Mikseivät oikeasti rikkaat?

työllärikastunut

Mikseivät oikeasti rikkaat koskaan sotkeudu näihin verkostohuijauksiin? Koska olet havainnut nallen (Wahlroos) suosittelevan Onecoinia Kauppalehden haastattelussa? Tai ex-nhl kiekkoilijan ehuskelevan ZinZin-ketjustaan? Huijauksilla voi tehdä rahaa, mutta maksumiehiksi tarvitaan aina hyväuskoisia hölmöjä jotka levittävät milloin mitäkin ilosanomaa tälläkin palstalla. Uskovaisen hurmoksella.

Aivan oikein, köyhä pysyy köyhänä näillä virityksillä. Maksumiehiä tarvitaan aina.

19

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työllävaurastunut

      Minä ainakin olen vaurastunut, ellen nyt ihan rikastunut Wellstarilla. Ihan mukava lisä tulee taskun pohjalle kuukaudessa. En pidä sitä vakityöni korvikkeena, vaan pikemminkin lisäkkeenä.

      • kuka totakin uskoo

        Tottakai, kas kun et ole jo miljonääri.


      • työllävaurastunut
        kuka totakin uskoo kirjoitti:

        Tottakai, kas kun et ole jo miljonääri.

        "Tottakai, kas kun et ole jo miljonääri."

        En ole itseäni miljonääriksi väittänyt. Luethan keskittyneemmin mitä sanoin, jottet huido vastauksinesi tyhjään.


      • jhgh6ug

        Ei tuota paskanpuhumista kukaan usko.


      • Varoituksen sana
        työllävaurastunut kirjoitti:

        "Tottakai, kas kun et ole jo miljonääri."

        En ole itseäni miljonääriksi väittänyt. Luethan keskittyneemmin mitä sanoin, jottet huido vastauksinesi tyhjään.

        Verkostomarkkinoinnilla ei voi kuin hävitä rahansa!! Kansa, älkää koskaan lähtekö sellaiseen mukaan.


      • En ymmärrä
        jhgh6ug kirjoitti:

        Ei tuota paskanpuhumista kukaan usko.

        No mikäs sinua avauksessa niin kiukuttaa? Etkö pidä Nallesta tai NHL:stä?


    • VM:llä rikastunut

      Kysymys on jo lähtökohtaisesti hölmö - kuinka usein näet "Nallea" tai "Ex-kiekkoilijaa" toisaalta myös tavallisissa töissä - kaupan kassana, automyyjänä tai jossain muussa tavallisessa ammatissa.

      On hyvä, ettei sinun kaltaisia hölmöjä ole enempää, useimmat ihmiset kun eivät ole kateellisia toisten menestymisestä.

      Tiimissämme on toistakymmentä kaveria, joiden kk-palkkot ovat yli kymppitonnin - taitaa "työllärikastunut" nyt tosiaan olla vain kateellinen.

      Ota vaikka olut (juuri se, mallia Pirkka) ja istahda siihen Ikean sohvalle ja katsele vaikka Jimiä tms - kyllä se paha olo siitä pikku hiljaa hellittää :)

      • Osaan laskea ainakin all

        Kysymys ei mitenkään ole hölmö.

        Jos businekset toimisivat väitetyillä tavoilla, olisi ne täynnä palkattuja korkeasti kaupallisestikoulutettuja työntekijöitä.

        Varakkaat oikeasti osaavat analysoida businesta, eihän kukaan täysipäinen perusta busineksiaan lupauksille, tarvitaan taloudellista faktaa.

        Täällä ei koskaan ole saanut lukea faktaa, lähinnä valehtelua kuinka ansaitaan.

        Yllä kirjoittaa joku saadusta yli 10000€kk ja yli kymmenelle janterille tämä tulo.
        Mitä tämä merkitsisi, noin 13-30 miljoonaa liikevaihtoa. Tarkanluvun määrittely on vaikeata. Saa tuohon liikevaihtoon janterit myydä.


      • Päin peetä
        Osaan laskea ainakin all kirjoitti:

        Kysymys ei mitenkään ole hölmö.

        Jos businekset toimisivat väitetyillä tavoilla, olisi ne täynnä palkattuja korkeasti kaupallisestikoulutettuja työntekijöitä.

        Varakkaat oikeasti osaavat analysoida businesta, eihän kukaan täysipäinen perusta busineksiaan lupauksille, tarvitaan taloudellista faktaa.

        Täällä ei koskaan ole saanut lukea faktaa, lähinnä valehtelua kuinka ansaitaan.

        Yllä kirjoittaa joku saadusta yli 10000€kk ja yli kymmenelle janterille tämä tulo.
        Mitä tämä merkitsisi, noin 13-30 miljoonaa liikevaihtoa. Tarkanluvun määrittely on vaikeata. Saa tuohon liikevaihtoon janterit myydä.

        No niin, eikun takaisin koulunpenkille ja laskennan perusteet uudelleen haltuun. Eihän tuossa "laskelmassa" ole päätä eikä häntää...

        Et taida olla ihan penaalin terävin kynä!


      • Osaan laskea ainakin
        Päin peetä kirjoitti:

        No niin, eikun takaisin koulunpenkille ja laskennan perusteet uudelleen haltuun. Eihän tuossa "laskelmassa" ole päätä eikä häntää...

        Et taida olla ihan penaalin terävin kynä!

        Laskisitkos sitten tähän auki väitteesi tästä väärästä arviosta ?
        Kiinnostaisi tietää missä meni pieleen ja kuinka paljon?


      • Osaan_laskea_ainakin

        Eipähän parempaakaan laskelma ole tänne ilmestynyt, eikä taida ilmestyäkkään?


    • Reilua rahaa

      Kukaan ei rikastu, jos sijoittaa rahansa älyttömiin kohteisiin. Siksi rikkaat eivät lähde tällaisiin virityksiin. Verkostomarkkinoinnissahan tulo perustuu olennaisesti siihen, että onnistuu huijaamaan kavereiltaan rahaa. Eikä sitä voi kovin pitkään jatkaa menestyksellisesti, sillä tyhmempikin huomaa asian ennen pitkää.

      • työllävaurastunut

        "Verkostomarkkinoinnissahan tulo perustuu olennaisesti siihen, että onnistuu huijaamaan kavereiltaan rahaa."

        Wellstar ainakin toimii mukavasti, eikä ketään huijata.


    • ei äkkirikas

      Olen monesti ihmetellyt, että miksi ihmisillä on ajatus, että verkostomarkkinoinnila pitäisi tulla äkkirikkaaksti?

      Toki voi rikastua, jos tekee kovasti työtä! Ei missään vm firmassa kukaan pääse rikastumaan ilman työtä. Jos ei ole valmis tekemään töitä, niin ei varmasti saa hyvää kuukausittaista ansiotuloa, saati rikastu!
      Sama se on missä tahansa muussakin työssä: jos et vaivaudu tekemään töitä, niin et saa palkkaa. Vai onko jollain työnantaja, joka maksaa palkkaa, vaikka et töitä tekisi palkkasi eteen?

      Tämä on ala, joka vaatii pitkäjänteisyyttä ja sinnikkyyttä. Aivan varmasti ne, jotka jaksavat tehdä töitä unelmiensa eteen myös menestyvät!
      Älkää odottako, että tilille tulee rahaa, jos mitään ei tee!
      Itse olen tehny kovasti töitä vm yrityksessä ja tulen tekemään! Muutaman vuoden päästä olen taloudellisesti vapaa ja sen eteen olen valmis ponnistelemaan.

      • Tauski

        "Muutaman vuoden päästä olen taloudellisesti vapaa ja sen eteen olen valmis ponnistelemaan."

        Nyt kyllä meni kahvit näppikselle... :D
        Tiedätkö yhtään suomalaista joka olisi rikastunut vm? Joo en minäkään.


      • Roopesetä

        En kyllä tunne yhtään verkostomarkkinoinnilla rikastunutta, vaikka tuttavapiirini on tosi laaja. Rikastuneita on kyllä, kun ovat tehneet kovasti jotain muuta, kuin verkostomarkkinointia, rikastuipa yksi kaverini Nokian ja Alcatelin alihankkijana, että pääsi Suomen rikkaimpien joukkoon.
        Minuakin on koetettu monta kertaa puhumalla puhua verkostomarkkinointiin mukaan tässä vuosikymmenien aikana. Ensimmäisen kerran v. 1979 olisi pitänyt lähteä "tosi hyvään" juttuun mukaan. Jos tuo juttu olisi todella ollut "tosi hyvä", olisivat siihen tuolloin mukaan lähteneet tosi rikkaita, vaan yhtä ruosteisilla autoilla ajavat kuin silloinkin.
        Wincapita oli viimeisimpiä hullutuksia, johon minua houkuteltiin lähes 10v. sitten, serkkuni miehensä kanssa lähti siihen mukaan sijoittaen kohtalaisen suuren perintönsä, hetken jo näytti, että Wincapitalla rikastuu, kun oli kalliita veneitä, Volvoja, omakotitaloa ym. Vaan kaikki oli katoavaista, asuvat nyt hikisessä vuokraluukussa ja serkku tekee kahta työtä, että selviävät veloistaan.
        Kukaan minua verkostomarkkinointiin houkutellut ei ole itse rikastunut, ei edes pystynyt nousemaan muutenkaan taloudellisesti. Yksikin rouva houkutteli lähtemään Amway verkostomarkkinointiin mukaan, kuinka hänkin jää eläkkeelle pian ja nostaa Amwayn tuloja... siellä puurtaa marketissa kahta enempi, että selviää veloistaan ja eläkkeelle lähdöstä ole tietoakaan.
        Omat miljoonani olen tienannut ahkeruudella oikeissa töissä ja ostamalla sijoituskiinteistöjä.


    • Nalle Balle

      Nalle on fiksu mies jätti suomalaiset ja verottaa ruotsalaisessa verkostossa.

    • gallenarggia

      Aaaaaaa nallekarggia nallegarggia aaaaaa naleegarggia

    • vmonkesutussta

      Juuri siksi ovat oikeasti rikkaita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe