vaiheessa viimeistään, jos toinen on selkeästi tunnistettavissa ja vielä hyvän näköinen. Joo rohkeus olis aika hieno ominaisuus :DDDD

      Kerran mää uskaltauduin sit tää likka iski mulle silmää ja mää olin sillain oho :DDDD ...

      • Mää oon muuten varsin sosiaalinen siis, mutta kun, kiinnostun/ ihastun muutun ihan päinvastaiseks D: XD


      • pimxo

        Oks sulla kikkii :)


      • sanzue91

        ei löydy ^^ Löytyy vaan msn/ skype ^^


      • pimxo

        Voi harmi :( :*


      • dtji
        sanzue91 kirjoitti:

        ei löydy ^^ Löytyy vaan msn/ skype ^^

        Aika helposti saisit kikin ladattua play-kaupasta.
        Parempi , yksinkertaisempi ja helpompi kuin aikansa eläneet vaihtoehdot.


    • susrepidrol

      En todellakaan osaa enkä uskalla flirttailla... muutenkin hämmennyn kauniiden naisten seurassa ja varsinkin jos tutka vielä piippaa. Mä varmaan sekoaisin jos joku alkais mulle heittään flirttiä. Oon ujovammanen :)

    • Tsirppale

      Sinkkuna flirttailen, vapaana en niinkään. Lähinnä sellaisten naisten kanssa, joiden kohdalla tutka piippaa ja muutenkin huomaa kiinnostuksen olevan molemminpuolista. On se tosi piristävää, onneksi kevät on jo melkein täällä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe