Ei köyhiä pilaamaan uutta asuinaluetta

ei uutta katumaa

15

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oskari Perikato

      Komppaan, samalla voisimme erottaa ainakin 300 turhaa virkamiestä. Karille ei tarvitse kirjoitella selvityksiä koko ajan.

      • drrrfttrer

        totta, suurin osa virkamiehistä turhia. Eikä siinäkään mitään ettei engelinrantaan tule vuokrakasarmia. kuka silloin ostaisi 300 tonnin kämppiä jos sosssulan väki asuu ilmaiseksi vieressä. pitääkin äänestää kokoomusta


    • plöö

      Uuden asuinalueen hinnoittelulla saa tuonkin ongelman ratkaistua helposti. Asuntojen hinnat pilviin tai niiden yläpuolelle, ei tule rupusakkia nurkkiin.

      • Sossuilla meirän rah

        Luuleko joku ettei sossu ole alueen maksukykyisin asukas? Naapurissa oli iso omakotitalo pitkään tyhjänä kun ei hintapyynnölle löytynyt ottajia. Lopulta sossu vuokrasi talon ja majoitti - sossuja.


    • Kaikkea se luulee

      Mä luuli että tuon jutun kirjoittaja oli parturi mutta saatan olla väärässäkin. Tai sitten hän on juuri niitä kokoomuslaisia jotka luulevat olevansa rikkaita puoluetaustansa vuoksi. Jonkun täytyisi kertoa hänelle että ei sentään kaikki Kokoomuslaisetkaan pääsee pelaamaan toisten rahoilla. Täytyy ensin päästä piireihin. Jäähallin aitioissa ja Hämeensanomien vappubrunsilla on siihen parhaat mahdollisuudet

      • Kyllä te

        ootte sitten tyhmiä kaikki!

        Haloo.

        Eikö veroistanne mene mitään omiin käyttötarpeisiinne?
        Koulutus, kadut, terveydenhuolto....?

        Sossu ja sossu!

        Oli aika, kun koulu kustannettin lukukausimaksuilla ja lääkäriin mentiin rahan kanssa. Tämä koski jokaista säätyyn katsomatta.

        Veikkaanpa, että suuri osa maksamistanne veroista hyödyttää ihan itseänne.


      • Juu_ei_mene

        Se on edelleen itse maksettava lääkärikäynnit yksityisellä, kun persaukiset ja muut surkiat on paikallisesta terveyskeskuksesta kaikki ajat vieneet


      • kylläte

        Paljonko helpottaa umpiluuta haukkua muita ja samalla ylvästellä omaisuudella.

        Materiaomaisuudella ei kovin pitkälle pääse, jos "se jokin" puuttuu.

        Aidot "rahakkaat" osaavat käyttäytyä.

        Kannattaisi aloittaa vaikka käytösopilla, niin voisi päästä sakkiin ja jättää itse katsomansa "syrjäytyneiksi joutuneet" rauhaan.

        Melko moni meistä käyttää yksityistä, mutta myös terveyskeskusta.


      • kylläte

        Piti vielä sanomani, jotta näitä täällä ilmeneviä umpiluita sanotaan piireissä NOUSUKKAIKSI.


    • raha ei ratkaise

      Henkisesti köyhiä näköjään kertyy niin sanotuille hyville asuntoalueille.

      • Umam

        Totta. Köyhä elää täydempää elämää! Köyhä on viisaampi. Köyhä osaa arvostaa pienempiä asioita. Köyhällä on aikaa itselleen ja läheisilleen.

        Miksi sitten köyhät haluavat lisää rahaa ja jakaa rikkaiden omaisuuden? Miksi pitää pyrkiä onnesta pois?


      • punakaartilainen

        Eipä käy kateeksi nousukkaita ja rikkaita. Itse olen onnellinen köyhä ilman velkoja eikä tarvitse elää mitään "kulissielämää" vaan olla oikea oma itseni eikä minua haittaa yhtään muiden varallisuudet... en vain ole kateellinen kenellekkään. =)


    • jepjeppp

      Toi Anomaa on lellitty pikku sidukkalumppu joka pitäs työntää takas äitiinsä ja nussia uudelleen.

    • Onsesöpö

      Mitä sillä on väliä mikä se on, jokainen teistä nussis sitä jos tilaisuus tulis. Minä mukaan lukien.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe