Exä kummittelee

Outoa

Erosta jo 7 vuotta ja viime aikoina exä tupannut useasti uniini, ei mitään painajaisia mutta outoa kuintenkin kun ei olla vuosikausiin oltu tekemisissä millään tapaan.

13

251

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hävitty

      Sama mutta ei viime aikoina, vaan aina.

    • aaodjfj

      jotain tota luokkaa täälläki, en edes muista vuosia enää. onneks on kuitenki muutaki elämää, kai. :D

    • zzzzzzzzzzz

      Luin jostakin uniselityksistä, että exä unissa voi tarkoittaa epätasapainoa nykyisessä parisuhteessa. Paras unentulkitsija on itse unennäkijä.

    • käsittelemättömiä

      Et ole käsitellyt eroa mielessäsi kokonaan ja kunnolla, siksi käsittelemättömät asiat tulevat pintaan alitajunnassa eli siis käytännössä unissasi. Ne voivat tulla ajoittain esille siellä unissa. Hyvinä tai pahoina unina tai suoranaisina painajaisina.

      Itse näen toistuvan säännöllisesti vuosittain ja toisinaan kuukausittain/viikottain unta exästäni 20 vuoden takaa (!), en kyennyt käsittelemään eroa kunnolla, vaan ihastuin ja rakastuin uuteen ilman, että olisin käsitellyt eroa. Ero oli muutenkin epäselvä ja jäin miettimään, halusiko hän eroa vai eikö sittenkään. Joten hän sitten ajoittain kummittelee unissani, myös silloinkin kun minulla on joku uusi. Myöskin sen takia, että hän oli niin tärkeä minulle ja vaikutti elämääni paljon. Joskus muutkin exät, 10 vuodenkin takaa kummittelevat unissani ajoittain, mutta ei läheskään niin paljoa.

    • enneuni

      eron jälkeen tuli useasti uniin painajaisina. Viimevuodet olleet rauhallisempia, mutta n. kuukausi sitten näin unta exästä. joku sanoi unessa että se pettää ykköstynyttäkin. Ihmettelin unessa, että miksi minua ei olekaan syytetty moisesta. Noh, miten vain torstaina ajo ex vastaan kadullamme. Tuli ajatus, että täälläköpäin se uusi sitten on, vai miksi täällä sillä normaalisti ei pitäisi olla tarvetta ajella täällä.

      • toiveita.haaveita

        Unet ovat usein haaveita ja unelmia. Minäkin haaveilin lottovoitosta ja sehän tulla tupsahti uniin.
        Mitä sinä toivot sen näet unissa.


      • enneuni

        ei ole toiveita jotka tulisi uniin. OLen enneunien näkijä. Näin pari viikkoa takaperin unta suuresta paskakasasta jota yritin piilottaa ja kuinka ollakaan voitin lotossa.


      • onnea.sinä

        P... on rahaa unissa. Aivan oikein.


      • enneunet
        enneuni kirjoitti:

        ei ole toiveita jotka tulisi uniin. OLen enneunien näkijä. Näin pari viikkoa takaperin unta suuresta paskakasasta jota yritin piilottaa ja kuinka ollakaan voitin lotossa.

        haha minäkin näin unta kakkasta ja seukki päivänä se kävelikin mua vastaan


      • Shithappend
        enneuni kirjoitti:

        ei ole toiveita jotka tulisi uniin. OLen enneunien näkijä. Näin pari viikkoa takaperin unta suuresta paskakasasta jota yritin piilottaa ja kuinka ollakaan voitin lotossa.

        Näin unta rahakasasta, heräsin paskat housuissa.


    • UuuuuAAhhh

      Hirveen outoa jos on harrastanut yhdyntää exän kanssa lukuisia kertoja?

    • löjhg

      ainakin vanhempana sitä miettii vanhoja suhteita mitä teki ja minkä nyt tekis, mutta jos äijät näkee yleensä unta naisista yli 50v. heppi jäykkänä niin se on hyvä vaikka sitä unissa paniskin ex- muijaa. olen itse päättänyt kyllä joku yö nain unessa jotain vierasta loppuun saakka, en hyväksy pettämistä mutta tosta ei voi kukaan sanoa mitään kun oikeus ei tunne asiaa.

    • löjhg

      mutta jos äijät näkee yleensä unta naisista yli 50v. heppi jäykkänä niin se on hyvä vaikka sitä unissa paniskin ex- muijaa. olen itse päättänyt kyllä joku yö nain unessa jotain vierasta loppuun saakka, en hyväksy pettämistä mutta tosta ei voi kukaan sanoa mitään kun oikeus ei tunne asiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe