kaljatynnyri tikkujaloilla haki lauantaina tanssimaan.

tanssimaan.org

Kaljatynnyri tikkujaloilla haki lauantaina tanssimaan. Itse en tuollaista kävisi missään tilanteessa hakemassa, niin sanoin ei kiitos.

Naiset kun ryntäätte hakemaan, niin katselkaa hieman ketä haette. Niin ei tarvitse sitten kitistä niistä pakeista. Ihan ok antaa rukkaset jos hakija ja haettava on ihan eri luokkaa.

Jos 70-luvulla kovin paljon eri tasoinen tai ikäinen jne. olisi hakenut, niin samalla tavalla rukkaset olisi tipahtanut.

14

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomi vapaa maa

      Niinpä ... katselen joskus itsekkin naistentunnilla kun vanhat naiset JUOKSEVAT itseään nuorempien miesten perässä.

      En voi muuta kuin ihmetellä ja ihmetellä.

      Tiedän että juuri siksi monet miehet istuvat baarissa mieluummin naistenhaun kuin seisovat kaikkien halukkaiden tavoiteltavissa rivissä. itse ovat näin kertoneet.
      Eivät halua työnnettäviä ja vedettäviä tankkeja.

      Tämä on karu totuus.

      • Gro

        Toisilla on se keskellä lattiaa oleva haettavien paikka se syy ettei naisten haulla
        ole rivissä, he on kyllä haettavissa sieltä lattian liepeiltä mihin ovat menneet
        ja miksei muualtakin, näin olen ymmärtänyt.


      • Suomi vapaa maa
        Gro kirjoitti:

        Toisilla on se keskellä lattiaa oleva haettavien paikka se syy ettei naisten haulla
        ole rivissä, he on kyllä haettavissa sieltä lattian liepeiltä mihin ovat menneet
        ja miksei muualtakin, näin olen ymmärtänyt.

        ... tiedän ja tuttuja sieltä joskus poiminkin mutta vieraampia en uskalla reunoilta hakea jos eivät pidä kauniista naisista jotka osaavat tanssia ;)).

        Meitä on niin moneen ...


      • Gro
        Suomi vapaa maa kirjoitti:

        ... tiedän ja tuttuja sieltä joskus poiminkin mutta vieraampia en uskalla reunoilta hakea jos eivät pidä kauniista naisista jotka osaavat tanssia ;)).

        Meitä on niin moneen ...

        Vieraat tulee äkkiä tutuksi kun kerran tanssii, joten varmasti siellä on sellaisia
        joskus kenen kanssa on tullut tanssittua vaikka aikoja sitten.


    • hyvä olla

      En ymmärrä miten jotkut naiset pystyvät syömään niin paljon että kroppa tulee täysin muodottomaksi. Luulisi olevan jo paha olokin.


      Vyötärö pysyy hoikkana toeella helpolla. Vain liika rasva ravinnosta veke ja tanssia hyötyliikuntaa. MMaailman yksinkertaisin juttu.

      Minä ainakin nautin miesten katseiden lisäksi myös itse kun näytän urheilulliselta vaikken mikään himoliikkuja olekkaan.

      • Ymmärrystä

        Minä en taas ymmärrä, että jotkut ei ymmärrä, että hoikkana pysyminen ei ole kaikille yhtä helppoa. Itse olen hoikka, mutta ymmärrän näitä jotka eivät ole. On myös miehiä ja myös naisia jotka pitää pullukoista, onneksi maailma ei ole tarkoitettu yhdellä muotilla tehdyille vaan tänne mahtuu erikokoisia ja näköisiä. Mahtuu tänne kaikki nämä arvostelijatkin jotka omassa täydellisyydessään alentuvat arvostelemaan toisia ihmisiä.


    • "Herkän kohtasi"

      Persoonasi on monella tapaa erään kiikarissa. Hän haluaa löytää sinusta kauneutta sekä herkän kohtasi. Ymmärrät, että vastapuoli on kiinnostunut sinusta syvällisesti.

    • Äinään Miäs

      CARLSBERG VAI TUBORG?

    • tanssimaan.org

      Mainittakoon, että sillitynnyrini ei saanut illan aikana enää muita hakuja.

    • sporttia1

      Ai Siellä oli silli ja kaljatynnyri?

      • tanssimaan.org

        Minä silli, daami kalja. Näillä mennään.


    • Kasviksilla pärjää

      Oliko kaljatynnyrissä mitään graanaa mistä vois oloa helpottaa ?

    • Lumoavaa

      Ei ole mikään pakko lähteä tanssimaan, jos hakija on ihan toiselta planeeltata!

    • Miten te, äijät, keskustelette näin häijysti naisista, joiden varassa musiikin tahtiin pyörähtelynne on? Luulin, että me, ämmät, olemme niitä tuhmasuita ruotiessamme parkettien tylsiä tai jopa terättömiä partaveitsiä. (Itse tunnustaudun tuhmasuuksi ja -kynäksi.) Ymmärrän sen, että tanssijaa etoo, jos partneri liimautuu postimerkiksi liian pitkäksi aikaa tai väärissä kohdissa tanssia tai ehdottelee julkeita. Mutta normaali tanssi hyväkäytöksisen mutta innokkaan hakijan kanssa - miten pelkästään se voi suututtaa? Ja tanssiin lähtemisestä voi kieltäytyä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe