Mistä vertaiseni mies?

sonjuk

Menestyvän ja fiksun, hyvännäköisen naisen on vaikeaa löytää ainakaan Suomesta miestä itselleen, jos odottaa tältä edes jonkinlaista vastaavuutta itsensä kanssa. Itse olen ollut tämän ongelman kanssa jo vuosia, olisi kiva löytää laadukas mies ja perustaa perhe, mutta kun ketään heistä en voi pitää vertaisenani, ja se on erittäin huono lähtökohta suhteelle. Kaikki laadukkaat miehet tuntuvat jo menneen, osa heistä hyvinkin vaatimattomien naisten kanssa, mitä ihmettelen. Olen itse diplomi-insinööri, johtotason tehtävissä ja olen aika pitkä, hyväkroppainen ja -kuntoinen nuorehko nainen, joten kysyntää on, muttei vastaavuutta. Moni muukun nainen on varmasti kohdannut saman ongelman, oletteko pystyneet sen selvittämään jotenkin vai miten olette selvinneet/tunteneet? Onko ulkomainen mies ainoa vaihtoehto?

8

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juna meni jo

      Olen mies mutta vastaan silti koska minulla on sama ongelma. Olen myös DI, hyväkuntoinen, älykäs mies mutta laadukkaat naiset ovat tainneet mennä jo. Olen tehnyt jo päätöksen muuttaa ulkomaille asumaan koska Suomesta en yksinkertaisesti löydä vertaistani naista enkä muutenkaan jaksa enää asua Suomessa.

      Suosittelen sinulle muuttoa ulkomaille. Suomessa on 30 vuotiaalle tarjolla enää jämäpalat molemmista sukupuolista.

    • DI jo vuodesta -09

      Joo mee vaan ulkomaille ei sua täällä kukaan jää kaipaamaan, täällä me miehet ei siedetä turhanpäiväisiä nirppanokkia ja ylipitkiä lipputankoja. Täällä suomessa nainen on nainen kun pituus ei ylity ainakaan tuon 165cm ja täällä me vaaditaan naiselta osaamista arkisissa rutiineissa ja kotitilan hoitamisessa, ei täällä pärjää sinunlaisesi haihattelijat alkuunkaan, uskon sinun päätyvän narkkariksi jonnekkin Amsderdamin sivukujille....

    • singlegirl
    • burb