miten se nyt onkaan

siis kaikki ne

-- huumeet ja viinat ,jotka jäävät poliisin haaviin ,siis jo vuosikymmenien takaa -- voisitteko antaa seikkaperäisen selityksen minne ne toimitetaan , -meneekö ne uusjakoon markkina alueelle vai miten on ....?

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asioista tietävä

      Kyllä, arvasit oikein.

      • kysyös valvojataholt

        No mitenhän tuo nyt olisi?


      • outsyideer
        kysyös valvojataholt kirjoitti:

        No mitenhän tuo nyt olisi?

        eräs kaveri sai taannoin kenkää poliiseista , miten ? - no ku se ahneuksissaan oli kaapannut erän viinaa omiin liiveihinsä ja kitannut ne kurkusta alas , muut tietysti siitä nostivat hurjan äläkän ja kenkäähän siitä tuli. -- se on tarkaa homaa ku pottia jaetaan.


      • 5+3
        outsyideer kirjoitti:

        eräs kaveri sai taannoin kenkää poliiseista , miten ? - no ku se ahneuksissaan oli kaapannut erän viinaa omiin liiveihinsä ja kitannut ne kurkusta alas , muut tietysti siitä nostivat hurjan äläkän ja kenkäähän siitä tuli. -- se on tarkaa homaa ku pottia jaetaan.

        Ei ymmärtänyt, että kaverille kans. Sattuiko tuo jokus 1980 luvulla, kun kaikki ei vielä ollut tietokoneilla ?


      • Ei ole kaikki
        5+3 kirjoitti:

        Ei ymmärtänyt, että kaverille kans. Sattuiko tuo jokus 1980 luvulla, kun kaikki ei vielä ollut tietokoneilla ?

        tietokoneilla nytkään, huutokaupattavaksi määrättyjä tavaroita katoilee, ja tietokoneelle merkitään noin 66% todellisesta määrästä, loput myydään pimeästi poliisin toimesta.

        T:Kadonnut katana


      • En ihmettelisi.
        Ei ole kaikki kirjoitti:

        tietokoneilla nytkään, huutokaupattavaksi määrättyjä tavaroita katoilee, ja tietokoneelle merkitään noin 66% todellisesta määrästä, loput myydään pimeästi poliisin toimesta.

        T:Kadonnut katana

        Olen kuullut samaa.
        Poliisit itse saavat ostaa "kermat päältä" jollain muodollisella 1 - 10 euron hinnalla esimerkiksi iPhonen. Toki ottavat mielellään omakustannehintaankin, 0 euroa.

        Loput romummat menee huutokaupattavaksi.

        Esimerkiksi Pasilassa poliiseilla on oma kirpputori, kaikki löytötavaraa. Ainakin ollut joskus aiemmin. Ehkä nyt ovat varovaisempia kun on päällä se Jari kuuma peruna.

        Mutta vielä joitakin vuosia sitten ihan yleisesti jotkut puhuivat poliisien omasta "kirpputorista". Kai kuulopuheissakin on se vanha fifti-fifti totta toinen puolikas?


      • 9+16
        En ihmettelisi. kirjoitti:

        Olen kuullut samaa.
        Poliisit itse saavat ostaa "kermat päältä" jollain muodollisella 1 - 10 euron hinnalla esimerkiksi iPhonen. Toki ottavat mielellään omakustannehintaankin, 0 euroa.

        Loput romummat menee huutokaupattavaksi.

        Esimerkiksi Pasilassa poliiseilla on oma kirpputori, kaikki löytötavaraa. Ainakin ollut joskus aiemmin. Ehkä nyt ovat varovaisempia kun on päällä se Jari kuuma peruna.

        Mutta vielä joitakin vuosia sitten ihan yleisesti jotkut puhuivat poliisien omasta "kirpputorista". Kai kuulopuheissakin on se vanha fifti-fifti totta toinen puolikas?

        Tuota minäkin muistelen, poliisien omasta kirpputorista, mutta se oli Aleksilla, silloin kun Pasilan nykyisen talon paikalla oli vanhoja omakotitaloja.
        Pasilassa on aina tarkavarikkovaraston hoitaja ollut tarkkana. Sitäpaitsi poliisit ovat toisilleen kateellisia ja puukottavat herkästi kaveria selkään, jos laittomuuksia tapahtuu.


    • "sakkotililleni "

      kerran yks tuttu poliisi joutu sakottaan mua tienpäällä -tuikkasi sen laskun mulle kouraan ja sano , hyvää jatkoa "pistä se siihen minun tilille " -- jäin tosiaan miettiin ,ett meneeköne sakkolaskut suoraa sakottavan poliisin omalletilille.

    • paska lakit

      Tottakai ne myydään, poliisi omat takavarikkonsa, tulli omansa. Poliisi on tullin ohella suomen suurin rikollisorganisaatio, mp jengit ym on kärpäsen kakka viranomaisiin verrattuna.

      • köyhä

        Ilmankos poliisit ja tullimiehet ovat niin rikkaita. Tiilitalot ja Bemarit kaikilla, eikö olekin, --härö ?


    • Viisasta

      Voi kuinka typerä päätelmä. Maksetuilla sakkomaksuilla maksetaan poliiseille palkkaa. Eikä yksittäisen poliisin antama sakko mene ainoastaan sen tilille. Eikö vitsiä ymmärrä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe