Thai-naisista

Paavolan Pena

17

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n.n.

      Sika-amalian mielestä tälle palstalle kirjoittavien miesten vaimot työskentelevät hieromoissa, ja ylipäätäänsä kaikki thainaiset.

      • Paavolan Pena

        Tarkoitin siis sanoa, että täällä halutaan nähdä asia niin, että suurin osa, tai kaikki työskentelee hieromoissa.


    • karu totuus

      Suomalaiset luulevat olevansa huonompia seksissä ja se pelottaa.

      • Se pieni ero

        Ei luulla. Me saadaan ilmasex, mutta sinä joudut maksamaan. Siinä dokumentissa yksi englantilaismies joutui maksamaan 2 000 euroa pelkästä kierroksesta. Nainen jäi Thaimaaseen, kun rahat loppui. Toinen nuori herra kynittiin Kroatiassa.


      • buahahhaha

        Land whale rutkuttaa taas katkerana.


    • pläää

      ja tässähän oli kyse yhdestä kaupungista...

      kiva jos siellä on näin, mutta kyllä meillä päin näitä akkoja tapaa juurikin hieromoissa.

      eipä niitä muualla, kauppaa lukuunottamatta misssään ikinä näy.
      land whale miehiensä kansa..

      • hehehheheh

        Hei, meille kaikille on tullut nyt selväksi jo vuosien ajan tämä paatoksesi, se kertoo kaiken olennaisen sinusta. :) Ei tarvitse olla kummoinen ihan perus psykologian tiedoilla tietää mistä kenkä puristaa, olet oikeastaan kouluesimerkki ;) Menehän nyt johonkin yökerhoon, odotat vaan siellä viimeistään joku ennen valomerkkiä tulee pokaan sua kassien tyhjennyksen merkeissä, nauti siitä sen enempää et voi koskaan enään saada.


      • plääää

        kyllä sinä voit sellaista harrastaa jos haluat, kuulostat säälittävältä..

        minulla on ihan oma aviomies, ei tarvitse hutsuilla diskoissa, se on sinunlaistesi mieliharrastus.


      • koitajaksaa

        Edelleen kiitoksia ahkeruudestasi asian ympärillä, uskoin et ymmärtäisit ku kerroin mitä sinun vuosia jatkunut aasialaisten ja heidän puolisoidensa solvailu kertoo sinusta, mutta ilmeisesti et ymmärtänyt :) Kysehän on sinun heikosta itsetunnostasi, mustasukkaisuudesta, riittämättömyyden tunteesta, omassa elämässäsi koettujen vastoinkäymisten, epäonnistumisten tunteista. Et tietenkän halua uskoa tätä, mutta selaile vähän aiheesta tai kysy joltain psykologiaan perehtyneeltä ihmiseltä. Jos taas kuvittelet typerien hieromo horinoidesi jotenkin vaikuttavan minun saati kenenkään muun elämään, niin olet pahasti erehtynyt sen vaikutus on nolla, senku jatkat vaan kierettäsi eihän tuommoista reppanaa voi ku sääliä, kuinka mitätön onkaan elämäsi, sitten ku olet vanha, katkeroitunut mummeli, niin onko nämä sinun tuhlaamasi ajat täällä ne muistot jotka viet mukanasi? Minulla on ne on toisenlaisia, vaimo, lapset, kaksi kotimaata, hiekkarannat, palmut, meren syleily, matkailu. Hyviä jatkoja pääsi kanssa, vika viesti nyt on sopiva aika lopettaa sinulle vastailu, kun tämä palstakin uudistettiin aivan hanurimaiseksi.


      • sulamii
        hehehheheh kirjoitti:

        Hei, meille kaikille on tullut nyt selväksi jo vuosien ajan tämä paatoksesi, se kertoo kaiken olennaisen sinusta. :) Ei tarvitse olla kummoinen ihan perus psykologian tiedoilla tietää mistä kenkä puristaa, olet oikeastaan kouluesimerkki ;) Menehän nyt johonkin yökerhoon, odotat vaan siellä viimeistään joku ennen valomerkkiä tulee pokaan sua kassien tyhjennyksen merkeissä, nauti siitä sen enempää et voi koskaan enään saada.

        Hyvin tiedät tavan niiden kassien tyhjentämiseen. Yökerhoon ja kassien tyhjentämiseen. Kuulostaa aika köyhältä toi sinunkin elämäsi.


      • olliko-lli
        koitajaksaa kirjoitti:

        Edelleen kiitoksia ahkeruudestasi asian ympärillä, uskoin et ymmärtäisit ku kerroin mitä sinun vuosia jatkunut aasialaisten ja heidän puolisoidensa solvailu kertoo sinusta, mutta ilmeisesti et ymmärtänyt :) Kysehän on sinun heikosta itsetunnostasi, mustasukkaisuudesta, riittämättömyyden tunteesta, omassa elämässäsi koettujen vastoinkäymisten, epäonnistumisten tunteista. Et tietenkän halua uskoa tätä, mutta selaile vähän aiheesta tai kysy joltain psykologiaan perehtyneeltä ihmiseltä. Jos taas kuvittelet typerien hieromo horinoidesi jotenkin vaikuttavan minun saati kenenkään muun elämään, niin olet pahasti erehtynyt sen vaikutus on nolla, senku jatkat vaan kierettäsi eihän tuommoista reppanaa voi ku sääliä, kuinka mitätön onkaan elämäsi, sitten ku olet vanha, katkeroitunut mummeli, niin onko nämä sinun tuhlaamasi ajat täällä ne muistot jotka viet mukanasi? Minulla on ne on toisenlaisia, vaimo, lapset, kaksi kotimaata, hiekkarannat, palmut, meren syleily, matkailu. Hyviä jatkoja pääsi kanssa, vika viesti nyt on sopiva aika lopettaa sinulle vastailu, kun tämä palstakin uudistettiin aivan hanurimaiseksi.

        Mutta kummasti jaksat täällä pyörii vaikka sulla on tota kaikkea mitä mainitset ja sitten vielä päälle se hyvä palkka ja johtotason duuni. Et kuulosta kovin onnelliselta. En ihmettele yhtään kun "vaimo" on hankittu jostain kehitysmaasta nimeltään Filippiinit ja rehvastelet noilla kaikilla materiaalisilla asioilla. Jos sulla olisi kaikki hyvin ja olisit onnellinen, et pyörisi täällä kyttäilemässä mitä muut kirjoittaa. Ei muuten mene läpi.

        Voisin lyödä vetoa siitä että olet ihan tavallinen keskenkasvuinen läskipossu jostain lähiöstä, joka on kehittänyt itselleen mielikuvitusmaailman, ja louskuttaa leukojaan täällä. Kummasti sinuun vaikuttaa vaan noi hieromojutut, kun et osaa lopettaa vastailla ja aina pitää sitten kertoa miten Filippiineiltä tuodaan hyviä sairaanhoitajia ja miten hyvä taloudellinen taso on Filippiineillä. Jos jollain on huono itsetunto, niin se on kyllä sinulla. Ihmettelen, miten joku täysijärkinen nainen viitsii tollasta katella, mutta kyllä se fillippiniläinen köyhälistön tyttö jaksaa mitä vaan. Kiitos vaan itsellesi ahkeruudestasi asian ympärillä.


      • piki79
        koitajaksaa kirjoitti:

        Edelleen kiitoksia ahkeruudestasi asian ympärillä, uskoin et ymmärtäisit ku kerroin mitä sinun vuosia jatkunut aasialaisten ja heidän puolisoidensa solvailu kertoo sinusta, mutta ilmeisesti et ymmärtänyt :) Kysehän on sinun heikosta itsetunnostasi, mustasukkaisuudesta, riittämättömyyden tunteesta, omassa elämässäsi koettujen vastoinkäymisten, epäonnistumisten tunteista. Et tietenkän halua uskoa tätä, mutta selaile vähän aiheesta tai kysy joltain psykologiaan perehtyneeltä ihmiseltä. Jos taas kuvittelet typerien hieromo horinoidesi jotenkin vaikuttavan minun saati kenenkään muun elämään, niin olet pahasti erehtynyt sen vaikutus on nolla, senku jatkat vaan kierettäsi eihän tuommoista reppanaa voi ku sääliä, kuinka mitätön onkaan elämäsi, sitten ku olet vanha, katkeroitunut mummeli, niin onko nämä sinun tuhlaamasi ajat täällä ne muistot jotka viet mukanasi? Minulla on ne on toisenlaisia, vaimo, lapset, kaksi kotimaata, hiekkarannat, palmut, meren syleily, matkailu. Hyviä jatkoja pääsi kanssa, vika viesti nyt on sopiva aika lopettaa sinulle vastailu, kun tämä palstakin uudistettiin aivan hanurimaiseksi.

        huvittava ja turha purkaus sinulta, en ole koskaan aiemmin komm entoinut asian tiimoiltya kun ei minua liikusta sitten suuntaan jos toiseen-

        en tiedä kenestä luulet horiosevasi, mutta minä se en ole,,,vai kuvitteletko tosiaan että yksi ja ainoa ihminen ajattelee näin ??

        mielikuvitusmaailamon täysin sinun päässäsi, kun sinulla ei ole elämää, niin ei sitä saa muillakaan olla.

        mutta mene toki sine baariin tyhjentämään niitten miesten kasseja, se sinulla tuntuu olevan se tärkein juttu.

        minä olen ihan tyytyväinen mieheeni ja elämääni, elän monikulttuurisessa suhteessa joten olen ihan oiekalla palstalla, sinä ilemeisesti olet täällä kyttäämässä ihmisiä, niin omituisia kommentteja sinulla.

        ahkeruudesta, minkä asian ??

        ahkera olen , teen työni ja hoidan perheeni , kyllä jos sitä tarkoitit, muuten en todellaskaan ymmärrä riehumistasi,,,et tunnu käyvän täysillä purjeilla,,,

        hanki sinä itsellesi mies, älä huolehdi minun miehestäni, ehkä saat sitten jonkinlaista elämääkin....


      • plääää
        piki79 kirjoitti:

        huvittava ja turha purkaus sinulta, en ole koskaan aiemmin komm entoinut asian tiimoiltya kun ei minua liikusta sitten suuntaan jos toiseen-

        en tiedä kenestä luulet horiosevasi, mutta minä se en ole,,,vai kuvitteletko tosiaan että yksi ja ainoa ihminen ajattelee näin ??

        mielikuvitusmaailamon täysin sinun päässäsi, kun sinulla ei ole elämää, niin ei sitä saa muillakaan olla.

        mutta mene toki sine baariin tyhjentämään niitten miesten kasseja, se sinulla tuntuu olevan se tärkein juttu.

        minä olen ihan tyytyväinen mieheeni ja elämääni, elän monikulttuurisessa suhteessa joten olen ihan oiekalla palstalla, sinä ilemeisesti olet täällä kyttäämässä ihmisiä, niin omituisia kommentteja sinulla.

        ahkeruudesta, minkä asian ??

        ahkera olen , teen työni ja hoidan perheeni , kyllä jos sitä tarkoitit, muuten en todellaskaan ymmärrä riehumistasi,,,et tunnu käyvän täysillä purjeilla,,,

        hanki sinä itsellesi mies, älä huolehdi minun miehestäni, ehkä saat sitten jonkinlaista elämääkin....

        heh, meni ihan väärään osoitteesen tämä, mutta samaaa mieltä :)


      • jeeepps
        olliko-lli kirjoitti:

        Mutta kummasti jaksat täällä pyörii vaikka sulla on tota kaikkea mitä mainitset ja sitten vielä päälle se hyvä palkka ja johtotason duuni. Et kuulosta kovin onnelliselta. En ihmettele yhtään kun "vaimo" on hankittu jostain kehitysmaasta nimeltään Filippiinit ja rehvastelet noilla kaikilla materiaalisilla asioilla. Jos sulla olisi kaikki hyvin ja olisit onnellinen, et pyörisi täällä kyttäilemässä mitä muut kirjoittaa. Ei muuten mene läpi.

        Voisin lyödä vetoa siitä että olet ihan tavallinen keskenkasvuinen läskipossu jostain lähiöstä, joka on kehittänyt itselleen mielikuvitusmaailman, ja louskuttaa leukojaan täällä. Kummasti sinuun vaikuttaa vaan noi hieromojutut, kun et osaa lopettaa vastailla ja aina pitää sitten kertoa miten Filippiineiltä tuodaan hyviä sairaanhoitajia ja miten hyvä taloudellinen taso on Filippiineillä. Jos jollain on huono itsetunto, niin se on kyllä sinulla. Ihmettelen, miten joku täysijärkinen nainen viitsii tollasta katella, mutta kyllä se fillippiniläinen köyhälistön tyttö jaksaa mitä vaan. Kiitos vaan itsellesi ahkeruudestasi asian ympärillä.

        Semmoista viestiä et täältä löydä missä olisin Filippiinien talouden tilan sanonut hyväksi, ilmeisesti mielesi vääristää luetun tekstin. Sairaanhoitajia sitävastoin tulee ja todellakin sinua kyrsii tässä se et Filippiiniläisten työllisyys on hyvä Suomessa:) et pääse oikein solvaileen heitä paitsi silä perinteisellä rasistisella törkyllä. Edelleen olen naimisissa, minulla on lapset, työpaikka ollut jo 25 vuotta. Sinä no kertoohan se jotain sinusta ku et uskalla omasta taustastasi kertoa, sitävastoin jaksat aasialaisia solvata ja siihen on edelleen selvä syy kateus, katkeruus, epäonnistunut oma elämä, riittämättömyyden tunne ei se muuksi muutu vaikka kuinka selittelet toisin.


      • niiinnn
        piki79 kirjoitti:

        huvittava ja turha purkaus sinulta, en ole koskaan aiemmin komm entoinut asian tiimoiltya kun ei minua liikusta sitten suuntaan jos toiseen-

        en tiedä kenestä luulet horiosevasi, mutta minä se en ole,,,vai kuvitteletko tosiaan että yksi ja ainoa ihminen ajattelee näin ??

        mielikuvitusmaailamon täysin sinun päässäsi, kun sinulla ei ole elämää, niin ei sitä saa muillakaan olla.

        mutta mene toki sine baariin tyhjentämään niitten miesten kasseja, se sinulla tuntuu olevan se tärkein juttu.

        minä olen ihan tyytyväinen mieheeni ja elämääni, elän monikulttuurisessa suhteessa joten olen ihan oiekalla palstalla, sinä ilemeisesti olet täällä kyttäämässä ihmisiä, niin omituisia kommentteja sinulla.

        ahkeruudesta, minkä asian ??

        ahkera olen , teen työni ja hoidan perheeni , kyllä jos sitä tarkoitit, muuten en todellaskaan ymmärrä riehumistasi,,,et tunnu käyvän täysillä purjeilla,,,

        hanki sinä itsellesi mies, älä huolehdi minun miehestäni, ehkä saat sitten jonkinlaista elämääkin....

        No mistä maasta miehesi on? Ruoditaanpa vähän :) katsotaan ne työllisytstilastot ja rikostilastot ensialkuun. Riittääkö kantti? Vai luikitko pois.


      • piki79
        niiinnn kirjoitti:

        No mistä maasta miehesi on? Ruoditaanpa vähän :) katsotaan ne työllisytstilastot ja rikostilastot ensialkuun. Riittääkö kantti? Vai luikitko pois.

        hän on irakista Kurdistanista...mutta mitä työllistymis tilastoihin ym paskaan tulee, ei kiinnosta.

        minulla on yksi mies, jonka työllistyminen on ainoa joka minua kiinnostaa, ei muitten. joten voit ne tilasotisi tunkea niin syvälle ,,,tiedäthän,,

        hän odottaa juuri vavhvistusta paikan saanista vaikkei vielä vakitunen olisikaan, autotehtaalle menisi.

        saat minun puolestani ruotia niin paljon kuin haluat, ei todellakaan kiinnosta.
        Mikä motiivisi moiseen edes on ?

        Rikostaustaahan ehänellä ei ole minkäänlaista , mutta joo ruodi pois, hyvä mies kaikin puolin.


      • rullakebabbia
        piki79 kirjoitti:

        hän on irakista Kurdistanista...mutta mitä työllistymis tilastoihin ym paskaan tulee, ei kiinnosta.

        minulla on yksi mies, jonka työllistyminen on ainoa joka minua kiinnostaa, ei muitten. joten voit ne tilasotisi tunkea niin syvälle ,,,tiedäthän,,

        hän odottaa juuri vavhvistusta paikan saanista vaikkei vielä vakitunen olisikaan, autotehtaalle menisi.

        saat minun puolestani ruotia niin paljon kuin haluat, ei todellakaan kiinnosta.
        Mikä motiivisi moiseen edes on ?

        Rikostaustaahan ehänellä ei ole minkäänlaista , mutta joo ruodi pois, hyvä mies kaikin puolin.

        Ai v.ittu mä repesin sinä täällää pistät thainaisia hieromoon vaan yleistäen ja sun ukkosi on joku Irakin kurdi ei p.erkele!! Mä olisin kuule ihan hiljaa sinuna, joo ei varmasti kiinnostakkaan tilastot sehän on selvä, ne ku sattuu oleen työttömyys kyllä sitten viimeisen päälle korkea ja siitä toisesta tilastosta en viitsi edes alkaa puhumaan. Joo sulla on ihana mies, niin vaan kuitenkin toisia olet yleistämässä hieromotyöntekijöiksi tms. Mut sun kiltsipuppelin kansan edesottamukset ovatkin sit yksittäistapauksia niih..Muuten mikä se semmonen mies on joka ei pysty naistaan kotimaassaan elättään? Se on nolla..eikä se sun ukkelis kebab tangon kerimistä kummempaa tee, et ole vaan kuule ihan hiljaa.


    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      75
      3434
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      563
      3229
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2892
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2082
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1855
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      141
      1477
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1281
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1270
    Aihe