Oottekos mistäpäin suomea juoppo-gallup!

Juoppo toppilasta

Kiinostaisi tietää missäpäin majailette kun tänne kirjottelette...katotaan niin olen varma että valtaosa on oululaisia!! Toppilassa tää juoppo asustelee tällä hetkellä,oulussa.

43

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sari Pult

      Puohitiellä

    • Paska äijä

      Kangaskontiontiellä

    • 1puliveivari

      Maikkulassa.

    • ......

      Tuirassahan mie

    • 1+3

      Oulu

    • 88887

      Hintassa vaikka en olekaan hintti

    • go go

      Välivainio go go

    • sauna timppa

      Tähän mennessä en ole yllättynyt vastauksista...

    • mnbvv

      kiiminkistä

    • löyly

      Kauhavalta.

    • homo tissu

      Vantaan kauhoittelu keskuksessa

    • Valdemar

      Peltolantie

    • '''''''''

      Kiviharjuntiellä Oulussa.

    • jkktt

      Yrttipellontieltä Oulusta.

    • Pullberg
    • puusilmä

      Puusepänkuja Oulu ja kohta parilla harppauksella Siwasta kaljaa!!

    • Yks oulunmies

      Toppila. Ennen kiiminki. Tän palstan nimi vois olla oulun alkoholistit.

    • ex hanuristi

      Alkoholismi palsta on erikseen.Olemme laatuelämää viettäviä elämän sankareita.

    • Ropsin mies

      Rovaniemi

    • Jouko-55

      Pöyliövaarasta Kemijärveltä.

    • Vepsun mies

      Vaasasta.

    • Pohojosen mies

      Puohitie 3,oulu,maikkula. Sitä ennen asuin limingassa

    • törö-tero

      Meikäläinen majailee hankasalmella haka-taloilla , onko tuttu paikka teille muille spurguille ?

      • 123123123123

        Kyllä on tuttu paikka koska asun itekki Hankasalmella. Jos tuo "tero" on sun oikee nimi niin tiiänki kuka olet. Hakatalon spurguista on jo hyvin päästy eroon niin ei ole muutenkaa vaikeeta tajuta mihin porukkaan kuulut.


    • Lerssi-Heke

      Oulu hyvin edustettuna palstalla.

    • Jaloviini

      Tyrnävä/Helsinki

    • Lasselasse

      Yks kaks kolme viiskulmassa Helsinki.

    • 10000

      Kylmiksen kämppä Oulussa tyynynä tyhjä Nobelaner. Pakari kipeä, ei pysty istumaan tuolilla.

    • perseenhaju1

      Oulun läheltä, mutta toki juopottelen oulussa tuon tuostakin. Ripuloin paljon ja oulun viemäriukot saavat töitä ansiostani.

    • KotikuntaVantaa

      Vantaalta on kotikunta

    • ttfttyuiikk

      Maistuuko olut?

    • IstoLysmiaho

      Heinola. Se ei ole Bronx...

    • TheOneAndOnlyTissuEx

      Puohitie Oulu

    • ovipönkkä-

      Ylpeänä itsekkin myönnän olevani oululainen, josta myös palstan legendat ovat kotoisin. Tahkokankaan keharikodista spämmään. (olen juonut aivot rikki) Kylmiksen lidli on tuossa vierässä ja huhujen mukaan Santtukin asuu nykyään täällä. Aikaisemmin olen asunut myös peltolassa, mikä oli kans aika nasta paikka.

      • ovipönkkä-

        Tärkein unohtui mainita, että olen paljasjalkainen maikkulalainen. Ala-asteen siellä kävin ja kaveri asui talonpojankankaalla, joten olen tallaillut jo 90-luvulla puohitiellä. Paska paikka, enkä ole poismuuton jälkeen astunut jalallanikaan maikkulaan. Vaikea ymmärtää miksi Kylmis asuu siellä vapaaehtoisesti.


      • Tunkkapussi_
        ovipönkkä- kirjoitti:

        Tärkein unohtui mainita, että olen paljasjalkainen maikkulalainen. Ala-asteen siellä kävin ja kaveri asui talonpojankankaalla, joten olen tallaillut jo 90-luvulla puohitiellä. Paska paikka, enkä ole poismuuton jälkeen astunut jalallanikaan maikkulaan. Vaikea ymmärtää miksi Kylmis asuu siellä vapaaehtoisesti.

        Kylmis saanut monta uhkausta, ovihyökkäyksiä ja niin edelleen. Silti tyyppi vaan jököttää siinä homeluukussaan. Aivan käsittämätöntä. Normaali ihminen muuttaisi kaikki tietonsa salaiseksi ja muuttaisi vittuun koko Oulusta.

        Mutta tää vaan odottaa ovesta läpituloa.


    • tammiharjussahan

      Tammiharjun mielisairaala osasto 4. Siitä pääovesta sisälle ja toinen kerros ja vasemmalle. Tupakkapaikka on tos pääoven edessä. Kanttiini aukeaa huomenna. Se sijaitsee tossa samas rakennukses missä on kuntosali tai eri siivessä siis. Lastenosasto on nykyään siinä punatiilitalossa pohjoisen portin vieressä. Ennen oli ylilääkärin ex kodissa.

      Täällä on myös leffateatteri. se on juhlasalin yhteydessä hallintorakennuksessa.

      Ole on tän alueen puutarhavastaava. Niil on mitsubishi merkkinen pienoistraktori. Sinivalkoinen väriltään. Aina auttelen haravoinnissa yms pikkutöissä.

      lastenosaston takapihalla siinä vasemmassa reunassa on hyvä kanttarellipaikka. Oikeassa reunassa on kiipeilyteline ja nokkospuskaa.

      Juhannussalko on tossa kentällä. sen kärjessä on purjeveneitä, näkyy hyvin tupakkapaikalla.

      • ovipönkkä-

        Miten teidän osastolla on noi tietokoneajat ja ryyppäämishommat? Meillä on omat asunnot kaikille, jossa netit sun muut ja ryypätä pystyy melkein täysin vapaasti, jos ei aiheuta häiriätä tai pahennusta.


      • tulkaa.vierailemaan

        Niin ja tos naapurissa on Draksviikin varuskunta. Drasviikin hevostalleilla käyn terapiaratsastuksessa. Yes niminen poni on se millä meen. Yesin boxi on neljäs oikealla.

        Täällä on jalkapallikenttä ja välillä ekenäs if porukat treenaa siinä.

        Tulkaa käymään vierailulla. Tarjoon kanttiinissa kahvit. Kanttiinissa on tupakkahuone. Se on vessojen jälkeen käytävän vasemmassa reunassa aivan linjastoa vastapäätä.

        Mun lempihoitajat on misan, jan, eeva ja maylen. Keittäjä gudrun ei osaa yhtään suomea ja se on aika vanha.

        Tän paikan ylilääkäri ajelee valkoisella audi farkulla ja se asuu alueen reunassa rannalla. siinä lähellä on käärmepuu.


      • ekåsen.sjukhus
        ovipönkkä- kirjoitti:

        Miten teidän osastolla on noi tietokoneajat ja ryyppäämishommat? Meillä on omat asunnot kaikille, jossa netit sun muut ja ryypätä pystyy melkein täysin vapaasti, jos ei aiheuta häiriätä tai pahennusta.

        kyllähän popsista haetaan kaljaa välillä. Mauri hakee 8bittisen nintendon ärrältä ja mun lempipeli on zelda. Mauri on liian hyvä ja se on pelannut monet pelit läpi.


      • ovipönkkä-
        tulkaa.vierailemaan kirjoitti:

        Niin ja tos naapurissa on Draksviikin varuskunta. Drasviikin hevostalleilla käyn terapiaratsastuksessa. Yes niminen poni on se millä meen. Yesin boxi on neljäs oikealla.

        Täällä on jalkapallikenttä ja välillä ekenäs if porukat treenaa siinä.

        Tulkaa käymään vierailulla. Tarjoon kanttiinissa kahvit. Kanttiinissa on tupakkahuone. Se on vessojen jälkeen käytävän vasemmassa reunassa aivan linjastoa vastapäätä.

        Mun lempihoitajat on misan, jan, eeva ja maylen. Keittäjä gudrun ei osaa yhtään suomea ja se on aika vanha.

        Tän paikan ylilääkäri ajelee valkoisella audi farkulla ja se asuu alueen reunassa rannalla. siinä lähellä on käärmepuu.

        Viime sunnuntaina katoin nettistriimin, kun AC Oulu pelas EIFfiä vastaan. Näky veikkaus teeveessä ja huuhkaja.tv:ssä. ACO voitti 2-0. Sen lähemmäs en varmaan koskaan pääse tammisaarta, koska olen sen verran kehari, että ei mua uskalleta laskea ulos täältä osastolta.


    • K_k__
      • ovipönkkä-

        Noissa ikkunoissa on kalterit mutta ne on naamioitu taitavasti tuolla ristikkoverhoilulla. Kylmis on karannut tuolta lukuisia kertoja. Asuin joskus peltolankaarella ja siellä alkoi soimaan sireeni, kun joku lähti karkuun. Se oli joskus 2000-luvun alussa. Ei varmaan kylmiksen aikakautena ala enää sireenit ulvomaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe