Ylipaino Suomi sinkuilla, häpeä maallemme maailmalla

Hävytön matkaaja

Verratkaapa vaikka, Eesti, Ruotsi, Norja ja Venäläisiä naisia Suomalaisiin 30 v naisiin.
Mihin tahansa suhteutettuna Suomineidot ovat tämän leveysasteen lihavimpia ja
siten luonnollisesti vastenmielisimpiä otuksia.

Toki joukossa on harva poikkeus, joista useimmat kuitenkin anorektikkoja tai alle 18 vuotiaita, jotka eivät täytä vielä emakon tunnusmerkistöä.

Oleskelin pari kuukautta Aasiassa, josta viimeisen viikon kohteessa jossa oli turisteja.

En nähnyt koko matkalla yhtään Aasialaista lihavaa naista.

Turistikohteen ns. emakot joita luonnollisesti Suomalaisena häpesin olivat muutamaa
Amerikkalaista poikkeusta lukuunottamatta Suomalaisia.

21

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • provottaako

      Häpeä ihan rauhassa vaan niin paljon kuin vain ehdit jos et muuta tekemistä elämälläsi keksi.

    • zxcvbbnnm

      Samalla lailla erot koskevat miehiäkin, kiinalainen 80-vuotias ukko päihittää kunnossa suomalaisen parikymppisen.

    • Hävetkää

      Lihavuus on rikollista maanpetturuutta.

      • Saunan taakse

        Typeryyden voisi myös luokitella maanpetturuudeksi.


      • Saunan eteen
        Saunan taakse kirjoitti:

        Typeryyden voisi myös luokitella maanpetturuudeksi.

        Juuri näin!


    • Typerä aloitus.Lihavia ja laihoja.Kauniita ja vähemmän kauniita on joka maassa.Suomi ei olla poikkeus.

    • Mietin vaan

      Miksi syyllistät vain naisia, vaikka miehissä on enemmän ylipainoisia?

    • 16+4

      No vittu laihdutan kokoajan, mutta ei se niin helppoa ole, tai ainakaan NOPEAA. Oon jo reilusti yli 20kg pudottanut ja ei meinaa irrota loput läskit oikein millään.

    • Joutavaa panettelua. Suomalaisilla on omituinen tapa hävetä maamiehiään ja -naisiaan ulkomailla. Ollaann liian lihavia, liian kännissä, pukeudumme huonosti tai olemme muuten lian noloja. Ja naiset ovat tietysti liian helppoja.

      Omien havaintojeni mukaan joka paikassa on aivan helvetin paljon enemmän lihavia, humalaisia, huutavia ja tappelevia saksalaisia ja brittejä, joiden naiset vasta helppoja ovatkin. Edellisen johdosta meillä ei ole minkäänlaista mainetta naapurimaidemme ulkopuolella.

    • Mä en ainakaan häpeä lihavia suominaisia.

      Se on ihan jokaisen oma asia jos tykkää olla läski.

    • Ex PUA

      SUomalaisen naisen profiili rupeaa selvimään.

      Jos heitä pidetään jo helppoina ja alkoholiongelmaisina lutkina, jolta saat aina jos et ole vain suomalainen mies, niin nyt myös selvisi, että ovat vakavasti ylipainoisia.

      Olisiko WT-lyhenne kohdallaan heistä puhuttaessa?

    • funaswtf

      Suomalaisista naisista on ylipainoisia puolet ja miehistä 2/3. Eiköhän punkeroista löydy vastinparit toisilleen.

      • funaswtf

        Kun ottaa huomioon, että miehillä joskus lievä ylipaino johtuu lihasmassasta niin läskejä on miehissä ja naisissa suunnilleen sama määrä.


    • Tilastojen mukaan joka kolmas aikuinen amerikkalainen on ylipainoinen ja kanadalaisista vastaavasti joka neljäs.

    • N39

      Lopettakaa valitus, miehistä lihavampia on vielä suurempi osa.

      Tästä tsemppimusaa ja lähdette baariin tutustumaan ihaniin naisiin joissa on jotain mistä ottaa kiinni :)

      https://www.youtube.com/watch?v=x67jtMPfdTw

    • sammakko suistamme

      Jos maailmassa ei olisi lihavia ja/tai helposti antavia naisia, niin kuinka me muut sitten voisimme tuntea itsemme paremmiksi ihmisiksi. Kyllä siitä vaan olo paranee kun voi paheksua toisia.

    • evif rrt

      Mistä te oikein pystytte erottamaan sen, että kuka on sinkku ja kuka parisuhteessa? Onko teillä esimerkiksi nyt talvella käytössä röntgen-katse, jolla näette hanskojen läpi, että kenellä on sormus vasemmassa nimettömässään? Tai entä jos seurustelee eikä ole kihloissa, niin mistä niistä näette, että kuka on varattu.

      Omasta mielestäni aika paljon ylipainoa löytyy esim. parisuhteessa olevilla odottavilta ja tuoreilta äideiltä, joista osa onnistuu painon karistamisessa ja osa ei. Miehillä sitä paitsi ei ole syynä omaan lihavuuteensa edes raskautta (raskaus- ja imetysaikana ei suositella äitien laihdutusta, koska se irrottaa elimistöstä esim. ympäristömyrkkyjä kuten raskasmetalleja, jotka kulkeutuvat sikiöön/vauvaan).

      Kun pääsee vihdoin ja viimein ulkomaille, niin ettekö keksi muuta tekemistä kuin stalkata suomalaisia ja kauhistella heidän ulkonäköään ja pitää oikein tilastoa, että kuinka monta prosenttia paikallisista, suomalaisista, amerikkalaisista jne on lihavia? Kun minä olen ulkomailla, niin nautin maisemista, paikallisesta ruoasta, nähtävyyksistä ja kulttuurista. Mutta ehkä meitä on moneen junaan. Kyylätkää te lihavia, minä nautin matkustamisesta.

      • synkkätotuus

        Et voi varmasti kuvitellakaan miten taitavia tyyppejä täällä pyörii. Yksikin tyyppi täällä pystyy intuitiivisesti näkemään mahdolliset tosiasiat. How cool is that? Ja moni pystyy vain lähiymäpäristöään tarkkailemalla esittämään tiesmiten hurjia maailmanselityksiä totuutena. Kyllä ne varmaan näkee ohikulkevista naisistakin aina sen kuka on suhteessa tai sinkku, puhumattakaan sen kenen immenkavlon vielä nakottaa paikaallaan.


      • taitolaji!
        synkkätotuus kirjoitti:

        Et voi varmasti kuvitellakaan miten taitavia tyyppejä täällä pyörii. Yksikin tyyppi täällä pystyy intuitiivisesti näkemään mahdolliset tosiasiat. How cool is that? Ja moni pystyy vain lähiymäpäristöään tarkkailemalla esittämään tiesmiten hurjia maailmanselityksiä totuutena. Kyllä ne varmaan näkee ohikulkevista naisistakin aina sen kuka on suhteessa tai sinkku, puhumattakaan sen kenen immenkavlon vielä nakottaa paikaallaan.

        Ei siitä kauan ole kun joku palstamies kykeni mielestään näkemään vastaantulevista lastenvaunuja työntävistä naisista, että nämä olivat yksinhuoltajia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe