Mistä vertaiseni mies?

sonjuk

Menestyvän ja fiksun, hyvännäköisen naisen on vaikeaa löytää ainakaan Suomesta miestä itselleen, jos odottaa tältä edes jonkinlaista vastaavuutta itsensä kanssa. Itse olen ollut tämän ongelman kanssa jo vuosia, olisi kiva löytää laadukas mies ja perustaa perhe, mutta kun ketään heistä en voi pitää vertaisenani, ja se on erittäin huono lähtökohta suhteelle. Kaikki laadukkaat miehet tuntuvat jo menneen, osa heistä hyvinkin vaatimattomien naisten kanssa, mitä ihmettelen. Olen itse diplomi-insinööri, johtotason tehtävissä ja olen aika pitkä, hyväkroppainen ja -kuntoinen nuorehko nainen, joten kysyntää on, muttei vastaavuutta. Moni muukun nainen on varmasti kohdannut saman ongelman, oletteko pystyneet sen selvittämään jotenkin vai miten olette selvinneet/tunteneet? Onko ulkomainen mies ainoa vaihtoehto?

8

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juna meni jo

      Olen mies mutta vastaan silti koska minulla on sama ongelma. Olen myös DI, hyväkuntoinen, älykäs mies mutta laadukkaat naiset ovat tainneet mennä jo. Olen tehnyt jo päätöksen muuttaa ulkomaille asumaan koska Suomesta en yksinkertaisesti löydä vertaistani naista enkä muutenkaan jaksa enää asua Suomessa.

      Suosittelen sinulle muuttoa ulkomaille. Suomessa on 30 vuotiaalle tarjolla enää jämäpalat molemmista sukupuolista.

    • DI jo vuodesta -09

      Joo mee vaan ulkomaille ei sua täällä kukaan jää kaipaamaan, täällä me miehet ei siedetä turhanpäiväisiä nirppanokkia ja ylipitkiä lipputankoja. Täällä suomessa nainen on nainen kun pituus ei ylity ainakaan tuon 165cm ja täällä me vaaditaan naiselta osaamista arkisissa rutiineissa ja kotitilan hoitamisessa, ei täällä pärjää sinunlaisesi haihattelijat alkuunkaan, uskon sinun päätyvän narkkariksi jonnekkin Amsderdamin sivukujille....

    • singlegirl
    • burb

      Ei se miesten vika ole, että olet pinnallinen ja ahne huora, joka priorisoi rahaa ja materiaalia. Etkä tuon perusteella ole edes sinällänsä kiinnostunut miehistä vaan haluat lähinnä saada enemmän rahaa käyttöösi.

      • cristall

        Olipa törkeästi sanottu naisesta, joka on yrittänyt ja onnistunut elämässään. Se tuntuu olevan myrkkyä monelle omasta syystään menestymättömälle miehelle, että nainen on menestyvä, itsenäinen ja omaa myös itse toiveita elämälleen. Onnea aloittajalle rakkauden löytämiseen, jossain se lymyää myös sinua varten.


      • burb
        cristall kirjoitti:

        Olipa törkeästi sanottu naisesta, joka on yrittänyt ja onnistunut elämässään. Se tuntuu olevan myrkkyä monelle omasta syystään menestymättömälle miehelle, että nainen on menestyvä, itsenäinen ja omaa myös itse toiveita elämälleen. Onnea aloittajalle rakkauden löytämiseen, jossain se lymyää myös sinua varten.

        Mä en kyllä millään tavalla kommentounut topikin aloittajan omia tekemisiä. Kunhan tartuin noihin vastenmielisen pinnallisiin ja ahneisiin vaatimuksiin, joissa ei ole väliä oikein millään muulla kuin rahalla ja materiaalilla. Tuollaisen akan on turha odottaa pystyvän puhtaisiin tunteisiin, vaan tuon muijan "rakkaus" toimii kuin hedelmäpeli: mitä enemmän syötät kolikoita, sitä kauemmin peli pyörii ja sitä vähemmän saat takaisin.


    • voivoivoivovivoivo

      Nii-in. Siellä sinäkin paneskelit komistuksia ja katselit pitkin nokkaa herkempiä ja ujompia ja ne miehet meni ja pariutui sellaisen kanssa, jolle sattuivat sille hetkellä kelpaamaan eivätkä jääneet kaipaamaan kovaa rakkauttasi ja sinulle jäi katkeran seinäruusun osa.

    • asiaselvä

      Joo. Selitys löytyi. Insinöörinaiset ovat vähän outoja. No, ehkä Nigeriasta tai gambiasta jokuvsinut huolii. Lykkyä pyttyyn.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe