Uusi lumia

Ellinoora22

Mulla on lumia 625 ja seuraavaksi olisi uuden puhelimen osto edessä. Mikä olisi hyvä puhelin seuraavaksi? Olen ollut tyytyväinen tuohon. Mikä puhelin on lumia 625 seuraaja? Tai hieman parempi?

9

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aggs

      Miksi olet vaihtamassa puhelinta? Mitä vikaa tuossa nykyisessä on? Miksi et jatkaisi sen käyttöä?

      Vastaa tuohon, niin jatketaan sitten ap kysymykseen... jos tarvetta.

    • Lunta tupaan

      LUMIA 530 on tosi hyvä ja halpa 49e.

    • osta735

      735 olis kyl hyvä vaihtoehto

    • 920_käytettynä

      Lumia 920 käytettynä, niistä pyydetään tyypillisesti 80 euroa.
      Vaikka se on jo yli 2 vuotta vanha puhelin, siihen tulee edelleenkin päivityksiä ja win10 päivityskin siihen on tulossa. Lisäksi siinä on langaton lataus, ja kameran ja videokuvan laatu on tajuttoman hyvä verrattuna mihin tahansa uusiinkin keskihintaiisiin puhelimiin. Hämäräkuvien laadussa ehkä vain 1020 on yhtä hyvä. Se on myös päässyt lastentaudeistaan eikä ole esim. tiltannut kertaakaan kahteen vuoteen.

    • ehdottelijavaan

      Jos haluat vähintään samankokoisella näytöllä olevan niin 535 olisi parempi kuin 625 ja sitten 735 vielä parempi.

    • l520

      Kannattaa ilman muuta mikäli on varaa ostaa 735 jo melkein pelkästään paremman näytön takia,nimittäin jos 535 ja 735 laittaa rinnakkain laatu eron huomaa melko selvästi.

    • aggs

      Aloittaja ei ole vieläkään kertonut, miksi on vaihtamassa puhelinta, tai mitä hän uudelta puhelimelta odottaa.

      Jos on tyytyväinen vanhaan puhelimeen ja se toimii, ei ole mitään syytä ostaa uutta.

      Tai jos haluaa paremman puhelimen, pitäisi tietää mitkä ominaisuudet nykyisessä ei tyydytä.

    • lumia930

      Sehän riippuu ihan siitä, että mitkä ominaisuudet itsellesi ovat tarpeellisia - eli puhelimen valinta lähtee siitä, että mietit, minkälaisessa käytössä puhelimesi sinulla on. Itselläni oli Lumia 520 eli tämä ensimmäinen halppismalli. Käytön myötä huomasin kaipaavani parempaa kameraa. Kun nyt uutta puhelinta valikoin, niin oikeastaan pääkriteeri minulla oli nyt sitten hyvässä kamerassa, koska puhelin on ainoa kamerani ja 520-kuvat jäivät liian huonolaatuisiksi ja esim. kuvakirjojen kokoaminen ollut tympeää, kun ohjelma valittaa koko ajan huonosta kuvalaadusta. Ja koska tämä halppis alkoi nyt ns. leviämään käsiin, niin puhelimen vaihto alkoi olla ajankohtaista.

      Eniten käytän puhelimessa viestintäsovelluksia, whatsappia ja messengeriä. Itse puheluita soitan hyvin vähän. Lisäksi käytän hyvin paljon nettiä, surffailen hyvin paljon nimenomaan puhelimella, luen uutisia, selaan keskustelupalstoja jne.

      Itse päädyin Lumia 930:n, sellainen on nyt tilauksessa. Lumiasta tykkäsin ensimmäisen älypuhelinkokemukseni (siis Lumia 520) perusteella, joten Lumiassa pysyttelen. 930-malli siksi, koska on laadukas kamera. Sovelluskaupasta löytyy minulle kaikki tarvittavat sovellukset, kuten nuo viestintäsovellukset sekä mm. pankkisovellus.

      Eli ajattelisin, että ei voi suositella puhelinta, ellei ole tiedossa mitä ominaisuuksia puhelimelta kaipaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe