Älkää rakastuko vanhoina!

HUI KAUHISTUS!

Olkaa hyvät naiset ja miehet järkeviä! Vanhoina ei pidä mennä itseään häpäisemään eli, rakastumaan, suuri häpeä läheisille ja muillekin. Olkaa mieluummin yksin ja ajatelkaa lapsenlapsianne ja sukulaisia!

39

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä sinä häpäise ittees näillä kusipäisyyttä ylistävillä mantroillasi

      • päivystäjä jukni

        Jukni päivystää täällä! Hän on iskeytynyt joka aloitukseen taas heti aamusta.


      • päivystäjä jukni kirjoitti:

        Jukni päivystää täällä! Hän on iskeytynyt joka aloitukseen taas heti aamusta.

        No eipä oo muutakaan tekemistä valvonta keskuksessa


      • Hyi olkoon!

        Hoitakaa vaikka kotianne ja odottakaa lapsenlapsia ja muuta ihanaa mutta, kunhan ei rakastu! Mitä ne ihmisetkin ajattelee moisesta touhusta?


      • Hyi olkoon! kirjoitti:

        Hoitakaa vaikka kotianne ja odottakaa lapsenlapsia ja muuta ihanaa mutta, kunhan ei rakastu! Mitä ne ihmisetkin ajattelee moisesta touhusta?

        Hmmm. Hitot minä ihmisten mielipiteistä ! Minähän rakastun jos tahdon ja. EX ON EX ENTINEN JOLLE EN OLE TILIVELVOLLINEN LAPSISTA huolimatta


    • mä oon mikä oon33

      No milloin sit on vanha????? minä haluan olla tunteva ja tunteikas vaik ois ikää 80 , nyt oon vielä "myöhäisteiniikäinen" mummi joka tuntee ja tunteilee, rakastuu ja rakastelee, enkä häpiä yhtään myöntää, kylä näin on!!!!!.

      • ei ole reikää!

        mene vanhainkotiin höpisemästä tyhjyyksiä! kuivavittu?


      • mistäkarannut

        IDIOOTTI


    • nolasit itsesi, PHYI

      älä sä vanhene koskaan, et varmaan niin teekään. ...tuako sulle muiden asiat kuuluu teennäinen pelle!

    • Isä

      Mitä häpeällistä on rakastumisessa? Milloin on vanha?

      • hävettää!

        No. Jos on perheen perustanut jo. Ja sitten rakastuu! Moraalitonta.


      • mätäne
        hävettää! kirjoitti:

        No. Jos on perheen perustanut jo. Ja sitten rakastuu! Moraalitonta.

        Älä lissu pelkää, ei suhun vou kukaan rakastua ja sinä et tiedä mitä rakkaus on. Mätäne yksin.


      • onnea leskelle
        mätäne kirjoitti:

        Älä lissu pelkää, ei suhun vou kukaan rakastua ja sinä et tiedä mitä rakkaus on. Mätäne yksin.

        Olen aina sanonut miehelleni että; Rakastu uudestaan jos minusta aika jättää ennen sinua. Lähes 20v. ollaan oltu naimisissa.


      • Isä
        hävettää! kirjoitti:

        No. Jos on perheen perustanut jo. Ja sitten rakastuu! Moraalitonta.

        No jos on kerran perheen perustanut, mutta puoliso on sittemmin lähtenyt, niin miksi olisi moraalitonta rakastua?


      • moraali!

        Tunteethan voi tukahduttaa jos, tuntuu että, on naimisissa olon aikana rakastunut?


      • hävettää! kirjoitti:

        No. Jos on perheen perustanut jo. Ja sitten rakastuu! Moraalitonta.

        Moraalitonta on käyttäytyä siten että ei ole muuta vaihtoehtoa kun lähäteä kotoa pois puolison narsismin takia


      • Isä
        jukni69 kirjoitti:

        Moraalitonta on käyttäytyä siten että ei ole muuta vaihtoehtoa kun lähäteä kotoa pois puolison narsismin takia

        Jos mulla olisi narsisti puolisona, tai siis vähitellen huomaisin että hän on sellainen, niin kyllä pitäisin ainoana vaihtoehtona lähteä.

        Paitsi tietysti näin miehenä ei vois lähteä, koska sit menettäis lapsetkin.


    • tyhmyys tiivistyy

      Sinä olet häpeä suvullesi! Olet äärettömän tyhmä,toivottavasti kuolet yksinäisyyteen.

      • Yksin kivaa!

        Ei tarvitse hävetä sen takia jos, ei halua uutta rumilusta viereensä kuorsaamaan ja pieremään ja muutenkin haisemaan! Ja saa elää itsellensä ja olla onnellinen. Irvokas näky vanha rakastunut ämmä!


    • familje?????????????

      Uusioukki uusiomummi päissään keittiön lattialla ukilla roikkotissi suussa ja alasti aamulla heräävät! ukin ja uusiomummon luo tulossa lapsenlapsi vierailulle! Mikä näky? Onneksi en käytä alkoholia en polta tupakkaa.

    • tyhmää ottaa uusi

      Yli 40 vuotiaana ei kannata rakastua, se on kun ottasi mummon kainaloon.
      Kun eroaa niin eroaa, ei siinä enää uuia otella.
      Kaikki kärsii jos uusia tulee pilvin pimein joka päivä suvun keskelle, eihän niitä edes tunne eikä opi tunteen, ja toiseksi rahan perässä ne vaan on, ei kukaan voi uudelleen rakastua. Siivellä elämään ne tulee, ensin tietysti kysyy, onko rahaa ja kuin paljon? Tyhjätaskuja on maailma pullollaan kaikki vähäkin rahakkaamat on jo viety.

      • Olet aika ahdasmielinen ja kärsit pahoista fobioista ! Ja ei se tarkoita jos yli 40 rakastuu että on joka viikko uus kierroksessa... ...todennäköisesti on se loppu elämän kumppani jota rakastaa ja kiroaa ettei löytänyt 20 vuotta aiemmin


      • HOX!

        Niin, ja onkohan edellinenkään suhde pois pyyhitty! Sitten saa huoran nimikkeen kun styylaakin varatun kanssa!


    • letkukullit!

      Pöljän näköinen kuin joku vastarakastunut teini! Ei kannata rakastua vanhana roikkolihana. Naama täynnä ryppyjä ja heltta roikku kaulan ,leuan alla. Munatkin on jo surkastuneet ei seiso kunnolla!

      • Hmmmm. Mut tollanen 47 puuma on oiva pakkaus ja kainostelemato... ...ja kun vielä pääsee näyttämään ex ukolle että kelpaa nuorille kolleillekin !


      • lelukauppako

        Noo näkyy vanhan sanonnan mukaan tällä "letkukullilla" olevan puhe siitä mistä on puute. Siltä vähän niinkuin vaikuttaisi. Nooh käypä taas kaupassa ostamassa uusi patterilla oleva lelu jos vanha on käytössä kulunut.


    • Yksin on paha

      Eläessä eteenpäin sen vasta ymmärrätte, että ihmisen kuori voi on toisten mielestä vanha, mutta sisältä ihminen ei vanhene. Tarvitsee ihan samalla tavalla vierelleen kulkijaa ja mikä ettei rakastajaa, jos homma toimii.

      Oli nuori tai vanha, moraali pitää säilyttää, eikä rivoilla.

      Nuorilla lienee käsitys vanhenemisesta, niin kuin kaikki romanttinen kuolisi eikä ainakaan olisi sallittua, vasta kun itse vanhenette tiedätte totuuden, että vanhaksi ihminen ei tule koskaan.

    • rakastun kyllä

      Kun musta tulee vanha noin 68 v, niin isken 25 vuotiaan miehen.

      • luulet vaan!

        Millä sinä sen isket? Älä ole niin varma kaikesta kyllä, läheiset tuhoavat sen suhteen heti kertaheitolla!


      • rakkauden tarve
        luulet vaan! kirjoitti:

        Millä sinä sen isket? Älä ole niin varma kaikesta kyllä, läheiset tuhoavat sen suhteen heti kertaheitolla!

        Jokainen ihminen kaipaa kehdosta hautaan rakkautta läheisyyttä ja hellyyttä. Lue lissu psykologiaa niin tiedät enemmän. Ihmisen rakkauden tarve ei häviä koskaan. Paitsi ehkä sinulta on hävinnyt koska olet sairas.


      • mummmu

        Minä täytän tuon verran tänä vuonna. Nuoret miehet ovat vielä minusta kiinostuneita, itse en niinkään aivan nuorista, alle nelikymppisistä.


      • Ähäkutti, olen rakas
        mummmu kirjoitti:

        Minä täytän tuon verran tänä vuonna. Nuoret miehet ovat vielä minusta kiinostuneita, itse en niinkään aivan nuorista, alle nelikymppisistä.

        Pöhkö aloittaja.

        Rakkaus ei katso ikää. Ja onneksi me vanhemmat naiset ja miehet emme todellakaan kysele sukulaisilta tai keneltäkään saanko mennä rakastumaan vielä?!!!!!

        OMG tätä itsekkyyttä................


      • Ähäkutti, olen rakas kirjoitti:

        Pöhkö aloittaja.

        Rakkaus ei katso ikää. Ja onneksi me vanhemmat naiset ja miehet emme todellakaan kysele sukulaisilta tai keneltäkään saanko mennä rakastumaan vielä?!!!!!

        OMG tätä itsekkyyttä................

        No alottaja on Lissu onnen ydin perhe tai minkä nm:n keksiikin..


    • vanhapieru
    • harjoitellut

      Minusta rakkaus on paljon parempaa ja syvällisempää iällä kuin kakarana. Toiset kakarat tuli tehtyä hölmöyksissään hölmön kanssa, lapsia en kadu. Nyt ei tartte tehdä kakaroita eikä huolehtia niistä. Saamme elää vain toisillemme ja toisiamme varten. Kyllä se eka on usein vain harjoituskappale lapsineen ja kaikkineen.

    • wqxb

      Jos on vapaa ihminen, voi sitä pitää yhtä toisen vanhankain kanssa, mutta on pervoa jos se uusi on itselle lapseksi käypä eli on niin paljon nuorempi, se on etovaa.

      Vanhana, mikä on sitten vanhana, sanoisin paremminkin että jo elämää nähneenä, katsoisin viisaammaksi kaveruuden, jossa asutaan omissa asunnoissa. Voidaan tavata ja auttaa toista ja viettää yhteistäkin aikaa, matkustella yhdessä. On turhaa sotkea asioitaan toisen kanssa, mutta ymmärrän myös seuran tarpeen olevan ihmiselle hyväksi.

    • puhtaus

      Kaikilla on oikeus rakkauteen ja rakastaa! Älkää välittäkö muista vaan, toisistanne!

    • ikuistaon

      Mitä pahaa vanhoissa on? Rakkaus on ikuista, se vain vaihtaa kohdetta. Harvan on hyvä yksin olla. Minäkin tunnen itseni vielä yli 50-vuotiaana mieleltäni nuoreksi vaikka keho vanhenee. Kun ollaan aikuisia, kypsässä iässä, 10-20v. ikäero ei tunnu juuri missään, kun kemiat pelaa ja löytyy sopiva sielunkumppani. Kyllä kaikenikäiset saa rakastaa, jos vain uskaltaa ja haluaa.

    • onnetonvaimo

      Parempi vanhana kuin nuorena hupakkona. Varman päälle niin tulevaisuus loistaa ihan eri tavalla kuin typerä huonolle pohjalle rakennettu avioliitto. Perseestä koko avioliitto. Rakastukaa vanhoina. Sisältöä enemmän elämässä kuin, kituuttaa sitä lasten takia solmittua liittoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe